sjooow heej dat is goedkoop
zaterdag 23 januari 2010 om 13:32
JANUARI: 3E WOENSDAG AFTREKKEN VOOR EEN TIENTJE (100 keer bekeken)
In deze tijden van economische crisis heeft de Goorhoeve deze 3e woensdag een speciale actie. Aftrekken voor een tientje! Het blijkt een enorm succes want de gasten staan al dik in de rij om eens lekker afgetrokken te worden. Twee gastvrouwen zijn al druk in de weer met hun klant. Met hun voetjes en hun handen kneden ze zijn pik tot hij zijn zaad leeg spuit in het smoeltje van een van de dames. Wie volgt?
In deze tijden van economische crisis heeft de Goorhoeve deze 3e woensdag een speciale actie. Aftrekken voor een tientje! Het blijkt een enorm succes want de gasten staan al dik in de rij om eens lekker afgetrokken te worden. Twee gastvrouwen zijn al druk in de weer met hun klant. Met hun voetjes en hun handen kneden ze zijn pik tot hij zijn zaad leeg spuit in het smoeltje van een van de dames. Wie volgt?
zaterdag 23 januari 2010 om 18:09
Je brengt me op een idee!
Ik wist niet wat ik met mijn tijd moest maar nu weet ik het.
Leo's Aftrekboerderij
(in neonverlichting aan de lantaarnplaal voor het huis, leuk voor de buren ook)
En dan op woensdag voor een tientje. Zo nu en dan een gasttrekker, op vrijdag een leuke gay voor de bi-boeren boys.....
Ik verzamel een paar buuvs (veel vrouwen zijn thuis hier bij de kinderen) en ik heb een business!
Bedankt Chopper!
Ik wist niet wat ik met mijn tijd moest maar nu weet ik het.
Leo's Aftrekboerderij
(in neonverlichting aan de lantaarnplaal voor het huis, leuk voor de buren ook)
En dan op woensdag voor een tientje. Zo nu en dan een gasttrekker, op vrijdag een leuke gay voor de bi-boeren boys.....
Ik verzamel een paar buuvs (veel vrouwen zijn thuis hier bij de kinderen) en ik heb een business!
Bedankt Chopper!
zaterdag 23 januari 2010 om 19:57
Volgens mij was Chopper gewoon verbaasd over dit fenomeen en maakte hij daarom dit topic aan... Snap niet helemaal de verhalen van mensen die denken dat hij er 'reclame' voor aan het maken is of zelf een grote fan is van afgetrokken worden voor een tientje....
Sowieso vind ik vrouwen die hier bij het minste of geringste dat ze niet bevalt meteen roepen dat het hier 'een vrouwensite' is, een beetje sneu worden. Het Viva forum is net zo min een 'vrouwensite als dat bv. het forum van De Telegraaf een 'mannensite' zou zijn. Veel van de mensen die hier op het Viva forum posten en meedenken, zijn de facto van het mannelijke geslacht - tot ieders tevredenheid, volgens mij.
Sowieso vind ik vrouwen die hier bij het minste of geringste dat ze niet bevalt meteen roepen dat het hier 'een vrouwensite' is, een beetje sneu worden. Het Viva forum is net zo min een 'vrouwensite als dat bv. het forum van De Telegraaf een 'mannensite' zou zijn. Veel van de mensen die hier op het Viva forum posten en meedenken, zijn de facto van het mannelijke geslacht - tot ieders tevredenheid, volgens mij.
zaterdag 23 januari 2010 om 20:01
zaterdag 23 januari 2010 om 20:30
Op zoek naar melkproducten rechtstreeks van de boer???
Ga dan eens een bezoekje brengen aan 'De Goorhoeve' in Tessenderlo.
- melk (volle, halfvolle)
- boter
- room
- choco
- rijstpap
- roomrijst
- yoghurt
- platte kaas
En zeker niet te vergeten!!! Overheerlijke ijscreme!!! In vele lekkere smaken...
Dit alles zelfgemaakt op de boerderij door Sonja en Gerry, de boer en boerin.
Welkom!
- boter
- room
- choco
- rijstpap
- roomrijst
- yoghurt
- platte kaas
En zeker niet te vergeten!!! Overheerlijke ijscreme!!! In vele lekkere smaken...
Welkom!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 23 januari 2010 om 21:13
quote:Naomi_Mara schreef op 23 januari 2010 @ 18:04:
Dchopper, als ik de site bekijk is het niet alleen deze 3e woensdag een speciale actie maar een standaard iets. Dat maakt het des temeer tot reclame, ik zal dat via het angelmeldknopje kenbaar maken.
heb ik een link geplaatst ? nee ben ik van die club nee
t ging mij gewoon om dat gekke stukkie text
enne ik heb ook mijn eer hoor......ik laat me niet door de eerste de beste dame aftrekken !!! en als er een rij kerels in de buurt staat doet ie t helemaal niet
dat heb ik trouwens ook met piesen....als er een vent in mn buurt staat stopt t kraantje....daarom pies ik nooit in een urinoir....snappie um nog ? nee hè .......ingewikkelde kerels ook
Dchopper, als ik de site bekijk is het niet alleen deze 3e woensdag een speciale actie maar een standaard iets. Dat maakt het des temeer tot reclame, ik zal dat via het angelmeldknopje kenbaar maken.
heb ik een link geplaatst ? nee ben ik van die club nee
t ging mij gewoon om dat gekke stukkie text
enne ik heb ook mijn eer hoor......ik laat me niet door de eerste de beste dame aftrekken !!! en als er een rij kerels in de buurt staat doet ie t helemaal niet
dat heb ik trouwens ook met piesen....als er een vent in mn buurt staat stopt t kraantje....daarom pies ik nooit in een urinoir....snappie um nog ? nee hè .......ingewikkelde kerels ook
zaterdag 23 januari 2010 om 22:31
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 januari 2010 @ 20:30:
- boter
- room
- choco
- rijstpap
- roomrijst
- yoghurt
- platte kaas
Welkom!Verkopen ze daar ook kopkaas?
- boter
- room
- choco
- rijstpap
- roomrijst
- yoghurt
- platte kaas
Welkom!Verkopen ze daar ook kopkaas?
zaterdag 23 januari 2010 om 22:38
Belgische swingersclub/erotische boerderij/seksboerderij. Prima acteerwerk in de video-samples
Nou, Chop, bedankt voor de tip.....ziet er zeer lustopwekkend uit.....let je volgende keer wel een beetje op? Die shows daar zijn live online te volgen......doe even een masker op of zo.......
*Vindt de naam van die "club" opvallend treffend gekozen*
Op één of andere manier vind ik het ook heel Vlaams. En dat is niet bedoeld als compliment.....
Nou, Chop, bedankt voor de tip.....ziet er zeer lustopwekkend uit.....let je volgende keer wel een beetje op? Die shows daar zijn live online te volgen......doe even een masker op of zo.......
*Vindt de naam van die "club" opvallend treffend gekozen*
Op één of andere manier vind ik het ook heel Vlaams. En dat is niet bedoeld als compliment.....
zondag 31 januari 2010 om 12:48
quote:Miyagi75 schreef op 23 januari 2010 @ 19:57:
Sowieso vind ik vrouwen die hier bij het minste of geringste dat ze niet bevalt meteen roepen dat het hier 'een vrouwensite' is, een beetje sneu worden.
Eeehhmmmmm.....
quote:chopper schreef op 23 januari 2010 @ 16:03:
[...]
als een vrouw het hier had neergekalkt dan waren de reacties uiteraard weer anders geweest
maar dat snap ik best hoor want t is en blijft een vrouwenbladEen ongefundeerde mening geven, dat vind ik nou een beetje sneu.
Sowieso vind ik vrouwen die hier bij het minste of geringste dat ze niet bevalt meteen roepen dat het hier 'een vrouwensite' is, een beetje sneu worden.
Eeehhmmmmm.....
quote:chopper schreef op 23 januari 2010 @ 16:03:
[...]
als een vrouw het hier had neergekalkt dan waren de reacties uiteraard weer anders geweest
maar dat snap ik best hoor want t is en blijft een vrouwenbladEen ongefundeerde mening geven, dat vind ik nou een beetje sneu.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....