FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Zohee, meeste bezoekers ooit! Leuk hoor! Dat komt natuurlijk ook doordat wij allemaal naar je slinger hebben gekeken

Nee hoor, geintje. Die naamsbekendheid levert jullie dus veel op!
quote:nathje schreef op 25 januari 2010 @ 10:18:

En wat fijn dat de mandjes naaien zo therapeutisch werkt. Ik zat ook al te denken om een mandje te naaien voor LLL.

Wat lief!

Plannen zijn zonder vriendin lastig, maar goed, meer SG-materiaal. Eerst maar eens gesprek afwachten. Eigenlijk ben ik er niet zo bang voor, maar is misschien wel naief.

Heb je al besloten wat je gaat doen Wind? Ik weet ook niet wat ik zou doen, heb altijd het idee dat baby wel komt als ie er klaar voor is, maar mijn kinderen waren ook allemaal op tijd (Dim 4 dagen na datum, Sum 2 en Poppetje week te vroeg) Dus geen ervaring hier.

Heftig van je vader Pebb, ik zou het geloof ik heel moeilijk vinden om mee om te gaan. Knap dat je het los kunt laten. En als hij altijd al zo geweest is is het toch vechten tegen de bierkaai, maar wel moeilijk.

Huis is alweer netjes hier, eigenlijk ben ik ook best bij bedacht ik me toen het na een half uur alweer opgeruimd was. Ik functioneer echt beter in een opgeruimd huis, vind ik zo truttig van mezelf .

Even naar site van Wind kijken.
Ik functioneer ook beter in een opgeruimd huis en dito hoofd!

Vind ik weleens vervelend, maar ik word gewoon onrustig van een bende.

Pebbles, kanp dat je het zo weet te relativeren van je vader, maar lijkt me wel lastig om toe te kijken zeg. Het lijkt wel of hij er echt geen zin meer in heeft zonder je moeder. Schrijnend en zielig is dat toch

Nog niet gebeld met verloskundige. Vandaag is er ook geen spreekuur dus ik moet naar het mobiele nummer bellen en dat is wel een drempel hoor. Dat had vk vorige week al gezegd (dat ik dat niet moest ervaren, maar doe het toch).

Ik denk dat ik vandaag ook maar weer eens een mandje ga naaien. Kaarten zijn gedaan en wil verdere afleiding (hier dus ook therapeutisch naaien). Had al bedacht dat ik twee manden wil voor op de kapstok voor de shawls en handschoenen (staan nu twee kistjes), maar had niet verwacht dat ik nog tijd zou hebben
Ik denk eigenlijk dat iedereen wel beter functioneert in een opgeruimd huis hoor, LLL. Ik in ieder geval wel.

Weetje, ik heb me 15 maanden zorgen gemaakt om mijn moeder, en een jaar niet 100% gefunctioneert vanwege rouw. Al met al dus een hele tijd. Nu, met mijn vader, heb ik me voorgenomen me geen zorgen te maken. Ik heb mijn protie wel gehad. Bovendien is het grotendeels zijn eigen pakkie an. En dat heb ik hem gisteren gezegd, dat hij een volwassen vent is, dat je op je 77e wel moet weten dat de mensen niet zo maar op je sotp staan. Dat als hij wat wil hij het ook zelf moet doen. En dat hij niet van zijn kinderen kan verwachten dat we zijn eenzaamheid weg nemen. Tenslotte hebben we zelf ook een gezin, werk en sociaal leven. En hij is het er mee eens, dat scheelt. Maar doet er niets mee.
Jeetje, wat een lappen. Even lezen hoor .
Even kijken of het lukt puntsgewijs te reageren:

Ik lees nooit blogs van anderen. Maar wat leuk dat het zo goed gaat met de promotie Nath!

Gestript ben ik nooit, en heb ik ook nooit .

LLL, ik hoop dat je vriendin niet afhaakt! Je bent er zo enthousiast over. Maar op de een of andere manier denk ik dat er dan wel iets anders op je pad komt, omdat je er zoveel zin in hebt.

Lekker Wind, dat het zo druk is met de kaarten. Komt dat doordat jullie goed vindbaar zijn? Wel fijn, dat kan de inkomstenderving wat opvangen wellicht.

Wii Music, check. Ook echt iets voor ons, we zijn veel met muziek bezig. Schorries favoriete nummer is op het moment Opzij van Herman van Veen! Dan zingt hij: 'Opzij, opzij, opzij, maak plaats, maak plaats, maak plaats, wij hebben ongelovelijke haast, en dat is echt waar', omdat Harrie dat een keer zei toen we echt haast hadden.

Jeetje Pebbles, wat een verhaal van je vader. Ik vind het zielig . Maar ik ken hem niet, en vaak is het ook zo dat als de partner overlijdt, de ander doorslaat in bepaald gedrag omdat normaal gesproken de partner het nog een beetje in het gareel hield. Goed dat je er een beetje afstand van kunt nemen hoor, hij moet jou niet meetrekken en het inderdaad toch zelf doen.

Jouw vader had toch ook iets in zijn hoofd? Ik weet het niet precies meer, maar iets dat elk moment de kop op zou kunnen steken? Of was dat iets met zijn aderen?

Ik had toch verteld dat ik al twee keer gemaild had naar UWV voor loopbaantestuitslagen? Dat ik niet kon en dat ik een andere datum voorstelde. Kreeg ik vanochtend een mail met daarin de tekst, en alleen dat: 'Dat lukt me echt niet'.

Suf toch?

Uiteindelijk belde die vrouw me op net, met een nieuwe datum, maar ze mag zelf weleens een cursus communiceren en organiseren volgen.
Wij zingen hier ook vaak 'opzij' van Herman van Veen

Vinden de kinderen helemaal leuk.

