Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Alle reacties Link kopieren
Kom gauw ff langs om alleen ff haiiiiiii en doeiiiiii te zeggen.

Laatste paar daagjes giga druk op m'n werk, lange dagen en laat thuis. Nu gauw m'n bedje in. Kusssssssssssss
Ha dames,

Ik mijn vrije dag vandaag. Voel me beter dan gisteren, maar ga maar eens lekker rustig aan doen vandaag. Moet alleen even de boodschappen doen.

Ik baal wel van de werkzaamheden hier hoor. Nu ook de balkonkant helemaal ingepakt met van die zeilen. Ik heb de lamellen maar dicht gedaan, heb er geen zin in al die vreemde mannen die op mijn balkon lopen.

Gisteren kwam R nog even langs, gezellig. Zijn ex heeft een flat toegewezen gekregen. Is de flat hier achter die van mij. Hij wel blij mee, want dit is een betere buurt dan de andere flats bij ons. En voor zijn kinderen is dat natuurlijk fijn. Waarschijnlijk wordt het maart voor ze er in kan, dus er zit schot in de zaak.

Nu moet hij zijn zaakjes bij de notaris nog rond krijgen, dat duurt toch lang door die stomme bureaucratie......

Ik moet even kijken of ik morgen ga werken, moet eigenlijk wel een afstemmingsgesprek van een nieuw gezin doen, wat al 6 weken is uitgesteld, zou eerst een andere collega doen namelijk, maar die zit met een hernia thuis.

Zoals gewoonlij gebeurt er dus weer genoeg hier....

Maar vandaag niet, vandaag ga ik ff lekker relaxen.

Fijne dag.

Goeiemiddag dames,

Lekker thuis en de boodschappen binnen. Ik ben benieuwd of het weer echt zo gaat worden als ze verwachten, hier nog niets aan de hand in elk geval..alleen erg koud!

He Dolphine, toch ziekjes dus, dan was het snotteren van vorige week vast al een soort voorbode..lekker rustig aan proberen te doen en als je je morgen toch niet helemaal jofel voelt, misschien dan toch nog even een dagje extra? Hartstikke lief, dat R. nog even langs is geweest..het lijkt me echt een schatje!

Er zit dus wel schot in de zaak qua huisvesting, da's mooi! Misschien ook wel lekker makkelijk, als zij dichtbij jou woont, voor wanneer hij de kinderen moet halen ofzo, hoeft ie niet zo ver (en daardoor al vroeg bij jouw weg bijvoorbeeld..hahaha!)

Morgen is het een spannende dag voor jullie he, met de test...Ik ga duimen!!

Gosh ja, gisteren helemaal vergeten dat R. er ook weer is, tssss....Op het werk had ik er ook helemaal niet meer aan gedacht, nou ja, maandag nog wel, maar toen hij gisterenochtend ineens binnenstapte was ik echt verrast, haha, misschien is het toch aan het slijten? Hij had het leuk gehad. Verder hem niet veel gezien, vandaag was ie alweer vrij, misschien morgen..

Ha die Theetje, kalmpies an he!

Zoonlief heeft de 2e film van de Milennium trilogie (van die boeken van Stig Larsson, mannen die vrouwen haten en dan nu deel 2) gedownload, ik heb dus nog een heerlijke film te kijken. Eerst hier nog even wat rotzooi opruimen, misschien daarna..hacheevlees staat te pruttelen (met dit soort weer heb ik zooooo'n zin in echte winterkost!), jammmmmie!

lieverds,...op mn tandvlees ren ik ffies voorbij...eer ik mn nest invlieg!!!

mega druk laat naar bed door o.h...

ga morgen het 1 en ander uitleggen voor het zover lukt op een publiek forum..pfff

heb goddank ook leuk nieuws!..heeft met een keuken te maken..hihi

kisssssss!!!
Hai moppies!

Keuken??? Komop Daan, vertellen!

Is/was het bij jullie ook zo verdomde glad???

Ik ben me toch onderuit gegaan vanmorgen, gelijk al toen ik bij ons de stoep afging. En nu (ik zit nog op kantoor) echt behoorlijk last. Sowieso bont en blauw bij mijn elleboog en zijkant knie/bovenbeen, maar ik ben ook raar op mijn ribbekast terecht gekomen en heb behoorlijk last wanneer ik diep inadem of druk uitoefen (bukken bijv, gaat helemaaaaaal niet, iets aanduwen of tillen..AARGHHH).

Zo gewoon, zoals nu, geen last hoor, ik zal het wel gekneusd hebben. Ach, het gaat wel weer voorbij, maar wel erg lastig hoor. Ik ben ook benieuwd hoe ik morgen uit bed kom. Omdraaien zal ook wel geen lolletje zijn..

Zoonlief is zo strontverkouden dat ie trainen heeft afgezegd, ik denk dat wij straks saampjes languit op de bank gaan en niet veel meer doen, hihi.

Dolphine, hoe was het vandaag? Ben je gaan werken en hoe is het gegaan met de test van die kleine man??

Ik ga zo langzaampjes afsluiten en naar huis. Hopelijk nu minder glad zeg. (was echt een ijsbaan hier in de stad)
Ja scarlet, het is hier ook zo glad, vooral de binnenwegen. Maar ik was al lekker op tijd thuis.

Ben wel gaan werken vandaag, maar moest eigenlijk naar vinkeveen van half 4 tot half 5 en daar zag ik zo tegenop, qua afstand en dat dan een jaar lang.... werd er gewoon helemaal paniekerig van.

Heb uiteindelijk bij mijn baas aangegeven (te laat natuurlijk) dat ik dat helemaal niet zie zitten en dat het me allemaal een beetje te veel is.

Dus ben weer naar huis gestuurd vanmiddag en een collega gaat vinkeveen voor me doen.

Mijn baas wil eigenlijk dat ik volgende week ook de hele week thuis blijf, maar dat vind ik wat overdreven, wil toch maandag gewoon weer gaan werken. Ben zo druk maandag en dinsdag....

Zoonlief vandaag de IQ test gedaan, ik ga hem zo ophalen, ben dus benieuwd,. Heb ook de oproep voor de adhd test. 16 februari een intake samen met hem, daarna ik 2 gesprekken en daarna volgen er nog 3 gesprekken met hem erbij.

Spannend, spannend dus.

Zoonlief blijkt op school ook steeds geslagen te worden door een jongetje uit zijn klas. helemaal niet leuk. Gelukkig hadden de ouders van dat jongetje het al gehoord van de juf, en krijgt dat jochie ook steeds straf, maar al 3 x in 2 weken een huilend kind thuis omdat hij geslagen word is niet leuk!
Hallo meisjes, heb het een beetje laten afweten deze week hè. Ben ook zó moé weer. Zit niet zo lekker in m'n vel en ik weet ook precies weer hoe dat komt die onrust in m'n lijf; die stomme K hormonen natuurlijk!! Ben alleen maar moe, moe, moe. Op het werk gonst het van de negatieve geruchten dat vanwege een samenwerking het in de toekomst zeer wel mogelijk is dat we op andere plaatsen moeten gaan werken. Bijvoorbeeld 65 km verderop, nouuuu echt niet dat ik dat ga doen!! Collega's zijn er ook negatief over wat dan weer drukt op de sfeer.... Nou en met het huis schiet het ook niet op, nu is er aan ons een verlenging aangevraagd wat voor ons betekent dat we de akte ook moeten verlengen en dat kost een halve procent van de hypotheeksom. Gaan we niet doen dus. Dus zou ook nog kunnen dat dat hele huis niet door gaat. Pffff lijkt wel of ik alleen maar kan klagen hè, sorry hoor.

Bij jou loopt het dus ook niet helemaal lekker hè Dolphine, zou het aan de tijd van het jaar liggen of zo?? Ik zou lekker naar m'n baas luisteren als ik jou was, even een weekje bijtanken!!

Agossie, wat een rotjochie dat ie jouw knul steeds slaat! Misschien dat het helpt als jouw manneke eens flink terug uithaalt! mag natuurlijk niet, maar dan maar ook maar een keer straf maar wel laten zien dat ie niet met zich laat sollen.

Ben erg benieuwd ook hoe het gegaan is die test, zijn natuurlijk wel moment opnames. Spannende periode idd wat die adhd test aangaat!! Sterkte wijfie!

Scarlet, jeeeeeemig meis!!! Hoe is het nu?? Spierpijn denk ik? Gelukkig niets ernstigs dan! Maar wat een klapper heb je gemaakt zeg! En je knul strontverkouden, oh oh, ziekenboegje dus bij jullie. Woensdag was het enorm glad buiten en stervens koud! Ik was buiten aan het werk, in de auto/uit de auto, ijzel, hagel, sneeuw en toen later regen. Ik was koud tot op het bot, terwijl ik wel termo kleding aan had getrokken. Maar toen eenmaal de regen inzette op donderdag en de dooi, was het over met de gladheid, gelukkig! Nou meis sterkte met je ribbetjes!

Daan, ik ben ook wel heel nieuwsgierig nu hoor.....

meiden fijne dag!
Haaaiiii

Zo, ik zit mijn tijd weer uit te zitten tot 17.00...

Haha, nee hoor, heb genoeg te doen, gelukkig!

Maar even relaxen moet ook kunnen, toch?

He Theetje, wat een k*tgedoe, met het huis? Dat zal toch echt een heeeel erge domper zijn, wanneer het helemaal niet door zou gaan? En dan ook nog van die nare "geruchten" op je werk, waar je ook niet op zit te wachten én je voelt je ook nog es niet top (hoe zou dat nou komen zeg....:( )

En dat moeie..je werkt je natuurlijk ook wel rót he!

Moet je nou dit weekend werken?

Het viel niet mee vannacht, het omdraaien dan. Pff, dan weet je pas hoe vaak je omdraait in een nacht! Maar dat ging nu niet echt soepeltjes, heb gelukkig wel geslapen, maar helemaal uitgerust voelde ik me niet vanochtend.

Bukken gaat ook nog niet lekker, maar heb wel het idee dat het ietsie minder zeer doet dan gisteren. Dit weekend maar rustigjes an doen (hè...vervelelend....hihi) En natuurlijk bont en blauw, maar dat was ik al.

He get Dolphine, wat een rotbericht dat je jochie geslagen wordt! Echt zoooo sneu! Hopelijk gaan ze het goed aanpakken, maar ja, hoe doe je zoiets?

Weet je al meer over de test?

Misschien moet je toch maar luisteren naar je baas..Ik kan het me wel voorstellen hoor, je hebt veel op de planning staan en anders vind je dat weer allemaal als je weer terug bent, maar een weekje bijtanken lijkt me voor jou nu erg goed!

Wel goed dat je toch hebt aangegeven dat dat Vinkeveen gebeuren echt te veel van het goede was!

Ik ga nog even braaf wat doen hier..eerst maar een cappucinootje halen!
Hallo dames,

Ik ben dus niet de enige die niet lekker in haar vel zit. Wat een depri zooitje zijn we samen he......

Tja theetje, er gebeurt bij jou momenteel ook te veel te gelijk, dus is niet zo gek dat je daar last van hebt.

En die onzekerheid omtrent jullie huis, pfffff....

Scarlet, gelukkig valt het mee, maar die ribben zul je nog wel even last van hebben denk ik. Balen hoor.

Hier gaat het ook niet zo lekker. Heb de hele middag een beetje op de bank liggen niksen.

Het hele schoolgebeuren rond zoonlief hakt er toch aardig in. Vooral omdat ze hem nu leerstof uit groep 3 aanbieden, terwijl ik van mening ben dat hij wel een beetje uitdaging nodig heeft en hierover verschillen de school en ik dus van mening. Ik vind het prima dat ze de testuitslagen willen afwachten, maar moet dat jochie daardoor nog meer achterstand oplopen? Dat lijkt me dus niet. Dus we moeten maar weer in gesprek.

Hij zegt zelf dat hij de test wel goed gemaakt heeft, maar ja, dat zegt niks. Moeten toch wachten op de uitslag en ik heb geen idee wanneer daar duidelijkheid over is.

Ik ga nu de spruitjes schoonmaken.

Fijne avond.
lieverds...ff hier ook niet veel beter,...geef het de hormonen de schuld of de situatie waar je in verkeerd....hoop ff zondag of miss morgen aaf ff hier te krabbelen....

ben echt zo moe en kapot...kan nu ff niet opbrengen meer te schrjven...sorry...hoop voor jullie begrip.

kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz,moi

Morning "kneusjes"!

Wat zijn we een lekker stelletje bij elkaar zeg!

Ik denk we we sowieso allemaal heel hard aan de lente toe zijn, maar het lijkt of dat verder weg is dan ooit..Hier weer een vers wit pak(je) sneeuw, er komt gewoon geen eind aan.

Hopelijk voel je je snel beter Daan, sterkte meid!

Da's ook verrekte lastig Dolphine, dat jij en school nu niet op 1 lijn zitten. Tuurlijk wil je niet dat hij nog meer achterstand gaat krijgen! Maar zouden ze dat misschien doen zodat die kleine man niet zo gefrustreerd raakt als het niet lukt? Ook wel erg vervelend dat je niet weet wanneer je de uitslag van de test kunt verwachten. Kortom, allerlei dingen waardoor je behoorlijk gefrustreerd raakt. En zo'n middagje niksen op de bank geeft niks hoor! Maar op zulke momenten vind ik het toch wel weer extra lastig om een single parent te zijn hoor, het gevoel in je eentje tegen de wereld op te moeten..Knuffel meid!

Hier gaat ie ook niet echt heel fijn, gisteren a/h eind van de werkdag, toen de ibu ook uitgewerkt was, kreeg ik weer flink last. Daarna nog boodschappen doen, al ging mijn knul wel mee en heeft hij de zwaarste dingen gesjouwd. Gewoon makkelijk patat gehaald, had echt geen puf om nog in de keuken te gaan staan. Het is ook heel moeilijk om een enigszins comfi houding te vinden op de bank, want het doet al snel pijn (rechts is het) en doordat je je lichaam dan zo krampachtig beweegt, krijg je ook nog es spierpijn op andere plekken. AARGHHH!!! Opstaan vd bank of van houding veranderen is al een ramp, wat een druk komt er dan op je ribbetjes te staan zeg..Slapen was waardeloos, ik ben gewend om op mijn buik te slapen, dat ging helemaaaal niet, kon alleen links op mijn zij of schuin op mijn rug en dan kan ik gewoon niet slapen.

IK VOEL ME ZIELIG!! sorry voor het gezeik, maar ik ben het nu al zo zat en het kan wel 6 weken duren. Ik voel me echt een oud wijf. Hopelijk gaat het na het weekend wat beter, ik probeer gewoon zo min mogelijk te doen, maar ja, er blijven natuurlijk altijd dingetjes die gewoon gedaan móeten worden.

Enniewees....de zon schijnt, het ziet er buiten weer prachtig uit, dat dan weer wel..en het is weekend, yeahaaaa!!!!

Gisteren belde R. nog vanuit spreekkamer en begroette me met heeeeeyyyy scarletjeuuuuuu..dat was wel heel cute.

Fijne zaterdag !

Oh scar, ik begrijp zo goed dat je je zo zielig vind op dat soort momenten. Zo herkenbaar......

En je hebt gelijk, het valt me ook niet mee om deze periode alleen door te moeten komen. Ik snap wel dat ze hem minder frustarties willen geven op school, maar ik ken me kind en ik weet ook dat hij af en toe uit gedaagd moet worden en dat gebeurt nu helemaal niet. Hij heeft nu het gevoel dat hij de domste is omdat hij stof uit groep 3 krijgt. En ik vind het ook niet oke, het is net of ze hem opgegeven hebben, terwijl ik vind dat je er nu uit moet halen wat er in zit zodat het volgend jaar wat makkelijker voor hem wordt, want dit jaar overdoen moet hij sowieso.

Daarbij mist hij nu ook nog es enorm zijn uitlaatklep. Het voetbal wordt week na week afgelast en ook de trainingen en ik merk aan hem dat hij dat echt nodig heeft. Hij kan zijn ei niet kwijt nu, zijn energie blijft borrelen in hem.

Gisteren had hij ook weer erge hoofdpijn vanuit school en voor mij is dat een teken dat er veel te veel in zijn hoofd zit en hij veel te veel moeite moet doen om zich te focusen.

Vandaag ook weer geen voetbal voor hem, zo jammer.....

Kom maar op met die lente, ik ben hier zo klaar mee.

Gisteren kwam R gelukkig wel gezellig op bezoek. Het is zo'n schatje, hij weet me altijd wel weer een beetje op te monteren. En dan doe ik bij hem mijn beklach dat ik van mijn baas een week thuis moet blijven, drukt hij me heel nuchter met mijn neus op de feiten dat dat op dit moment misschien niet zo slecht idee is....pfffff.

Eerst het weekend maar een beetje gezellig door komen en dan zie ik maandag wel weer.

Zoonlief wordt zo opgehaald door zijn vader. Ik ga vanmiddag even in huis aan de slag. Daarna naar R toe. Vanavond ga ik gezellig met een vriendin een voorproefje nemen op carnaval. Da's wel gezellig.

Morgen bij R voetbal kijken, feijenoord-ajax en dan is het onderhand al weer tijd om mijn mannetje op te halen.

Kom het weekend wel door dus.

Diaan, doe jij net als de rest van ons, lekker rustig aan mop.

Je hebt helemaal gelijk Dolphine, zo krijgt je mannetje inderdaad het gevoel dat hij de domste is, door die stof uit groep 3 en wie weet krijgt de rest van de klas daar ook wel iets van mee en is dat ook een reden voor dat slaan?

Dat school dat nou niet inziet..

Voetbal weer afgelast dus.pfff, alles zit dan ook tegen he!

Maar je hebt wel allerlei leuke dingetjes voor het weekend gepland, dus hopelijk kun jij je in elk geval even lekker ontspannen. Geniet ervan!

hay lieverds,..en mede kneusen!

kom morgen even uitgebreid terug hoor..ben zo moe!

heb weeeer een koortslip,pijn in mn keel en nies me weer een pukkel zo nu en dan...dus we zijn er weer klaar mee!

weer een nacht gammel mn nest in en uit..ben het zo beu..maar dinsdag komt mn nieuw matras pas...

morgen meer ....kuzzzzzz
hallo, hallo,

Lekker weekend gehad. Ben gisterenavond even naar R geweest, daar patatjes gegeten met zijn kids. Daarna met mijn vriendin ff gezellig wat gedronken.

Vandaag bij R voetbal gekeken en daarna mijn knulletje opgehaald. Die ligt nu op bed en ik hang weer op de bank. Misschien dat ik me morgen toch en weekje ziek meld, moet echt bijtanken en die stomme vekoudheid gaat maar niet over, boehoe......

Hoest me nog helemaal de krampen, vooral 's nachts, dus dat schiet niet echt op.

Ga zo ff lekker een bakkie thee zetten.

En dan morgen weer een dag.
nou moppies...hier niet veel beter Dolhp..

ben doodop...hut gesopt met de honden uit geweest en in hummel znbed even een uurtje gaan liggen vanmiddag...ik kon nietmeer!

hele dikke ogen ,niesbuien en mn lijf voeld bont en blauw aan van de pijn door dat rotnest!

Scar gaat het al wat beter met jouw hematomen?

Ook wat zeg..pfff

Gelukkig viel de gladheid hier best mee...

Je hebt een behoorlijke smakkert gemaakt scheetie..jesus!

Hou het in de smiesen he...en anders ff een check up bij je fav Doc!...aan elk nadeel zit een voordeel...hihi

Dolph,wat een gedoe met hummel...pfff

klote koters moeten van hem afblijven,...helaas hoor je het zo vaak die treiterijen onder die koters...walgelijk gewoon!!

Dan de voetbal die steeds afgelast word...juist zijn uitlaatkleppie!

Ik hoop dat snel ook iets uitkomt van die test en evt medicatie...arme lieverd...maaar...denk wel dat het allemaal op zn plek gaat komen.

R lekker bij je iig gehad..das ook weer ff leuk en afleiding..

Theeeeeeeeeeeeeeeetje...where R You???

Toch niet ondergesneeuwd he?

Ik probeer je ff te bellen evt,

Verder bericht ik jullie vd week even via mail...er zijn wat dingen gaande die ik hier niet kan schrijven en ik wil heeel graag jullie mening...

ik ga weer gammel nest in...ik kan niet wachten dat het keiharde matras arriveert...heeeeeeeeeeeeerlijk...hoop ik..

nog ff neus slobberen en ogen schoonmaken..ook snottie.

prutlip insmeren....pffffffffff

kuzzz van kneus!
Nou hier ook met recht een kneus, werd zondagochtend wakker met een zeer pijnlijke schouder/nek. Geen flauw idee waar het vandaan komt maar elke beweging doet pijn. Het zit echt helemaal vast. Ik moet vanmiddag toch al naar de fysio vanwege mijn onderrug omdat ik daar de laatste weken erg veel last van heb, met uitstralingspijn naar bil. Maar hij gaat eerst die schouder maar eens bekijken wordt er gek van. Vanaaf de nachtdienst in dus voorlopig draaien we de dag en nacht weer om. Daarna wel lekker weekend gelukkig.

Sjezus het is hier een groot winter wonderland, het blijft sneeuwen! Niet normaal toch!! En de voorspellingen zijn ook niet best. Op de route naar werk wordt niet eens meer gestrooid, want het zout is op! Dus dat wordt weer door sneeuw ploegen!! IK WIL ZON, WAAR BLIJFT DIE LENTE!!!

Daan, meis hopelijk brengt dat nieuwe matras uitkomst, hier wordt je toch gek van!!!

Het is echt nie normaal hè, wij zo met z'n allen!

Dolphine, ik hoop dat je dat weekje gepakt hebt hoor, je hebt het gewoon nodig!!

Scar, hoe is het met je ribbetjes? gaat het wel al wat beter?

Meiden ik hou het ff kort want zelfs achter de pc doet die schouder pijn, en ik moet nog een hele nacht.....

Allemaal beterschap en een dikke knuffel!

Ola mede pechvogeltjes!

Wat een weer was het zeg!! hier is het nu al geruime tijd droog, maar toen ik vanmorgen wakker werd...Ik had echt zoiets van Hoe kom ik ooit veilig op kantoor en zoonlief op school? Het sneeuwde zo vreselijk hard. Maar wonder boven wonder was het ineens droog toen het tijd was om echt de deur uit te gaan, duszz..viel niet mee op sommige plekken, was ook amper gestrooid en schuiven had niet zoveel zin zolang het sneeuwde, heb dus heel krampachtig op de fiets gezeten, ook in verband met ribbetjes en dat was niet fijn..Heb nu behalve pijn in mijn ribben ook nog es spierpijn in schouderbladen en weet ik veel waar nog meer. Het schiet dus niet echt op. Als ik lang in 1 houding zit durf ik me daarna amper te bewegen want dat doet nog zo'n pijn. Hangen op de bank is bijv. heerlijk, dikke kussens in mijn rug en dan voel ik die ribben bijna niet. Maar wanneer ik dan op wil gaan staan...die knul van me lacht me dan gewoon uit, het is ook denk ik geen gezicht, want gaat heeeel voorzichtig en probeer dan mijn ribbenkast vast te houden..PFFFFF!!! Gelukkig had ik vandaag een korte dag, ik had het ook echt gehad om 14.00 uur. Morgen heb ik vrij genomen, kan me ook ziek melden natuurlijk, maar dat wil ik niet. Gewoon heerlijk een dag bijkomen en helemaal niets doen, ook geen boodschappen oid ( heb ik net nog gedaan, die knul heeft ook een hele lange dag nl..), het wordt toch naar weer geloof ik, heeerlijk op de bank met boek, beetje tv kijken, lekker snoepen (want ik ben zielig en dan mag dat! hihi), ik heb er zin an!

He bah Theetje, hoe kom je daar nou weer aan? (belangrijker nog...hoe kom je er weer af?) Op de toch gelegen met je schouder misschien? Wel een mazzeltje dat je toch al naar fysio moest, heeft ie/zij er iets aan kunnen doen? Hier is het helaas geen winterwonderland meer..een beetje een gore natte troep is het nu aan het worden, maar vanmorgen was het echt zoooo prachtig ja...

Daan, die weerstand van jou is ook nog niet in orde he...alweer zo'n snotkoppie..bah meid.Ik hoop toch zo dat je nieuwe matras straks wel superlekker ligt, dit is ook geen doen, zo verrot slapen elke x. Morgen is het zover he!

Nou Dolphine, wat heb je besloten? Blijf je nog een weekje thuis om even goed bij te komen van alles? Ik moet wel lachen om ons clubje eigenlijk hoor, we zijn geen van allen fit maar dat werk van ons gaat voor alles! Die bazen van ons mogen wel superblij met ons zijn, want zoveel toewijding zie je toch niet veel meer! Wel een leuk weekend gehad dus, fijn, dat doet je ook weer goed.

Ik ga zo lekker in mijn joggingbroek schieten en een pilletje nemen. Heb net Aleve gehaald, want die Ibuprofen doet niets, tenminste, dat idee heb ik. Hopelijk werkt dit wat beter.

Fijne dag nog meiden en Theetje, heel veel sterkte in de nachtdienst!

Hallo dames,

Nou, ik heb het gedaan hoor. Al mijn afspraken voor vandaag en morgen zijn afgezegd en ik heb de hele dag op de bank gelegen. En geslapen zelfs.... Vannacht erg slecht geslapen door het vele hoesten, dus vanmorgen alles behalve fit. Het hoesten overdag gaat een stuk beter, dus nu 's nachts nog.

Achteraf ben ik ook wel heel blij dat ik niet de weg op hoefde. Er stond een enorme file op de A12 en ik moest naar ijsselstein. Daarnaast is ook hier de provinciale weg niet gestrooid vanwege zout tekort, dus spekkie glad op sommige plekken.

Ik ga morgenochtend even langs de huisarts als ik vannacht nog zo moet hoesten, dan ga ik ff codeine vragen, want mijn nachtrust is me toch wel heel dierbaar.

Gisteren was het ook erg glad met ophalen van zoonlief. Alleen de snelwegen zijn schoon, de rest is echt een ramp.

Theetje, jij heel veel succes met de nachtdienst.... Tssss heb je niet gewoon een stijve nek en schouders vanwege verkeerd gelegen ofzo?

Oh scarlet, met jou gaat het dus ook niet lekker....... hoop dat die aleve idd wat beter werkt.

Diaan jouw weerstand is ook echt nihil he, niet zo gek ook.... Je moet echt beter voor jezelf zorgen hoor meisjes, anders blijf je zo kwakkelen.

Ff een update; twee zenuwen zijn beklemd door wervels in de nek wat dus enorme uitstralingspijn geeft tot in mijn sleutelbeen. Maar goed vervolgafspraken zijn gemaakt en hij had mijn nek flink te grazen genomen wat daarna wel wat verlichting gaf ware het niet dat ik daarna gigantisch op mijn giechel ben gegaan en de klap opving met precies de verkeerde arm..... Kutsneeuw! Nu dus weer enorm last, maar met ibu is het uit te houden. Ga nu ff bakkie doen met zoonlief en daarna naar werk. Meisjes hang on!!
hallo meisjes,

Owow theetje, wat een pech toch weer. Heb je al zo'n pijn en dan ga je nog onderuit ook. Bah. Ben je de nachtdienst een beetje goed doorgekomen?

Hier gaat het iets beter gelukkig. Maar ja mag ook wel na 2 weken hoesten. Heb vannacht nog wel een poosje wakker gelegen, maar dat komt ook door de klapperende zeilen hier voor het balkon, vanwege het schilderen. Waar ze overigens nog niet aan begonnen zijn. Dus wel zeil gespannen, maar nog niks geschilderd.

Ik kon het niet over mijn hart krijgen om mijn moeder naar school te laten gaan door die gladheid. ben dus zelf een paar keer heen en weer gegaan vandaag.

Maar wat is het glad he...... bah..... ik durf echt niet te fietsen.
[fgcolor=#5000B3]nou ,we gaan allemaal lekker hier,

om 1 uur kwam mn nieuw matras en er meteen maar ingedoken,

voel me beroerd en heb koorts.

ga er vroeg in..morgen weer naar de baas.................pfff sterkte allemaal/fgcolor]

En ja hoor...het sneeuwt alwéér! Wel nattig, maar de stoep en gras zijn alweer helemaal wit, terwijl het hier ook de hele dag geregend heeft en alles weg was.

Ik was dan ook erg blij dat ik niet de deur uit hoefde.

Och Theetje, ook nog gevallen ook met je zere lijf..Bah meid. Sterkte met alles!

Oh oh Daan, klinkt weer niet goed! Hopelijk ga je wel gewoon heerlijk slapen vannacht op je nieuwe matras.

Heel verstandig Dolphine, dat je nog thuis gebleven bent. Was je eigenlijk nog naar de huisarts geweest? Hopelijk ben je snel van die pokkehoest af zeg.

Ik heb wel het idee dat die Aleve beter werkt, al voel ik het nog wel heel goed hoor. Het vervelende is dat het gewoon het fijnst is als een beetje onderuit op de bank lig. Zoals nu, achter de compu en min of meer rechtop, dan voel je toch weer die druk en tja, op kantoor naturlijk ook de hele tijd rechtop zitten. Gelukkig morgen weer een halve dag, kan ik morgenmiddag weer wat bijkomen. Ik wilde alleen dat ik in bed al wat lekkerder kon liggen, want dat gaat nog steeds niet. Ik heb het idee dat ik niet echt uitgerust ben 's morgens, omdat ik toch veel wakker ben tussendoor, ik heb meer het idee dat is af en toe wat indommel. Maar ja, ik merk wel dat het beter te dragen is als in het begin, gewoon geduld hebben dus..

Sterkte meisjes!

Hallo allemaal

Prachtig weertje hier vandaag..Vanmorgen wel weer glibberen en glijden op de fiets, getverdemme. Wel lekker gewerkt (als ik éénmaal op gang ben gaat het wel), nu net boodschappen gedaan, zo nog even snel een afwasje en even de stofzuiger door de woonkamer en dan eindelijk relaxen. Ik voel het nu ook wel weer goed, maar ja...op kantoor vroeg collega ook al of ik niet even 1 vd artsen moest laten kijken, maar zij kunnen er toch ook niets aan doen, moet gewoon vanzelf overgaan, dus heb dat maar niet gedaan. (neeeee, ook R. niet...júist R, niet..wij gaan altijd allemaal naar onze verstrooide dok van de vloer als we iets hebben, typisch is dat, terwijl R. nog wel huisarts is geweest een poosje)

Pfff en eindelijk ga ik es geld terugkrijgen zeg! Eindafrekening van Essent gekregen, wat een opluchting! En precies weer op het goede moment, ik zat alweer te tellen en te rekenen hoe ik het eind vd maand kan halen en zoonlief ook nog jarig, ik had het ook echt nodig. Niet dat ik het al heb, maar binnen 2 weken stond in de brief, dus een gelukje.

Daan, heb je lekker geslapen vannacht? Hoe voel je je nu?

Bij ons op het werk is ook het grote verkoudheidvirus toegeslagen, de één na de ander begint te snotteren. Ik heb (nog) nergens last van, afkloppen! Ik ga snel nog mijn laatste klusjes doen..kan ik daarna lekker op de bank gaan hangen.

[fgcolor=#FF00E1]Hallo meisjes,

Hier gaat het gelukkig weer redelijk goed. vanmorgen even met mijn moeder met de auto boodschappen gaan doen, want lopen was echt geen doen met die gladheid. Nu de hele middag de zon heeft geschenen is het een stuk beter. heb voor zoonlief nog een broek voor 7,= en een trui voor 5,= in de uitverkoop gescoord en 3 paar sokken voor 1=. Da's toch geen geld,.

Ga zo heerlijk zelf nasi maken, heb er zin in.

En morgen toch maar weer aan het werk. Morgen gelukkig niet zo druk, alleen teamvergadering en 1 afspraak buiten de deur, dus prima om er weer in te komen.

Tja scarlet, lekker eigenwijs ben je ook he. Ik had er al lang even naar laten kijken als ik jou was. Desnoods had je ff spierverslappers ofzo gekregen, want steeds zo'n pijn is ook niks voor een mens.

Diaantje, hoe slaapt je nieuwe matras? Ik hoop dat je een heerlijk lange nacht gemaakt hebt.

Enne met koorts niet gaan werken he meid...... want zo knap je nooit op natuurlijk. Je blijft niet voor niks zo kwakkelen.

Lekker trouwens scarlet, dat je wat geld tegoed hebt. Altijd en fijn vooruitzicht.

Theetje, hoe is het bij jou? Kom je de nachtdiensten een beetje door?

Ik ga lekker aan de nasi beginnen.

fijne avond

/fgcolor]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven