M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Ja dat soort plekjes had valentijn ook wel. Als het echt ontstoken is kan je anti bacteriële crème krijgen, fucidin. Dat helpt heel goed!
Het isniet ontstoken gelukkig, maar als hij het openkrabt en er komt vuil in dan kan dat maar zo. Dinsdag naar cb, zal het dan eens aankaarten en ook zijn voeding enzo, hebben een hoop te bespreken daar.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Heeft Valentijn het nog steeds trouwens of is het weggegaan?

Hoe is het met Madelief?
Heel soms een plekje hier of daar, vooral bij winter naar zomer of andersom, dan smeren we lanette.

Madelief gaat super, ligt al flink te gymen in de box en kiept al naar de zijkant toe, bijn op dr buik. Verder veel lachen en contact, praatjes maken en al helemaal in de box spelen met de mobiel en een boekje met plaatjes van Dick bruna is favoriet, zodra ze die ziet krijgt ze meteen praatjes;-) slapen

gaat ook best goed, meestal doorslapen, maar soms ook niet, ach ik ben tevreden en zij ook;-)
Madelief heeft trouwens een andere huid dan v, veel mooier tot nu toe, Valentijn had bij 11 weken al eczeem!
Lekker dat het zo goed gaat met Madelief! Weer helemaal beter dus?

Sam is erg gek op de babygym, pakt dan ook de speeltjes, hij pakt sowieso heel veel vast, dat ik 'm neer wil leggen en hij mijn trui nog vast heeft, erg schattig. Lynn heeft ook een heel andere huid dan Sam, geen eczeem en Sam idd al bij een week of 10/11.
Juul: wat een heerlijk mannetje heb je! Wel naar van de exceem. Hopelijk heb je snel de juiste creme in handen en verdwijnt de exceem.

Met Emdin nog nooit problemen gehad met zijn huidje of rare allergieën. Ik ben blij toe, want als ik dit bij jullie allemaal zo lees, dan wordt je er niet vrolijk van.

Net mijn kast een beetje opgeruimd en er ligt nu een stapel rotzooi op de grond. Moet ik versnipperen op mijn werk, alwaar zo'n apparaat staat.

Vanavond mag Emdin bij mij slapen. Hij ligt vanaf 20.30 uur lekker te ronken. Vrijwel de gehele week in zijn eigen bed geslapen.

Indian: leuk dat D het zitten door begint te krijgen. Weer een stapje verder.

Frans: als ik op stap ga, dan ga ik altijd naar tenten waar ik wel mensen ken, dus eigenlijk ben ik dan niet alleen op stap.

Waar ik afgelopen dinsdag ben geweest, werkt een vriendin van me achter de bar. Dus altijd aanspraak. Ik zal ook niet zo snel naar iets gaan waar ik echt helemaal niemand ken. Toch een beetje eng, niet waar?

En vonden de Little Pony's de pizza lekker?

Van de week te horen gekregen dat op mijn werk, 2 van mijn eigen deelgebiedjes zullen komen te vervallen. Nu moet ik op zoek naar een nieuw deelgebiedje. Waarschijnlijk ga ik me meer verdiepen in de BOPZ-zaken, zodat ik de behandelaars kan helpen als de collega die overal vanaf weet, vertrokken is naar huis. Nu sta ik vaak met mijn mond vol tanden. Ik weet wel het een en ander, maar een verdieping erin kan geen kwaad. Volgende week mijn beoordelings- en jaargesprek. Heb de papieren al gekregen en het ziet er goed uit, dus geen reden voor paniek.

Nu lekker weekend en genieten. Niet veel plannen, alleen morgenochtend met Emdin naar de voetbal mini mini Fjes.

Ben benieuwd!

Fijn weekend allemaal!
Ah Juul, arme Sam. Mmmm zie zo wel Yuma terug...die had ook altijd van die rode schrale eczeem wangen. Nu nog trouwens, en de kin!!!

D. heeft ook de wangen en de kin,.... maar veel minder erg gelukkig. Bij Yuma is het nog steeds neit 100% over, maar vergeleken met de eerste 2 jaar heeft hij nu bijna niks meer.

Op zijn voorhoofd of bij zijn wenkbrouwen had Yuma het niet.

Zal ook wel eens een foto mailen van Yuma.....was hij 8 a 9mnd.

Mmm kan hem niet vinden zo snel...zoek nog wel even vandaag. Op die foto die ik bedoel, kun je het heel goed zien op zijn wangen.
heb er 1 gemaild, niet die ik bedoelde, maar zal straks verder zoeken

Zo weer thuis! Kom net uit noorden. Daar workshop gegeven en bij mijn ouders gelogeerd. Kids zijn er gebleven. vanavond nog uit eten in zuiden van het land! Morgen lekker uitslapen zonder kids... YEHHH

Jasper is ook niet helemaal fit, laura zegt: mama hij heeft een meisjes stem gekregen. Verkouden, hoesten etc.

Ga ff broodje uit tostiapparaat halen!

Tot later.

greetz
Ik heb 'm gekregen, Indian, daar kun je het idd ook al een beetje op zien.

Ik ben benieuwd hoe Emdin het voetbal vindt, Q!
Scooby, beterschap met Jasper.

Ja op die foto kun je het een beetje zien, toen was het niet zo erg.

Baal ervan dat ik niet de foto kan vinden die ik bedoel. Zie de foto zo voor me. (alleen niet op de pc haha)
HIhi,

Ik wou even kijken of er al een berichtje van Xop is. Nog niets dus.

Jemig, vind het wel wat eng worden in de zin dat ik denk dat er dan iets niet fijns aan de hand is.

Toch maar eens bellen volgende week?
tja Pips, niet zo vroeg dan misschien.....ivm risico op boze xopman :-)

Hoop ook maar dat er niks is, dat ze het gewoon druk hebben.

Hoe is het met jou Pips??
XOOOOOOOOOOPie waar ben je?
Xop heeft geen hyves toch? Dus mailen wordt lastig. Iemand haar mobiele nummer om een smsje te sturen? Ik maak me ook een beetje zorgen.

Ben aan het rondneuzen voor een cadeautje voor Lynns verjaardag. Ik wil eigenlijk niet een groot speelgoedcadeau geven, ze speelt er namelijk toch niet mee. Er ligt hier zo veel, wat gewoon nooit de bakken uitkomt, zo zonde vind ik dat. Kleien vindt ze dan nog het leukste, dus ik denk dat we daar iets van geven. Zal het morgen ook weer eens naar beneden halen.

Voor Sam ben ik weer op de gewone vaseline overgestapt, het werd van die andere zalf alleen maar erger leek wel. Vaseline lanette is iets anders begrijp ik?
De oefeningen van de fysio lijken effect te hebben trouwens. Sam ligt steeds vaker zelf met zijn hoofd naar rechts
Ik heb Xop ruim een week geleden gemaild. Dit was haar werkmail geloof ik. Maar nog geen reactie gekregen. Pips heeft haar tel.nr toch?

Nu ze zelfs op mail niet reageert, begin ik me ook zorgen te maken.

Bij deze ook excuses dat ik jullie soms wat verwaarloos. Heb soms echt geen inspiratie of tijd om te schrijven, maar lees wel altijd bij.

Juul, ik heb voor Jasper de normale creme van Louis Widmer, ik las dat Indian een oliecreme heeft.

Jasper heeft 2 x per jaar uitslag op zijn buik en rug. Na een paar keer smeren is het over. De verkoopster gaf aan dat ook exceem patienten erg veel baat bij de creme hebben. Ik heb een grote tube.

Ben een beetje gespannen voor aankomende week. Dan hebben we de 20 weken echo. Heb jaren geleden al nachtmerries gehad dat een 2e kindje erg ziek zou zijn. Nu droom is heel regelmatig dat dit kindje zwaar gehandicapt tot niet levensvatbaar is. Pff, met Jasper nooit van die dromen gehad. In t begin had ik veel: zou t een jongen of meisje zijn, nu is dat voor mij echt niet belangrijk meer. Ik wil alleen maar horen dat ons kindje niets mankeert.

Pips, bel jij xop vd week?
koffie, zwart graag...
Syl, jou miste ik ook al idd, fijn je weer te zien

Bedankt vooral jullietips voor eczeem, ik zal het dinsdag ook even op het cb bespreken.
nee, geen olie creme, ik heb/had de badolie van louise widmer.

vaseline lanette hebben wij ook eventjes gehad voor yuma toen.

veel succes syl.
Zo maak je je zorgen om het ene kind, wordt de ander ziek. Ik lag net lekker in bad, hoor ik Lynn ineens hard huilen. Man kwam al naar boven, Lynn had haar hele bed ondergespuugd. We denken van de melk die ze vanmiddag in de dierentuin heeft gedronken, ze zei toen al dat ze er misselijk van werd. Alleen kun je Lynn niet altijd geloven als ze zoiets zegt.... hadden we nu dus beter wel kunnen doen, ze kreeg toen ook al buikpijn en moest naar de wc. Hopelijk is het er nu allemaal uit.
Ah arme Lynn, zo ziek van waarschijnlijk bedorven melk. Ik hoop dat het er inderdaad nu allemaal uit is.

Ik moet zeggen dat ik Emdin eigenlijk altijd wel serieus neem als hij zegt dat hij moet spugen en zo. Natuurlijk is het ook niet altijd het geval dat hij daadwerkelijk moet spugen, maar beter het zekere voor het onzekere nemen, dan dat hij zichzelf of de hele boel onder spuugt.

De voetbal vond Emdin eigenlijk maar heel erg eng. Hij vond de ballen geweldig, maar al die onbekende andere kindjes vond hij maar niets. Hij heeft vooral gekeken vanaf de kant en op het laatst hij heeft ook nog een strafschop genomen. Volgende week gaan we gewoon weer. Tis een kwestie van wennen en ik geloof echt dat hij vanzelf wel een keertje mee zal doen.

Tis ook een soort van voorbereiding voor school gelijk, iets onbekends doen.

Verder een rustig weekend gehad. Veel geslapen en uitgerust. Emdin ligt vanaf 20.15 uur al te slapen en ik ga nu ook zo naar bed toe.

Sylvester: niet teveel over nadenken/dromen met betrekking tot de 20-weken echo. Laat het over je heen komen. Een big hugg!

Fijne avond allemaal en slaap lekker!
Brrrrr... Sylvester, dat is wel erg akelig zulke dromen. Nachtmaerries zijn mij niet vreemd maar gelukkig droom ik nooit over onze kinderen. Heb je enig idee wat de oorzaak van die dromen is?

Ik ga op bed, nog even snel hier gechecked op Xop nieuws. Ik zal ze deze week bellen. Waarschijnlijk woensdag omdat ik dan rustig op het werk zit.
Hey allemaal,

Hier alles goed, drukjes!!

Q, denk idd ook dat het een kwerstie is van wennen. Als hij een paar keer geweest is, za.l hij vast en zeker mee gaan doen!

Juul, beterschap met Lynn.
Heb mail terug gehad van Xop.

Alles gaat goed met haar. Ze is alleen heel erg druk met het werk. In december en januari is het altijd topdrukte bij hun.

Ze is iemand aan het inwerken die haar baan overneemt en zij heeft daar een nieuwe uitdaging. Dus cursussen e.d.

Naast die drukte heeft ze dus geen puf en zin om thuis nog een pc op te starten.

Iedereen de groetjes van haar!
koffie, zwart graag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven