3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
Maar eh ik heb niet altijd zoveel energie hoor... dus moet echt profiteren als het er een keer vollop aanwezig is zeg maar
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Zal je zien Appel dat de laptop om 18.55 uur wordt gebracht
Ik zit hier wel even te balen want ik dacht laat ik die windows IP 8 installeren.. heb effe tijd zeg maar.... is dat gebeurd.. laptop opnieuw opgestart.. krijg ik wederom de melding om dat programma te installeren... sla mij maar dood ikke echt niet begrijpen
pfff ik wou dat ik een IT nert was
En 4 op een Remi
quote:vivafreak1 schreef op 25 januari 2010 @ 12:51:

Zal je zien Appel dat de laptop om 18.55 uur wordt gebracht

Zul je zien ja.

Of ik zit heel de dag verplicht binnen, ga ik straks naar psych, kom ik thuis zijn ze langs geweest.
quote:vivafreak1 schreef op 25 januari 2010 @ 12:53:

Ik zit hier wel even te balen want ik dacht laat ik die windows IP 8 installeren.. heb effe tijd zeg maar.... is dat gebeurd.. laptop opnieuw opgestart.. krijg ik wederom de melding om dat programma te installeren... sla mij maar dood ikke echt niet begrijpen Wat is dat voor een programma?
Oh ja Appel .... gefrustreerd word ik daar altijd van
Maar goed ik heb nog een a4tje vol met dingen die ik van de week wil/moet doen... ga maar eens kijken of ik nog wat weg kan strepen enzo
Oh Appel dat is van microsoft... daar zou hotmail en beter op draaien en meer mogelijkheden bieden een nieuwe versie windows explorer versie 8
Oh, je bedoeld IE 8.. Ik snappum.
Ik dacht al windows IP.. wil ze een nieuw ip adres aanvragen ofzo..
Eh ja die dus

Weet jij misschien of ik iets fout heb gedaan ?
Nee.. ik zou het niet weten. Is al lang geleden dat ik die geïnstalleerd heb dus weet ook niet meer precies hoe dat ging.
Waarom zet je er geen firefox op?
.
Omdat ik dus een muts ben op het gebied van de PC en als de dood ben dat ik iets fout doe en dat laptoppie het dan niet meer doet... ach ik vraag het wel aan L als hij weer eens langs komt waaien
Heb werkelijk 1 minuut geleden een wasmachine op marktplaats gezet (gratis maar wel 1 trap af tillen en defect) en ben hem nu al kwijt.

Gelukkig maar want verder alleen maar slecht nieuws hier. Zucht.
Dat is goed nieuws IBI!

Wat is het slechte nieuws?
We zouden 5000 bouwkrediet krijgen bij de hypotheek dat bleek ineens de helft te zijn. Daarnaast moeten we nu acuut alsnog roodstand weg werken (terwijl eerder aangegeven was dat dit niet nodig was) Moeten dus ergens geld zien te lenen en ik weet gewoon niet waar. Ik zie het gewoon allemaal niet meer zitten. Ik wou dat we er nooit aan waren begonnen.
Dat is idd rot om te horen. Zeker ook omdat eerder anders is afgesproken.

Kun je daar niet iets mee? Heb je niet iets ondertekent waarin staat dat jullie 5000 euro bouwkrediet zouden krijgen?
Freak, zou je in dit stadium alsnog naar een andere bank kunnen stappen voor de hypotheek? We hebben geen vertrouwen meer in de hypotheker en zouden over willen stappen naar de Rabo. Hoe denk jij hierover?
Heb je al getekend IBI?
Nee nog niks definitiefs.
Ik heb er de ballen verstand van.. maar mij lijkt dat je over kunt stappen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven