Tjopnge jonge!!

26-01-2010 21:36 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
voel mij evenklot! vader belde net met alle regeltjes voor zijn samenlevingscontract met zijn Thaise schone en haar dochter.

Vorige week is de bom gebarsten tussen de nieuwe vriend van mijn moeder en ons.

Bahh , Familie
Oke.....
Idd kloten. Lekker laten rusten.... komen vanzelf wel weer.
Nou, als ik mijn moeder een beetje in kan schatten hoor ik nooit meer iets van haar.

Maar ik snap dat jullie hier helemaal niets mee kunnen, Dank je wel evengoed.
quote:DarlingNikki schreef op 26 januari 2010 @ 21:41:

Nou, als ik mijn moeder een beetje in kan schatten hoor ik nooit meer iets van haar.

Maar ik snap dat jullie hier helemaal niet mee kunnen, Dank je wel evengoed.Misschien is er wel iemand die met je mee wilt denken, maar dan zal je je verhaal iets meer moeten toelichten. Hier kan ik niet zoveel mee...
Wellicht dat je het verhaal wat duidelijkheid kunt geven. Want je "ei" kwijt op het forum kun je altijd, maar als je de topics zo kort houd, krijg je korte reacties.
waarom heb jij te maken met de regels in een samenlevingscontract tussen je vader en zijn partner?
Misschien is er wel iemand die met je mee wilt denken, maar dan zal je je verhaal iets meer moeten toelichten. Hier kan ik niet zoveel mee...[/quote]

Je heb helemaal gelijk, ik kan het alleen moeilijk onder woorden brengen, ik ga het proberen, oke?

6 jaar geleden kreeg mijn vader de mededeling dat mijn moeder van hem af ging na 30 jaar huwelijk. Mijn vader was een wrak, mijn moeder woonde de volgende dag samen met haar nieuwe vriedn (in het vakantie huis van mijn vader)

Mijn Man (en gezin) en ik hebben er alles aan gedaan om het voor alle partijen soepel te verlaten verlopen en dat is redelijk gelukt.

Wij zijn het nooit eens geweest met haar keuze voor haar vriend maar we hebben hem wel altijd geaecpeteerd.
hmm dat is nog steeds niet duidelijk.
En de Thaise schone?
Je voelt je klote, dat is duidelijk. Heel veel sterkte!!!!!
Dank je Amalia

De thai(42) heeft mijn vader(58) uit thailand gehaald inlc kind die jonger is dan zijn kleinkinderen.( ik ben 34)

ik wil niets met dit topic bereiken, wilde het alleen even spuien, bedankt voor het lezen.
Ik vind een aantal delen van mijn familie ook bah hoor, snap je dus helemaal.

Gewoon laten leven en je niet teveel mee bemoeien werkt bij mij wel goed. Ik erger me in ieder geval minder aan mijn familie.
Je hebt er zo te lezen behoorlijk veel energie in gestoken tot nu toe. Misschien nu je hoofd en handen vanaf gaan houden...? Je hoeft niet met de man van je moeder op te kunnen schieten.

Voor nu een dikke Probeer het van je af te zetten. Zoek afleiding.
Only dead fish go with the flow
quote:stukje_cake schreef op 26 januari 2010 @ 22:16:

Ik vind een aantal delen van mijn familie ook bah hoor, snap je dus helemaal.

Gewoon laten leven en je niet teveel mee bemoeien werkt bij mij wel goed. Ik erger me in ieder geval minder aan mijn familie.

Stukje cake, werkte dat hier ook maar zo

Vriend van mijn moeder heeft besloten (na een telefoontje van mij) om alles en iedereen te wissen en om nooit meer contact op te nemen, ik heb mijn moeder gemaild dat ik het contact met HAAR kleinkinderen niet in de weg te sta, maar ik heb al ruim een maand niets van haar gehoord.

ik geef haar kansen, maar ze laat ze helemaal liggen, ze neemt nieteesns contact op?
quote:Dreamglasses schreef op 26 januari 2010 @ 22:22:

Je hebt er zo te lezen behoorlijk veel energie in gestoken tot nu toe. Misschien nu je hoofd en handen vanaf gaan houden...? Je hoeft niet met de man van je moeder op te kunnen schieten.

Voor nu een dikke Probeer het van je af te zetten. Zoek afleiding.Dank je wel, had ik even nodig
quote:DarlingNikki schreef op 26 januari 2010 @ 22:24:

[...]

Stukje cake, werkte dat hier ook maar zo

Vriend van mijn moeder heeft besloten (na een telefoontje van mij) om alles en iedereen te wissen en om nooit meer contact op te nemen, ik heb mijn moeder gemaild dat ik het contact met HAAR kleinkinderen niet in de weg te sta, maar ik heb al ruim een maand niets van haar gehoord.

ik geef haar kansen, maar ze laat ze helemaal liggen, ze neemt niet eesns contact op?
quote:DarlingNikki schreef op 26 januari 2010 @ 22:11:

Dank je Amalia

De thai(42) heeft mijn vader(58) uit thailand gehaald inlc kind die jonger is dan zijn kleinkinderen.( ik ben 34)

ik wil niets met dit topic bereiken, wilde het alleen even spuien, bedankt voor het lezen.Meestal nemen ze toch een 18 jarige mee
quote:SquirrelOnline27 schreef op 26 januari 2010 @ 22:53:

[...]

Meestal nemen ze toch een 18 jarige mee 19jaar was zijn eerste keus maar toen had hij de keus, 19 of wij.
Accepteerde je die nieuwe vriend van je moeder niet dan? Wat is er tussen jullie voorgevallen dat hij geen contact meer wil?
Sorry maar vind het een beetje onduidelijk. Wat is je vraag precies?
Ik begrijp dat het een heel complex verhaal is. Maar wat ik geleerd heb, van ook zo'n geweldige familie, is ze gewoon met rust te laten. Ga je vooral niet bemoeien met je ouders. Het is hun leven.... jij bent niet verantwoordelijk voor hun doen en laten. Het is zwaar klote als je in zo'n familie situatie verkeerd. Als je moeder het mee eens is om het contact met jullie te verbreken (omdat haar vriend dat wil) zegt dat meer iets over je moeder en haar vriend dan jou. Lijkt mij. Ik zou zeggen; afstand nemen. Jij hebt, samen met je gezin, je eigen leven. En andermans problemen moeten lekker andermans problemen blijven. Dat is niet makkelijk, maar uiteindelijk wel het beste.
quote:DarlingNikki schreef op 26 januari 2010 @ 23:00:

[...]

19jaar was zijn eerste keus maar toen had hij de keus, 19 of wij. lekker is dat dat jij je vader voor die keus hebt gezet, als hij dat bij jou had gedaan, had je dan ook geluisterd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven