Ik snap het niet meer.....

25-01-2010 20:46 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
/
Omdat je beschikbaar bent, geen vragen stelt en hij wel seks met je heeft. Deze man gebruikt je. Misschien tijd om je ogen te openen?
Lees dit zelf nog eens goed over en je weet het antwoord zelf. Je hebt teveel gehoopt en jezelf teveel opgeofferd .Mijn advies: wakker worden en alleen doorgaan.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Omdat het kan.

Hoeveel kinderen heb je?
waarom?

wel de lusten niet de lasten

even naar de kinderen kijken en als beloning het bed in.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hij was het zat.

Wat was hij dan precies zat???

Hij belandt niet zomaar in jouw bed..(bij mij belandt niet iemand zomaar in bed!), maar omdta jij dit toestaat!

Tijd om voor jezelf kiezen lijkt me...
Meid laat je niet gebruiken, zou ik zeggen. Als je alleen goed genoeg bent voor zijn vertier.... Pfff... zou ik geen fijn gevoel bij hebben. Laat hem maar eerst even duidelijkheid geven over de breuk, daar heb je toch recht op.
Is het voor de kinderen niet beter om de relatie nou eens echt te definiëren en je er dus bij neer te leggen dat het niet gaat werken tussen jullie?

Jouw verwachtingen waren blijkbaar anders dan zijn intenties.

Schep dan nu duidelijkheid, sluit de deur naar een eventuele romantische (of sexuele) relatie en ga voor harmonieus ouderschap in een duidelijke vorm.

Dat lijkt me voor alle partijen, met name de kinderen, het beste.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Wát snap jij eigenlijk niet TO? Mij is dit verhaal namelijk geheel duidelijk...
°
owkeeeee...en er is geen moment in je opgekomen dat er geen ene drol klopt van meneer???
quote:nlies schreef op 25 januari 2010 @ 20:56:

waarom?

wel de lusten niet de lasten

even naar de kinderen kijken en als beloning het bed in.Idd daar komt het wel op neer. Ik dacht altijd dat het wel goed zou komen. En je hebt wel gelijk!
°
°
Ik zou allereerst maar eens om de kinderen gaan denken. Er voor zorgen dat zij een normale en stabiele situatie krijgen in plaats van papa die af en toe komt neuken kijken hoe het met ze gaat. Echt waar, maar is er na de eerste niet een moment geweest dat je bij jezelf dacht "toch vreemd dat hij niet voor zijn kind wil zorgen"?
0
Waarom niet gewoon verder geschreven op je vorige topic? Ach natuurlijk, omdat je daar je postings hebt weggehaald. Ga je dat hier ook doen? Dan weet ik of het de moeite waard is om hierna nog te reageren.
0
quote:SanAshWish schreef op 25 januari 2010 @ 20:46:

Mijn vriend, ook vader van mijn 2 jongste kinderen heeft onze relatie van ruim 6 beeindigd. Zijn reden was dat hij het zat was. Sinds wij een relatie hebben zorg ik voor de kinderen en hij zorgt voor zijn moeder terwijl wij niet samenwonen. Hij kwam alleen in het weekend naar ons toe. Ik heb altijd gehoopt dat hij bij ons zou komen wonen. Maar dat is nooit gebeurt. Hij heeft er een punt achter gezet. Ik snap het niet. Ik heb altijd zoveel opgeoffert terwijl hij nooit zijn verantwoordelijkheden nam. Nu zijn we al een tijdje uit elkaar en hebben een omgangsregeling getroffen. Alleen komt hij steeds naar mij toe en beland hij in mijn bed. Ik hou nog van hem dus vind het wel fijn. Alleen zegt hij steeds dat hij niets wilt. Geen seks meer omdat ik dan hoop krijg dat het goed komt. Waarom komt ie dan steeds naar mij toe.Omdat jij hem toelaat. Het is zo wel makkelijk voor hem.
/
quote:SanAshWish schreef op 25 januari 2010 @ 21:18:

Toen ik begon met mijn verhaal was ik erg van streek. Mijn verhaal was ontzettend lang en totaal geen touw aan vast te knopen. Nu ben ik wat rustiger en kan me beter verwoorden. Dus je mag reageren maar hoeft natuurlijk niet als je het niet vertrouwt

[...]

Is dat een ja of een nee?
.
dit is dus dezelfde man die de honden van zijn moeder moet uitlaten en waar je kinderen mee hebt gekregen omdat je een beetje warmte nodig had....?

En jij snapt nog niet dat het een paardelul is met wie je helemaal geen relatie zou moeten willen?
Dus jij vindt mij nog steeds niet duidelijk. Ik hoef geen ja of nee te zeggen wuiles. Dat maak je zelf uitquote:wuiles schreef op 25 januari 2010 @ 21:20:

[...]

Is dat een ja of een nee?
/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven