Ben ik zo onzeker???
dinsdag 26 januari 2010 om 20:13
Hallo lieve mensen,
Ik heb even een vraagje,
Ik heb een hele leuke vriend,echt mijn ware en ik ook voor hem. Het klikt ontzettend goed. Hij is superlief...
Nu heb ik een vraagje: zijn buurvrouw is zijn ex en dat vind ik niet zo leuk, en nu willen we voordat we samen iets moois gaan opbouwen, heel veel sparen. Nu is er maar 1 mogelijkheid, ik zal dan bij hem moeten intrekken. Maar ik weet niet wat ik moet doen.
Er is overigens geen contact meer tussen hem en zijn buurvrouw.
Kunnen jullie mijn adviseren???
Ik heb even een vraagje,
Ik heb een hele leuke vriend,echt mijn ware en ik ook voor hem. Het klikt ontzettend goed. Hij is superlief...
Nu heb ik een vraagje: zijn buurvrouw is zijn ex en dat vind ik niet zo leuk, en nu willen we voordat we samen iets moois gaan opbouwen, heel veel sparen. Nu is er maar 1 mogelijkheid, ik zal dan bij hem moeten intrekken. Maar ik weet niet wat ik moet doen.
Er is overigens geen contact meer tussen hem en zijn buurvrouw.
Kunnen jullie mijn adviseren???
dinsdag 26 januari 2010 om 21:31
quote:Dreamglasses schreef op 26 januari 2010 @ 21:28:
[...]
het zou natuurlijk een troll kunnen zijn dit topic... maar het kan ook maarzo ECHT zijn... En stel DAT het echt is...??
Nou, en dan vind ik op dit moment dat ik mijn zin niet af kan maken... Snap je 'm nu of nie??Maak je zin maar af, ik weet niet waar je het over hebt namelijk??
[...]
het zou natuurlijk een troll kunnen zijn dit topic... maar het kan ook maarzo ECHT zijn... En stel DAT het echt is...??
Nou, en dan vind ik op dit moment dat ik mijn zin niet af kan maken... Snap je 'm nu of nie??Maak je zin maar af, ik weet niet waar je het over hebt namelijk??
dinsdag 26 januari 2010 om 21:32
quote:meisje22 schreef op 26 januari 2010 @ 21:30:
Je bedoelt dat ze in het geval dat het echt is gewoon een beetje simpel is? Zo dat is eruit.
Nou ja dat kan, niets mis mee ook lijkt me
Maar ook simpele mensen kunnen simpele vragen stellen toch?
Kunnen we het probleem simpel oplossen
Keyword in deze discussie is dan ook ineens simpel!
Je bedoelt dat ze in het geval dat het echt is gewoon een beetje simpel is? Zo dat is eruit.
Nou ja dat kan, niets mis mee ook lijkt me
Maar ook simpele mensen kunnen simpele vragen stellen toch?
Kunnen we het probleem simpel oplossen
Keyword in deze discussie is dan ook ineens simpel!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

dinsdag 26 januari 2010 om 21:34
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 21:20:
[...]
Dat is een heel lang verhaal, dan ben ik 10 pagina's verder!!!
Geloof me, het is echt een probleem.quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 21:23:
[...]
Ik ga niemand ergens mee opzadelen en mijn vriend al helemaal niet. Het is mijn probleem en dat los ik zelf op.
Ben benieuwd naar het verhaal , want de oplossing kan niet zijn samen gaan wonen met je vriend..
ten eerste los jij het dan niet op en vind ik het nog steeds vaag dat er de afgelopen jaar geen zelfstandig wonen in wat voor vorm dan ook aan de pas is gekomen
[...]
Dat is een heel lang verhaal, dan ben ik 10 pagina's verder!!!
Geloof me, het is echt een probleem.quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 21:23:
[...]
Ik ga niemand ergens mee opzadelen en mijn vriend al helemaal niet. Het is mijn probleem en dat los ik zelf op.
Ben benieuwd naar het verhaal , want de oplossing kan niet zijn samen gaan wonen met je vriend..
ten eerste los jij het dan niet op en vind ik het nog steeds vaag dat er de afgelopen jaar geen zelfstandig wonen in wat voor vorm dan ook aan de pas is gekomen
dinsdag 26 januari 2010 om 21:34
dinsdag 26 januari 2010 om 21:35
wazzever!
Nou, tweety. Ik ben ook wel benieuwd. Ik heb al eerder serieus gepost, maar hierbij DE vragen:
1. wat houdt je precies tegen om alleen te gaan wonen?
2. waarom probeer je niet om meer geld te verdienen/ krijgen van instanties?
3. wat ga je doen aan je onzekerheid?
Nou, tweety. Ik ben ook wel benieuwd. Ik heb al eerder serieus gepost, maar hierbij DE vragen:
1. wat houdt je precies tegen om alleen te gaan wonen?
2. waarom probeer je niet om meer geld te verdienen/ krijgen van instanties?
3. wat ga je doen aan je onzekerheid?
Only dead fish go with the flow
dinsdag 26 januari 2010 om 21:35
quote:Star schreef op 26 januari 2010 @ 21:33:
Maar goed, antwoord op probleem.
Ja je bent onzeker. Je moet gewoon schijt aan de buurvrouw hebben heeft je vriend namelijk ook aangezien ze geeneens contact meer hebben.
Maar dat was de vraag niet Star
De vraag was kunnen jullie adviseren
Ik weet alleen niet waarin?
Maar ik doe een gooi
Witte sokken doe je bij de witte was
Rode bij de bonte was.
Doe je dat niet dan loop je het risico dat als je een rode sok bij de witte was stopt je roze shirtjes krijgt...EN, en das belangrijk, wassen op 40 graden
Nou.....mooi advies toch?
Maar goed, antwoord op probleem.
Ja je bent onzeker. Je moet gewoon schijt aan de buurvrouw hebben heeft je vriend namelijk ook aangezien ze geeneens contact meer hebben.
Maar ik doe een gooi
Rode bij de bonte was.
Doe je dat niet dan loop je het risico dat als je een rode sok bij de witte was stopt je roze shirtjes krijgt...EN, en das belangrijk, wassen op 40 graden
Nou.....mooi advies toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

dinsdag 26 januari 2010 om 21:36
quote:Summerdance schreef op 26 januari 2010 @ 21:35:
[...]
Maar ik doe een gooi
Rode bij de bonte was.
Nou.....mooi advies toch?Whahahaha lekker wijf.
[...]
Maar ik doe een gooi
Rode bij de bonte was.
Nou.....mooi advies toch?Whahahaha lekker wijf.