Oktober 2010
zondag 24 januari 2010 om 12:57
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?
Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!
Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!
Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend
Wie sluit zich aan?
Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!
Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!
Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend
Wie sluit zich aan?
anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
zondag 24 januari 2010 om 20:06
Hallo Bapauw,
Ik heb ook gisteren getest en zwanger! En volgens mij ben ik ook uitgerekend op 2 oktober. Het wordt ons tweede kindje. Wij hebben al een zoon van 10 maanden. Ik wil graag meeschrijven.
Maar jij hebt dus in oktober nog een miskraam gehad, heftig en idd spannend om nu weer zwanger te zijn.
Ik heb ook gisteren getest en zwanger! En volgens mij ben ik ook uitgerekend op 2 oktober. Het wordt ons tweede kindje. Wij hebben al een zoon van 10 maanden. Ik wil graag meeschrijven.
Maar jij hebt dus in oktober nog een miskraam gehad, heftig en idd spannend om nu weer zwanger te zijn.
zondag 24 januari 2010 om 20:24
Jaha, een mede moeder gevonden ( en de anderen dank voor de lieve woorden) !
Gefeliciteerd Thembo, ook weer spannend.
Wij hebben een dochter van augustus 2007 en drie jaar leeftijdsverschil leek ons ideaal. Ik heb op haar verjaardag (symbolisch) mijn spiraaltje laten verwijderen, was meteen ongesteld en een maand later ( 2 oktober
) zwanger. Helaas is deze zwangerschap met zeven weken misgelopen.
Nu schrik ik van ieder pijntje en krampje, het zullen spannende weken worden!
Gefeliciteerd Thembo, ook weer spannend.
Wij hebben een dochter van augustus 2007 en drie jaar leeftijdsverschil leek ons ideaal. Ik heb op haar verjaardag (symbolisch) mijn spiraaltje laten verwijderen, was meteen ongesteld en een maand later ( 2 oktober
Nu schrik ik van ieder pijntje en krampje, het zullen spannende weken worden!
maandag 25 januari 2010 om 14:33
Gefeliciteerd TheMommyReturns en Happy_ever_after!
Leuk dat jullie ook mee komen schrijven. Begint het allemaal al een beetje door te dringen? Hier nu wel aardig. Veel momentjes waarop mijn man en ik tegen elkaar zeggen, owja, namen verzinnen, owja er komt weer een kraamverzorgster (niet zulke goede ervaringen hier) en wie en wat moet ik nu al allemaal bellen...
We gaan eerst maar een week genieten en dan nadenken wat ik allemaal moet gaan regelen...
Leuk dat jullie ook mee komen schrijven. Begint het allemaal al een beetje door te dringen? Hier nu wel aardig. Veel momentjes waarop mijn man en ik tegen elkaar zeggen, owja, namen verzinnen, owja er komt weer een kraamverzorgster (niet zulke goede ervaringen hier) en wie en wat moet ik nu al allemaal bellen...
We gaan eerst maar een week genieten en dan nadenken wat ik allemaal moet gaan regelen...
maandag 25 januari 2010 om 18:25
maandag 25 januari 2010 om 20:06
Ha meiden, ik heb na de test meteen mijn moeder gebeld en toevallig gingen we bij mijn schoonouders op bezoek. Vorige zwangerschap (die mis liep) hebben we ze totaal overdonderd en verrast, nu natuurlijk niet mee. Nu is iedereen bezorgd .
Ik heb er vanochtend nog maar een testje tegen aan gegooid, hartstikke zwanger, nog een dikkere streep dan zaterdag. Bij mijn vorige zwangerschap kostte het een dikke week voordat ik een goede streep had. Dit stelt me dus ook gerust. Maar toch, blijft afwachten.
We zijn er in ieder geval niet heel geheim over, maar hangen het ook niet aan de hele grote klok. Hoe oud zijn jullie andere kindjes?
Moet ik al gaan experimenteren met de tabel?
Ik heb er vanochtend nog maar een testje tegen aan gegooid, hartstikke zwanger, nog een dikkere streep dan zaterdag. Bij mijn vorige zwangerschap kostte het een dikke week voordat ik een goede streep had. Dit stelt me dus ook gerust. Maar toch, blijft afwachten.
We zijn er in ieder geval niet heel geheim over, maar hangen het ook niet aan de hele grote klok. Hoe oud zijn jullie andere kindjes?
Moet ik al gaan experimenteren met de tabel?
maandag 25 januari 2010 om 21:28
Wij hebben het nog niemand verteld, maar ik vrees dat ik het niet lang meer voor me kan houden. Vorige keer hebben we het de familie ook vrijwel direct verteld,
Mocht je trouwens vragen hebben over een tabel of een opzetje nodig hebben, dan kan ik je wel helpen. Ik houd voor een ander topic ook een tabel bij.
Mocht je trouwens vragen hebben over een tabel of een opzetje nodig hebben, dan kan ik je wel helpen. Ik houd voor een ander topic ook een tabel bij.
woensdag 27 januari 2010 om 15:13
donderdag 28 januari 2010 om 19:53
Ik wil me ook heel graag aansluiten bij jullie aanstaande mama's, ook ik ben volgens mijn eigen berekening uitgerekend op 2 oktober! Wij hebben al een dochterje die geboren is op 29 september 2007, dus die data liggen wel erg dicht bij elkaar...
Gefeliciteerd allemaal, kan het nog steeds niet helemaal bevatten ben echt in de wolken!!!
Gefeliciteerd allemaal, kan het nog steeds niet helemaal bevatten ben echt in de wolken!!!
donderdag 28 januari 2010 om 20:25
Hier ook een oktober 2010 mama! We hebben vandaag een test gedaan bij de dokter en ik ben waarschijnlijk 3 oktober uitgerekend (zelf berekend).
Het wordt onze eerste, dus hartstikke spannend! Ik ben ook helemaal in de wolken, maar ik moet nog wel een beetje aan het idee wennen. Dit is pas de tweede maand dat we het probeerde, dus opeens gaat het wel heel snel! We hebben het onze ouders vanavond verteld, maar met de rest van de wereld wachten we nog een paar maanden tot alles goed lijkt te zijn.
Ik schrijf graag mee op dit topic! Gefeliciteerd iedereen!
Het wordt onze eerste, dus hartstikke spannend! Ik ben ook helemaal in de wolken, maar ik moet nog wel een beetje aan het idee wennen. Dit is pas de tweede maand dat we het probeerde, dus opeens gaat het wel heel snel! We hebben het onze ouders vanavond verteld, maar met de rest van de wereld wachten we nog een paar maanden tot alles goed lijkt te zijn.
Ik schrijf graag mee op dit topic! Gefeliciteerd iedereen!