3000+ Deel 25.
vrijdag 22 januari 2010 om 22:43
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 22-01-2010 22:55
Reden: Samen doen? ;-)
Reden: Samen doen? ;-)
% gewijzigd
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zaterdag 23 januari 2010 om 18:36
Ik breng al jaren kleding naar die club. die doen er hele goede dingen van in de gemeente waar ik gewoond heb.
Bijvoorbeeld hebben ze een klusjes man in dienst die bij oude mensen kleine dingen doet als gootsteen ontstoppen en schroefjes vastdraaien, schilderijtjes ophangen. Maar ook verzorgen ze maaltijden en kleding voor zwervers. Ik hou dat soort dingen dan toch liever dicht bij huis als mijn geld naar een dictatuur als Haiti sturen
Bijvoorbeeld hebben ze een klusjes man in dienst die bij oude mensen kleine dingen doet als gootsteen ontstoppen en schroefjes vastdraaien, schilderijtjes ophangen. Maar ook verzorgen ze maaltijden en kleding voor zwervers. Ik hou dat soort dingen dan toch liever dicht bij huis als mijn geld naar een dictatuur als Haiti sturen
Heb ik dat?!
zaterdag 23 januari 2010 om 18:42
quote:zusenzo schreef op 23 januari 2010 @ 18:39:
Appel je voelt je wat beter de laatste paar dagen??
Tenminste zo lijkt het wel
Lijkt dat echt zo?
Is toch niet..
Maar dit is echt een afleiding voor mij!
Ik voel me hier fijn en soms lukt het me hier om echt te lachen en te genieten op momenten dat ik me echt k*t voel.
Appel je voelt je wat beter de laatste paar dagen??
Tenminste zo lijkt het wel
Lijkt dat echt zo?
Is toch niet..
Maar dit is echt een afleiding voor mij!
Ik voel me hier fijn en soms lukt het me hier om echt te lachen en te genieten op momenten dat ik me echt k*t voel.
zaterdag 23 januari 2010 om 18:44
zaterdag 23 januari 2010 om 18:44
En ik zie het niet zo zitten om te blijven 'klagen'.
Ik kan hier iedere dag wel zeggen dat het niet lekker gaat.. maar daar schiet ik niet zoveel mee op denk ik dan. Ik krijg dan wel lieve knuffels, wat natuurlijk fijn is, maar het voelt voor mij als geklaag.
Ik doe dat in RL ook niet. Blijf altijd maar een beetje lachen en zeggen: het gaat wel hoor! als mensen aan me vragen hoe het gaat.
Ik kan hier iedere dag wel zeggen dat het niet lekker gaat.. maar daar schiet ik niet zoveel mee op denk ik dan. Ik krijg dan wel lieve knuffels, wat natuurlijk fijn is, maar het voelt voor mij als geklaag.
Ik doe dat in RL ook niet. Blijf altijd maar een beetje lachen en zeggen: het gaat wel hoor! als mensen aan me vragen hoe het gaat.
zaterdag 23 januari 2010 om 18:45
In tegenstelling wat iemand van de week riep. Vind ik dit een waardevol topic, met lieve mensen, mensen met ieder hun eigen uitdagingen in het leven. En juist die variatie aan uitdagingen die hier door elkaar lopen laten zien dat we er voor elkaar zijn met een lach en een traan.
En als geen lach dan gaat sgaapie wel weer bizare plaatjes plakken
En als geen lach dan gaat sgaapie wel weer bizare plaatjes plakken
Heb ik dat?!
zaterdag 23 januari 2010 om 18:46
quote:Sgaapie schreef op 23 januari 2010 @ 18:45:
In tegenstelling wat iemand van de week riep. Vind ik dit een waardevol topic, met lieve mensen, mensen met ieder hun eigen uitdagingen in het leven. En juist die variatie aan uitdagingen die hier door elkaar lopen laten zien dat we er voor elkaar zijn met een lach en een traan.
En als geen lach dan gaat sgaapie wel weer bizare plaatjes plakken Zo is dat Sgaap! Dit is een waardevol topic!
En als geen lach dan gaat sgaapie wel weer bizare plaatjes plakken Zo is dat Sgaap! Dit is een waardevol topic!