Mode & Beauty alle pijlers

Uggs

25-01-2010 16:42 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Ik wil via internet Uggs bestellen alleen twijfel ik een beetje met de maat. Wie van jullie heeft ervaring met deze schoenen en kan mij wat tips geven?

Ik twijfel namelijk of ik mijn eigen maat moet nemen of juist een maat kleiner omdat ze misschien nog uitlopen?

Alvast bedankt!
quote:jessie75 schreef op 25 januari 2010 @ 18:27:

FUCK!!!! Ik heb een made-in-china label!!!Oepsie, hopelijk wel voor een zacht prijsje?
Stay with me, let\'s just breathe.
Ik heb meteen een mail gestuurd naar de website waar ik ze gekocht heb. 199 euro heb ik ervoor betaald!! Oplichters.. *KNIP*
Er staat overigens ook op het binnen-label: "Outsole US patent pending". Whatever that may mean...
Weet je het zeker, Jessie, dat ze nep zijn?

De site waar jij ze vandaan hebt, is namelijk dezelfde als blaadiebladiebla en die staat geregistreerd als official Ugg-dealer.

Zie hier!
maar op die site voor het verschil tussen nep en echt staat made in china voor echt ?
Toadette; nee ik weet het niet zeker, maar ik ga nou wel twijfelen..

Op de site die jullie eerder noemen staat een foto van een label met made in china onder wel echt???

http://www.uggs.be/239/20 ... herken-je-echte-uggs.html

Nou snap ik er niets meer van, heb nu echt stress..
Jessie, als je mijn berichtje gelezen hebt dan moeten we misschien de namen van de winkel even weghalen voordat we ge-sued worden of een waarschuwing krijgen voor het maken van reclame?
De label met het groene balkje eronder is echt!

De linker dus.

De rechterlabel is nep (met de rode balk eronder)

De echte Uggs worden tegenwoordig gemaakt in China. Oorspronkelijk werden de Uggs in Nieuw Zeeland en Australië gemaakt maar omdat er steeds meer vraag naar Uggs boots kwam, wordt de productie al enkele jaren aan China uitbesteed.
ik heb ook made in china maar heb ze beide bij vd assem gekocht. Dus dat zegt niets en dat kan je ook nagaan op diverse sites dat dat niets met echtheid te maken heeft. Ga maar eens kijken bij de winkels waar ze verkocht worden staat op alle.
ow mag je geen winkel namen noemen???
Lieve schat, uggs zijn dan misschien een australisch product maar ze worden gemaakt in China.

Als je 100 euro betaalt voor een paar wat in de winkel 200 kost...dan zijn ze nep.
@ Toadette; ik heb het weggehaald, goeie..

Ik denk dat ik er maar gewoon vanuit ga dat ik toch echte uggs heb. Gewoon omdat ze lekker zitten en ik er 200 euri voor betaald heb :-)
quote:jessie75 schreef op 25 januari 2010 @ 19:03:

Ik denk dat ik er maar gewoon vanuit ga dat ik toch echte uggs heb. Gewoon omdat ze lekker zitten en ik er 200 euri voor betaald heb :-)Ik denk dat je helemaal gelijk hebt
In de stress omdat je niet weet of je Uggs nou echt zijn of niet?!
Nee hoor, zie mijn vorige post; ik ben er helemaal uit. Het zijn gewoon Uggs. Al is het maar omdat ik dat wil! :-)
Lieve schatten,

Dit is de officiele website van Ugg Australia en daarop staan alle online dealers. En als je in dit scherm bovenin de naam van de online store waar je ze wil kopen invult, dan zie je direct of die online store echte of neppers verkoopt.

http://www.uggaustralia.com/retailStore ... rfeit.aspx
Am Yisrael Chai!
quote:jackie23 schreef op 25 januari 2010 @ 20:38:

In de stress omdat je niet weet of je Uggs nou echt zijn of niet?! nou ik zou wel ff ballen groeien als ik er achter kwam dat ik 200 euro voor een paar neppers betaald had....Ik bedoel, ze zijn al lelijk maar dan ook nog nep en lelijk?!
Koop ze dan ook gewoon bij een officiële winkel, dan heb je dat gezeur niet.
Am Yisrael Chai!
quote:dangeensuus schreef op 25 januari 2010 @ 20:50:

[...]

nou ik zou wel ff ballen groeien als ik er achter kwam dat ik 200 euro voor een paar neppers betaald had....Ik bedoel, ze zijn al lelijk maar dan ook nog nep en lelijk?! dat zou je zomaar tot waanzin kunnen drijven?!
Als de kwaliteit maar in orde is, toch? Dan boeit het mij niet wat voor merk erop zit. Het probleem met al die "neppe" is dat de kwaliteit zo slecht is. Dan zie je idd dat mensen naast de zool gaan lopen
quote:fashionvictim schreef op 25 januari 2010 @ 20:49:

Lieve schatten,

Dit is de officiele website van Ugg Australia en daarop staan alle online dealers. En als je in dit scherm bovenin de naam van de online store waar je ze wil kopen invult, dan zie je direct of die online store echte of neppers verkoopt.

http://www.uggaustralia.com/retailStore ... eit.aspxJa zeg, nou ga ik weer stress krijgen; ze hebben geen record van de site waar ik ze bij gekocht hebben "This may be a counterfeit dealer." Wie zei er nou gisteren dat het wel een officiele dealer was???
quote:fashionvictim schreef op 25 januari 2010 @ 20:51:

Koop ze dan ook gewoon bij een officiële winkel, dan heb je dat gezeur niet.Dan had ik de deur uitgemoeten om ze te gaan halen en aangezien ik nog geen lekkere warme ECHTE Uggs had, had ik het dan koud gekregen....
Die site uit de OP is duidelijk nep. Ze verkopen de nightfall in 4 kleuren en die bestaat alleen in chestnut.

Jessie75: Waar heb jij ze besteld? Welke site? Ik heb er redelijke kijk op, dus misschien kan ik je uitsluitsel geven
Hoi ivetje, ik heb ze van www.schoenenvoorjou.nl ...
Het ziet er allemaal wel goed uit. De prijzen kloppen ook met in de winkel. En ik kom geen vreemde modellen of kleuren tegen. Alleen die lo pro ziet er echt heel vreemd uit op de plaatjes :D Feit blijft wel dat ze niet aangemeld zijn bij ugg australia. Ze staan niet op de nederlandse site van online verkopers. In dat opzicht is het dus niet betrouwbaar en ben je er nooit 100% zeker van. Ik kan je dus ook niet echt verder helpen. Ziet er zo goed uit, maar 100% zeker weet ik het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven