minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
Schubbekutterveen of all places, kon zijn vader daar niet mee naar toe?

Het gaat goed met me, nu. Net een uurtje thuis, ben vanmiddag weer naar Minnaar gegaan.

Om zijn woorden te gebruiken; Het gevoel wat wij voor elkaar hebben is niet van deze planeet.
quote:Miss thang schreef op 24 januari 2010 @ 21:50:

Maar wat ik me dan echt afvraag bij dat koetjescontact: Waar leidt het toe? Je kunt geen lovers meer zijn, je krijgt geen relatie, dus heb je eigenlijk alleen de pijn als je weer een berichtje van hem krijgt, je herinnert je weer vanalles van hoe het was.....Het helpt in het begin tegen de afkickverschijnselen, op den duur vind ik vriendjes blijven met een ex ook erg moeilijk.
MissT, bij mij is het al maanden geleden dat het over is. Dat we geen contact meer hebben, dat is hetgene wat vooral pijn doet. Ik had hem laatst een verjaardagsmailtje gestuurd en had het wel heel erg fijn gevonden als hij had gereageerd. We hebben van elkaar gehouden dus heb ik gewoon nog wel belangstelling voor hem als mens. Niet om weer lovers te zijn, gewoon weten hoe het met elkaar gaat. Maar blijkbaar interesseert het hem geen ene flikker wat het allemaal met mij heeft gedaan. En dat blijft iets waar ik met mijn pet niet bij kan. Zoals bij Ninah is het nog vers en moet je erg op je woorden passen, maar na een tijdje vind ik dat je best af en toe kunt mailen hoe het met je gaat.
Hoe is het dan om thuis te komen, Marjo?

(of val ik in herhaling en heb ik dat al een keer gevraagd)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Marjo, het was mijn beurt voor Schubbekutterveen, nr1 was helaas ziek.
Stew, vind je me keihard als ik hem wel een beetje begrijp? Ik geloof dat ik daar eerlijk gezegd ook niet zo op zou zitten wachten. Voor mij is over ook gewoon over. En hoe meer ik om iemand gegeven heb, hoe meer dat geldt;. Dan vind ik contact moeilijk, omdat ik weet dat het nergens meer toe gaat leiden. Alleen tot pijn, omdat ik me altijd zal blijven herinneren what once was, en what could have been, en daar kan ik moeilijk mee omgaan.
@ninah: jeetje vind het echt k*t voor je dat je je zo verdrietig voelt en verlangd naar sc,wat overigens heel begrijpelijk is .

@Miss t:verslag MET details he!!!

have fun.

@bkstr:jammer dat je niks gehoord heb van sc .

@marjo:balen voor je dat het douchen niet doorging.

je heb wel lekker van je minnaar genoten ,veel leuker dan dat douchen hoor!

*engeltje gaat in bad hangen en hoopt dat haar korte date met minnaar morgen doorgaat*
quote:stewardess schreef op 24 januari 2010 @ 13:24:

@ Toy, pas je wel een beetje op met die arme Date! Hem trillend achterlaten...tssk, straks komt hij niet meer op de zaterdagavonden.

Date krijgt wat ie verdiend

*Leest mee maar wat gaan jullie weer hard, zoekt ondertussen naar "Women on top" wat volgens mij helemaal niet bestaat*
Als ik nu contact zou willen dan hoeft het nergens toe te leiden. Zie het als een kerstkaart die je een keer per jaar verstuurd en waarin je laat weten hoe het gaat. Hoe het once was doet me geen pijn, heb ik alleen maar hele fijne herinneringen aan.Maar als ik denk aan hoe het laatste contact verliep en het compleet negeren daarna, krijg ik echt het gevoel dat het hem dus niks heeft gedaan. En dat is voor mij gewoon frustrerend (geweest). Ik heb me voorgenomen zo min mogelijk eraan te denken. Ik wil nu alleen nog maar vooruit en aan leuke dingen denken. Maar zoals nu bij Ninah, tja dan komt dat klotegevoel toch weer even boven.....
@ stew, ik begrijp precies wat je bedoelt en voelt. Maar even advocaat van de duivel: als het hem ook heel veel pijn heeft gedaan, en contact met jou hem heel erg confronteerd met dat feit, dan zou het kunnen zijn dat hij puur uit zelfbescherming niets van zich laat horen. Dat is egoïstisch naar jou toe, maar als je in die context moet kiezen dan toch voor jezelf.

Ik zou, als dat bij mij het geval zou zijn, de ander wel laten weten dat er dus geen contact meer zal zijn, en de reden daarvoor ook noemen. Dat is bij jou natuurlijk niet gebeurt.

@ miss T, als je daar moeilijk mee om kan gaan, dan is dat dus de manier voor jou, niks mis mee. Mits je dat dus ook kortsluit als de relatie over is.

Ik heb met een ex-lief sporadisch nog contact en dat is (weer) leuk. Contact was lang 0, en dat was ook goed, in het begin moest dat ook. Maar zo iemand vergeet ik toch nooit, en uiteindelijk ben je toch erg benieuwd hoe het met diegene gaat.
quote:haddock schreef op 24 januari 2010 @ 22:19:

Maar zo iemand vergeet ik toch nooit, en uiteindelijk ben je toch erg benieuwd hoe het met diegene gaat.

Dat is het precies denk ik!

Dus hoe kun je dan begrijpen dat die ander blijkbaar niet wil weten hoe het met jou gaat? Dat voelt toch als een pijnlijke afwijzing...

Er is maar 1 ex die ik nooit meer wil spreken (helaas kom ik hem nog wel eens tegen) Die heeft me zoveel pijn gedaan en ik heb het uit domme blinde liefde zo lang toegestaan dat ik er bijna kapot aan ben gegaan.

Verder een ex waar ik het tegenwoordig gelukkig goed mee kan vinden (contact is toch noodzakelijk dus dat is wel fijn)
@ Haddock, de laatste keer dat ik hem zag heeft hij mij verteld dat hij geen contact meer wilde omdat we geen vrienden konden zijn, dat het bij ons alleen maar om de seks ging.Als hij me had verteld dat contact hebben voor hem te moeilijk was had ik het beter kunnen begrijpen.Ik ging in totale verbijstering naar huis, liep bijna onder een tram. De dag erna was ik jarig... In de maanden daarvoor heeft hij me zo vaak verteld dat hij van me hield, dat ik zijn grote liefde was etc etc. Ik heb ooit een antwoord in een mail gekregen omdat ik vroeg of hij alles dan gelogen had. Daarin antwoordde hij dat hij nog nooit tegen me gelogen had. Dus dat rijmt allemaal niet voor mij.

Maarja, zoals MissT en jij ook al aangeven, iedereen gaat daar anders mee om. Alleen was hij de laatste persoon op de wereld waarvan ik gedacht had dat hij zo hard kon zijn.
@ Toy, het voelt niet alleen als een pijnlijke afwijzing maar ook dat ik me er niet in kan verplaatsen. Er is nooit iets voorgevallen, we hebben elkaar nooit moedwillig pijn willen doen, en daarom dus zo onbegrijpelijk.
Stew, ik kan niet anders zeggen dan dat ik het in jouw plaats ook niet zou kunnen begrijpen...
@ stew, hieruit blijkt maar weer dat iedereen het op een manier moet doen die bij hem of haar past. Maar dan wel met respect naar de ander toe en zonder onduidelijkheden. Dan hoeft het niet hard te zijn. Maar dat is in jou situatie natuurlijk niet het geval, en daarom is het wel hard. En dat 'niet rijmen' slaat dus meteen op de hele 'periode', wat het extra pijnlijk maakt!

@ toy, een vriendin van mij heeft ook zo'n ervaring met een ex. Hele andere situatie, daar hoef je geen contact meer mee, is logisch. En in haar geval snapt die ex daar niets van, en dat is dan precies ook een van zijn problemen.
Gelukkig heb ik alleen maar evaringen met exen waarmee het contact wel goed is. Maar zoals bij die ex van jou, begrijp ik het goed Toy.
quote:Miss thang schreef op 24 januari 2010 @ 21:58:

Hoe is het dan om thuis te komen, Marjo?

(of val ik in herhaling en heb ik dat al een keer gevraagd)

Het thuiskomen is kut. Ik moet dan liegen want ik ben ergens geweest waar ik niet geweest ben. Terwijl ik alleen maar wil nadromen en nagenieten. Ik ben zo snel als mogelijk was achter de pc gekropen, koptelefoon op en muziek keihard aan.

@Stew, hij heeft de manier gekozen die hij het makkelijkste te handelen vond. Cold turkey afkicken...

Heel moeilijk te rijmen met alles wat er tussen jullie gebeurt is.
moet deze boeiende discussie verlaten, ga zo boarden!

Laters!
Marjo, zoiets vermoedde ik al, dat had ik ook met mijn minnaar toendertijd. En nu ben ik echt weg!
@Haddock, inderdaad... Zelfs vorig jaar nog, ik was met Date in de kroeg en toen Date naar de wc ging stapte hij op me af (dappere held )

Heb niks terug gezegd, (behalve 'flikker op') zijn hand van mijn arm afgeslagen, hem een duw gegeven, maar dat helpt niet, helpt al jaren niet. Die lul heeft een blok beton voor zijn zieke kop van heb ik jou daar.

En ik kan nóg mijn haren uit mijn kop trekken dat ik alles heb laten gebeuren toen.
Veel plezier, MissT. Ik kijk uit naar jouw verslag....
http://www.youtube.com/watch?v=_vpjUCSMw_4

onder andere deze....

Have fun Miss T, kleedt je goed aan, het is koud.
Ik zat lang na te denken over mijn posting...

Miss T, enjoy enjoy!!!!

Marjo, ja, begrijp dat thuiskomen kut is... nog even??
@ Marjo, wat een treffende tekst. Ik zie je zo voor me met de koptelefoon op, de tranen lopen bij mij zelfs over mijn wangen. Maar ik ben ook wel een beetje een huilebalk hoor!
Nog heel even Toy, niet lang meer...

Heftig verhaal van je ex, hij liet het gebeuren lieverd.

Jij niet he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven