3000+Deel 26
zondag 24 januari 2010 om 21:54
Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering
(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Veel plezier weer 3000plusserts.
maandag 25 januari 2010 om 08:05
Goedemorgen allemaal:)
Jeetje de nachtbrakers liggen er net twee uurtjes in ...pffff
En hihi Bam ..moeilijk he verstandig zijn ?!
Nou werk ze allemaal... ik ga maar weer eens een uurtje sporten en dan ... weet ik het nog niet
lekker bellen straks met mijn forumzusje
tot later meiden
Jeetje de nachtbrakers liggen er net twee uurtjes in ...pffff
En hihi Bam ..moeilijk he verstandig zijn ?!
Nou werk ze allemaal... ik ga maar weer eens een uurtje sporten en dan ... weet ik het nog niet
lekker bellen straks met mijn forumzusje
tot later meiden
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 25 januari 2010 om 08:40
Ik moet me snel aan gaan kleden, om 09.00 uur wordt de bus opgehaald om de het-is-glad-dus-ik-klap-tegen-de-vangrail eindelijk te laten maken
Pffff en de bus is nog vol en moet overgeladen worden in een leen-Kangoo (en ik heb altijd gezegd dat ik nooit in een Kangoo zou gaan rijden, ik vind dat net een paus-mobiel).
Pffff en de bus is nog vol en moet overgeladen worden in een leen-Kangoo (en ik heb altijd gezegd dat ik nooit in een Kangoo zou gaan rijden, ik vind dat net een paus-mobiel).
maandag 25 januari 2010 om 09:13
zo, de meiden zijn weer weg, de boodschappen in huis en nu eerst een bakje en een peuk!
Goeiemorgen Bi en Appel!
(en Freak maar die is alweer fanatiek aan het doen)
Ik heb een mega-lange doedingenlijst maar heb totaal geen zin.
(en ik weet dat er iemand vrij is vanmorgen en heb sterk de neiging om daar heen te fietsen )
Verstandig zijn...alweer....zooooow lastig
Bi, mijn man wilde ook ooit es een kangoo kopen ma-o-man wat heeft het me veel overredingskracht gekost om dat idiote idee uit zijn hoofd te praten zeg.
Maar het is gelukkig gelukt!
(altijd nog beter dan een multipla maar toch: lelijk!)
Goeiemorgen Bi en Appel!
(en Freak maar die is alweer fanatiek aan het doen)
Ik heb een mega-lange doedingenlijst maar heb totaal geen zin.
(en ik weet dat er iemand vrij is vanmorgen en heb sterk de neiging om daar heen te fietsen )
Verstandig zijn...alweer....zooooow lastig
Bi, mijn man wilde ook ooit es een kangoo kopen ma-o-man wat heeft het me veel overredingskracht gekost om dat idiote idee uit zijn hoofd te praten zeg.
Maar het is gelukkig gelukt!
(altijd nog beter dan een multipla maar toch: lelijk!)