Mensen, ik ben om

24-01-2010 12:43 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
.

Hoor jij ook bij de cupjesjunks?

Totaal aantal stemmen: 68

Ik drink geen koffie (56%)
Ik bestel ze op internet (34%)
Ik ga urenlang in de rij staan bij de Bij (10%)
quote:whopper schreef op 24 januari 2010 @ 13:00:

[...]

Ik ook. Elke keer voor 70 piek, maar chocola; ho maar.

Maar goed, ik kreeg George er dan wel weer bijHmm,voel me hier wel gediscrimineerd...George zat er bij mij ook al niet bij..
Cappuccino is heerlijk, maar een Nestlé koffiemachine, is dat wat? Volgens mij had je voor dat bedrag ook een uitstekend Italiaanse espresso-apparaat kunnen kopen Bijv. van Gaggia. Maar zoals ik lees heb je voldoende vergelijkend warenonderzoek verricht

Ik geniet nog iedere dag van mijn investering, het roestvrijstaal glimt mij al tegemoet als ik 's ochtends de keuken loop. Niets fijners dan opstaan met een homemade cappucino.
quote:biebelie schreef op 24 januari 2010 @ 13:02:

[...]

Hmm,voel me hier wel gediscrimineerd...George zat er bij mij ook al niet bij.. Zal ik je iets verklappen? Bij mij ook niet echt hoor
quote:whopper schreef op 24 januari 2010 @ 13:04:

[...]

Zal ik je iets verklappen? Bij mij ook niet echt hoor

Pfoe...gelukkig..

*veegt zweet van voorhoofd en haalt opgelucht adem*
Oooh wat leuk!

Ik dronk ook nooit koffie. Ik vond het zelfs ontzettend smerig. De geur vond ik wel heel lekker, maar zodra het gezet was en men zo'n kopje slappe hap met melk en suiker voorzette (cappuchino of zo, want dat is wat ze de niet koffiedrinkers áltijd willen aansmeren) vond ik het echt heel vies.

Tot ik in 2006 op Mallorca woonde en ook daar mijn collega's me koffie lieten proeven. Cappuchino? Bah. Cafe con leche? Bahbahbah. Gewone koffie, met suiker en/of met (een beetje) melk? Nee. Totdat ik een cafe solo (espresso) te drinken kreeg. Maar dát was lekker!

In Nederland heb ik dapper een poging gedaan. Espresso uit de automaat op het werk. Bahbahbah. De espresso van de jura van mijn ouders vond ik wél lekker, dus zo leerde ik koffie drinken. Mijn ouders kochten later nog een nespresso: jummie, die espressos!

En sinds 30 december ben ik in het trotse bezit van mijn hoogsteigen nespresso. Zónder melkstampdingetjes (alleen espresso is aan mij besteed), maar oh wat is het lekker. Ik heb nu nog een voorraad cupjes, denk dat ik me maar inschrijf op dat online bestelsysteem. Altijd beter dan in de rij staan bij de bijenkorf....

Gefeliciteerd met je aankoop!

Nespresso rules .
Goed zo!! Nu hoor je bij het elitaire clubje MET smaak :D ( heeft de brandweerrode versie met melkklopper
Als arme student heb ik geld nog plaats voor zo'n nespresso dus ik maak mijn cappucino'tjes met een percolator en schuimklopper, maar mijn ouders hebben wel een nespresso+melkopschuimer en ik verheug me elke keer op een veel te grote dubbele bak slobbercappucino als ik daar naartoe ga (arpeggio met volle melk en kaneel en een kléin beetje suiker op de geschuimde melk).

Hmmmm.

Ik hou trouwens ook niet zo van gewone koffie: espresso of cappucino moet het zijn!
.
koffie moet je gewoon zelf maken op je fornuis...en niet uit een machine/kuipje/pad weetikveel wat ze allemaal bedenken. (maar dat is weer mijn mening)
.
.
En waarom krijg ik verdorie geen megadoos chocolade???? Ik geef een fortuin uit aan mijn koffie ( drink met name de ristretto met opgeklopte melk. geweeeeeeeeeeeeeeeldig)
quote:nazife schreef op 24 januari 2010 @ 13:20:

koffie moet je gewoon zelf maken op je fornuis...en niet uit een machine/kuipje/pad weetikveel wat ze allemaal bedenken. (maar dat is weer mijn mening)

jij hebt het niet goed begrepen hoor...
Geen idee trouwens waarom ik die doos chocolaatjes kreeg. Ik bestel wel altijd ruim (en vaak sinds ik vanuit huis werk) maar ook weer niet megaveel of zo.
Ik vind gewone koffie niet lekker, maar lust het wel als french coffee met grand manier en slagroom.

Wat hier uit komt is beter.
Ik ben Nespresso trouwens nog steeds dankbaar voor de chocolaatjes, want daarmee heb ik m'n zoon zindelijk gekregen
Ooh en Tangerine,zeker doen hoor aanmelden bij de Nespressoclub.

(waarom dat dat weer een club moet zijn...maarja)

Het is zo makkelijk om online te bestellen.

Wij laten ze altijd op het werk van vriend bezorgen,altijd binnen 2 dagen geleverd.

Alleen de eerste keer moet je geloof ik vooruit betalen (creditcard? )

Daarna gewoon via acceptgiro.
wrijf het lekker in Flint, scoor je punten mee....
quote:Zamirah schreef op 24 januari 2010 @ 13:27:

[afbeelding]

Wat hier uit komt is beter.Die is ook best oké inderdaad,doen wij altijd op festivals.
Zamirah, zo'n ding heb ik dus ook, maar ik vind een nespresso toch echt lekkerder. Maar misschien doe ik iets verkeerd .
quote:lindy schreef op 24 januari 2010 @ 13:23:

En op mijn werk drink ik dus nooit koffie. Zelfs de koffie uit de allerduurste, allernieuwste apparaten smaakt goor.

We hebben net nieuwe apparaten op het werk, maar... bah... dat is toch geen espresso .

Ik heb me net alvast maar aangemeld bij die fijne, exclusieve nespressoclub, ook al heb ik op het moment nog wel cupjes. Ik zag natuurlijk de O in het serienummer voor een 0 aan (of andersom), maar ze zijn 24/7 bereikbaar, die aardige mensen van nespresso. Ik kreeg een hele vriendelijke Vlaamse m'neer aan de lijn, en nu ben ik dus ook toegetreden tot de exclusieve club. Ik zeg, daar moet op gedronken worden, geheel in stijl:

Iedereen een kopje?
quote:dangeensuus schreef op 24 januari 2010 @ 13:29:

wrijf het lekker in Flint, scoor je punten mee....Het is toch fijn dat ik een kind heb dat later kan zeggen dat hij zindelijk is geworden dankzij mama's goede band met George?
.
Ik ben anti Nespresso! Vind het gewoon niet lekker..

Geef mij maar de volautomatische machine!

Ben wel nu nog met de Senseo bezig (2 pads op 1 dosis) omdat ik eerst die pakken op wil maken, zonde om weg te gooien en dan komt er hier een volautomatische.

Dat zal rond april zijn vermoed ik Ff doordrinken en stiekem nog even doorsparen....

Heb wel een lattemento gekocht voor de cappu en koffie verkeerd en die ellende. Daar ben ik errug blij mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven