kick me, ben stom bezig!!
zondag 24 januari 2010 om 12:09
hoi,
het is een heel verhaal en ik weet niet waar ik moet beginnen.
het gaat om een man aan die "not in to me " is,
alle alarm bellen rinkelen en in me hoofd roept iets heel hard "run forrest run"
m'n gympen staan al bij de deur, maar het lukt me maar niet om ze aan te trekken en heeeel hard weg te rennen!
want iedere keer als ik een poging doe om weg te rennen, trekt hij me terug!
hoe kom ik hier los van!
het is een heel verhaal en ik weet niet waar ik moet beginnen.
het gaat om een man aan die "not in to me " is,
alle alarm bellen rinkelen en in me hoofd roept iets heel hard "run forrest run"
m'n gympen staan al bij de deur, maar het lukt me maar niet om ze aan te trekken en heeeel hard weg te rennen!
want iedere keer als ik een poging doe om weg te rennen, trekt hij me terug!
hoe kom ik hier los van!

zondag 24 januari 2010 om 12:15

zondag 24 januari 2010 om 12:24
Als hij jou niet ziet zitten waarom trekt hij je dan terug? Dat stukje snap ik niet helemaal. Ik zou dan toch maar eerst eens uitvogelen of hij echt niet "into you" is zoals jij denkt. Of geeft hij je signalen dat hij je niet ziet zitten en weiger jij dat (onbewust) in te zien?
Succes ermee in ieder geval.
Succes ermee in ieder geval.
zondag 24 januari 2010 om 12:35
zondag 24 januari 2010 om 12:36
quote:lady_H schreef op 24 januari 2010 @ 12:32:
hoe krijg ik me hart op hetzelfde punt als me hoofd!Dat is toch helemaal niet nodig? Je zult wel vaker iets doen of laten omdat je verstand dat ingeeft terwijl je gevoel 'zegt' dat je liever in bed zou blijven liggen, jezelf zou klem zuipen, je complete salaris zou uitgeven aan schoenen of je moeder eindelijk eens de waarheid zou vertellen.
hoe krijg ik me hart op hetzelfde punt als me hoofd!Dat is toch helemaal niet nodig? Je zult wel vaker iets doen of laten omdat je verstand dat ingeeft terwijl je gevoel 'zegt' dat je liever in bed zou blijven liggen, jezelf zou klem zuipen, je complete salaris zou uitgeven aan schoenen of je moeder eindelijk eens de waarheid zou vertellen.
zondag 24 januari 2010 om 12:39
ben ik ook helemaal mee eens dat het een onduidelijk verhaal is.
probeer het iets uit te leggen.
van de zomer een man leren kennen. helemaal verliefd.
er is dus iets voor gevallen, wat vooral hij zichzelf niet kan vergeven.
tijdje geen contact gehad, weer contact gekregen en weer een tijdje half samen geweest.
hij was in de war en heeft het toen gestopt.
weer contact gekregen, hij wil op dit moment geen relatie en toch laat hij me niet echt gaan.
ik wil er mee stoppen en dit lukt me dus niet
tijdje geen contact gehad, weer contact gekregen en weer een tijdje half samen geweest.
weer contact gekregen, hij wil op dit moment geen relatie en toch laat hij me niet echt gaan.
ik wil er mee stoppen en dit lukt me dus niet

zondag 24 januari 2010 om 12:40
zondag 24 januari 2010 om 12:42
quote:wuiles schreef op 24 januari 2010 @ 12:36:
[...]Dat is toch helemaal niet nodig? Je zult wel vaker iets doen of laten omdat je verstand dat ingeeft terwijl je gevoel 'zegt' dat je liever in bed zou blijven liggen, jezelf zou klem zuipen, je complete salaris zou uitgeven aan schoenen of je moeder eindelijk eens de waarheid zou vertellen.Vooral dat laatste ja
[...]Dat is toch helemaal niet nodig? Je zult wel vaker iets doen of laten omdat je verstand dat ingeeft terwijl je gevoel 'zegt' dat je liever in bed zou blijven liggen, jezelf zou klem zuipen, je complete salaris zou uitgeven aan schoenen of je moeder eindelijk eens de waarheid zou vertellen.Vooral dat laatste ja
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

zondag 24 januari 2010 om 12:42
quote:lady_H schreef op 24 januari 2010 @ 12:39:
ik wil er mee stoppen en dit lukt me dus nietLastig als een man afhankelijk van je is, dan zal hij zeker met een groot schuldgevoel zitten, wat hij eerst kwijt moet. Door zich vast te klammen aan jou denkt ie het goed te kunnen maken? maar dat werkt niet meer.....
ik wil er mee stoppen en dit lukt me dus nietLastig als een man afhankelijk van je is, dan zal hij zeker met een groot schuldgevoel zitten, wat hij eerst kwijt moet. Door zich vast te klammen aan jou denkt ie het goed te kunnen maken? maar dat werkt niet meer.....