GW kreeg afgelopen week ook een mail van UWV mevrouw (werkcoach) en klopte grammaticaal van geen kant. We begrepen het niet eens en hebben het 3x moeten lezen toen we tegen elkaar zeiden 'ze zal dit en dat wel bedoelen'.
Grappig, Harrie draaide het gister toen hij ging zwemmen met Schorrie en vriendje. En op de terugweg vroeg het jochie: Mag Opzij nog een keer aan?

Die is nu dus ook besmet met het virus .

En Schorrie wil na Opzij altijd Jan Klaasen was Trompetter, van Rob de Nijs (Harrie heeft de Ipod aan zijn autoradio aangesloten, anders hadden wij nooit al die liedjes in de auto gehad hoor ).
Lastig Pebbles, van je vader. Inderdaad: ergens is het gewoon zielig, maar aan de andere kant helpt een zachte aanpak ook niet. Dus dat je dan voor jezelf (en daarmee evengoed voor hem) grenzen stelt aan wat je wilt en kunt lijkt me alleen maar goed

En al die mandjes hier, grappig! IZe zijn ook erg leuk. Ik moet eigenlijk ook weer eens wat op de naaimachine proberen. Probleem is een beetje dat ik met patronen en dat soort beschrijvingen heb wat Nathje met recepten heeft. Dus ik gebruik 'm eigenlijk alleen voor rechte stukken of dingen die ik patroonloos af kan

Inderdaad niet te hopen dat je vriendin afhaakt LLL! Aan de andere kant; beter van te voren dan midden in opstartfase ofzo. Maar je denkt van niet, toch? Hopen dat het meevalt dan.

Zo, Millenium heeft geregeld dat hij donderdagochtend vrij is om Nano op te vangen, zodat ik met mijn moeder mee naar het ziekenhuis kan.

Onze kinderen vinden Opzij ook erg leuk. Rob de Nijs krijgen ze niet te horen, die vind ik zelf te irritant
Oh ja, en ik lees net als Wind geloof ik? blogs e.d. zodra er een link voorbij komt, maar zoek het niet echt actief op ofzo.
Fijn dat je met je moeder meekunt, Mille. Voor haar en voor jou.

Mandje is goed te doen hoor. Patroon is in dit geval een rechthoek dus dat moet lukken

Hier geen bloggers dus. En ik twitter ook nog eens

Sterker nog, ik heb net weer zaken gedaan dankzij twitter.
Maar nu heb ik dus wel weer even op die van jullie gekeken Nathje. Leuke dingen gebeuren er!

Nu nog de vlaggen van Wind zoeken en dan ben ik weer bij
Mijn moeder draaide vroeger Rob de Nijs, dus ik heb er iets van meegekregen. Als ik die nummers hoor, krijg ik weer het gevoel dat ik had toen ik 8 was oid. Zo'n gelukkig, onbezorgd gevoel.

Fijn dat je mee kunt naar het ziekenhuis Mille. En spannend.

Als ik echt voor mezelf ga beginnen, ga ik ook twitteren heb ik besloten. Moet eerst even uitzoeken hoe het precies werkt.

Ik ben boeuf bourgignion (wat een irritant gerecht om te typen) aan het maken. Het ruikt hier heerlijk!
Ook leuk Wind! Ik had me ze driehoekig voorgesteld.
Wind, heb de vlaggen nog niet gevonden maar.... zag een typefout. In de 2e paarse balk staat geen spatie na het & teken.

Daarnaast zou ik daar ook Wind & GW neerzetten, net als de balk daarboven. Is consistenter.

Nu nog even verder kijken .
Leuk! Ik dacht ook dat ze driehoekig zouden zijn.

Ik denk dat je hier wel bestellingen van krijgt hoor!

Waar ben je eigenlijk .
Hier!

Ben een patroon aan het zoeken voor het maken van een knuffel.

Heb even gekeken, Morrie, en je hebt gelijk! Ik heb gekeken of ik het zelf aan kon passen, maar gaat niet dus even Vrolijkerd gemaild. Die zal blij zijn met jullie tips
Wind, wil je je voortaan gewoon om 8 uur melden?
Nog niet bijgelezen maar vriendin was nog steeds superenthousiast, had alleen een soort bezinningsfase achter de rug. Maar gaan full speed ahead nu, zet straks wel een update op SG. Ik ben blij dat mijn intuïtie het nog doet, Sjaak en mijn moeder waren gelijk zo negatief, en ik ging eigenlijk alleen maar twijfelen door hun, niet door haar/mezelf. En ik had dus gelijk, fijn .

Nu snel Dim halen!
quote:Wind schreef op 25 januari 2010 @ 14:47:

Hier!

Ben een patroon aan het zoeken voor het maken van een knuffel.

Geen knuffel maar wel een schattige pop

ik heb er nog meer hoor! Maar nu eerst even kind halen van school!
Fijn, LLL! Echt heel fijn dat vriendin en jij nog op 1 lijn zitten en dat je gelijk had
Ik vind dit sok-aapje ook zo schattig, maar heb geen (knie)sokken die ik kan gebruiken.

Nathje, zet maar door!

Vooruit... haal eerst Apie maar uit school
Vriendin van mij heeft voor andere vriendin een keer een leuk konijn genaaid. Met zo'n oor eraan waarop een baby kan sabbelen . Ik kan het patroon even vragen aan haar?

Maar eerst Schorrie uit school halen .
Is goed!

Ik heb wat gevonden en is simpel dus ga ik nu aan beginnen.

Laterrrr.
Volgens mij ben je al bezig maar dit konijn of deze pop zijn ook heel schattig. Misschien voor een later project?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven