Mode & Beauty alle pijlers

Uggs

25-01-2010 16:42 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Ik wil via internet Uggs bestellen alleen twijfel ik een beetje met de maat. Wie van jullie heeft ervaring met deze schoenen en kan mij wat tips geven?

Ik twijfel namelijk of ik mijn eigen maat moet nemen of juist een maat kleiner omdat ze misschien nog uitlopen?

Alvast bedankt!
ik heb ze gewoon in mn eigen maat...als je ze te klein koopt heb je de kans dat je tegen de neus aan duwt en daardoor gaat op ten duur je neus van binnen uit kapot.

Anders ga je ze 1 passen in de winkel voordat je ze besteld.
Ik heb ze ook gewoon in mijn eigen maat. Welke ga je kopen? En welke site gebruik je?
trouwens ligt ook aan t model hoe ze zitten. De classic zit over het algemeen wat losser.

Ik had als 1 de bailey button en die zit vrij strak, daarna de classic die wat losser zit. dus is wennen maar ze lopen goddelijk!
Welke site bestel je ze? Ik wil ze ook graag, maar ben bang dat ik neppe koop of veels te veel betaal.
Ik ga de ugg classic kopen via deze site: http://www.pureuggboots.c ... main_page=index&cPath=13.

Een vriendin van mij wil ze vanavond al bestellen maar misschien is het verstandiger om ze eerst te gaan passen...

Want ik wil niet dat ze te los zitten maar ook weer niet te strak..

bedankt voor jullie reacties
Ik heb zelf ook de Classics. Van normale schoenen heb ik meestal maat 40, maar van de Uggs Classics heb ik maat 39 genomen en ze zitten echt ruim zat. Ik had ook nog de Sundance of Sunburst (?), die met dat bont aan de zijkant en daar was maat 40 echt véél te ruim van (verkocht via MP).
ja ze zitten ruim, maar je moet op de neus letten. Als je tenen tegen de neus aan zitten zou ik ze niet kleiner nemen.

Vriendin van mij had dat en die zat na 4 maanden erdoor heen.... en een andere vriendin zelfde probleem, droeg ze alleen niet zo vaak dus die had t na 6 maanden.
Kiss; bovendien vind ik het erg lelijk staan als je zo'n uitstekende teen aan de voorkant hebt.
Je bent je ervan bewust dat je nep Uggs gaat kopen he? Zo niet, dan weet je dat bij deze.
Am Yisrael Chai!
Dat hoeft niet zo te zijn Fashionvictim...ik heb zelf geen ervaring met het bestellen via Internet, ik heb de mijne gewoon in de winkel gekocht, maar de verhalen die ik hoor zijn positief (van mensen die via Internet besteld hebben).
Je kan op de officiele UGG australie site de naam van een website invullen en dan checkt ie de winkel.

Bij deze site is het antwoord:

This is a known counterfeit site.

Alle officiele online stores die echte uggs verkopen staan daar trouwens ook gewoon in een overzicht.
Am Yisrael Chai!
Maar goed, bij deze site staan er ook modellen tussen die helemaal niet bestaan en aan de prijs kun je het ook al zien. Too good to be true is meestal ook not true.
Am Yisrael Chai!
ja afschhuweeelijkk zon uitstekende teen hahaha
FV; ik heb helemaal niet op de site gekeken die TO noemde (heb zelfs over die site heen gelezen) ...zoals jij het omschrijft, zijn ze volgens mij inderdaad nep.
Alleen aan de prijs kun je al ruiken dat de kans groot is dat ze nep zijn. Internet is vaak goedkoper, maar zoveel goedkoper is niet geloofwaardig.
Er zijn al eerder topics geopend over sites waar je echte uggs kunt kopen...check die even zou ik zeggen!
tip, wil je ze goedkoop en echt? Kijk of iemand in je omgeving naar amerika gaat. En anders sparen.... bij die neppe ga je heel snel al aan de zijkant lopen is zoo lelijk! En ze verkleuren binnen no time!
fashionvictim: waar ergens op die site kan ik die site intypen om te kijken of ze echte uggs verkopen ?

thanks
Ik heb de site van TO ook bekeken, vond het al zo enorm goedkoop. Maar even voor mijn info; kunnen jullie aan de site zelf zien dat het om fakes gaat? De fotos lijken namelijk echte uggs..?
quote:jessie75 schreef op 25 januari 2010 @ 17:59:

Ik heb de site van TO ook bekeken, vond het al zo enorm goedkoop. Maar even voor mijn info; kunnen jullie aan de site zelf zien dat het om fakes gaat? De fotos lijken namelijk echte uggs..?De foto's zijn veel te weinig gedetailleerd om te kunnen zien of ze "echt" zijn of "nep". Ze kunnen toch ook "echte" foto's erop zetten en "nep" laarzen opsturen? Owh, ik lees nu even terug, ik zou deze site niet vertrouwen.

Ik heb overigens maat 37 en draag van de Uggs maat W6. Volgens mij is dit ook een gangbare "vertaling" (kom niet op het woord )
Hmm ik ga bijna twijfelen of ik dan wel echte uggs heb, en of ik het verschil zou zien.. pff Nou ja als ik het verschil niet zou zien maakt het ook niet uit ook he :-)
Ik vrees ook dat het neppers zijn.

Ik las op de FAQ van die site, onderstaand -om de hete brei heendraaiend- vraag/antwoord:

Are your ugg boots genuine Australian made uggs?

We only sell 100% Australian made products. All our products including ugg boots, slippers and moccasins are made in Australia. We don't sell products that are made in China.

En hier kun je zien hoe je nep van echt kunt onderscheiden.
Stay with me, let\'s just breathe.
quote:jessie75 schreef op 25 januari 2010 @ 18:07:

Hmm ik ga bijna twijfelen of ik dan wel echte uggs heb, en of ik het verschil zou zien.. pff Nou ja als ik het verschil niet zou zien maakt het ook niet uit ook he :-)

nou,het verschil zie je misschien op het eerste oog niet,maar later zeker wel!

Dan gaat het bij je hak raar zitten.

Ik heb echte Ugg's,soms spreek ik iemand die bij hoog en laag springt dat ze de echte heeft voor 100 euro,en vervolgens zie je dat ze bij de hak raar en scheef gaan zitten.

Ik heb maat 38,een ruime 38 en ik had maat 7 van de Classic.

Maar de short vallen wel weer kleiner en de Sundance weer groter.

http://www.uggsuitamerika ... GG-Bailey-Button-Metallic

Op deze site staan allemaal UGGS waar je ook kan zien per model hoe groot ze zijn,in cm.

Dan kan je zelf je voet opmeten en de verschillen zien
FUCK!!!! Ik heb een made-in-china label!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven