alcohol

24-01-2010 07:49 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal

ik heb nu 4 jaar een latrelatie met bob ,en dit weekend besloten om er een punt achter te zetten.reden alcohol!! mijn vriend drinkt niet elke dag maar als hij drinkt dan wordt hij dronken en zo dronken dat hij mij begint uit te schelden,en aggressief wordt naar andere mensen die hem dan in de weg staan.

de eerste keer zo.n 3,5 jaar geleden dacht ik nou dat kan best een keer voorvallen,hij beloofte beterschap maar de volgende keer kwam al weer gauw. en steeds heb ik het vergeven! alleen werd het de laatste weken steeds erger,ging steeds uit en werd dan dronken,ik was er niet bij maar dan belde hij me op en zei hij dingen die niet door de beugel konden,ik ga hier kapot aan en weet dat ik beter heb verdient.ik heb hem voor de keus gesteld of ik of de alcohol.ik snap nu dat hij altijd voor de alcohol zou kiezen zollang hij zelf niet ziet dat hij een probleem heeft.het is jammer want zonder alcohol is het een geweldige man.maar ik kies voor mezelf.
Good for you! En over een paar weken/maanden ga je zien wat je allemaal van hem gepikt hebt en ook hoe goed deze beslissing voor je is geweest. Hier kom je alleen maar beter uit.
Het is jammer dat hij zelf niet ziet dat hij een probleem heeft, daarom laat hij je geen keuze. Ik hoop voor hem dat jou keuze voor hem een aanleiding is om alsnog (in de toekomst) tot dit inzicht te komen.
En de man in kwestie heet bob...?
Ja, dat vind ik echt.
Goed dat je voor jezelf hebt gekozen. Mensen die dronken worden en dan zo agressief worden kun je maar beter uit je leven mikken.
Mamasaar daar dacht ik stiekem ook al aan. Bob 100% alcoholvrij

Ik hoop dat deze Bob dat ook ooit eens gaat inzien. Goed dat je voor jezelf hebt gekozen Claudia, echt heel sterk van je. Straks ga je inderdaad zien wat je tot nu toe allemaal gepikt hebt en dat je dat nooit meer toestaat in een relatie. Het is even heel zuur dat je ook de geweldige kant van hem moet loslaten, maar er komt wel weer iemand die jou heel gelukkig kan maken!
goed zo Claudia! Echt heel erg sterk van jezelf. Het zal na al die jaren geen makkelijke keus zijn geweest maar zeker de beste voor jezelf.

Heel veel succes!
goedzo! alcohol is een rare drug.. demon alcohol noem ik t.
fijn jullie reacties ,soms is het nodig om van andere te horen dat je het goed hebt gedaan.het schuldgevoel is er toch!! maar het gaat goed me.

enne ja bob?? had ik niet aan gedacht

bedankt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven