3000+ Deel 25.

22-01-2010 22:43 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

** Viva 3000+ woordzoeker **

Wel 5 regels:

- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts

- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+

Wederom weer veel plezier hier allemaal!
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 22-01-2010 22:55
Reden: Samen doen? ;-)
% gewijzigd
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Sorry hoor, ben aan het chatten met m'n kiwi. En ik ga zo America's Next Topmodel kijken
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Tot later!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
quote:zusenzo schreef op 24 januari 2010 @ 18:35:

Bijna alles is gedaan, alleen beneden nog..

Ik heb mijn excuses aangeboden voor mijjn grove taal gebruik op de libelle, maar niemand reageert er op, nou dan zal ik toch wel niet zo grof zijn geweest.

Of het interesseert ze niet zo wat jij schrijft.

Dat denk ik.

Hee, Stratego nog steeds aan het sputteren over Teen, loslaten meid, je kan het.

En waar maak je je eigenlijk druk over, weet je zelf wel, probeer eens goed na te denken, misschien kan je dan iets formuleren.
en u bent?
Ehm Pagan, het interesseert ze wel aangezien ze er maar over door blijven zagen.

Ik denk zomaar dat jij van de libelle komt, ik neem het maar aan,, aangezien je niet de moeite neemt je voor te stellen.
quote:friezinnetje schreef op 24 januari 2010 @ 18:45:

en u bent?

hehehe de libelle's komen nu op viva.

Ik zou zeggen; Welkom, ga lekker zitten.
Oh en we doen hier niet aan citeren in topic dus aub even mijn quote weghalen, als je dat zou willen doen, bedankt.
ben ook weer thuis!
Appel
Hey Appel!
Ja Pagan, je bent van harte welkom hier, maar wij willen graag dat je onze regels respecteert.
Goeienavond allemaal!!

Ik ben Bianca en ik stel me elke dag netjes voor, ik ben bijgelezen en word nu wel nieuwsgierig naar Libelle, maar ik hou niet zo van stiekeme meelezerTs en kwooterTs

Choco... wat een heerlijk vooruitzicht die reis!! Echt super!

Bam.. wat ben je raar??? Je praat zo lief en meelevend, ik word er een beetje eng van
Ik dacht Lunaan, meestal stelt men zich wel even voor hiero. Maar nu snap ik het wel
Dag pagan! Welkom!
Ik ga weer even een naar buiten een half uurtje denk ik met de hond.

Sgaap jij hebt ook een bruine Labrador toch?
Pagan!! Long time no see
Het was toch rustig op libelle?
Oh ja en Welkom Pagan!!
Dag Bi, jij ging op vakantie geloof ik, waar ging je ook alweer naar toe?
Bi

Ja Bam is felieft he, dan krijg je van die weke, romanische uitspraken
Ga je op vakantie BI, waarom heb je dat nou nog niet vertelt dan???
Zie je Pagan, zo kan het ook, maar voel je nu niet beschaamd, kom er gezellig bij!
Luun....

Egypte!!!!!

En in de zomer naar Spanjeeee!!!!

En in het najaar wil ik naar Griekenland of Cyprus, of Turkije of Marokko.... ik wil vanaf nu gewoon altijd een vakantie in het vooruitzicht hebben!!! Mn moeders schuld, want door haar weet ik dat je binnen 3 weken dood en begraven kunt zijn dus dat je wat van je leven moet maken
Pagan. Zal je ook even welkom heten hiero. Wat is je nick op Libelle, want dan weten we even wie je bent Hoef je je daar niet weer voor te stellen.
quote:Pagan1 schreef op 24 januari 2010 @ 18:43:

[...]

Of het interesseert ze niet zo wat jij schrijft.

Dat denk ik.

Hee, Stratego nog steeds aan het sputteren over Teen, loslaten meid, je kan het.

En waar maak je je eigenlijk druk over, weet je zelf wel, probeer eens goed na te denken, misschien kan je dan iets formuleren.

Wat is dat toch met jullie?

Je geeft een beetje tegengas en direkt wordt er naar gehapt dat het een lieve lust is. Ik kan me voorstellen dat jullie je helemaal te pletter vervelen op Libelle, met een aantal van die zuigers daar, maar ik laat me niet verleiden om hier jullie nog eventjes keihard de waarheid te gaan zeggen aangezien jullie de kunst van het uitlokken erg goed verstaan, en teksten van hiero naar daaro kopiëren.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven