Piercing, tóch doen?
vrijdag 22 januari 2010 om 23:30
...ik weet het, maar ben benieuwd wat jullie hier van vinden:
Ik ben 21, woon sinds mijn 18e op kamers en ik wil misschien een lippiercing.
Mijn moeder zegt dat ik er dan absoluut niet meer inkom hier.
Nahhhh, dat is toch overdreven? Bovendien, ik ben 21! Wat vinden jullie hiervan?
(ik zou trouwens tópics vol kunnen praten over mijn moeder, wat een mens)
Ik ben 21, woon sinds mijn 18e op kamers en ik wil misschien een lippiercing.
Mijn moeder zegt dat ik er dan absoluut niet meer inkom hier.
Nahhhh, dat is toch overdreven? Bovendien, ik ben 21! Wat vinden jullie hiervan?
(ik zou trouwens tópics vol kunnen praten over mijn moeder, wat een mens)
zondag 24 januari 2010 om 00:42
Ik vind het ongeveer net zo charmant als een permanent en een bloemetjesjurk.
Maar ja, als jij dat nou leuk vindt moet je het vooral doen. Ik snap uberhaupt niet waarom je er een issue met je moeder van zou maken. Zij vindt het 3x niks en heeft een wat beperkte manier om dat duidelijk te maken. OK dan. Ze is niet verplicht het leuk te vinden en voor de rest zal het wel loslopen.
Maar ja, als jij dat nou leuk vindt moet je het vooral doen. Ik snap uberhaupt niet waarom je er een issue met je moeder van zou maken. Zij vindt het 3x niks en heeft een wat beperkte manier om dat duidelijk te maken. OK dan. Ze is niet verplicht het leuk te vinden en voor de rest zal het wel loslopen.
zondag 24 januari 2010 om 12:31
Mijn moeder zei altijd: Tot je 18e beslis ik wat er gebeurt , Wat je erna doet moet je helemaal zelf weten! Half jaar na mn 18e heb ik een tongpiercing laten zetten. Enige wat mn moeder deed was haar schouders ophalen en zeggen: Meid als jij er gelukkig mee bent..... Mn tanden hebben helemaal geen schade opgelopen maar denk dat de kans groter is met zo'n lippiercing.
Oftewel, als jij het mooi vind gewoon doen!
Oftewel, als jij het mooi vind gewoon doen!
dinsdag 26 januari 2010 om 11:49
Voor mijn zestiende verjaardag kreeg ik van mijn opa en oma een neuspiercing, geweldig vond ik het! Ik heb 'm een jaar gehad, toen verloor ik 'm en groeide het gaatje heel snel weer dicht. Op mijn 20e heb ik de piercing nogmaals laten zetten, gebeurt gewoon bij de juwelier. Helaas bleef het allemaal wat gevoelig, waardoor ik het knopje er weer uit heb gehaald.
Als je nu van heel dichtbij naar mijn neusvleugel kijkt zie je heel heel misschien een klein plekje waar die piercing gezeten heeft.
Als je nu van heel dichtbij naar mijn neusvleugel kijkt zie je heel heel misschien een klein plekje waar die piercing gezeten heeft.
dinsdag 26 januari 2010 om 11:55
@Keeprunning: ik had mijn neuspiercing de eerste keer ook bij een juwelier laten zetten, dat bleef ook gevoelig. Piercing ook verloren, dicht gegroeid, en later nog eens laten zetten bij een piercer. Toen die hem had gezet bleef het helemaal niet gevoelig, totaal geen last van gehad!
Moraal van het verhaal: piercings bij de piercer laten zetten en niet bij de juwelier
Moraal van het verhaal: piercings bij de piercer laten zetten en niet bij de juwelier
dinsdag 26 januari 2010 om 12:05
quote:diaantje1971 schreef op 22 januari 2010 @ 23:49:
[...]
Bij mij wel, ik was 16 en had een neus percing, nu ben ik 38 en je ziet het nog steeds, ik praat geen poep ofzo, maar uit ervaring.Ik had ook een neuspiercing toen ik 16 was, heb ik ongeveer ,5 jaar gehad. Die groeide dicht en daar is nu dus NIKS meer van te zien, ook niet als je heel goed kijkt. Dus het zal wel aan je huidtype liggen of je het blijft zien of niet. Het hoeft dus niet.
[...]
Bij mij wel, ik was 16 en had een neus percing, nu ben ik 38 en je ziet het nog steeds, ik praat geen poep ofzo, maar uit ervaring.Ik had ook een neuspiercing toen ik 16 was, heb ik ongeveer ,5 jaar gehad. Die groeide dicht en daar is nu dus NIKS meer van te zien, ook niet als je heel goed kijkt. Dus het zal wel aan je huidtype liggen of je het blijft zien of niet. Het hoeft dus niet.
donderdag 4 februari 2010 om 21:40
Mijn ervaring met piercings is dat je het pas moet doen als je er 100% zeker van bent. Maarja dat ben ik;-) . Ik kan je wel vertellen dat het redelijk verslavend kan werken. Ik heb zo'n 5/6 jaar geleden (weet niet meer precies) een navelpiercing laten zetten. Vorig jaar mei 2 microdermals in mn onderrug, van die 'plaatjes' onder je huid. En heb in december een piercing in mn tragus laten zetten (dat dingetje bij de ingang van je oor). Bij alle piercings heb ik er minstens 1 tot 2 jaar in mn hoofd mee gezeten voor ik het liet doen.
Ik vind dat je niet in een hokje geplaatst kan worden. Ik heb vorig jaar namelijk een seizoen gevlogen als stewardess. Dusja je hoeft geen alto of wat dan ook te zijn voor piercings. De traguspiercing heb ik gezet toen ik gestopt ben met vliegen.
Ik vind dat je niet in een hokje geplaatst kan worden. Ik heb vorig jaar namelijk een seizoen gevlogen als stewardess. Dusja je hoeft geen alto of wat dan ook te zijn voor piercings. De traguspiercing heb ik gezet toen ik gestopt ben met vliegen.
donderdag 4 februari 2010 om 21:45
Is dit serieus?
Als mijn moeder zoiets zou zeggen zou ik me helemaal lek laten piercen hahahahaha.
Mijn moeder is er ook geen fan van. Maar ik heb het toch gedaan. Ze vindt het nog steeds niet mooi, maar hell ik word 34 wat dacht ze dat ze er nu nog aan kon doen
Na de laatste bevalling ging ze me wassen ( mijn moeder is verpleegkundige en hielp me even in het ziekenhuis) toen zei ik wel even tussen neus en lippen door: ma ik moet je even iets vertellen voor je me daar gaat wassen, ik heb ook een piercing door mijn clithood....Even was het stil en toen keek ze me geschrokken aan, schudde haar hoofd en ging door met me te wassen. Sja ze was net weer oma geworden, die had wel wat anders aan haar hoofd, lol.
Met tattoos net zo. Ze vindt het niet mooi en snapt het ook niet, maar ze houdt nog steeds van me
Als mijn moeder zoiets zou zeggen zou ik me helemaal lek laten piercen hahahahaha.
Mijn moeder is er ook geen fan van. Maar ik heb het toch gedaan. Ze vindt het nog steeds niet mooi, maar hell ik word 34 wat dacht ze dat ze er nu nog aan kon doen
Na de laatste bevalling ging ze me wassen ( mijn moeder is verpleegkundige en hielp me even in het ziekenhuis) toen zei ik wel even tussen neus en lippen door: ma ik moet je even iets vertellen voor je me daar gaat wassen, ik heb ook een piercing door mijn clithood....Even was het stil en toen keek ze me geschrokken aan, schudde haar hoofd en ging door met me te wassen. Sja ze was net weer oma geworden, die had wel wat anders aan haar hoofd, lol.
Met tattoos net zo. Ze vindt het niet mooi en snapt het ook niet, maar ze houdt nog steeds van me
donderdag 4 februari 2010 om 21:48
En ik ben met piercen heel gemakkelijk, als ik hem niet leuk vind, haal ik hem er weer uit. Ik heb overal wel piercings gehad, maar heb nu alleen mijn clithood nog, mijn navel, mijn lip en mijn oren ( vergeet ik een? even denken? nee dat was het geloof ik wel)
Ik heb ook heeeeel lang een piercing in mijn tong gehad, en in mijn kraakbeen bij mijn oor, en bovenin mijn oor ook nog. Maar tegenwoordig ben ik te lui om alles weer door te jensen dus laat ik het hier bij. Met tattoos ben ik ook niet moeilijk
Ik heb ook heeeeel lang een piercing in mijn tong gehad, en in mijn kraakbeen bij mijn oor, en bovenin mijn oor ook nog. Maar tegenwoordig ben ik te lui om alles weer door te jensen dus laat ik het hier bij. Met tattoos ben ik ook niet moeilijk