FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Hij praat wel, Knorrie. Vanmiddag kwam hij met een cd aan waar Sinterklaas op staat. Zegt 'ie: Klaas, Klaas, Klaas!

Dus ik hoop dat als dat iets beter gaat, we gewoon met hem kunnen communiceren en dat hij dan heel rap gaat gehoorzamen .
Misschien doen ze klappen ook wel in groep 2, maar dan is de nieuwigheid eraf denk ik . Schorrie deed vandaag iets met stapjes. Zoveel lettergrepen, zoveel stapjes mocht je doen oid.

Zo liep hij dus ook door het huis te marcheren .
quote:Morrie schreef op 25 januari 2010 @ 20:08:

O LLL, misschien komt er bij jou nog wel een 4e! Ik had de hoop al opgegeven voor ons topic toen Wind laatst zei dat dit waarschijnlijk de laatste zwangerschap zou zijn. Terwijl Wind altijd zei dat ze er wel 4 wilden .

Hahaha, waar komt die nu ineens vandaan? Nee hoor, ik ben klaar met de babies. Echt wat een drukte en drama maakt dat kleine poppetje. Vriendin die er vanmiddag was heeft een dochter die net zo oud is, en al maaaaanden loopt, maar was echt verbaasd over klimvermogen van de kleine draak. We liepen even naar de keuken om nieuwe koffie te maken, komen terug, staat ze weer bovenop de triptrap met één been in de lucht te reiken naar een boek in de kast.

Maar ik ben in augustus jarig en ik vind 'm leuk!
Ik zit echt heel hard te lachen hier. Het is wel duidelijk dat jullie Sjaak nog nooit ontmoet hebben, anders zouden jullie dat echt niet zeggen, van die vierde .
Kwam doordat jij die vlaggetjes wil voor je volgende baby LLL
Dan kan je 'm verbaal bedreigen, dat scheelt weer ja. Hoewel Nano echt te goed praat. Die kan dan gewoon een heel tegenverhaal bedenken. Vanavond waarschuwde Millenium hem dat hij de poes niet moest plagen, omdat die anders zou krabben. Nano: 'nee hoor, want dan gaat ik wegrennen en dan kan de poes mij toch niet inhalen want ik kan veel harder rennen dan de poes want ik heb mijn sportschoenen aan'.

En zo spreekt hij ons dus wel vaker tegen, op die manier: in een eindeloos lange zin met veel 'want' en 'want'.
Hahaha, die Nano ook. Hij maakt gewoon zo'n lange zin dat jullie sprakeloos zijn en hij door kan gaan met waar hij mee bezig was.

Mijn broertje heeft als klein kereltje een keer gezegd toen mijn ouders zeiden dat hij de poes niet aan zijn snorharen mocht trekken: 'maar hij deed het ook bij mij'. Vond ik ook wel goed gevonden .
O boy o boy, dat wil ik nog niet weten Mille. Ik hoop toch zo dat onze Terminator wat rustiger gaat worden . Moet ook wel erg om hem lachen hoor, want hij "wint" het staren dus altijd. En niet omdat hij steke-blind is (zou ook kunnen, maar hij ziet allerlei ienie-mienie dingen liggen overal), maar gewoon omdat hij echt hondsbrutaal is. Ik word al zenuwachtig als ik me voorstel dat hij zo 1.90 meter is.... En hij is nu nog maar een kleine turf, maar wel sterker dan ik. Aankleden is echt geen feest meer.
Ja, Knorrie is ook zo sterk! Hij eet ook veel, dat scheelt. Maar die kracht. sjemig, wij zeggen iedere keer al tegen elkaar als Schorrie Knorrie plaagt dat hij over een paar jaar Schorrie echt genadeloos in elkaar timmert.
Aaah, de vlaggetjes, alweer eigen schuld dus. Gaat lekker vanavond . Maar nee, geen vlaggetjes, hoewel, ik hoop nog wel op een neefje/nichtje binnen nu en een jaar of twee.

Ik heb hier twee van die terminators rondlopen. Een die verbaal sterk is en een motorisch. Echt waar, ik ging Dim vandaag ophalen, pakt ie zijn fiets en zegt 'even lekker slippen hoor!', stuift weg en draait zo een rondje van 360 graden. Zonder te vallen. En dat zes keer achter elkaar. Ik was echt onder de indruk, dat kind is zo handig. Maar goed, ik moest echt heel erg mijn best doen om mijn gezicht in de plooi te houden want zo zijn zijn hoofd en zijn fiets natuurlijk binnen notime stuk.
Ik ga de kruinen van de olijfbomen maar weer inpakken. Had ze een paar dagen geleden uitgepakt zodat ze even konden 'luchten' maar vannacht wordt het heel koud als ik het goed begrijp. K-werk.
Ik sta op het punt om twee donuts te gaan eten en waarom twee? Omdat ik denk dat eentje niet genoeg is, zal ik boulimia hebben . Misschien toch eerst maar eentje eten, want ik heb ook al twee borden pasta op en hoef niet ongesteld te worden, dus ook geen excuus. Of eigenlijk wel: winter-spek, ik hoor dat het koud gaat worden .
Ik heb net een grote bak B&J's ijs op. Moest wel, want als ik het niet opmaakte was het net een te lullig beetje om weer terug de vriezer in te schuiven. Maar om op te maken was het best veel achteraf
Ik ben een sinaasappel aan het schillen, braaf he? Maar ik zit inmiddels op 61, en ben daardoor wel gemotiveerd om nog even vol te houden.
Oeoe, daar krijg je van die plakhanden van, maar ja, dat krijg je van een donut ook . Heb een compromis met mezelf gesloten, de donut en nu drop. Dochter stond om exact 21.00 slaapwandelen beneden. Gisteren en eergisteren ook al en ze is echt niet wakker dan. Gaat gelukkig altijd wel goed en met enige sturing gaat ze ook wel weer in bed liggen, maar ze deed eerst onze slaapkamerdeur en daarna die van BNJMN open, totaal gedesorienteerd dus. Vind het altijd zo zielig (en vroeger had ze dit midden in de nacht en dan werd ik kwaad ... maar ik zie nu echt dat ze niet wakker is).
Ach, wat sneu. Moet wel gelijk weer denken aan die enge nachtdingen die Nahtje en Wind hebben. Wind waarmee ik bij HvS op een kamer sliep.

Het is echt heel erg koud buiten.

Ik heb niet gesnoept vandaag. Na gisteravond hardlopen heb ik besloten echt op mijn eten te gaan letten want zo thuis vreet ik me ongans en dat voel ik, vooral aan mijn buik. Dus vandaag braaf gegeten. Wel een koekje bij de thee vanmiddag. Maar 1 koekje bij de thee is al stukken beter dan de hele dag door koekjes eten zoals ik de afgelopen maanden deed.
O ja Lien, om op je vraag terug te komen, heb je de donut ook weer uitgekotst?

Nope, ik kots alleen als ik echt ziek ben, geen boulimia dus. En heel goed Morrie, blijf er maar over posten, dan ga ik binnenkort ook weer beginnen met hardlopen. Heb vandaag skinny jeans aan (ik? ja, ik dus, geen early adaptor, maar nu ben ik om, althans een brave zwarte met een groot lang vest eroverheen) en ik voel ook dat er wat spek van mijn buik moet.
Nou, dat ga ik met mijn ijs niet doen. Ik haat kotsen. Kan het prima opruimen van de kinderen, maar de activiteit zelf vind ik zo gruwelijk vervelend.. yugh.

Maxi heeft dat ook een tijdje gehad, slaapwandelen. Volgens mij ook rond de leeftijd van je dochter Lien. Weet niet precies wanneer het gestopt is, maar alweer jaren geleden in ieder geval. Die liep ook kamers in en heeft ook wel eens bijna naast Mini's ledikant geplast omdat ze dacht dat ze de wc had gevonden (toen was ze dus 9 bedenk ik me nu).
Ik ben een maandje langer thuis dan jij Lien, dus jij kunt nog een maand lang ongegeneerd lekkere dingen eten!

Ik had een strakke spijkerbroek gekocht bij de H & M maar volgens Harrie lijken mijn benen heel dun en mijn kont dik in die broek. Fijn. Ik doe er dus ook alleen die lange truijurk op aan die ik erbij gekocht had, anders niets.

Maar Harrie antwoordde ook op de vraag of ik misschien iets dikker was geworden: 'Ja, maar dat geeft niet hoor.'

Morgenavond ga ik weer hardlopen, ik wil om de dag gaan. Alleen donderdag dan niet want dan pilates ik al. Ben benieuwd hoe lang ik het dit keer volhoud....

Over 2 weken gaan we een weekendje weg en aangezien mijn schoonzus en broertje heel veel afgevallen zijn is de kans groot dat ik de dikste buik heb als we gaan zwemmen. En daar heb ik echt geen zin in .
Was wel weer van plan om nog eens te proberen een mooie taart te maken. Maar dat is dan misschien niet zo'n goed plan.
Ik heb ooit wel eens gedacht dat het best handig zou zijn, kunnen kotsen (toen ik 15 kilo meer woog dan nu en niet zwanger was ). Ik kan het alleen echt niet op commando, gelukkig maar ook.
Brrr. nee ik heb ook echt een hekel aan kotsen. Het doet ook gewoon pijn aan mijn nek enzo, naar.

En ik vind het echt bizar hoe snel het went om niet meer te snaaien. Ik heb vanochtend zelfs een donut en een stuk appeltaart weggegooid (!) omdat ze niet meer goed waren. Dat was me echt nog nooit eerder gebeurd .

Ik ga naar bed. Sjaak is over een kwartiertje thuis dus als ik nu niet ga zit ik hier zo nog een uur. En ik ben echt heel moe. Weltrusten!
Welterusten!
quote:Morrie schreef op 25 januari 2010 @ 20:13:

[...]

Pfff, een paar weken terug hielp een Nee met een strenge blik en opgeheven vinger nog. Nu kijkt hij niet meer op of om.

't Is vast een fase.....Het is gewoon een langdurige fase . Hier overigens een kind, die dat soort dingen noooooit doet, echt noooooit.... .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven