M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Pips, nachtmerries zijn mij wel bekend. Ik droom de meest gruwelijke dingen, zal niet in detail treden om jullie niet te shockeren Ik heb dit al heel lang vanwege spoken uit het verleden. Ene moment is t heviger dan de ander.

Soms 2 weken lang elke nacht heel gruwelijk, zo erg dat ik niet eens meer durf te gaan slapen.

Ach, ik weet dat die periode steeds weer overgaat.

Is Lynn al iets opgeknapt?

Hoop dat Emdin dit weekend het voetballen helemaal geweldig vindt.
koffie, zwart graag...
Het lijkt toch niet van de melk te zijn, man heeft ook overgegeven vanmorgen, toch iets anders dus of een virus? Ik heb nergens last van. Lynn voelt zich nu weer goed.

Gelukkig goed nieuws van Xop!

Q, het zal idd wel wennen zijn, zo'n hoop onbekende kindjes. Zijn die wel van Emdins leeftijd?

Vanmorgen met Sam bij de fysio geweest, of eigenlijk de manueel therapeut. Het gaat blijkbaar om KISS en hij heeft 'm behandeld. Hij merkte direct al verbetering, dus ik ben benieuwd! Over 2 weken weer terug en volgende week nog de reguliere fysio. Morgen naar cb en daarna dokter voor eczeem, we zijn er maar druk mee

Wat een nare droom Syl!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'

Fijn syl, dat je wat van Xop gehoord hebt! Niks aan de hand, das fijn. Brr... wat een nare dromen heb jij. Heb je dat als kind ook gehad? Welke dag heb je de echo?

Juul, wat een gedoe met Sam.Succes ermee, hopelijk gaat alles snel beter.

Wat stoer van Emdin dat hij toch nog een strafschop nam! Het is toch ff wennen bij nieuwe dingen...

Jasper heeft nog steeds een raar stemmetje. Nu al week, begon heel schor en veel hoesten vorige week maandag. Hij is er niet echt ziek onder. Wat rustiger dan normaal....en dat is niet zo erg....

Jasper gaat volgende week woensdag al wennen op school! Vorige week 2 spidermantassen gekocht. Die wilde hij graag. Kan hem moeilijk met zijn teletubbie rugzakje naar school laten gaan. Deze heeft hij heel schattig aan buurmeisje van 2 gegeven....

Wie heeft er al meer wenafspraken op school staan?? Bij ons gaat het natuurlijk wat makkelijker omdat we al op school rondlopen.

Hij heeft er veel zin in, en ik vind het ook wel prima. Hij is er echt aan toe, bij Laura had ik dat toch iets minder.

Zit op kantoor, ga maar eens wat doen...

greetz

Misschien voor jullie heftig omdat jullie nooit nachtmerries hebben en op zulke momenten is het ook niet grappig. Zeker omdat alles echt levensecht is en geen fantasiefilm oid.

De nachtmerries zijn dus dromen die net zo goed in het dagelijks leven kunnen gebeuren en altijd met slechte afloop.

Maar medelijden ofzo hoeft niet hoor. Ik weet waarom ze ontstaan zijn (pas op latere leeftijd) en t hoort nou eenmaal bij mij. Kan wel een boek gaan schrijven ofzo ha ha. Een goede thriller

Spannend hoor, ik heb heel geen moeite bij de gedachte dat Jasper naar school zou gaan. Pas als hij niet zou willen, zou ik t moeilijk vinden.
koffie, zwart graag...

Fijn dat alles goed is met Xop, en dat het alleen maar druk is.

Lief van Jasper Scooby. Dat hij zijn teletubby rugzak ana zijn buurmeisje geeft.

Weet eigenlijk nog niet wat Yuma mee wil nemen. Hij heeft al 1,5jr een cars rugzak.

Yuma gaat 16 en 19mrt wennen op school. 2 ochtenden. De 23ste mag hij dan voor het eerst echt naar school. Hier doen ze dan de eerste 2 weken alleen halve dagen.

Hij moet dan zo ie zo van ma tot en met vrij naar school. En de ma,di en do middag na die 2wkn ook. Maar in overleg mag hij dan nog wel wat meer vrij zijn mocht hij het nodig hebben.

Juul, KISS-syndroom. Wel fijn dat hij er al voor behandeld wordt. Hopelijk werpt het snel zijn vruchten af!!

Hier ook een drukke week, alhoewel valt ook wel mee eigenlijk.

di werken, woe sporten en CB en verjaardag, do ZH, vrijdag pronkzitting.

Week erna ma zwemmen, di werken, woe sporten en 's vodns tatoo zetten , vrij boerenbruiloft (van dochtertje van broer van man) za verjaardag.

Haha Yuma heeft een feestmuts gemaakt voor mij. Lieffff

Bojan is weer ziek. Zo enorm balen. Het arme ventje. Hij eet en drinkt weer bijna niks (hoewel vanavond wel wat happen vanillevla, dat krijgt ie normaal nooit, maar zieke kindjes mogen hier alles wat ze willen, en hij vond het erg lekker ). Weer hoge koorts, weer hoesten. Armerd. En ook zo balen. Vandaag kon hij gelukkig naar mijn moeder, morgen blijft man thuis. Hij heeft echter een superdrukke week met een hele belangrijke deadline, dus is ie niet blij. Ik kan ook niet echt vrij nemen natuurlijk.

*baal baal*
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
He bah, Frans, het zit 'm niet mee he, met ziek-zijn. Komt ook altijd ongelukkig uit zoiets.

Ik zou vanmorgen Lynn eigenlijk meenemen naar de fysio voor Sam, maar man is thuis gebleven met haar. Wel zo fijn, ik moest erg lang wachten. Het was inloopspreekuur, volgende keer heb ik wel gewoon een afspraak.

Spannend, Indian dat Yuma gaat wennen. Wij hebben nog geen contact gehad met de school. zal komende maand wel komen. Aan de ene kant vind ik het leuk voor haar dat ze naar school gaat en ik weet dat ik laatst riep dat het me helemaal geen moeite kost, maar nu het dichterbij komt.... mijn kleine meisje wordt groot Ze heeft haar poppen herontdekt, heeft ze gisteren en vandaag me gespeeld. Morgen eens zien hoe het dan gaat.

Indian, wat is een pronkzitting? Ik heb het idee dat het met carnaval te maken heeft, klopt dat?

Morgen cb met Sam en dokter voor zijn eczeem.
Hi

hier ook drukke dagen, veel visite en mijn energie komt weer een beetje op peil na de curretage. Ik vloei nog steeds een beetje, dus hopelijk stopt dat snel, anders ben ik bang dat er nog steeds wat zit.

Juul, het Kiss syndroom is vrij heftig, is Sam

ook onrustig, veel huilen enzo? Ik dacht dat hij een voorkeurshouding had? Madelief ook trouwens, vandaag bij osteopaat geweest, ik denk dat het nu over is.....

Ik moet as maandag naar Cb, dan prik enzo, bleeeh geen zin in. Het wegen vind ik wel leuk, madelief groeit goed, maar blijft spannend met bv.,,,,

Frans wat balen zeg dat ie ziek is, zo zielig verkouden. Kindjes!

Syl spannend de 20 weken echo, wanneer ?

Fijn dat je xop hebt gemaild!

Q wat leuk dat je al naar voetbal gaat met emdin! Hopelijk snel gewend.

Scoob, Valentijn gaat vanaf 8 februari 3x wennen. Ik vind het zoooooo spannend. Ook wel leuk maar het zal wel wennen worden.

Indian leuk weer bijna feest bij jullie.....gezellig! Hoe gaan de kids verkleed?

Heb vanavond weer hard gelopen, voel me helemaal stoer;-) morgen gaat v naar kdv en ben ik lekker thuis met madelief.

Heeft iemand nog advies over een zeer verantwoorde tractatie op de geitewollensokkencreche van Valentijn? 16 februari gaat ie voor het laatst.....
Ook zo onhandig van ons Cb....moet as woensdag met v en dan maandag met madelief, supergoede planners;-)
Merel, de voorkeurshouding komt doordat er blokkades zitten in zijn nek, wervelkolom en heupen. Hij heeft er verder blijkbaar geen pijn aan ofzo, dus veel huilen doet hij niet. Al denk ik dat hij er wel last van begon te krijgen als we hem neerlegden om te gaan slapen, dat ging gisteren ineens veel beter. Hij heeft dus (gelukkig) niet alle kenmerken van KISS.

Fijn dat het bij Madelief helpt!

Trakteren... eeh, mandarijntjes? Fruit op prikkertjes in aluminiumfolie geprikt?

Ik ga zo naar cb, Sam moet ook weer prikken.
Gelukkig Juul dat ie niet heel veel last heeft!

Fijne dag allemaal
Merel, wat dacht je van allemaal kleine geiten-wollen-sokjes?

Serieus: Pipsie tracteerde vorig jaar op viooltjes. Een grote hit. Of tracteer op zonnebloemzaadjes ofzo. Erg verantwoord ook, zeker als je ze ongemanipuleerd en eko/bio koopt!

(klaprozen ook leuk!)
Verder niet bijgelezen, sorry. ZIt hier onder werktijd.
Leuk idee zaadjes, misschien is een klavertje bol wel iets, eens kijken of ik dat erdoor krijg bij vriendlief;-)
Oh Merel, wat komt het dichtbij dat Valentijn naar school gaat. Lastig he, om een traktatie te verzinnen voor de KDV. Zeker als ze van het soort van geitenwollensokken zijn. Ik heb geen tips.

Ben toevallig ook al aan het rondkijken voor Emdin's afscheid op 29 maart. Waarschijnlijk wordt het bij hem iets van een klein uitdeelcadeautje met wat lekkers en een afscheidskaartje. Als traktatie voor zijn verjaardag wil ik gewoon mini eierkoeken doen met slagroom en versiersels. Dat kunnen de kindjes dan zelf doen.

De gemiddelde leeftijd op de voetbal waar Emdin sinds kort naar toe gaat, is tussen de 4 en net 6 jaar oud. Eigenlijk is Emdin nog te jong, maar aangezien het een flinke kerel is, past hij er prima tussen.

Juul: das idd een heftige ziekte KISS. Maar wel goed om te lezen dat Sam niet alle kenmerken ervan heeft. Hopelijk is de fysiotherapie afdoende. Emdin heeft ook fysio gehad toen hij baby was, hij had een behoorlijke voorkeurshouding. Maar de fysio heeft toen goed geholpen.

Emdin ligt alweer ruim een uur op bed. Hij lag al om 19.00 uur en dat is voor mij en hem echt bijzonder. Wel beter, want dan rust hij goed uit.

Morgen lekker vrij, nu mijn administratie een beetje aan het doen en ik heb net mijn woonkamer gestoft. Was hard nodig.

Syl: wanneer is de 20 weken echo? Erg naar voor je dat je van die levensechte nachtmerries hebt. Ik benijd je daar echt niet voor. Hopelijk verdwijnen ze nog eens een keertje uit je leven.

Scoob: Jasper ook al wennen. Dat is al snel. Bij ons doen ze dit pas een week voordat een kindje daadwerkelijk naar school gaat. Wanneer start Jasper daadwerkelijk met school?

Zo, even de administratie afmaken en dan de etenstroep opruimen en dan ga ik lekker tv in bed kijken en relaxen.

Fijne avond allemaal!
Frans, beterschap met Bojan, zo vervelend die kleintjes ziek!! D. hoest ook ngo steeds als een kerel van 80. Hij hefet sinds gister er een nieuwe puf bij....hopelijk gaat het snel beter met hem. Morgen naar het CB.

Merel, ik plan het zelf de afspraken emt het CB, had laatst voor samen gepland maarja toen liep alles weer in het honderd. Moest eigenlijk afgelopen woe terug met Yuma maar die was ziek, dus mag nu in maart weer.

Hoe heet de school waar Valentijn naar toe gaat....misschien iets in die trant maken. Of een rugzakje met een stukje fruit erin??

Ik had zelf de basisschool gebeld, omdat ik er vrij voor wil/moet nemen. Anders hadden wij ook nog geen afspraak staan.

Pronkzitting is idd van de carnaval.

D. gat als het past, in het indianenpakje wat Yuma aan had zijn eerste jaar. (maarja toen was Yuma al bijna 1) En Yuma gaat dit jaar weer als brandweerman. Had hij vorigjaar ook aan, en dat was op de groei gekocht...en hij wil het (gelukkig :-) ) dit jaar weer aan.

Ik vind het ook kei leuk dat hjij naar school mag, maar vind het zelf ook wel een beetje eng. Hij wordt zoooo groot. HIj is dadelijk gewoon erg veel van huis....dat vind ik gewoon midner leuk. Vind het zo gezellig met hem. Mmm beetje raar zoals ik het opschrijf...maar kan eht ff neit goed uitleggen.

een rugzakje
Heb klavertjes vier besteld, soort bolletje in een zakje die hij kan uitdelen met een pakje rozijntje erbij.

Leuke tip hoor pips, had leuke site gevonden ook zaadjes van pompoen of vergeet

me nietjes kan je daar bestellen.
Hmm, ik heb er nog niet echt over nagedacht. Denk dat ik maar iets met poffertjes doe ofzo. Poffertjes op een sateprikker ofzo. Dat is zo'n beetje het enige wat MIlena lust aan traktaties (en chocola maar dagt had ze vorige keer al) .

Eerst moet Bojan nog trakteren. Voor hem doe ik denk ik soepstengels. Die vindt ie heerlijk en is ook voor grotere kindjes lekker.

Bojan was gisteren nog behoorlijk ziek. Niks gegeten. Vanochtend heeft hij gelukkig wel weer 100 cc gedronken en 2 kleine stukjes brood op. En hij haqd weer wat praatjes

Vrijdag was Milena even me tmij mee naar school. Ik heb haar mijn klas laten zien, vertelt dat dat niet de klas is waar zij in komt,. Daarna zijn we even in haar klas gaan kijken en heeft ze de juf gezien. Ze was trouwens in mijn klas meteen lekker in de weer in de poppenhoek,. Ik denk dat ze het helemaal geweldig vindt, als ze eenmaal gewend is.

Milena wil trouwens tegenwoordig alleen nog maar rokjes aan. Want anders is ze ggeen 'echte prinses' en dat is blijkbaar erg belangrijk
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?

Leuk idee die traktaties Merel. Ben er hier ook nog niet helemaal uit. Jasper zit in een groep met erg veel kleintjes van net 2. Misschien ook wel iets van soepstengel en dan nog een leuk aandenken cadeautje.

Q Jasper gaat pas na zijn verjaardag elke dag naar school, maandag 15 maart is zijn 1e echte schooldag.

Ze wennen bij ons op school door ze 1 dagdeel per week te laten komen. Tja wat is wennen, ze raken pas gewend als ze elke dag gaan. Want dat als ze dat beseffen, vinden ze het wat minder.

Wij komen toch elke dag op school dus vind ik het prima dat hij zo vroeg al mag komen. Er zit ook nog een weekje vakantie tussen.

Hij heeft hier vanmiddag ook jongetje te spelen waar hij bij in de klas komt. Dit jongetje heeft een zus die bij Laura in de klas zit. Laura zit nu bij zijn zus en hij hier.

Wel weer ff wennen van die ukkies te spelen, en een kind wat je niet kent. Maar zonet riepen ze dat ze weer beste vrienden zijn.

Oja nog even leuke anekdote:

Gisteren in het zwembad ziet Jasper blanke ouders met een heel donker/zwart gekleurd meisje lopen. Hij zat dat wat te observeren en we lopen de ruimte uit en vraagt hij aan me:

'Mama, komt dat kindje uit Haïti of zo???' ....Ik moest erg lachen. Raar jong. Blijkbaar toch wel eea op nieuws meegekregen hierover.

hier alles goed, kom snel weer.

(d. niet 100% fit, nog steeds neit...dus druk druk druk met hem)
mijn poetshulp is er vandag weer, errug fijn. Komt nu maar 1x per 2 weken, verder moet ik het zelf bij houden...lukt redelijk goed.

Ben alleen enorm moe en heb veel pijn in mijn gewrichten op het moment :(

Vanmiddag op controle in het ZH.

Gister CB met D. geweest, alles goed, kereltje is nu 68,5cm en weegt 7,5kilo. Yuma was rond deze leeftijd 72cm en 8,6kilo.

Yuma nog steeds niet 100% fit...maar gaat wel weer goed!!

Met D. moeten we maandag weer naar het ZH. En dan volgende week vrij met Yuma naar de longverpleegkundige. Heb dus weer veel ritjes naar het ZH.

Kom snel weer terug....nog even wat doen...doei!!!!
ik ben zoooo blij met mijn hulp. Kost me wel wat, maar dat heb ik er heel graag voor over.

Echo was helemaal goed, voor zover te zien was. Zit een eigenwijsje daarbinnen, want een aantal dingen waren niet 100 % goed te zien, maar wel zo goed als. En t geslacht is ook een gok.

Dus t wordt nog 20 weken wachten totdat we t zeker weten.

Oeeehhh, en dat voor een nieuwsgierig aagje als ik
koffie, zwart graag...
hoi allemaal, in het ZH was alles goed (tot nu toe dan;-) )

FIjn syl dat de echo goed was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven