Tetter hier over je dier

07-12-2009 19:29 3009 berichten
Voorheen heette dit topic 'Kootje de Beer is weg' want een van mijn acht poezen was verdwenen. Maar Kootje is al lang weer thuis en het werd gezellig hier met geklets over poes en ander dier. Vandaar de wijziging van OP en nu kan een ieder hier verhalen over harige (of kale) huisgenoten, foto's plakken, raad vragen en stoom afblazen.

Welkom!

Vaste posters in dit topic en hun dieren:

NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:

B.

L.

M

M

10

< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:

Sjaak

M

< 6 mnd.Annetd4 katten:

Rooie

Fuzzy

Kleintje

Mamsy

M

M

M

V

4

4

8

?

Biebelie3 katten:

Isa

Biebs

Zwart Monster

V

V

M

9

9

Bijna 2Delphicat1 kat:

Poef

M

13Eleonora8 katten:

Ouwe Kees

Kleine Kees

Gijs

Hanny MC

Lotje MC

Kootje

Beertje

Lena

1 konijn:

Lola

M

M

V

V

V

M

M

V

V

18

13

7

6

2

< 1

< 1

< 1

1Kat753 katten:

Diesel

Nikki

Bailey

M

V

M

10

9

< 3 mnd.

Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:

Roquefort

Josephine

1 konijn:

Sjaak

M

V

M

3

2

4Maleficent3 katten:

V.

D.

Julius

M

V

M

14

7

< 1Miek2213 katten:

Tijgertje

Balthasar

Luna

1 konijn:

Wappie

M

M

V

V

7

8

2

1Mylenevalerie3 katten:

Floyd

Bo Ghi

Kane

M

M

M

11

2,5

1,5Olijfje_2 katten:

Fido

Puk

M

M

9

1Parasol2 katten:

Captain Jack Sparrow

Scarlett o'Hara

M

V

5

3Ratteke1 hond:

Tara

3 katten:

Maculata

Medusa

Morgana

V

V

V

V

1,5

15

16 of 17

15Robo1 hond:

Tommie

2 hamsters:

Tic

Tac

M

16Rubis1 hond:

Rubis

2 katten:

Kimmie

Amber

V

V

V

6

?

3Smulrol2 katten:

Max

Mickey

M

V

12

11Sopsie1 kat:

Jovi

M

< 6 mnd.Splinter021 kat:

Sil

M

ong. 8Talkinghead3 katten:

Olivier

Forrest

Faith

M

M

V

16,5

2,5

2,5Tangerine1 kat:

Sirius

M

bijna 2Tijgerpoes1 kat:

Boo

V

2,5Zoebie1 kat:

Siepie

1 hond:

Sedi

M

V

9

4
Alle reacties Link kopieren
Wat een plaatje Kat, leuke foto's ook weer van MV, wat een hompies zijn rode kittens toch. Ook de heren van Loki zijn leuk!
Ragdoll, dat was het wat ik zag ja

Wij hebben inderdaad ook nog even naar Ragdolls gekeken, en ik heb van alle merken die ik "leuk" vond ook de nestjes op kittentekoop bekeken enzo.

Wij krijgen nu een Britje, vrijdag komt hij dus!

Maar ik denk inderdaad dat ik Bailey al gezien heb ergens dan. Leuk hoor! Doet hij het nog steeds goed, thuis?
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 24 januari 2010 @ 15:42:

Ratteke, wat rot voor je hond, trouwens! Wat heeft ze gedaan dat ze last van haar pootje heeft?

Ze was in de polder lekker aan het spelen en ravotten met stiefzoon. Hond mag altijd heeeeeeel graag door de bosjes heen rauzen, het liefst achter konijnen aan. Dat deed ze vrijdag dus ook. We vermoeden dat ze tijdens zo'n sessie ergens klem heeft gezeten en zich heeft losgerukt. Want niet alleen is haar nagel er helemaal af ook haar gewricht doet zeer. Daar mogen we ook niet aankomen.

Het zal nog wel een hele tijd duren eer haar poot weer helemaal goed is.

En al die kitten verhalen hier, is niet goed voor me. Ik wil ook weer zo'n klein pluizebolletje in huis. En dat poes en Tara samen op de bank liggen te knorren, of met z'n tweetjes gezellig in de bench. Ik vind het altijd zo'n mooi gezicht, hond en poes samen.
Wat rot voor haar Ratteke! Ik hoop dat ze er snel weer helemaal bovenop is!

Wat betreft dat het zo'n mooi gezicht is, hond en poes samen, dan heb je aan mij wel een heeeeele slechte, want ik houd absoluuuut niet van honden

Maar ik kan me voorstellen dat het kriebelt!
Ik was eerst t overtuigd kattenmens. Geen honden alstublieft. Vieze beesten vond ik het, onbetrouwbaar etc. Alles wat kattenmensen tegen honden hebben had ik ook.

En ik ben overstag gegaan. Nu ben ik beiden. Hondenmens en kattenmens. Mijn vriend heeft honden gehad en vertelde daar altijd erg enthousiast over. Mijn beste vriend en vriendin hebben ook altijd honden gehad. Vooral het oudste hondje van hun vond ik erg lief. De tweede ook en die ze nu hebben is ook al zo'n schatje.

Zelfs het uitlaten vind ik niet erg. Ook niet als het regent. Of sneeuwt. Pet op en lopen.

Toen het hondje kwam had ik nog even de hoop dat het goed ging tussen mijn oude kattendames en hondje. Maar helaas. Poezen haten het hondje. Ze hadden wat jonger moeten zijn en wat meer moed moeten hebben, dan was het wel goedgekomen. Nu blijf ik dromen....
Och, ik zeg ook niet dat ik een rothekel heb aan álle honden hoor. Maar ik vind bijna elke kat leuk en met honden heb ik dat gewoon absoluut niet.

Ik ken ook wel mensen met honden in mijn omgeving, maar gewoon, nee, niet mijn ding.

Dat neemt niet weg dat ik honden van anderen soms best wel leuk kan vinden hoor, maar voor mezelf hoeft het gewoon echt niet.
Sorry, even een egoposting......

We hebben fiks de griep hier al een week (zie mijn topic op de eetpijler over haring) en vandaag wilden de dieren ook nog eens niet meewerken.

Eerst komt Lena (10 maanden oud, net 1,2 kilo zwaar) met een joe-kel van een vogel binnenzetten, die ze door het kattenluik heengefrommeld heeft en die ze vervolgens niet los wil laten. Man is al naar bed en ik moet in mijn eentje met een koortshoofd achter haar aan draven (en ik heb reuma he....) om die vogel te pakken te krijgen. Zij grommen, ik mijn enorme huis vervloeken en haar in een hoek proberen te drijven, wat lukt maar dan laat ze die vogel op zo'n suffe plek liggen, dat ik over de grond en onder een lage tafel moet kruipen om 'm te pakken.

Zo'n naar, dood pakket veren. Bwuh!

Deze he, hebben we het over, weegt net zo veel als die vogel!

Ga ik vervolgens, gierend van de bronchitische ademnood naar boven om mijn man te vertellen wat ik meegemaakt heb, ligt die verstrengeld met míjn Grote Dikke Berenpoes!

Er werd gewoon vreemdgegaan, in mijn eigen bed!

Mijn eigen man met mijn kater!

Deze he, dus......

Dus ik weer naar beneden. Komt 'ie achter me aan (Beer dus, de man sliep gewoon door), zo van;'het betekende niks en je weet toch dat ik van je hou en zo.......'

Hij slaapt maar op de bank vannacht!

Wat een rotdag!
@Leo; Wat een belevenissen vanavond!! Enne, veel beterschap!

@Kat; wat leuk dat het ( afgezien van het grommen en blazen) goed gaat met Bailey in huis!

*Hahaha grappig, Jovi zit op mijn schoot en zit met zijn koppie scheef naar het beeldscherm te kijken, de wijsneus *
hahahahahaha...sorry hoor Leo maar ik moet zo lachen om je verontwaardigde verhaal.

Zie het helemaal voor me,kom je zielig en teleurgesteld boven om je man daar met de dikke beer te vinden.

Hoe durven ze!

En verder beterschap natuurlijk,hoop dat het met de haring goed blijft gaan..

Leo, zit hier ook al te grinniken om dat verhaal...herkenbaar!

Maarre, vooral beterschap en sterkte met die haring!
die beer, zo maar in de armen van een andere man. Dat hij het durft

En die die vogels. Ik ben zo blij dat die van mij niet buiten komen, Ik hoef alleen de boel te verhuizen als een favoriete muisjes weer eens spoorloos zijn
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
@ Kat75: wat een heerlijke foto's van B...wat een schatje!

Ik probeer ook een kitten foto te plaatsen...

nog een keer proberen...

http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto-JADJLIF6.jpg
pfff...zo klein en niet direkt hier te zien. Nog ff uitzoeken hoe dus!
Passiebloempje,als je voor de link nu [img] zet.

En na de link [/img]

dan zie je de foto
dank je biebelie.....nu nog de grootte...nog ff aanpassen
anoniem_64a37d22826df wijzigde dit bericht op 26-01-2010 00:43
Reden: aangepast
% gewijzigd

Zo passiebloem...?

Heb even het woord mini uit je link gehaald..

Schattige foto!!
Jaaa...dank!!!

Ik ga nog een foto proberen...
Yeahhh...met dank aan biebelie!
Ahhhh ik ben verliefd. Alweer. Wat een leuke foto's weer. Het zou verboden moeten worden.

Ik wil Lé even doodknuffelen .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ooh nog zo'n lieffie!

Ik dacht eerst dat er een kleedje achter lag met nog een wit kittentje erop te slapen maar dat zal moederpoes wel zijn met ander kitten?
onze "zitzak" nu...

Ik zou er zo weer een kitten bij willen, passiebloempje, wat een leukerds! Fijn dat het foto's plaatsen nu gelukt is .

Ik bedoel, 3 of 4 katten, dat maakt toch ook weer niet zo veel uit . Hoewel ik er zeer aan twijfel of die 3 er ook zo over denken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven