Vriend kijkt altijd naar andere dames

25-01-2010 01:37 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ergens vind ik het best erg dat ik hier een forum over open..Ik geef er dus aan toe

Ik ga al enige tijd met mijn vriend en ben langzamerhand ontzettend onzeker geworden..Hij kijkt ALTIJD naar andere vrouwen/meisjes..Ik probeerde mij in het begin maar te bedenken dat meer mannen dat doen, en dat het dus een beetje maneigen is..Maar ik word er echt niet goed van! Ik ben altijd zeker van mijzelf geweest, ook in mijn vorige relatie, maar inmiddels voel ik me geen aantrekkelijke vrouw meer (30 jaar jong)..Ik heb er ook met hem over gesproken, dat het gewoon niet lekker voelt dat hij altijd maar kijkt..Hij doet het ook totaal niet onopvallend en het lijkt soms wel dwangmatig hoe hij die ander in zich opneemt..Het voelt gewoon niet prettig als ik naast hem loop, zit, sta etc...Gevraagd of hij er rekening mee kan houden als hij met mij is..Dat ging hij proberen, want het is een 'oerdrang' volgens hem..En ik krijg ook echt wel te horen dat het niks te betekenen heeft, ik de enige ben, hij mij mooi vindt, hij van mij houdt etc..Maar het helpt niks die woorden..En ook het 'rekening houden met' houdt hij maar een tijdje vol..Vanavond was weer zo'n situatie..We lopen naar de auto en er staan 2 meisjes van een jaar of 16 bij ons buurjongetje van 17 voor de deur...Ik zie dat hij kijkt, blijft kijken, langs mij heen kijkt om ze te bekijken...Ik vraag, was het mooi om te zien? Ja, ze had mooie benen en een mooie kont, die jongentjes van die leeftijd hebben maar geluk met een glimlach, antwoord hij..

Het is absurd, maar ik voel inmiddels echt lelijk bij mijn vriend, een 'oude uitgezakte taart'...Ik geloof echt wel dat hij van mij houdt, maar ik heb het gevoel dat zijn 'lust' ergens anders ligt en zo'n relatie wil ik niet...Waarom kan ik me niet gewoon begeerd voelen bij hem, weten en voelen dat jij voor hem de mooiste bent...

Ben ik nou gek aan het worden of is het gewoon echt niet oke als je vriend/man altijd kijkt, ook als je dus hebt aangegeven of er misschien een beetje rekening met je gehouden kan worden?
Ik ken het. Mijn vriend kijkt graag naar kontjes van vrouwen. ben zelf 31 en voel me ook niet meer aantrekkelijk. Ik ben best slank , alleen mijn kont is helaas iets dikker. Ook wil hij heel weinig sex, wat het niet makkelijker maakt. Waarom doen mannen ons dit aan? Als je verliefd bent is alleen je eigen meisje toch aantrekkelijk en is zij de mooiste?
Ik vind dat zeker niet normaal en snap ook niet dat jullie dat pikken?

Gisteren was ik dan "slachtoffer" van zo'n typje, die waar zijn vriendin bij was opmerkingen bleef maken, heb er wat van gezegd en die vriendin was maar verbaasd.

Misschien een goed idee om jullie ogen ook lekker de kost te geven? Ongegeneerd staren en uitgebreid vertellen wat een geweldig kontje die jongen heeft en dat je daar weleens een beschuitje mee zou willen eten. Eens kijken of ze dat zo leuk vinden!
Nouja, wat een hork! "Jongetjes van die leeftijd hebben geluk"... tsssk.

Is hij ook lid van de partij van Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit? Zo praten over pubers als volwassen vent, doe eens normaal zeg. (Ik neem aan dat het zelf ook een dertiger is?)

Ik zou me niet zo snel bedreigd voelen als mijn vriend naar anderen keek, doe ik zelf ook wel eens. Maar jouw vriend maakt het wel bont zeg!

@ Saskia, jij klinkt wel een beetje naief als ik zo vrij mag zijn. "Waarom doen mannen ons dit aan?" Beetje overdreven. Je mag best, beetje discreet, bewonderen wat er rondloopt wat mij betreft. Ik ben erg gelukkig met mijn huisje maar snuffel ook regelmatig rond op Funda. Zie ik als hetzelfde. Maar zoals de vriend van TO reageert zou ik ook echt niet op prijs stellen.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Ik vind het verschrikkelijk ook...Voor mij is mijn man de mooiste, ik heb die behoefte niet om naar elke andere man te kijken..Maar helaas is het niet zo andersom..Ik weet echt wel dat mannen wat visueler zijn ingesteld, maar dwangmatig kijken naar andere geeft echt geen lekker gevoel...Ik begrijp dat het nog rotter voelt als hij ook nog is minder sex wilt....Mijn vriend wilt wel veel sex, maar de moeite om echt tijd voor elkaar te nemen is wel afgezakt..Vroeger liet hij me wel voelen dat hij mij heerlijk en geweldig vondt, dat is nu ook bijna weg...Dat verergerd het wel ja...

Geef mij anders wat van jou kont Saskia, de mijne valt juist op een volle bips en ik kan wel wat meer gebruiken

Ik maar nu wel een grapje, maar het voelt echt niet lekker nee...Ik weet dat je geluk en zekerheid in de eerste instantie bij jezelf moet vinden, maar het is toch wel fijn als je partner jou ook het gevoel geeft dat je mooi bent en er mag zijn...
Ik vind het van weinig respect naar jou toe getuigen en kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt.

Niemand heeft zijn/haar ogen in zijn zak.Ook mijn man kijkt naar andere vrouwen, logisch. Maar, hij doet het wel op een normale onopvallende manier als ik erbij ben. (En ik doe hetzelfde, ik kijk graag naar mooie dingen, dus ook mannen, maar op dezelfde wijze als man). Wat jouw vriend doet is TE.
Inderdaad een hork ja Winterdip...Hij is een dertiger ook..En ja, praten over een 17 jarig manneke alsof het een volwassen is...En het erge is dat ik mijzelf dus ga vergelijken met meisjes van 17...Terwijl ik daar nooit op lette, omdat ik ze als kinderen/pubers zie.. Ik ben denk ik echt een beetje de kluts kwijt :-S

Ik heb ook al geprobeerd te kijken naar andere waar hij bij staat...Dacht dat hij dan misschien zou begrijpen dat het niet prettig voelt...Maar hij vindt het niet erg, hij weet dat ie mij kan vertrouwen..
Aha, je laatste reactie is hoopvol. Jij mag het ook, hij weet dat hij jou kan vertrouwen. Dus waarschijnlijk kun je hem ook vertrouwen. Ik zou me zorgen maken wanneer hij het storend zou vinden op de momenten dat jij naar anderen kijkt. Want zoals de waard is... Blijft wel vervelend dat je het hem niet uitgelegd krijgt. Maar dit lijkt me een gevalletje Mars versus Venus.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Oerdrang? wat een bullshit!

Een man kijkt inderdaad naar andere vrouwen, daar kan hij niks aan doen. Maar dan gaat het over de eerste fractie van een seconde, waarin hij snel en onbewust even kijkt. Alle seconden daarna zijn horkerig, aangeleerd gedrag waar hij echt wel iets aan kan doen. Hij wil het alleen niet, en doet het dus af met "oerdrang".

Ik zou dit dus echt niet pikken.

(En dat heb ik niet zelf bedacht: dat is uitgebreid onderzocht. Vrouwen doen trouwens precies hetzelfde bij mannen. We kijken altijd even naar iemands kruis! Alleen gaat dat zo snel en onbewust dat we dat meestal zelf niet eens door hebben. DAT is een stukje oerdrang, de rest niet!)
Hmmmm, iets begrijp ik niet.

Jouw vriend vindt het een oerdrang om naar vrouwen te kijken maar negeert zijn oerdrang om met jou sex te hebben? Die oerdrang van hem werkt wel vreemd????? acht dat sex hebben 1 van de sterkste drangen van een man was. Toch maar vragen aan hem.

Verder is jouw vriend gewoon een eikel. Constant naar vrouwen kijken vind ik abnormaal, vooral als hij jou tekort doet met geven van aandacht. Grow up!
Eens met Sharra, lekker makkelijk.

Vind het zo sneu, zulke kerels. Ik zou helemaal afgeknapt zijn. Zeker als 'ie het heeft over lekkere zestienjarigen.
Eens met digi, als hij zo kijkt naar puber meisjes zou ik me niet echt gerust voelen.
Een kleun voor zijn harses geven als ie weer uitgebreid zichzelf staat te vergeilen aan kinderen ( ja ook 16 jarige meisjes zijn kinderen )

Dat mannen kijken, prima, Lijkt me niet meer dan normaal dat een man een mooie verschijning even snel in zich opneemt maar doe het ff discreet en ga niet vertellen wat je er allemaal van vind tegen mij want dat interesseert mij geen ene hol. Gelukkig heeft mijn partner het fatsoen om dit soort dingen voor zich te houden, natuurlijk komt ie mooie vrouwen tegen op straat maar hij hoeft het niet in zijn hoofd te halen om dit te vertellen tegen mij op de manier zoals jouw vriend dit doet.
Jeetje, mijn man en ik "waarschuwen" elkaar zelfs als er een leuke man of vrouw aankomt waarvan je wel zou kunnen denken dat de ander die leuk zou kunnen vinden.

Ik ben te dik, mijn man is te flink, mijn man vindt slanker mooier, we hebben niet vaak stomende sex, maar ik houd van hem en hij van mij en dan mag je best eens om je heen kijken.

MAAR jij voelt je bij deze situatie niet prettig en daar moet je partner wel voor zorgen. In een relatie hoor je je ten allen tijde prettig te voelen.
Maar Nellebelletje...zegt jouw man dan ook hoe mooi hij de dames vind ( as in jeetje wat een lekker kontje zeg, mazzelaar die gozer die er naast loopt) en zeg jij ook goh nelleman, wat een fijne pik heeft die gozer zo in die strakke broek...of houden jullie het stijlvol en respectvol naar elkaar toe, iets wat ik van de vriend van TO helaas niet kan zeggen....
Echt zielig als een volwassen kerel naar 16 jarige meisjes kijkt en dan een seksuele opmerking over hen maakt. Komt op mij zelfs wat pedofiel over. Echt niet normaal.

En inderdaad, kijken is normaal, dat doen vrouwen ook, maar kijken doe je naar iedereen, naar mensen. Niet perse naar het andere geslacht. Ik vind zo overduidelijk kijken, zodat het ook voor die ander duidelijk is, en dan zeggen dat het een oerdrang is en ook nog seksuele opmerkingen maken echt de ultieme afknapper. En zeker vanwege die jonge meisjes. Wegwezen zou ik zeggen.
quote:sharra schreef op 25 januari 2010 @ 04:09:

Oerdrang? wat een bullshit!

Een man kijkt inderdaad naar andere vrouwen, daar kan hij niks aan doen. Maar dan gaat het over de eerste fractie van een seconde, waarin hij snel en onbewust even kijkt. Alle seconden daarna zijn horkerig, aangeleerd gedrag waar hij echt wel iets aan kan doen. Hij wil het alleen niet, en doet het dus af met "oerdrang".

Ik zou dit dus echt niet pikken.

(En dat heb ik niet zelf bedacht: dat is uitgebreid onderzocht. Vrouwen doen trouwens precies hetzelfde bij mannen. We kijken altijd even naar iemands kruis! Alleen gaat dat zo snel en onbewust dat we dat meestal zelf niet eens door hebben. DAT is een stukje oerdrang, de rest niet!)Niets meer aan toe te voegen. Eens!
Only dead fish go with the flow
oh bah, dumpen die vent!

zo'n man is echt niet goed voor je zelfvertrouwen

ik zou eerst zelf eens beginnen met loeren en opmerkingen maken,

desnoods als hij thuis komt, kun je zeggen, ik loop vandaag in de appie

loopt me er toch een stuk, we hadden oogcontact blabla

maar ja ik heb jouw he, alhoewel deze ook heel erg lekkker was

doe dat een week, kijken hoe hij daar op reageert

het kan sowieso geen kwaad om je eigen ogen eens goed de kost te geven, er lopen zat leuke mannen rond
quote:Nies79 schreef op 25 januari 2010 @ 02:05:

Inderdaad een hork ja Winterdip...Hij is een dertiger ook..En ja, praten over een 17 jarig manneke alsof het een volwassen is... Nou dat is al zéér vreemd, maar dat hij dus kennelijk dusdanig op die meiden geilt, dat vind ik walgelijk.

En het erge is dat ik mijzelf dus ga vergelijken met meisjes van 17...Terwijl ik daar nooit op lette, omdat ik ze als kinderen/pubers zie..

Maar dat ZIJN ze ook. Dat is geen kwestie van zien of niet zien hoor.

Ik ben denk ik echt een beetje de kluts kwijt :-S

Nee, jouw vriend is degene die de kluts kwijt is. Jij doet daar kennelijk zo ver aan mee, dat het nu al jouw probleem is geworden.

Ik heb ook al geprobeerd te kijken naar andere waar hij bij staat...Dacht dat hij dan misschien zou begrijpen dat het niet prettig voelt...Maar hij vindt het niet erg, hij weet dat ie mij kan vertrouwen..

Waarschijnlijk omdat het nogal overduidelijk was dat je het alleen deed om quitte te staan met hem. Dat is 16-jarigengedrag. Hij moet stoppen hiermee omdat het abnormaal is én omdat het voor jou niet leuk voelt. Dat zou toch echt wel genoeg moeten zijn.
En aan TO, je opent geen forum maar een topic. Dit hele gebeuren bij elkaar is een forum ( alle pijlers) en alle losse onderwerpen zoals het jouwe zijn een topic.
Ik weet nooit precies wat in dit soort discussies met "kijken" wordt bedoeld. Kijken lijkt me vrij normaal voor iemand die niet blind is, maar blijkbaar kan je kijken op een manier die niet deugt. Ik geloof het meteen, maar ik heb nog nooit iemand zien kijken op een manier die ik aanstootgevend zou vinden. Het soort opmerkingen dat hier beschreven wordt is wat anders, dat is minstens lomp.quote:saskia26 schreef op 25 januari 2010 @ 01:41:

Waarom doen mannen ons dit aan? Als je verliefd bent is alleen je eigen meisje toch aantrekkelijk en is zij de mooiste?Als je jezelf dat wijs maakt, zal je nog wel teleurstellingen hebben in je leven. Persoonlijk vind ik het wat oppervlakkig, alsof uiterlijk de basis voor liefde is.
Ugh mijn ex deed dit ook. Zelfs als hij achter het stuur zat hing hij zowat omgekeerd in de auto als er een rokje met blote benen voorbij kwam fietsen. Zó irritant en jouw vriend gaat er dus nog een stukje verder mee...

Als het hem niet uitmaakt wanneer jij hetzelfde doet lijkt mij de enige optie om eens een serieus gesprek met hem aan te gaan en uit te leggen wat het precies met je doet. Daarbij zou ik ook zeker niet vergeten te melden dat op deze manier kijken naar kinderen (hoe volwassen ze er soms ook uitzien op die leeftijd tegenwoordig) niet normaal is. Net als dat het gewoon niet normaal is dat hij doorgaat met dit gedrag terwijl het jou zo kwetst.
Zielig, die vent. Laat je niet in de war maken. Het is gewoon nog een puber.

Als deze relatie zo slecht is voor je zelfvertrouwen, wat doe je dan nog bij hem? Wat haal jij er voor positiefs uit?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
nou zeg, ik zou gewoon elke keer als hij opvallend naar een andere vrouw kijkt stil gaan staan (voor een etalage ofzo) onder het motto: moet je maar op ons letten als wij samen weg gaan. Laat m tegen een paal aanlopen (lantarenpaal he!)

dat hij naar meisjes van 16 kijkt en dan zo een opmerking plaatst vind ik walgelijk!

Jij voelt je er niet fijn bij dan moet hij rekening houden met jou! Als hij dat niet wil of kan is er vast iemand die het wel wil en kan.
Ik vind het trouwens wel bijzonder dat er hier vrouwen zijn die zichzelf met 30 al geen aantrekkelijke vrouw meer vinden, maar dat terzijde. Ik ben 30 en vind mezelf eigenlijk nog heel goed kunnen.

TO heb je je vriend weleens geconfronteerd met zijn lichtelijk pedofiele gedrag? Dus niet: je kijkt naar andere dames, maar: je kickt op kinderen?

Ik vind het ronduit smerig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven