Bezemtopic deel 6
woensdag 27 januari 2010 om 07:36
Ha lieffies
Thnx Mamz
Ik heb zojuist een mail verstuurd die ervoor zorgt dat de helft van broers en zussen niks meer met te maken wil hebben denk ik. En weet je wat? Ik voel me opgelucht.
Ben de rest van de dag elders, zie jullie vanavond weer!
Dikke kus
Thnx Mamz
Ik heb zojuist een mail verstuurd die ervoor zorgt dat de helft van broers en zussen niks meer met te maken wil hebben denk ik. En weet je wat? Ik voel me opgelucht.
Dikke kus
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
woensdag 27 januari 2010 om 08:44
Mogu.
Ik heb hier heel wat gemist lees ik..straks even bijlezen!
Voor Allis en Gl.ik wil met alle liefde alle vragen beantwoorden maar dan liever via hyves ofzo..
Jonna,fijn dat je weer thuis bent!En ik hoop dat het genezingsproces nu vlot verloopt!
Mamz,zo te lezen was het een geslaagde dag voor Muis.
Hier was het gister een fijne avond
Nu eerst koffie!
Ik heb hier heel wat gemist lees ik..straks even bijlezen!
Voor Allis en Gl.ik wil met alle liefde alle vragen beantwoorden maar dan liever via hyves ofzo..
Jonna,fijn dat je weer thuis bent!En ik hoop dat het genezingsproces nu vlot verloopt!
Mamz,zo te lezen was het een geslaagde dag voor Muis.
Hier was het gister een fijne avond
Nu eerst koffie!
woensdag 27 januari 2010 om 09:03
Mogguh
He, kunnen we niet meer tegen die tronie van Jack Nicholson aankijken, jammer hoor
Pips, ik hoop dat je in de mail goed onder woorden hebt gekregen wat je kwijt wilde, en dat je je vanavond nog steeds opgelucht voelt natuurlijk.
Vandaag:
Rustig aan.
Hysterische puinzooi boven opruimen
Dagje thuis met de kinderen zonder vriendjes.
He, kunnen we niet meer tegen die tronie van Jack Nicholson aankijken, jammer hoor
Pips, ik hoop dat je in de mail goed onder woorden hebt gekregen wat je kwijt wilde, en dat je je vanavond nog steeds opgelucht voelt natuurlijk.
Vandaag:
Rustig aan.
Hysterische puinzooi boven opruimen
Dagje thuis met de kinderen zonder vriendjes.
woensdag 27 januari 2010 om 09:30
Mogguh...
Allis, Ik stem voor een nieuw topic, een 'andere' dan die ene zeg maar .
Wat is er dan opeens op het Heeeeeeere Pip-topic gebeurd?
Ik had er gisteren ook nog wat opgezet?
Ik ga vandaag:
Stofzuigen
Wafels bakken
Hopen dat het goed gekomen is met de spreekbeurt van Troela,(gisteravond bleek de printer kapot dus ze is naar school vertrokken met een usb-stikje op zak)
Keuken aan kant maken
Overhemden strijken.
En ik ga vandaag (buiten een wafel om) NIET snoepen!
Allis, Ik stem voor een nieuw topic, een 'andere' dan die ene zeg maar .
Wat is er dan opeens op het Heeeeeeere Pip-topic gebeurd?
Ik had er gisteren ook nog wat opgezet?
Ik ga vandaag:
Stofzuigen
Wafels bakken
Hopen dat het goed gekomen is met de spreekbeurt van Troela,(gisteravond bleek de printer kapot dus ze is naar school vertrokken met een usb-stikje op zak)
Keuken aan kant maken
Overhemden strijken.
En ik ga vandaag (buiten een wafel om) NIET snoepen!
woensdag 27 januari 2010 om 09:35
Wat gebeurt er hier veeeeeel.. kan het ff niet bijbenen. Op werk forummen zit er momenteel even niet in (de rust is echt voorbij ) en ben s'avonds ook vaak weg..
Jammer dat ik jullie niet goed kan volgen maar ik probeer mee te blijven lezen, dat lukt soms nog wel.
Coe, gefeliciteerd met vriend! Leuk kado idd.. jammer dat ik voor dat soort dingen te 'verlegen' ben..
Mamz, gefeliciteerd met Muis!
Jonna, fijn dat je weer thuis bent! Laat je maar (weer ) lekker verwennen.
Pip, fijn dat je er weer bent. Ik heb dus weer eens geen idee wat er allemaal speelt maar vind het wel heel bizar dat er zo'n anti-HPL sfeer hangt hier. Hoop niet dat je ons daardoor gaat verlaten..
Ok, ga nu nog ff snel de BH checken en dan aan t werk!
Have a nice day allemaal
Jammer dat ik jullie niet goed kan volgen maar ik probeer mee te blijven lezen, dat lukt soms nog wel.
Coe, gefeliciteerd met vriend! Leuk kado idd.. jammer dat ik voor dat soort dingen te 'verlegen' ben..
Mamz, gefeliciteerd met Muis!
Jonna, fijn dat je weer thuis bent! Laat je maar (weer ) lekker verwennen.
Pip, fijn dat je er weer bent. Ik heb dus weer eens geen idee wat er allemaal speelt maar vind het wel heel bizar dat er zo'n anti-HPL sfeer hangt hier. Hoop niet dat je ons daardoor gaat verlaten..
Ok, ga nu nog ff snel de BH checken en dan aan t werk!
Have a nice day allemaal
woensdag 27 januari 2010 om 09:35
goedemorgen
ik was weer een soort van wakker. Vanmiddag ga ik lekker winkelen en dan ga ik eens kijken of die spray wat fussie adviseerde wat is
Volgens mij ben ik ook meer van het gewone huis tuin en keuken gedoe. Maar andere voorkeuren vind ik wel altijd interessant. Als in wat is daar nou zo leuk aan
Jonna is thuis hieperdepiep
HPL ik hoop dat de brief je brengt wat je ervan verwachte
Fuss en Allis hoe gaat het met de kleine mini's
Mijn bezemlijstje
even niets doen
Lekker winkelen in Rotterdam
ik was weer een soort van wakker. Vanmiddag ga ik lekker winkelen en dan ga ik eens kijken of die spray wat fussie adviseerde wat is
Volgens mij ben ik ook meer van het gewone huis tuin en keuken gedoe. Maar andere voorkeuren vind ik wel altijd interessant. Als in wat is daar nou zo leuk aan
Jonna is thuis hieperdepiep
HPL ik hoop dat de brief je brengt wat je ervan verwachte
Fuss en Allis hoe gaat het met de kleine mini's
Mijn bezemlijstje
even niets doen
Lekker winkelen in Rotterdam
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 27 januari 2010 om 10:01
quote:HoiPippiLangkous schreef op 27 januari 2010 @ 07:36:
Ha lieffies
Thnx Mamz
Dikke kus
Even inbreken hoor.....
Pippi, weet niet hoe of wat maar wil je even een geven!
En ik hoor bij de helft die achter je staan ook al ben ik geen broer of zus maar nichtje!
Lau
Ha lieffies
Thnx Mamz
Dikke kus
Even inbreken hoor.....
Pippi, weet niet hoe of wat maar wil je even een geven!
En ik hoor bij de helft die achter je staan ook al ben ik geen broer of zus maar nichtje!
Lau
woensdag 27 januari 2010 om 11:12
Wat lief Lau!!
Oja ik had een waarschuwing,geen ban,voor libelle.Ik had iets geschreven over thee,muts en sex en dat werd niet gewaardeerd.Boeiend,Pips is weer terug dus ik heb daar niks meer te zoeken.
Bor,vriend mag meedoen hoor! Wanneer spreken we af
Vriend hier heeft gister niks gehoord van zijn ouders,doet hem toch heel veel verdriet en ik weet niet hoe ik hem daarbij kan helpen.Ik denk dat het moet slijten..
Gelf,ik ben ook niet zo'n durfal maar vriend vroeg al een jaar of ik dat eens voor hem wilde doen..Ik had dus een leuk setje aangedaan en ben gewoon wat gaan bewegen op de muziek.Omdat ik merkte dat hij het wel heel spannend vond kreeg ik steeds meer zelfvertrouwen waardoor het toch wel heel leuk werd
Ik heb al gedaan:
boodschapjes
strooizout gehaald
was in de machine
1 was opgehangen
tas voor voetbal ingepakt
wc gepoetst(mannenvisite gaan niet zitten helaas...)
vaatwasser uitgeruimd
Ik moet nog:
werken vanmiddag
was ophangen
eten klaar zetten(als ik om 6 uur nog moet beginnen is het te laat voor ukkie)
Oja ik had een waarschuwing,geen ban,voor libelle.Ik had iets geschreven over thee,muts en sex en dat werd niet gewaardeerd.Boeiend,Pips is weer terug dus ik heb daar niks meer te zoeken.
Bor,vriend mag meedoen hoor! Wanneer spreken we af
Vriend hier heeft gister niks gehoord van zijn ouders,doet hem toch heel veel verdriet en ik weet niet hoe ik hem daarbij kan helpen.Ik denk dat het moet slijten..
Gelf,ik ben ook niet zo'n durfal maar vriend vroeg al een jaar of ik dat eens voor hem wilde doen..Ik had dus een leuk setje aangedaan en ben gewoon wat gaan bewegen op de muziek.Omdat ik merkte dat hij het wel heel spannend vond kreeg ik steeds meer zelfvertrouwen waardoor het toch wel heel leuk werd
Ik heb al gedaan:
boodschapjes
strooizout gehaald
was in de machine
1 was opgehangen
tas voor voetbal ingepakt
wc gepoetst(mannenvisite gaan niet zitten helaas...)
vaatwasser uitgeruimd
Ik moet nog:
werken vanmiddag
was ophangen
eten klaar zetten(als ik om 6 uur nog moet beginnen is het te laat voor ukkie)