sjooow heej dat is goedkoop
zaterdag 23 januari 2010 om 13:32
JANUARI: 3E WOENSDAG AFTREKKEN VOOR EEN TIENTJE (100 keer bekeken)
In deze tijden van economische crisis heeft de Goorhoeve deze 3e woensdag een speciale actie. Aftrekken voor een tientje! Het blijkt een enorm succes want de gasten staan al dik in de rij om eens lekker afgetrokken te worden. Twee gastvrouwen zijn al druk in de weer met hun klant. Met hun voetjes en hun handen kneden ze zijn pik tot hij zijn zaad leeg spuit in het smoeltje van een van de dames. Wie volgt?
In deze tijden van economische crisis heeft de Goorhoeve deze 3e woensdag een speciale actie. Aftrekken voor een tientje! Het blijkt een enorm succes want de gasten staan al dik in de rij om eens lekker afgetrokken te worden. Twee gastvrouwen zijn al druk in de weer met hun klant. Met hun voetjes en hun handen kneden ze zijn pik tot hij zijn zaad leeg spuit in het smoeltje van een van de dames. Wie volgt?
zaterdag 23 januari 2010 om 13:47
zaterdag 23 januari 2010 om 15:05
t doet me een beetje aan mn militaire diensttijd denken whaha toen stonden we ook in van die lange rijen en poeheej wat waren we geil in die tijd
allemaal bv woensdag in de rij en eerst je kop kaal scheren en dan een lekkere aftrekbeurt van een gastvrouw op kosten van de kazernecommandant...zucht......ja het militaire leven had zoveel leuker kunne zijn
whaha ik heb zo,n mooi chopper .....ik mag zeker gratis of beding korting grrrrrrr
allemaal bv woensdag in de rij en eerst je kop kaal scheren en dan een lekkere aftrekbeurt van een gastvrouw op kosten van de kazernecommandant...zucht......ja het militaire leven had zoveel leuker kunne zijn
whaha ik heb zo,n mooi chopper .....ik mag zeker gratis of beding korting grrrrrrr
zaterdag 23 januari 2010 om 15:21
zaterdag 23 januari 2010 om 16:03
zaterdag 23 januari 2010 om 16:13
quote:chopper schreef op 23 januari 2010 @ 16:03:
[...]
als een vrouw het hier had neergekalkt dan waren de reacties uiteraard weer anders geweest
maar dat snap ik best hoor want t is en blijft een vrouwenblad
Stierenpoep. Dan was het net zo niet leuk geweest.
En oh ja, we zijn hier op het forum, niet het blad.
[...]
als een vrouw het hier had neergekalkt dan waren de reacties uiteraard weer anders geweest
maar dat snap ik best hoor want t is en blijft een vrouwenblad
Stierenpoep. Dan was het net zo niet leuk geweest.
En oh ja, we zijn hier op het forum, niet het blad.
Ja, dat vind ik echt.