3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
Is duidelijk Lunaan! Zeker een uur voor mezelf nemen.

Is rustig op de Libelle. Al een uur heeft niemand er iets gepost. Ook jij dus niet Lunaan. Waar ben je dan druk mee? Tijd zat om Passie te gaan zoeken.
quote:iry schreef op 26 januari 2010 @ 05:26:

Tsss... hang je daar weer uit?

Luun je bent bezeten, ik denk echt dat we er een priester bij moeten gaan halen.Oh het is dus niet normaal dat je hoofd achterstevoren staat, mm vroeg het me al af.
Ja doei 3 uur! Mijn man ziet me al aankomen. Nee hoor moet haalbare doelen stellen. Dus de helft moet wel lukken.
ja die ligt daar maar te creperen onder het puin van deel 24 en deel 23, heb jij geen geweten Luun??
Spannend Iry. Die stap over die drempel die komt vast snel!
Zeg iebs ga eerst eens even bevestigen wat Ier en ik zeggen over Iebie tijd.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 januari 2010 @ 05:30:

Ja doei 3 uur! Mijn man ziet me al aankomen. Nee hoor moet haalbare doelen stellen. Dus de helft moet wel lukken.

Hmm... oke anderhalf uur, en die drie uur komen op het hoofdzakenlijstje *is streng gezicht*

En dat mag samen met je man zijn!!
quote:lunaan schreef op 26 januari 2010 @ 05:30:

[...]

Oh het is dus niet normaal dat je hoofd achterstevoren staat, mm vroeg het me al af.Ben je ook al aan het projectielbraken?
quote:iry schreef op 26 januari 2010 @ 05:30:

ja die ligt daar maar te creperen onder het puin van deel 24 en deel 23, heb jij geen geweten Luun??Nee, had ze maar moeten leren plaatjes plakken.
Spreken we het zo af! Vind je dat ook goed Lunaan?
Ik vind het een deal ibi!!!
Eens met ier anderhalf uur op zijn minst!
quote:lunaan schreef op 26 januari 2010 @ 05:33:

[...]

Nee, had ze maar moeten leren plaatjes plakken.Oh dat kan ze niet, neuh.. laat maar liggen dan, daar hebben we niets aan
quote:lunaan schreef op 26 januari 2010 @ 05:33:

[...]

Nee, had ze maar moeten leren plaatjes plakken.Oh dat kan ze niet, neuh.. laat maar liggen dan, daar hebben we niets aan
O wat ben ik blij dat ik plaatje kan plakken. Moet ik dan met touw enzo gaan zoeken naar haar?
Oh twee keer, tsja het is nogal een dealbreaker geen plaatjes kunnen plakken
Yep een deal, anderhalf uur, maar die mag je niet in stukjes op breken.

Deal deal
Daar ga ik dan. Wens me sterkte!

quote:iry schreef op 26 januari 2010 @ 05:35:

[...]

Oh dat kan ze niet, neuh.. laat maar liggen dan, daar hebben we niets aan hehe vind valse Iry leuk
Nog 250 berichten ongeveer en dan zit ik aan de 3000
ˆIbi!!! je vergeet je zaklamp!!!

quote:lunaan schreef op 26 januari 2010 @ 05:38:

[...]

hehe vind valse Iry leuk je legt het maar gelijk vast ook. Gelijk heb je. Kunnen de andere het ook zien.
Hee Iebs die anderhalf uur is niet om newbie 3000 mensen te redeen hoor, dat is Iebie tijd.
quote:lunaan schreef op 26 januari 2010 @ 05:38:

[...]

hehe vind valse Iry leuk
Zo goed van je Iry. Was idd. alweer teruggeklomen ik zag geen steek daar.

Ga er nu echt vandoor. Als ik haar niet vind ga ik proberen te slapen. Heel erg bedankt meiden voor jullie lieve en wijze woorden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven