Bar de liefde

30-12-2009 21:31 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop over van liefde, empathie en mededogen, voor alle lieve en soms een beetje stoute Vivaforummers.

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Maar waarom zou je het blokkeren? Omdat het stiekem toch te aantrekkelijk is? Net zoals je je snoepkast op slot doet en de sleutel voor jezelf verstopt?

De pijlers waar ik nooit kom, die vallen me al niet eens meer op, qua ikoontje. Zoals digi, en mode en beauty enzo.

Hoewel ik geloof dat dat fototopic dan weer wel op de m en b pijler stond.
Ik ga er eens een voorstel ingooien bij Naomi om die functie 'laatste 10' weg te halen. Soms klinkt een titel interessant, je klikt erop en pats, je valt met je neus in de horror.
Hallo meisjes,

Dom genoeg ben ik kijn laptop vergeten bij mijn ouders vanaaf..... Dus krijg geen mail binnen. Ik las voor ik hem kwijt was wel iets over een andere datum, maar dan kan ik niet. Kunnen we het bij de oude datum laten? Heb hem ook gecombineerd met een andere afspraak en afspraken voor mijn werk er voor verzet.....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
even kijken of ik mijn mail online kan openen......

Zit nu op laptop van Tom.
quote:Nijntje schreef op 23 januari 2010 @ 22:37:

Maar waarom zou je het blokkeren? Omdat het stiekem toch te aantrekkelijk is? Net zoals je je snoepkast op slot doet en de sleutel voor jezelf verstopt?

De pijlers waar ik nooit kom, die vallen me al niet eens meer op, qua ikoontje. Zoals digi, en mode en beauty enzo.

Hoewel ik geloof dat dat fototopic dan weer wel op de m en b pijler stond.

Ik heb het vroeger geblokkeerd, omdat toen ook dan de topics van de geblokkeerde pijlers niet in de laatste tien kwamen. Er is toen helaas weer eens een nieuwe versie van het forum gekomen, en toen kwamen opeens de topics van de geblokkeerde pijlers wel in die lijst. Dat zou opgelost worden door de technischi, ik zal het nog eens vragen aan Naomi of dat nog een keer gaat gebeuren. Dus snap je, voorheen zag en merkte je echt letterlijk niets meer van die pijlers, in de tijd dat ik het blokkeerde. En met het nieuwe update bij hun werd er gezegd dat eraan gewerkt werd.

Punt op de agenda.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Schrik niet, je hebt heel veel mail!
Ja, kan. En ja, ik schrik me de pleuris!

XX maart valt precies tussen Kitty's verjaardag en mijn mamma's verjaardag, dus er wordt van alles gevierd dat weekend. Als jullie echt, echt willen, kan ik wel omgooien maar dan moet ik ook weer werkrooster omgooien enzo. En mijn andere afspraak. Plus dat ik restaurantweek al min of meer gepland had met iemand anders.....

Wat mij betreft houden we het bij XX feb? Ben ik dan erg lastig?
Ik kan pas dinsdag weer bij mijn mail dus houden jullie het een beetje beperkt

Mail online lezen is niet erg handig. Plus dat deze laptop een raar toetsenbord heeft...
contact gehad met tanga ex. hij zegt donderdag gemerkt te hebben echt niet meer verliefd te zijn. hij kan het er nu ook niet bijhebben, een relatie, al die verantwoordelijkheid voor een ander. was het er wel mee eens dat de huisarts niet een slecht plan is. wat rustiger contact houden, daten, vond ie ook niks. want als het toch een soort relatie bleef, had ie nog verantwoordelijkheid.vrienden blijven ,, dat wil ie wel. maar als de deur dicht is voor eenrelatie, dan doe ik alleen maar mezelf pijn met dat vrienden gedoe. hij wil me aan het eind van de week bellen. gaan we misschien wat drinken, om niet alleen dramas te hebben. maar als ie zo dtandvastig blijft, wil ik hem daarna mss niet meer zien. dan doe ik mezelf pijn. hoe kan ik nou krampachtig vrienden zijn, als ik veel meer wil?
En nu weer achter de pc, ipv achter de HTC....

(Met hoofdletters dus.)

Hij vond het wel logisch klinken dat het nogal moeilijk is veel voor een ander te voelen, als je je niet eens goed voelt over jezelf.

En volgens hem lag het écht niet aan mij (hoe cliché), zelfs als Halle Berry herself langs zou komen zou ze niet in zijn leven passen nu. Ik 'pas dus gewoon niet', ik ben zogezegd nog méér ballast in zijn leven of zo. Fijn.
Nee Tang, dat werkt niet. Je blijft dan toch hopen op meer, al zou je nog zo hard zijn voor jezelf.

Maar Tangaman is dus vrij duidelijk dat het echt over is.

Dat is knap ruk meid
En oh ja, dat "het ligt niet aan jou..." Grrrrrr! Daar mag van mij een verbod op komen! Krijg neigingen om iemand te meppen als dat wordt gezegd......
Oh, en hij had hiervoor een wat lossere relatie gehad zeg maar, dat werkte niet, dus hij had bedacht het dit keer anders te willen doen, serieuzer. En toen kwam ik, en hij vond me toen nog helemaal leuk en zo, en hij dacht (en daar heeft ie gelijk in) dat ik ook wat serieuzer zou zijn, dus hij dacht, mooi zo, dan komt het nu vast wel goed, want het vorige werkte niet. Nou, zegt ie, dit werkt blijkbaar ook niet.

Hij geeft het voor mijn gevoel niet eens een kans.

En toch kan ik niet boos worden, maar alleen maar verdrietig zijn.

Hell, ik doe nooit aan relaties, dóe ik een keer aan een relatie (heel serieus, met het gevoel/ idee dat dit wel eens heel lang kon duren), gebeurt er dít. Kutzooi.

Nog steeds niet ongesteld trouwens. Zal wel van de stress zijn. Moet nu wel echt komen, vandaag, anders kan die mirena niet eens geplaatst morgen.
Toen hij me meer ging vertellen, over zichzelf, nam ie emotioneel afstand.

Hij klinkt inderdaad heel duidelijk, dat 't echt over is, maar het klopt zo ontzettend níet voor mijn gevoel. Hij vindt het geloof ik gewoon makkelijker alleen... en snapt nog steeds niet dat ik zoveel positiever over hem denk, dan hij over zichzelf denkt.

Maar ik denk ergens, er moet toch iets zíjn, als je van het ene op het andere moment niet meer verliefd bent? Dan moet er toch íets zijn waar je op afknapt bij iemand? Maar hij kan echt níets verzinnen. Ik vind dat frustrerend. Het lijkt allemaal te komen door zíjn persoonlijke omstandigheden nu, want het is makkelijker om er niet mee bezig te hoeven zijn? Ik heb eigenlijk nog liever dat ie zegt 'tang, dat-en-dat, daar knap ik gewoon op af.' Dit 'sja, ik ben opeens niet meer verliefd' terwijl er zóveel speelt momenteel in z'n kop, aan slapeloosheid, niet een positief zelfbeeld, zich nergens toe kunnen zetten, zichzelf lui en onsuccesvol vinden, daar kan ik gewoon niks mee. Laat het gewoon maar aan mij liggen, ipv aan dat soort shit. En maar blijven zeggen dat ik me niet rot moet voelen, dat ik me geen zorgen moet maken over hem, dat ik er voor mezelf moet zijn. Ga toch weg...
Begrijpelijk dat je er geen hol van snapt. Het is ook niet eerlijk. Als je niet toe bent aan een relatie, of die er niet bij kan hebben, begin er dan niet aan!

En toch.... als het écht écht meant to be was, had hij harder zijn best gedaan om je te houden. Harder zijn best gedaan om de relatie er naast te kunnen hebben. Klinkt niet leuk, maar ik geloof daar in. Geen tijd/energie etc etc voor een relatie betekent over het algemeen geen tijd/energie voor een relatie met jou. Want tijd en energie kun je màken.

Maakt het niet minder ruk voor jou op dit moment. Maar misschien wel iets makkelijker om het los te laten straks. Dit was het op termijn niet geworden voor je. De bereidheid er energie in te steken zou voor altijd groter geweest zijn bij jou, dan bij hem. En zou bij jou daarom ook uiteindelijk gaan verdwijnen.
Even eerst een posting dan ga ik hier terug lezen. Lieve Poez, zie een van de eerste mailtjes na gisteravond, allen voor 1, 1 voor allen. Komt goed.

Ik heb mij gister opgegeven voor ceremoniemeester voor een heel groot feest. Nou ja iets waar 8 tot 900 mensen waarschijnlijk komen. Ik hoor 5 februari of ik het wel of niet word. Zou het wel leuk vinden het allemaal te regelen. Tang, het is het feest waar ik jou een email van gestuurd heb voor die salsa demo.

Nou ik ga even terug lezen.
Weet je Tang, ik had natuurlijk al eerder van jou gehoord toen hij zijn gevoelens en zijn achtergrond/geschiedenis/moeder aan jou had verteld. En vanaf DAT moment heeft hij zich helemaal afgesloten voor jou. Ik snap er niets van. Ik dacht, dit is een doorbraak dat hij jou zo vertrouwd dat hij dat allemaal vertelt, maar erna is hij in zijn schulp gekropen en er niet meer uit gekomen. Wat raar.Vertrouwen doet hij je, anders vertel je die ins en outs niet. maar is hij er zelf van geschrokken?

En wat heeft die maand vakantie naar zijn moeder ermee te maken? Ik denk een hoop.

Waardeloos dit. Snap je precies, heb je eindelijk een lieverd, en geef je je 1 keer aan een man. Overkomt je dit. Juist waar je altijd bang voor bent.

Ik heb even geen wijze woorden. Alleen een .
Ik heb de mail doorgestuurd naar hen die erover gaan!

Ik kan er gewoon niets mee, als hij dit vol blijft houden, dan moet ik het maar accepteren he? Al vind ik het echt ontzéttend kut en heb ik werkelijk geen idee hoe ik hiermee om moet gaan.

Is toch ook erg, dat ik me na zo'n relatief korte tijd al zo aan iemand heb gehecht? Had ik nevernooitniet moeten doen, maar ja.... ben blijkbaar toch een romanticus, dat ik me er gewoon instort als het goed voelt.

Snap ook niet dat ie niet ietsje losser wil daten zeg maar, als het vnl. allemaal zo dichtbij komt. Maar ja, hij's niet meer verliefd, schijnbaar.
Ja het blijft vreemd. En je kan iemand niet dwingen. Als zijn reden die hij opgeeft dan ook echt zo is. Dan is het zwaar kut ja. Even morgen afwachten.
Hij zou me eind van de week nog even bellen, wellicht dat we dan ter afsluiting of zoiets nog even lekker kunnen dansen en zo dit weekend. En dan niets meer afspreken, want dat vriendschapsgedoe, dat trek ík niet. Kom hem dan gewoon af en toe tegen op feestjes. Dat moet te doen zijn. (Ik ken mezelf, ik blijf vast maandenlang verliefd, als ik eenmaal verliefd wordt ben ik daar jammer genoeg vaak vasthoudend in. Hoe minder ik hem dan zie, hoe beter, hoe erg pijn dat ook doet.)
Vanavond ga ik bij mijn ouders eten, morgenmiddag komt een vriendin lunchen en dinsdagavond ga ik met een vriendin wat drinken. Zo blijf ik bezig, lalala.

Is 3 uur te vroeg voor wijn? Nee he?

Ik trakteer:

Proost meis, ik meld me voor een rose.
Tjonge, jonge kom ik terug om ffe lekker te barhangen, lees ik hier allerlei droeve berichten.

Yas, ongelooflijk veel sterkte gewenst met het plotselinge overlijden van je moeder. Heftig zeg. Gaat het naar omstandigheden een beetje met je? Hang in there,

Tang, wat een kutzooi. Ik denk dat cold turkey kappen met je ex-lief idd het beste is. Ga je zelf vooral niet pijnigen met de ''we-blijven-vrienden''-optie. Uit eigen ervaring weet ik dat dat absoluut niet werkt. Gun je zelf zeker de broodnodige snotterdagen en verwen je zelf met lekkere chocotroost, hierbij een tip:

http://www.australianhomemade.com/chocolates_nl.html, volg deze link om te zien waar je dit medicijn kan krijgen: http://www.australianhomemade.com/netherlands.html

Mylene, wat rot dat je zo veel pijn hebt, ik hoop dat ze er snel achterkomen wat de oorzaak hiervan is. Chronische pijn is een echte hel

Pippi is tijdelijk verbannen begrijp ik, maar keert morgen gelukkig weer terug. Wat heb je uitgevreten HPL?

Hi Poezel, gelukkig is alles goed met jou, Tomcat en de kittens.

Met ondergetekende gaat alles naar omstandigheden goed. Ben nog wel aan het herstellen van de lelijke oorlogswonden a.g.v. de geboorte van de jongeman. Gelukkig maakt het kereltje zelf veel goed. Gisteren mini even uitbesteed zodat Alice-XY en moi even lekker de beest konden uithangen. Dat hebben we dan ook gedaan onder het genot van veul champagne/champagnoise en oesters

Ik laat de wijn maar ffe staan, neem wel een fantaatje. Vanavond maar vroeg onder de wol.
Ik zag het net, dat de datum weer teruggaat naar XX februari. Wat mij betreft prima. Waarom hadden we het eigenlijk ook al weer verzet in the first place?

Tang, eens met voorgaande sprekers. Vrienden blijven terwijl je hunkert naar zijn lijf en leden, dat werkt niet. Helaas. Het is keihard, maar dan kan je beter de banden doorsnijden.

Liefdesverdriet sucks.
Alice, héérlijk, zo'n champagne-samen-avond! Maar logisch dat je het vandaag bij fanta houdt . Hoofdpijn? Sloeg dat eerste wijntje/ biertje/ cocktail/ champagneglas er nou in, na 9 maanden geen alcohol te hebben geconsumeerd?

Je valt inderdaad wel in een boel triestigheid...

Nijntje, het idee om het om te gooien was vanwege 1) de restaurantweek en 2) (leuke bijkomstigheid, kwamen we later pas achter) de hermitage . Maar we moeten allemaal kunnen tenslotte, da's het leukst, dus houden we het gewoon bij XX februari. Verzinnen we andere leuke activiteiten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven