een man de tijd geven?

22-01-2010 17:55 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik lees al een tijdje mee, maar nu vind ik het tijd worden om maar eens wat actiever te worden. Heb laatst een leuke man leren kennen. Alleen is zijn relatie nog niet zo lang uit en wil hij vooral even rust. Als we bij elkaar waren echt superleuk. Kreeg ook vaak smsjes dat hij mij leuk vind enz. Nu even geen contact omdat hij echt rust wil. maar hij blijft maar in mijn hoofd rondspoken. Aan de ene kant wil ik hem gewoon maar vergeten want in mijn ogen hoort een man gelijk 100% voor je te gaan (als hij je leuk vind tenminste). Aan de andere kant is er zo'n superleuke klik en zou ik hem best nog wel wat tijd willen geven. Wat vinden jullie?
Wat vindt HIJ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hij blijft maar zeggen dat ie mij leuk vind maar dat het nou een te grote zooi in zijn hoofd is (afgelopen jaar was voor hem een best heftig jaar (relatie uit, vrienden overleden))
Ja, maar wil hij een beetje rollebollen , wil hij je wel zien maar niet rollebollen , is het ok als jij ook nog met andere rollebolt , rollebolt hij nu ook met anderen? Dat zou ik dan vragen.
wat een gerollebol BGB, je zou er zeeziek van worden ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik zou toch proberen om hem even uit je hoofd te zetten. Als hij je echt wil komt hij op een gegeven moment wel. Zou in ieder geval niet alleen maar met hem gaan rollebollen (tenzij je zelf zo'n soort relatie wil natuurlijk)

Denk dat je niet veel keus hebt in deze.
Ik zou doorgaan met m'n eigen leven en leuke dingen doen. Als over een tijdje blijkt dat hij weer open staat voor een nieuwe relatie en jou nog steeds leuk vindt, kun je altijd nog kijken of jij daar ook nog positief tegenover staat.
quote:nlies schreef op 22 januari 2010 @ 18:10:

wat een gerollebol BGB, je zou er zeeziek van worden ;)Vul je voor elke rollebol neuken in, of flikflakken. Maar het idee blijft hetzelfde.
Queenie, heb je hem al gebeld om je vragen te stellen?
.
anoniem_5603 wijzigde dit bericht op 22-01-2010 18:35
Reden: 1x is genoeg
% gewijzigd
quote:nlies schreef op 22 januari 2010 @ 18:10:

wat een gerollebol BGB, je zou er zeeziek van worden ;)Ja, ik word er ook gerollebold van. Ik heb even tijd nodig om het gerollebol te laten bezinken!
World of Warcraft: Legion
Als hij er niet aan toe is, dan dnek ik dat je hem idd met rust moet laten. Wanneer hij zich bedenkt, komt hij echt wel weer.
En vindt je het dan goed dat er alleen gerollebold wordt zonder uitzicht op gerollebol+ ?
om maar even met jullie rollebollen door te gaan. Er is idd wel een keer gerollebold. Nog voor het hele verhaal van dat het hem eigenlijk te veel werd. nadat hij had uitgesproken dat hij het rustig aan wou doen is er niets meer gebeurd (hoeft van mij ook niet van ik wil natuurlijk wel de hoofdprijs;) Rollebollen + voor gevorderden:P. Ik heb hem nog niet weer gebeld omdat we nu dus een soort 'afgesproken' hebben om even niets meer te laten horen. Het ging me ook vrij goed af maar afgelopen dagen begin ik hem toch een soort van te missen. Maar contact opnemen nu al lijkt me geen goed idee wil hem niet teveel pushen dat ik het voor mezelf verpest.
dus jullie hebben seks gehad en toen werd het hem ineens te veel? Die man wilde niks anders dan seks.

Hou de eer aan jezelf en delete zijn nummer.
ben ik niet met je eens colalight. We hebben inderdaad een keer sex gehad maar daaran ook nog een paar andere leuke dates gehad. zonder dat het op gerollebol uitdraaide.
Laat die man lekker met rust. Als hij aangeeft rust te willen lijkt het me verstandig daar ook naar te luisteren. Als hij je echt leuk vind weet hij je wel te vinden. Verder zou ik als ik jou was gewoon lekker doorgaan met je leventje, leuke dingen doen, mensen ontmoeten en niet wachten op hem dus.
Een man die een vrouw ontzettend graag wil gaat echt niet tegen de dame in kwestie zeggen dat hij 'even rust 'wil.

Een man die jou wil, laat JOU meestal niet met rust.

Je zit in een omgekeerde situatie imo
Gewoon doorgaan met je leven en niet op hem zitten wachten.

Als hij je leuk vind, komt hij vanzelf wel bij je terug, zo niet, heb jij niet tevergeefs op hem zitten wachten.

Wat is er overigens mis met even orde in de chaos willen scheppen? Misschien kan hij er op dit moment niet 100% voor gaan door de chaos in zijn hoofd. Dan vind ik het dus wel zo netjes en eerlijk van hem om dat eerst op te willen lossen i.p.v. aan te modderen met jou.
quote:queenie24 schreef op 22 januari 2010 @ 19:31:

ben ik niet met je eens colalight. We hebben inderdaad een keer sex gehad maar daaran ook nog een paar andere leuke dates gehad. zonder dat het op gerollebol uitdraaide.Dan wilde hij rollebollen met je, daarna niet meer en daarom wil hij rust. Om van je af te komen. Zo leuk vond hij het niet, anders gaf hij niet aan rust te willen. Sorry.
ik wacht ook niet op hem. Heb aldoor leuke dingen te doen en ook alweer een date gehad. Maar toch die klik die er was tja daar kon die date niet tegenop. Ik waardeer het ook erg dat hij zo eerlijk is. Met een chaoshoofd ergens instappen is zoiezo niet goed. Ik kan er ook wel heel rationeel in zijn. Het moet gewoon van beide kanten super klikken en je moet wel voor elkaar gaan. In het begin moet je eigenlijk alleen maar verliefd zijn en geen geouwehoer hebben. Maar het feit dat hij zo eerlijk is (niet alleen hierover) geloof ik niet dat ik alleen voor het rollebollen was. Dan ga je niet keer op keer zeggen dat ik een supertoffe meid ben. Dat ie mij leuk vind enz. Dan zeg je toch gewoon ik wil rust klaar. en niet maar ik vind je superleuk blablabla. Maargoed ik blijf ook rustig rondkijken naar andere jongens maar het blijft in me hoofd rondspoken
Waarom zou hij dat dan niet zeggen? Dat heet warmhouden. Het gebeurt vaker dan je denkt. Zeker weten vaker dan je denkt

Gewoon verder daten, hij is namelijk geen optie nu.
Ik herken het voor een gedeelte queenie. Ik ken hem ook nog niet zo lang en zijn relatie is ook nog niet zolang over. We hebben het er wel over gehad, en hij is er vrij duidelijk over: hij had die vorige relatie nooit moeten doen en vindt mij te leuk om zomaar te laten gaan.

Maar veel contact is er niet. Hij reageert niet of weinig op smsjes, terwijl hij wel gezegd had dat te doen. Dat maakt mij dan weer onzeker, waardoor ik eigenlijk al wilde stoppen om hem te zien. Eerst duidelijkheid en dan pas verder. Maar ja, binnenkort gaan we toch maar een gesprek aan.

Maar ik vraag me dan ook af hoeveel tijd hij nodig heeft. Ik wil hem niet teveel smsen, hij mag niet gek van me worden. Maar te weinig is voor mezelf niet goed, ik hou ervan om mensen te vertellen hoe leuk ik ze vind
quote:Madhe schreef op 22 januari 2010 @ 22:42:

Waarom zou hij dat dan niet zeggen? Dat heet warmhouden. Het gebeurt vaker dan je denkt. Zeker weten vaker dan je denkt

Gewoon verder daten, hij is namelijk geen optie nu.Precies! Waarom een adresje waar je tussen de lakens kunt kruipen weggooien?! Zeker als er op een bepaald moment toch behoefte is en geen vrouw voor handen is dit toch ideaal. (voor hem dan)
Mensen die zeggen dat ze niet toe zijn aan een relatie bedoelen meestal "geen relatie met JOU". Deze man zal je ongetwijfeld wel lief en leuk en lekker vinden, maar hij is niet verliefd op je en ziet jou niet als de potentiele vrouw waarmee ie oud wil worden.

Als ie dat wel zou doen, dan zou ie niet roepen over "rustig aandoen"en dan gaf ie jou niet de gelegenheid en de tijd om te daten met anderen, want dan loopt ie het risico dat jij er met een ander vandoor gaat. Kennelijk vind hhij het echter prima dat jij nog anderen date, dus Not into you.

@ 4wheelsand1heart:

Als je deze meneer niet zo vaak mag/durft te smssen als je zou willen, en als hij niet zo vaak reageert als jij zou willen, ben je dan niet bang dat je alleen maar gefrustreerd en onzeker raakt door deze man en dat hij om die reden geen sgeschikte partner is voor je. Ik zou je aanraden om wel te stoppen met deze man als dit zo blijft, omdat jullie andere verwachtingen hebben. ookal vind hij je mss te leuk om je te laten gaan, hij geeft je niet wat jij wilt en dat frustreet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven