Bar de liefde

30-12-2009 21:31 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop over van liefde, empathie en mededogen, voor alle lieve en soms een beetje stoute Vivaforummers.

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Moge ladies.

Tang hoe is het? Heb je gister nog fijn met je vriendin kunnen praten? Nog iets van hem gehoord?

Ik was gister even onverwachts *** naar de Ikea gegaan. Ik wilde al maanden een draaiplateau om te gebruiken bij een kaasplateau maar had er steeds geen gevonden. Op MP stonden ze wel maar die waren meer dan 25 euro, beetje te gek voor de weinig keren dat ik het gebruik.

Een hele mooie hadden ze bij Ikea voor maar 6,50, dus ben helemaal in mijn nopjes met zoiets stoms.

Gelukkig voor mijn portemonee zag ik helemaal niets anders leuk. Een paar jaar geleden ben ik er voor het laatst geweest maar toen heb ik mij helemaal ongans gekocht met leuke spulletjes. Maar nu niets leuks verder gezien.

Ik hoor iedereen maar over dat je die Zweedse gehaktballetje moet proeven, dat die zo gruwelijk lekker zijn. Dus dat stond nog op mijn lijstje. Helaas kon je alleen maar een zak diepvries balletjes kopen, 60 stuks zaten erin. Helaas zit mijn vriezer nu vol en die grote zak zou er echt niet in passen. Jammer.

Wel zag ik iets wat ik heb meegenomen (ik heb er ook een receptenkaartje bij), ben even de naam van het zweedse brood kwijt, het lijkt op een vierkante tortilla. En dan met sla en nog wat dingen vullen en rendiervlees en dan als een tortilla oprollen. Het ziet eruit als rookvlees (broodbeleg). Zal mij benieuwen.

Zo dit was mijn zinloze bijdrage van vandaag.

*** Disclaimer, als je zondag die plank wilde halen en uit het niets denk je, het kan ook nu ala minuut, is dat dan ook onverwachts? Nou ja, die manier van onverwachts was het. Niet geplant.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
niets gehoord. ben zo kapot, jank veel te veel. heb met slaappil geslapen.
Waarom bel je hem dan niet dat je wilt praten omdat je nog met veel dingen zit? Je zit nog met veel vragen waar alleen hij een antwoord op heeft. Wij kunnen alleen maar gissen. Doe dat nou, jezelf zo kwellen in onwetendheid heeft ook geen zin. Vraag of hij langskomt dit weekend om erover te praten. Al is het maar om duidelijkheid te krijgen.
we smssennu wel even, zijn hoofd staat niet naar praten vandaag. denk morgen. als dit niet goedkomt vertik ik het echt me ooit in een relatie te storten . wat is het nut? t gaat toch niet goed en dit doet meer pijn dan ik in jaren heb gevoeld.
Tang

Hopelijk komt ie weer bij zinnen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Iedereen heeft mail.

Ja het is een van de naarste pijnen. Maar wacht even het gesprek af Tang. En hoezo staat zijn hoofd er niet naar? Jouw hart zit toch ook niet op deze pijn te wachten? Hopelijk staat zijn hoofd er morgen wel naar.
hij schreef wel dat ie echt dacht dat het beter was zo, en dat ik er beter meer voor mezelf kan zijn (ipv voor hem?) ik heb t normaal niet moeilijk , zorg prima voor mezelf. hij denkt geloof ik echt dat dit beter is 'voor mij'. er komt vast niet veel soeps uit t telefoongesprek morgen.. :(
Wat een ellende, Tang
sorry, ik doop bar de liefde inmiddels nogal om in bar liefdesverdriet...

mv, ben benieuwd naar die zweedse wrap-achtige dingen. heb je weleens rendiervlees gehad? hoe smaakt dat, rundachtig?

hoe is het met de andere meisjes hier, yas, in het bijzonder met jou? nog maar een paar dagen tot we hpl terughebben, toch??
Ups and downs. Het is nog steeds zo ongelooflijk en bizar.
quote:tangerine schreef op 23 januari 2010 @ 12:37:

sorry, ik doop bar de liefde inmiddels nogal om in bar liefdesverdriet...

mv, ben benieuwd naar die zweedse wrap-achtige dingen. heb je weleens rendiervlees gehad? hoe smaakt dat, rundachtig?

hoe is het met de andere meisjes hier, yas, in het bijzonder met jou? nog maar een paar dagen tot we hpl terughebben, toch??

Nee nog nooit gegeten rendiervlees. Ik ben ook niet zo'n globetrotter mbt nieuwe dingen uitproberen. Ik lees liever de verhalen van mensen die levende sprinkhanen eten enz. Ja en vlees wat "not done" is of beschermde dieren zijn eet ik al helemaal niet. En dan heb ik nog een catogorie zielig maar weet eigenlijk of het net zo zielig is als alle andere dieren; daar valt konijn, hert, rendier enz onder. Laatst voor mijn site konijn en hert gemaakt. Hert is zo gruwelijk lekker maar je moet bij vlees nooit nadenken wat je eet. Die konijn had ik wel door kip willen vervangen. Ik heb nog een pakje paling in mijn vriezer liggen. Plaatste laatst een foto, was net een halve dag nadat er gezegd werd dat het beter is niet meer te eten. Ja mijn glazen bol is helaas kapot. Ik heb nog 1 pakje die ik echt niet in de vuilnisbak ga gooien, dan is het beestje voor niets doodgegaan.

Dus rendier voor het eerst binnenkort, maak er wel een foto van.

Ja ik las elders van Poez dat HPL weer 25 jan. terug is.
Hoi meiden. Tang, wat een kutsituatie! Gatver. Ik moest wel gelijk denken aan iets wat ik in de Libelle las laatst. Voorwaarde voor liefde geven> eerst van jezelf houden. Daar heeft hij het volgens mij op dit moment moeilijk mee. Voor zover ik het in kan schatten...

Heb ik ook mail? Ik ga zodalijk kijken, maar ik moet nu eerst het boodschappenlijstje naar PP mailen, want die staat nu voor de Appie.
Kuch, ahem, ehm, ik heb eh... nog geen mail ontvangen.

Edit> ah! In de verkeerde Jahoe gekeken. )bloos)
Dat hele 'zijn hoofd staat niet naar bellen' zat me dwars. Heb een niet al te aardig smsje gestuurd paar uur terug, dat ik 'verdorie plannen had om wat leuks met 'm te doen dit weekend' en dat ik 'nu de hele dag in bed lig', dat 'zijn hoofd niet staat naar bellen' maar dat ik 'nogal verloren ben'. Niet zo heul aardig. Heb er daarna weer achteraan gestuurd dat ik boos klonk daarin, maar dat ik niet boos ben en dat ik wel niet meer zal smssen. En nu moet ik verdomme maar zitten wachten op morgen, voor we elkaar spreken. Kutzooi.

Ik heb alleen nog maar bonbonbloc en katjang pedis nootjes gehad vandaag (ach, zitten tenminste veel calorieën in), want een broodje smeren lijkt me super veel werk. Zit nog steeds in pyama, want douchen, lijkt me ontzettend veel werk. Ik zou vandaag opruimen, afwassen (ok, dat zou ik gisteren al doen), maar dat lijkt me zéker teveel werk. Enige wat ik wél gedaan heb vandaag, is van mijn bed verhuizen naar mijn laptop.

En af en toe barst ik in tranen uit.

Ik heb een schop onder m'n kont nodig. Dit zwelgen in verdriet is nergens goed voor, ik kan er toch weinig aan veranderen.
Mag het in het kader van dit topic ook een knuffel zijn? Om iemand op zaterdagavond aan het werk te schoppen vind ik ook weer wat. Ik besefte net dat ik mijn dingen vandaag ook niet gedaan heb dus morgen even de versnelling in zijn 4 moet zetten. Want ja, op zaterdagavond ga ik toch echt niet aan de afwas.

Niet zo hard zijn voor jezelf Tang. Die chocolade is een goed idee. Heb je er nog een lekker drankje bij?

Ik heb thee. En er staat een fles wijn koud, maar ik wil eigenlijk nog eventjes wachten voor ik die open trek.. Heb mezelf ook verwend met een espresso van mijn heerlijke nespresso machine (cadeau van ouders voor verjaardag).

Wat een lief plaatje!!!

Sirius heeft heel lang tegen me aangelegen in bed .

Ik wacht verder op mijn menstruatie, heb woensdag de laatste pil geslikt, die zou vandaag toch wel moeten komen, uiterlijk. Gezien het normale ritme. Maar nog niks, daar word ik nog chagrijniger van, want ik moet ideaal gezien maandag op de 2e of 3e dag zijn, want dat heeft de dokter graag voor de plaatsing van mirena.
Gun jezelf wat janktijd, Tang. Ik vind 1 dagje zielig zijn in je pyama niet vreselijk overdreven hoor.

Ben je vanavond ook lekker snel klaar...
*Even email-alert-alarm voor Poez, niet schrikken als je je inbox opent he!*
quote:Nijntje schreef op 23 januari 2010 @ 18:24:

Gun jezelf wat janktijd, Tang. Ik vind 1 dagje zielig zijn in je pyama niet vreselijk overdreven hoor.

Ben je vanavond ook lekker snel klaar...

En financieel scheelt het ook weer een douche beurt.
Hebben jullie ook wel eens dat je een topictitel ziet, waar je écht niet op wil klikken (vies of zo) en waar je ogen tóch steeds naartoe getrokken worden? Dat je muis bijna die kant op beweegt, om misschien tóch te klikken, terwijl je denkt 'nee! nee! nee!'? Ik heb dat nu met de topictitel 'groene ontlasting', die steeds in de 'laatste 10' rondwaart... Ik wíl er niet op klikken, ik zál er niet op klikken, de titel klinkt víes, maar mijn ogen en mijn muis, dwalen er toch naar toe.
Ghe, ja heb ik ook wel eens. Maar meer dat ik pijlers heb verwijderd, en dat je dan een titel ziet in de laatste 10 dat je triggert en prompt dat je dan op de horrorpijler belandt. Dus zo wil ik nog wel eens heel "ongewild" daar terecht komen.

Sex pijler heb ik ook verwijdert, maar daar zijn de titels vaak al zo vunzig dat je al van te voren weet dat je er niet op moet klikken.
Hoe verwijder je pijlers? Ik wil ook wel van de horrorpijler af.
Uhm, bij je instellingen bovenaan, daar kan je pijlers blokkeren. Weet wel dat je er dan erna moeilijk in kan. Als meiden van de Nietjes een topic openen bij kinderen zetten ze vaak een link voor mij neer om er snel heen te gaan. Ik heb 3 pijlers geblokkeerd. Maar ik zit echt bijna nooit bij sex en kinderen.
Kun je ze ook weer deblokkeren? Ach, ik laat kinderen wel staan, da's de enige die ik er écht uit wil hebben, en dan is de opmaak van de voorpagina verpest natuurlijk, met slechts één minder .

Af en toe kom ik wel op 'seks', niet al te vaak.
Ja je kan het ook weer met 1 knop terug zetten hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven