minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
@ Haddock, ik ben een kei in sorteren. Maar qua schaamhaartrend loop ik dus weer achter met mijn korte landingsbaan?
quote:Belgenmoppie schreef op 23 januari 2010 @ 22:40:

oei, dat is niet om mee te lachen, hopelijk gaat de pijn snel weg.

De drank heeft mij ook gesmaakt vannacht, voel mij ook nog steeds licht in het hoofd.

Om het plat te zeggen, als men me nu op z'n hondjes zou nemen, schuif ik met mijn pootjes helemaal open. Belgenmoppie, dat is dan zeker plat Belgisch?
quote:stewardess schreef op 23 januari 2010 @ 22:41:

[...]

Belgenmoppie, dat is dan zeker plat Belgisch?
@ stew, tussen trend en persoonlijke voorkeur zit soms een verschil. In dit geval bij mij zeker. Mooi zo laten, die 'look' van jou!
quote:haddock schreef op 23 januari 2010 @ 22:17:

@ stew, grappig dat je dat vraagt.

Ze vertelden idd wat over de nieuwe schaamhaartrend voor 2010: dreads! Ik heb vanmiddag de kraaltjes gekocht. Nu nog ff een jaartje laten groeien en ik kan aan de slag!Gruwel
Kom even melden dat ik van mijn luie reet afgekomen ben vanavond!

Date lag te trillen op bed (ja heus)

Ik heb weer een 10-ritten-kaart laten neuken verdiend

Stew, heel blij dat je nog heel bent!

(gottogot mens kijk dan toch ook uit, wat moeten we zonder jou?!)

Frances, welkom!

Ninah

Haddock, rammelt dat lekker, die kraaltjes?

Iedereen die ik vergeet, sorry!

Ik moet naar bed, heel vroeg op morgen.
Ooow heerlijk Toy. Tis zaterdagavond .

En hup, nu slapen jij.
goeiemorgen aan allen! Gisteravond een avondje zonder forum, en ik mis verdorie 7 (!!!!) pagina's! Wil iemand me even waarschuwen als ik wat dreig te missen?

Teveel om op allen te reageren dus, jammer genoeg. Maar goed te lezen dat er hier veel te doen is. 't Is dan ook altijd gezellig hier.

Ik voel wel wat voor de stap-estafette van Stew: hier in't zuiden staat de carnaval al bijna voor de deur, dus count me in!

@ Haddock: mocht je dan nog twijfelen over je kleurencombinaties en mogelijke lengtes van je nieuwe dreads; met Carnaval kan hier alles, dus ik raad je aan die periode hier als testcase te gebruiken. En juryleden in overvloed (of was het onder invloed?)!

@ Toy: paybacktime geweest dus? Is ook eigenlijk net zo lekkker he: hem zo ontzettend verwennen dat hij niet weet wat hij meemaakt! En nu kun je met goei fatsoen (zoals wij zuiderlingen zeggen) achterover leunen

@ Ninah: jammer dat je niet hebt kunnen gaan stappen gisteren. Nog wat anders leuks gedaan, behalve hier natuurlijk lekker posten?

Voor wat betreft het kookspectakel: sc was niet bijzonder enthousiast, dus I'm not getting my hopes up... Helaas. Maar moet zeggen dat ik van de innerlijke rust (ja klinkt erg 'zen') ook kan genieten nu. Boom voor boom blijft het credo.
*engeltje wil niet weten dat stew een korte landingsbaan heeft en dat haddock al kraaltjes aan het sorteren is voor dreads down under *

@toy:heerlijk om zo je tien rittenkaart 'laten'neuken te verdienen!

@bkstr:jammer dat sc niet stond te springen om jouw kookkunsten,ga je hem wel zien of dat ook niet??

*engeltje gaat zich gereed maken om te suporten op de voetbal en na afloop de ruggen van twee elftallen af te gaan drogen als ze onder de douche vandaan komen*
@ Angel: nope, denk het niet sc heeft vakantie, en is niet zo van het plannen... Maar heb vandaag genoeg andere leuke plannen (niets seksueels, das dan wel weer jammer) dus kom de dag ook wel door zonder sc!
@bkstr, stond ie niet te springen omdat je voor hem wilde koken (nou ja koken)?

Wat je zegt; boom voor boom. Dat geldt wrs ook voor hem.

Heb me vermaakt met het forum (gezelligheid) en een tv serie met zoon die niet al te laat thuis kwam.

En heb een beetje rust omdat ik kennelijk nog "gewoon" kan mailen met sc.

Had wel liever gaan stappen, zo'n "ik ben er aan toe" - gevoel.

FF heerlijk uit mn dakkie.
ben trouwens benieuwd hoe de hereniging van MT met Speedo zal zijn vandaag!!

@ Ninah; denk dat het voor sc ook zo werkt ja: boom voor boom. Hij heeft zichzelf voorgenomen beter voor zichzelf te gaan zorgen, en minder voor anderen (lees: ex enz) te gaan zorgen. Dat betekende aan het begin van het jaar: meer dates met bkstr, maar of dat het nu nog betekent, dat weet ik eigenlijk niet. We'll see. Overigens was mijn voorstel hij voor mij koken, maar geen reactie meer op gekregen

Fijn dat je je toch vermaakt hebt. Ik heb gisteren ook een serie zitten kijken: het waren zelfs 2 afleveringen achter elkaar: heerlijk gedachten op nul en gewoon consumeren! Ook goed dat je idd 'gewoon' contact kunt hebben nog met sc. Zal de eerste tijd nog wel wat onwennig zijn, maar na een aantal bomen merk je vast ineens dat het je wat minder doet dan voorheen.. Zettumop!
Bkstr; ik weet niet of je het had gelezen maar ik had em dus mee uit gevraagd gisteren, per mail, sc.

Hij mailde terug dat hij ziek was en over nog meer dingetjes.

Hij mailde dus terug en ik was hier al erg blij mee.

En vooral ook dat hij niet antwoorde dat ik maar niet meer moest contacten oid.

Ik denk dat het belangrijk is dat jullie elkaar de ruimte geven bkstr, sc en jij.

Boom ...

Ik ga weer koken, krijg een huis vol (afleiding haha).
als koken bij jou hetzelfde betekent als bij mij, dan wordt het een vrolijke orgie bij jou thuis vandaag Ninah
Het wordt vast vrolijk maar koken betekent gewoon koken hier .

Net als lopen trouwens . Betekent ook gewoon lopen..
Door het hoge volume aan posts zal dit wel als mosterd na de maaltijd komen, maar toch.

N.a.v. de kluskoffer vraag ik me nu toch altijd af wat er in die koffertjes zit van al die zakenlieden die 's morgens naar hun werk gaan... Ga trouwens zelf ook altijd met een koffertje op pad

@ Look: voor jou misschien een "nieuwe" vinding: de svai (SV ad interim)...?

En voor allen het advies: ga lekker lopen: het is prachtig in de sneeuw. En je komt andere mensen tegen.
anoniem_97560 wijzigde dit bericht op 24-01-2010 13:02
Reden: 1x is wel genoeg
% gewijzigd
Goed advies DrPhil. Dat ga ik zo opvolgen.

En wat die koffertjes betreft: Eerlijk gezegd denk ik dat er meestal toch echt niets kinkiers in zit dan gewoon een pakje brood en wat papieren. Maar ik denk wel dat er in al die koppies die je zoal om je heen ziet de hele dag, allerlei spannende gedachten zitten en dat een flink deel van al die onschuldige mensen om je heen helemaal niet zo onschuldig is... :-)

En een heleboel van die mensen lezen hier vast ook stiekum mee...
Hahahha MdR; dat wil ik niet weten hoor. Wat er in die hoofden van mannen met koffertjes omgaat en of ze al dan niet onschuldig zijn.

Ik zie elke dag als ik naar mn werk ga met de trein dat soort manspersonen.
Die vrouwspersonen zijn even erg hoor. Zo zit er bijvoorbeeld elke dag een zekere Ninah in de trein op weg naar haar werk. Je zou eens moeten weten waar die allemaal aan denkt...
Hmmm, ben ik nou de enige die zich wel afvraagt wat er in die koffertjes zit? Maar goed, Angel is ook niet zo nieuwsgierig als ik dacht. Ze wil niets van mijn landingsbaan weten. Soms als ik erg lui ben dan heb ik ook wel eens een coupe bold down there. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw coupe, Angel.

@ Toy, pas je wel een beetje op met die arme Date! Hem trillend achterlaten...tssk, straks komt hij niet meer op de zaterdagavonden.

@Bkstr en Ninah, fijn dat jullie je vermaken. Ik ben zelf best vaak onrustig, maar als die k*tsneeuw morgen weg is heb ik me voorgenomen weer eens naar de sportschool te gaan.

Dus Dr.Phil, voor mij geen wandelingen in de sneeuw.

@ MissT heeft na vanavond meldplicht, weet dat kreng het al?
quote:MeneerDeRaaf schreef op 24 januari 2010 @ 13:19:

Die vrouwspersonen zijn even erg hoor. Zo zit er bijvoorbeeld elke dag een zekere Ninah in de trein op weg naar haar werk. Je zou eens moeten weten waar die allemaal aan denkt...Ninah denkt er niet alleen aan, ze doet er ook wat mee. Een paar dagen geleden zat ik in de trein en als ik daar de toiletten zie moet ik toch heel sterk aan Ninah denken. Ik kon me niet beheersen om er een kijkje te gaan nemen, maar OMG, het leek wel of er aan plasseks was gedaan.
Ik ben bang dat de toestand van treintoiletten niet het gevolg is van "ons soort" "ranzige" types, maar van de ECHT ranzige types.
Hahahahha stew, ik bedoel toch echt die toiletten in de allernieuwste intercity's. Die oudere zijn idd echt ranzig.

MdR; Ik denk alleen maar aan seks als ik naar mn werk ga. Goh hoe zou dat toch komen .

Geen kluskoffer voor mij on my way, heb een formaat handtas waar een heel leven in past.

Jaja meldplicht voor Ms T. Het zal spetteren van het scherm denk ik.
@ Ninah, ik weet niet meer of het een intercity was. Zo helder was ik toen niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven