Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Darly, morgenavond mét fles wijn, dikke knuffel!
.
O ja, we moeten iets áán! Wat doen we aan?

Ja, dansen! O mensen, mensen, wat heb ik een zin in Feest! Eerst nog even een nachtje slapen naast mijn bronchitis man, kuchekuch, tig keer wakker in de nacht, maar hee, dat is dan maar zo.

Ben ook erg benieuwd naar dat ontworpen haar En wat lief van de oorbellen! Goeie man heb jij, M'nas.
Ja, wat doen we aan? Gaan we voor casual of pakken we uit? Ik heb een fabulous mooie nieuwe wikkeljurk (zebra-print, chocoladebruin/beige), of doe ik spijkerbroek/blouse/hakken?

Dilemma's, dilemma's.
.
De partylocatie is casual hoor, maar iedereen mag aandoen wat hij/zij lekker of leuk vindt.

Die wikkeljurk klinkt wel erg gaaf zeg, Maar misschien moet je je zoon laten kiezen morgen, die kan dat toch zo goed?

Ik begin me toch een partij in elkaar te storten. Denk dat ik maar met een gitarist boekje naar bed ga.
Hoe heb je hem nou eigenlijk overgehaald Lil?

Marie de nieuwe oorbellen mogen natuurlijk niet ontbreken

Lieve man heb jij
Mims... En ik trek mijn mooie feestjurk aan want Suup is jarig en dat víeren wij, ei ei!

Wíe van jullie heeft gisteren gebeld naar de Haïti-actie? Ik had gebeld en zou terug gebeld worden. Maar eh; je zou Wilders maar aan de foon krijgen zeg! Of hoe heet die gristengezinsman?? Er belde uiteindelijk helemaal niemand trouwens.

Marie, gij hebt inderdaad een hele goeie man! En snap nu dat je de telefoon niet opneemt.

Vandaag had ik even overleg met de voorzitter van de ouderraad van de Bloesjesschool. Want ik had ietwat té expliciet mijn grens aangegeven toen iemand aan mij vroeg of ik de school mee wilde versieren voor een komend festijn. Ik wilde niet (want geen aanleg voor decoreren en knutselen, knotshekel aan het bewuste festijn, drukke week want twee Bloesjes jarig in die week) maar de bewuste andere ouder drong aan met als argument dat "iedereen wel eens geen zin heeft". Dat vind ik een K-argument. We zitten met 20 mensen in de ouderraad, een aantal van ons heeft geen werk of voor 2 dagen in de week, de meeste ideeën komen van mij voor leuke en efficiënte dingen, ik doe behalve dat geknutselpruts behoorlijk veel maar meestal thuis en samen met directeur en heb uit ervaring geleerd dat je grenzen moet bewaken om niet gek te worden. En het meest irritante; ik zit mezelf te verdédigen. Dat is eigenlijk het stomste aan dit verhaal. Ik moet gewoon schijt hebben aan wijvengezeik als dit.

Kortom; heeft er nog iemand wijn?

Dar, hopelijk slaap je straks wel lekker en kan je morgen al die schouderkloppen opvangen.
*geeft de fles wijn door aan Bloes*

Bloes: ik zie nu pas dat je gebeld had. Op het moment dat je belde was ik weer eens kots aan het ruimen: deze keer was het Jongste Zoon die de pineut was en daarmee is in Huize Ananas iedereen aan de beurt geweest behalve ik. Ik houd mijn hart vast. Of zou ik gewoon zo'n Groots Gestel hebben dat ik dit virus aan mij voorbij gaat? Let's hope so. Ik bel je morgen even.

Ik heb niet naar de Haiti-actie gebeld want ik heb het programma niet gezien vanwege Cool Feest, maar heb uiteraard wél gedoneerd en Werkgever heeft meer dan genereus gedoneerd. Tijdens Cool Feest werd overigens ook geld opgehaald, en veel ook. Als ik thuis was geweest, had ik ook niet naar de show gekeken trouwens, want ik kan die beelden niet zien, weekdier als ik ben. Ik lees er wel over en geef gul maar zien hoef ik het allemaal niet meer. Aardbeving, doden, kindjes die levend onder het puin worden gehaald, ouders die hun kinderen kwijt zijn, mensen die al bizar weinig hadden maar nu helemaal niets meer hebben etc., het is te erg.
.
*hips*

Maar een keer NIET bekken dan morgen Marie. Hoop erg dat het jou bespaard blijft. Kus op het bolletje van Jongste Zoon!
*doet mee met de wijn*

Ik heb ook niet gekeken, en ook nog niet gegeven, ga ik met de maandelijkse rekeningafhandelen wel nog doen.

Ik hoorde in het nieuws overigens dat er nog druk teruggebeld wordt, dus je komt vast nog aan de beurt Bloes.

Oh ja Darly, nog een tip van mijn huisarts voor beter slapen. Op een vast moment op de avond een piekerkwartier instellen. Dan hoeft je onderbewuste niet meer te malen.

Net Vermist gekregen, poeh he dat was heftig, ik heb zo'n beetje de hele uitzending zitten janken. Meest heftige een meisje van 16 wiens moeder 6 jaar geleden was vertrokken vanwege gokschulden. En toen moeder onverwacht de studio inkwam schrok het arme kind zo dat de moeder de studio bijna weer uitliep. Moeder duidelijk nog steeds zwaar in de problemen.

Nou ja dan toch maar met boekje naar bed.
En Marie niet ziek worden hoor.

Ik wil je kekke kapsel zien morgen!!
Ik wil ook niet ziek worden; zin in feestje morgen en GEEN zin in kotseritis.
.
Goedemorgen!

Bloes, shake hands, maar weer: ik kreeg van de week een mail van eoa coordinerende mevrouw van de lokale politieken hier, die me zonder enige vorm van overleg (en per mail dus ook nog) tot wijkcoordinator bombardeerde, met de wered aan regelende en administratieve taken en gedoe (yek!), en een welgemeend 'succes!' onderaan de mail. Ze had alle benodigde documentatie vast attached. Ik heb per kerende post en met uiterst vinnig antwoord alles teruggestuurd dat het zó niet werkt en graag in overleg en zelfs dan nevernooit geen Wijkcoördinator want daar geen tijd voor en zin in. Raar mens.

Jaaa, wat doen we aan. Ik ben uit mezelf meest van jurkje, maar dans het liefst in broek. Dilemma, dilemma. Maar M'nas: die oorbellen moeten minimaal he, dat snap je Sterkte met de zieligheid en dweilacties daar trouwens arme kinders (en arme jij).

Suup, toen ik niet meer aandrong en eigenlijk besloten had dat het wel best was en zoek het dan maar uit, ging Gitarist opeens overstag. Laat het los, laat het los... Nog geen terugkrabbelend smsje, dus dat gaat goed

Iemand koffie?
Jaaa! Koffie!

Ik heb zo'n zin in vanavond! wil jullie allemaal eens goed in je kont knijpen vasthouden en dansen en kletsen en lol maken en wijntjes drinken en nog meer lol maken.

En Suup cadeautjes geven. Dat wil ik ook

En ik wil M'anas d'r haar zien. En samen met D op het theaterwezen fulmineren. Aan Mims vragen of ze het vriendenboekje van MK wil meenemen. (ze begint het te missen!) en de gitarist zien, en Brananas, Lil d'r immer fantastische lijf bewonderen. En Bloes van me wegjagen omdat k Het Project nog niet af heb

Dus koffie is welkom, ja graag
Kom maar op met die koffie

Ik heb ook zin in het feestje.En vind het ook heel leuk om cadeautjes te krijgen. Kreeg gisteren al grote bos tulpen van mijn mama, ook al zo fijn.

En weet nog niet wat ik aan doe.

Zo nog even de stad in, misschien vind ik nog iets flashy.

Leuk om jullie allemaal te zien vanavond. Vooralsnog staat de teller op 38 mensen en staan er 6 mensen op de msschien lijst.
Lol mijn vader heeft ook zin in het feestje en is (ik citeer:) niet van plan zich te gedragen. Want dat doe ik altijd al. dat kan leuk worden.
Hemel, onze vaders zouden in dat opzicht erg, eh, aanvullend zijn, zeg maar

Mijn immer fantastische lijf heeft weer keelpijn en wattenhoofd *sip*, wat ik vooral voor de zangles erg jammer vind. Het is een stomme kwakkelwinter, waar het gezondheid betreft. Maar dat gaat me NIET van een feestje weerhouden! Mogelijk wel van een al te dunkortbloot jurkje, dat zou wel kunnen.
Lil en zuup hebben complementaire vaders!

(en dan hier zo'n cheerleader-smiley)

In huize kotseritis is de rust weergekeerd. Ook leuk: na voor de laatste keer kots van Jongste Zoon te hebben opgeruimd, ontdekte ik in de gang een fijne kattenbolus en er was op de jas van de Freule gezeken. Had er vannacht een kat in de gang opgesloten gezeten. I shit you not: ze doen het erom, die fermielje.

Lil: Ibuprofen! Want ik wil je wel zien vanavond, heur.

Straatvraag: als een vrouwelijke client, die ik maandag een bezoekje in een Europese hoofdstad ga brengen, je op zaterdag SMSt met de mededeling dat : "I'm really looking forward to seeing you on Monday, Marie. Take care, xxx", betekent dat dan:

a. dat de client in kwestie gewoon een leuke vrouw is, of

b. dat de client in kwestie socially challenged is en zelfs een zakelijk bezoek leuk vindt, of

c. dat de client in kwestie Liesbeth is en op een hengelexpeditie is?

Vooral die xxx zitten mij dwars, naast het feit dat zakelijk en SMSen niet samengaan; ik gebruik nooit SMS voor zakelijk contact en daar weer naast: t is zaterdag.

T is we.
.
M'anas, zou het kunnen zijn dat britten je sowieso erg snel familiair aanspreken? De 'love' en 'Hun' en 'Bless you' zijn bij mensen die je nauwelijks kent al heel erg gebruikelijk.

Of misschien wil ze je een ongelooflijke kutklus in de maag splitsen en hoopt ze je alvast emotioneel kneedbaar te maken door lief te zijn

Kan ook, toch?

Mijn vader zou zoiets nooooooit zeggen. Die misdraagt zich altijd

Ik ga niet voor het kekke jurkje, denk ik. Ben roker en moet dus regelmatig naar buiten, en ik vind het koud vandaag.

Heb wel voor een fractie van de normale prijs behang gescoord bij een schattige outlet Stapels rollen behang tot het plafond, overal; couponnetjes zeil en tapijt, stapels met dozen laminaat, maar ook een kant en klare rode loper heb nu veel te veel behang (kan er twee kamers mee doen, denk ik,), inclusief plaksel, voor nog geen 30 euro
Wat was het feestje van Suup leuk en fijn! Bedankt voor alle lieve blikken, warme woorden en ietwat benauwende (op een positieve manier :-) ) knuffels. Jammer dan ik niet langer kon blijven maar ik weet sinds vanavond waar de uitdrukking ' kort maar krachtig' vandaan komt :-) En gelukkig hebben we de foto's nog :-)

Nu met een kop Chai op de bank (hij doet de groeten)
Dag Chai!

Veilig thuis. Beetje veel sneeuw onderweg, maar lang leve de wonder-auto die weigert te glibberen

Wat zijn wij ontzettend leuk met z'n allen zeg! Wow. Ik heb een geweldige avond gehad

Jullie hebben ook lekkere konten, trouwens

Suup: zoen! Dank! Goed feest! Mooi kastje!
Tila je hebt niet aan mijn kont gezeten. *hele verontwaardige smiley*

Lieve meiden, wat voel ik me een ontzettend bevoorrecht mens met zoveel lieve leuke mensen om mij heen.Wat was het leuk en fijn en wat zijn jullie mooi.

Ik zweef en heb nog steeds nauwelijks tekst . Maar ik ben oe blij met jullie.

Jullie cadeau staat op een mooie plek en ik zal morgen een foto maken.

Ik mag op de bank vannacht want K en k-man liggen nu in mijn bed te slapen, Ik stuiter nog teveel.

Heel veel zoenen.
Oh en de gitarist is leuk
*breekt even in*

Dag lieve kasteeldames, ontzettend leuk om jullie weer even gezien te hebben! Kjong (met Kman!) en Darly, erg leuk om jullie eens in het echt te zien! Ik had Suup al gecomplimenteerd in het Buitenverblijf, maar bij deze jullie ook hartelijk dank voor de gezellige avond!

Enne.... konten? Ik heb alleen maar tieten gevoeld.

*schenkt nog een rustgevend kopje thee in voor Suup en sluipt er weer vandoor*
quote:supra schreef op 24 januari 2010 @ 03:27:

Oh en de gitarist is leuk Joh.....
quote:qwertu schreef op 24 januari 2010 @ 03:29:

[...]

Joh.....

Was het zo duidelijk? Wat denk je maakt het een kans?

Of kan ik dat beter aan Lil vragen.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven