Ben ik zo onzeker???

26-01-2010 20:13 366 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen,

Ik heb even een vraagje,

Ik heb een hele leuke vriend,echt mijn ware en ik ook voor hem. Het klikt ontzettend goed. Hij is superlief...

Nu heb ik een vraagje: zijn buurvrouw is zijn ex en dat vind ik niet zo leuk, en nu willen we voordat we samen iets moois gaan opbouwen, heel veel sparen. Nu is er maar 1 mogelijkheid, ik zal dan bij hem moeten intrekken. Maar ik weet niet wat ik moet doen.

Er is overigens geen contact meer tussen hem en zijn buurvrouw.

Kunnen jullie mijn adviseren???
quote:meisje22 schreef op 26 januari 2010 @ 21:22:

[...]

al onze inspanning voor niks.Ik voel me onbegrepen en niet gehoord!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dan ga je begleid wonen!Een mooie stap in leven!
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 21:23:

[...]

Ik ga niemand ergens mee opzadelen en mijn vriend al helemaal niet. Het is mijn probleem en dat los ik zelf op.Door bij hem in te trekken
weet je wat ik nou niet begrijp en nog niet gelezen heb, hoe vaak ben je nu bij je vriend? Dan zie je "ex" toch ook.

Ben je nou echt zo onzeker op je 29ste of schijt je in je broek voor haar. Ik zie, ook na 8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pagina's het probleem niet.

Zie nu wel in dat ik op zoek moet naar een buurman aangezien het bijna carnaval is hahahahha
quote:Summerdance schreef op 26 januari 2010 @ 21:22:

[...]

Puntje alleen is.....ik heb echt een HELE lelijke buurman!

Daar wil ik echt niet mee rollebollen hoor!

Helaas hier alleen een buurvrouw die TO had kunnen zijn Namelijk even blonT

Alleen het grootste verschil is dat zij wel op zichzelf woont
eeeuhm...als je de posts van TO terug leest, ben ik dan de enige die hierin iets opvalt...? maar wat ik dan niet zo even hier op kan schrijven zeg maar...

vindt het namelijk behoorlijk pijnlijk worden.... maar dat kan ook aan mij liggen...
Only dead fish go with the flow
quote:meisje22 schreef op 26 januari 2010 @ 21:19:

[...]

*Zucht* dat zei ik niet. Wat ik wel zei, is dat je echt

beter moet gaan lezen en dat je nu vermoeiend wordt.Wat herhaal je dan haar Quote, wat wil je dan zeggen met haar quote??
quote:Dreamglasses schreef op 26 januari 2010 @ 21:24:

eeeuhm...als je de posts van TO terug leest, ben ik dan de enige die hierin iets opvalt...? maar wat ik dan niet zo even hier op kan schrijven zeg maar...

vindt het namelijk behoorlijk pijnlijk worden.... maar dat kan ook aan mij liggen...

DG alsjeblieft verlicht ons....

Want ik begrijp er echt geen sikkepit van en TO negeert mij structureel...

En wil zo graag eens lekker slapen zonder te blijven malen over vriendkes, buurvrouwen, en buurmannen
quote:Miss_perfect schreef op 26 januari 2010 @ 21:24:

[...]

Helaas hier alleen een buurvrouw die TO had kunnen zijn Namelijk even blonT

Alleen het grootste verschil is dat zij wel op zichzelf woontDit begrijp ik ook niet??

[...]

Ik ga niemand ergens mee opzadelen en mijn vriend al helemaal niet. Het is mijn probleem en dat los ik zelf op.

Als je bepaalde problematiek hebt mag ik toch wel hopen dat hij ervan weet als je wil samenwonen?

Overigens ben ik het ermee eens dat er een zekere machtsongelijkheid zal ontstaan in de relatie als alleenwonen geen optie is voor tweety. Het ergste wat echter kan gebeuren is dat ze terug moet naar haar ouders en daar zit ze nu ook al. Bij hem intrekken in een huis dat er al is zal wat mij betreft dus zeker de voorkeur hebben boven samen een huis kopen. Machtsongelijkheid is op zichzelf geen ramp zolang er geen misbruik van gemaakt wordt en dat kunnen we niet beoordelen van die vriend die we immers niet kennen.

Oh tweety, over die ex als buurvrouw. Als hij daar nu niets mee uitspookt zal hij dat ook niet doen als jullie samenwonen. Zij zal waarschijnlijk ook geen grote problemen met je hebben als hun verhouding al jaren geleden is.

tell us..................................................................

ik heb ook wel een vermoeden overigens
quote:Summerdance schreef op 26 januari 2010 @ 21:26:

[...]

En wil zo graag eens lekker slapen zonder te blijv

en malen over vriendkes, buurvrouwen, en buurmannenik negeer je helemaal niet???

[...]

Ik ga niemand ergens mee opzadelen en mijn vriend al helemaal niet. Het is mijn probleem en dat los ik zelf op.En dat ga je oplossen door samen te wonen met je vriend? Dit is niet rot bedoeld, gewoon een oprechte vraag. Zo los je dat niet op namelijk, zeker niet als je (en daar gaan we weer) afhankelijk van hem bent.

vindt het namelijk behoorlijk pijnlijk worden.... maar dat kan ook aan mij liggen...Ik zie helemaal niks in de OP van TO / Wat mis ik?
quote:dopey155 schreef op 26 januari 2010 @ 21:26:

[...]

tell us..................................................................

ik heb ook wel een vermoeden overigensNou vertel
Waarom wil/kan/mag/kun je niet alleen wonen?

Waarom denk je dat wel te kunnen bij je vriend?

Waarom geef jij geen antwoord op de vragen?

Waarom heb jij dit topic geopend?
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 21:27:

[...]

ik negeer je helemaal niet???

Je geeft alleen geen antwoord op mijn vragen op pagina 6.

Sorry dan zie ik het verkeerd..
quote:Summerdance schreef op 26 januari 2010 @ 21:26:

[...]

En wil zo graag eens lekker slapen zonder te blijven malen over vriendkes, buurvrouwen, en buurmannen

het zou natuurlijk een troll kunnen zijn dit topic... maar het kan ook maarzo ECHT zijn... En stel DAT het echt is...??

Nou, en dan vind ik op dit moment dat ik mijn zin niet af kan maken... Snap je 'm nu of nie??
Only dead fish go with the flow
vlgens mij wordt het tijd dat je antwoord geeft op ieder zijn vragen

en ze richt aan summer dance
Al die vragen......
maar geen antwoorden, je wil advies, kom op dan
quote:Dreamglasses schreef op 26 januari 2010 @ 21:28:

[...]

het zou natuurlijk een troll kunnen zijn dit topic... maar het kan ook maarzo ECHT zijn... En stel DAT het echt is...??

Nou, en dan vind ik op dit moment dat ik mijn zin niet af kan maken... Snap je 'm nu of nie??Snapt er nog steeds geen moer van
Je bedoelt dat ze in het geval dat het echt is gewoon een beetje simpel is? Zo dat is eruit.

Was dat moeilijker dan zeggen dat je het echt niet kan zeggen, maar wel deze kan plaatsen?
quote:dopey155 schreef op 26 januari 2010 @ 21:29:

vlgens mij wordt het tijd dat je antwoord geeft op ieder zijn vragen

en ze richt aan summer dance

Nou dat zou aardig zijn

Maar zonder dollen, we willen allemaal best helpen maar met een antwoord als Ja, Nee, en een wedervraag kunnen we niet zo veel

DG, ik ben echt een blondje hoor, ik snap het nog steeds niet
quote:Dreamglasses schreef op 26 januari 2010 @ 21:28:

[...]

Nou, en dan vind ik op dit moment dat ik mijn zin niet af kan maken... Snap je 'm nu of nie??You're speaking in tongues

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven