Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
haha Bam, gaat het?
Neehee ene kinderfeestje
Maar vertel, slaapt het schaap al Bam?
Apie Slaapt
Tsss je vindt mijn kind tochgeen schaap? hahaha
Nee aapie is aardig
Oh shit kinderfeestje! dat is waar ook!

Nou dat lees ik dan morgen wel.Slaap lekker bam!
Zow, weer een verjaardag overleefd, zo dat was een vrij pittig dagje, haha.

Maar zo ontzettend leuk, het was een echte feestdag. Juul heeft genoten. Haha we kregen zelfs een paar kinderen niet naar huis, die hebben we uiteindelijk om 19:00 thuisafgezet , nadat ze na het snoepfestijn vanmiddag, ook nog even een pannenkoek naar binnen hadden gewerkt, en ze waren er al om 11:00 vanochtend. Zo leuk en lief waren alle kinderen.

En bergen cadeau's, mijn Apie is enorm verwend door iedereen
Het was een Leuk kinderfeestje, Bridges. Geen shit kinderfeestje, niet van die gekke taal uitslaan hoor
ik begin nu ook met ziek worden
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat goed Bam! Hoeveel kindjes waren er? Zonder ouders? Wat heb je allemaal gedaan behalve snoep en pannenkoeken eten?

Star, wat fijn dat het met de bv zo goed gaat. Talent hoor!

Mal, oh jee, sterkte en beterschap. Ook aan de ehm... schijterij? En dan even snel opknappen voor eind van de week.
6 maar hoor, en alle ouders waren er, totdat die naar huis wilde en toen wilde er 2 niet naar huis. Dus die zijn heel de dag gebleven terwijl moeders lekker naar huis ging, af en toe koppen tegen elkaar werkt prima

Niks gedaan, ik had op Juul zijn kamer speelplek gemaakt, ( was heel geod idee Star) en wij ouders zaten heerlijk beneden en het grut boven. Af en toe wat in die monden stoppen en je hebt er geen kind aan
Overleefd dus Bam, op het randje zo te zien Bravo!

Hel al verdwenen? Mocht je nog bijlezen; L is verguld met zijn kaart en vond dat we nodig weer eens bij Mare moesten spelen (zijn we al lang niet meer geweest mam!) Dank dank, attent van je in alle hectiek!)

Pfff, heftig filmpje op het filmnet gekeken. Verhaal leek me interessant; duits jongentje komt te wonen naast een concentratiekamp en wordt vrienden met een Joods jongetje door de tralies heen. Zijn vader is soldaat.

maar op het einde graaft hij een gat en krijgt een 'pyama' van zijn vriendje omdat ze de vader van eht vriendje gaan zoeken. Maar dan moeten ze meekomen met een hele groep en gaan ze de gaskamer in.

En die ouders zoeken hem ondertussen en zien zijn kleren bij het gat wat hij gegraven heeft en dat die gaskameractie net afgelopen is.

Tja, daar is Open Water niets bij..

Goed, ik ga naar bed. Trusten. Ik droom vast over kipfilets en Kathleen
quote:Maleficent schreef op 24 januari 2010 @ 21:52:

ik begin nu ook met ziek worden

Ja dat zat er in natuurlijk

Buik? Volproppen met Immodium!
Ik zal het aan Starman doorgeven Bam, het was zijn idee

Nog pannenkoeken ook? Die zijn nu vast hartstikke misselijk allemaal
Klinkt helemaal goed zeg Bam, een ware prof ben je! Heerlijk he, geslaagd en achter de rug .

Amalia, het is een heel bekend boek, de jongen in de gestreepte pyjama van John Boyne. Ik heb het boek gelezen, ik werd niet vrolijk nee. Heel indringend.
quote:Star schreef op 24 januari 2010 @ 22:13:

Ik zal het aan Starman doorgeven Bam, het was zijn idee

Nog pannenkoeken ook? Die zijn nu vast hartstikke misselijk allemaal Vraag me niet hoe ze het naar binnen hebben gekregen, maar het ging vrij vlotjes, en geheel uit vrije wil..
Gefeliciteerd Juul en Jinster

Jinny Gefeliciteerd, hele fijne dag vandaag!

Hoera voor Juul en Jinny! Gefeliciteerd met jullie verjaardag!
quote:amalia schreef op 24 januari 2010 @ 22:11:

Pfff, heftig filmpje op het filmnet gekeken. Verhaal leek me interessant; duits jongentje komt te wonen naast een concentratiekamp en wordt vrienden met een Joods jongetje door de tralies heen. Zijn vader is soldaat.

maar op het einde graaft hij een gat en krijgt een 'pyama' van zijn vriendje omdat ze de vader van eht vriendje gaan zoeken. Maar dan moeten ze meekomen met een hele groep en gaan ze de gaskamer in.

En die ouders zoeken hem ondertussen en zien zijn kleren bij het gat wat hij gegraven heeft en dat die gaskameractie net afgelopen is.

Tja, daar is Open Water niets bij..

Verschrikkelijk hè? Ik heb hem ook gekeken, moest er elke keer als ik wakker werd vannacht aan denken. ik snapte ook niet zo goed dat ze daar een gezin neerzetten. Er was verder niks of niemand in de omgeving waar die kinderen mee konden spelen. Vreselijke kerel ook die vader.
Gefeliciteerd, Jeetje, Julian en Jinny! Hé, geinig, de 3 J's

Wat een hoop geschreven weer, even in vogelvlucht:

Bridge, leuke kleren voor de kids! Zal zo je kaart bewonderen.

Amalia, kom je bij ons ook allemaal persoonlijk langs ? Anders kun je het toch wel op Hyves zetten, we zullen niks verklappen . Voorjaarsvakantie staat!

Juud en Jinny?, Maxi krijgt z'n beker wel open hoor. En heeft ook altijd keurig z'n fruit op. Dat was L die hem niet open kreeg.

Hel, je bent al weg, heel veel succes!

Mal, alvast succes voor het afrijden!

Bam, Suus en Star, dat klinkt als geslaagde feestjes!

Star, lastig als je nog niet echt een goed gevoel hebt bij de school. Hier mis ik af en toe ook nog wel iets in de communicatie, net wat Bridge zegt, het is anders dan KDV/PSZ. Op vrijdag mogen ze altijd een speelgoedje van huis mee om te laten zien. Het heeft een aantal weken geduurd voor ik dat wist. Maxi zat dus altijd zonder. Het is geen drama, maar wel een beetje sneu.

Naatie, fijn dat het weer beter gaat met zwager!
Het zal wel gewoon zo horen op de basisscholen kennelijk.
Hallo allemaal

Tijd niet hier geweest, heb alleen zo nu en dan even wat bijgelezen.

Ben druk met het opzetten van Kapitein Kunst en nog wat andere dingen aan het doen op crea bea vlak.

Allereerst gefeliciteerd met alle nieuwbakken kleuters!

Weer een paar die het schoolplein onveilig gaan maken de komende jaren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven