Bezemtopic deel 6
woensdag 27 januari 2010 om 11:19
Sjeesus! Nou maken ze het wel echt bont hoor!
Dit staat in het ban topic:
Hoipippilangkous heeft een permaban gekregen. Twee redenen:
- wederom aanvallen integriteit angels (kritiek op handelen is welkom, aanvallen integriteit niet)
- de negatieve invloed op de sfeer en rust op het forum
Kunnen we niet massaal in opstand komen nu? Is er iets wat we kunnen doen? Zijn ze nou helemaal gek geworden hier? Alleen omdat ze om antwoorden vraagt? Omdat er een paar zeikerds zijn die blijven huilen? GVD!
Dit staat in het ban topic:
Hoipippilangkous heeft een permaban gekregen. Twee redenen:
- wederom aanvallen integriteit angels (kritiek op handelen is welkom, aanvallen integriteit niet)
- de negatieve invloed op de sfeer en rust op het forum
Kunnen we niet massaal in opstand komen nu? Is er iets wat we kunnen doen? Zijn ze nou helemaal gek geworden hier? Alleen omdat ze om antwoorden vraagt? Omdat er een paar zeikerds zijn die blijven huilen? GVD!
woensdag 27 januari 2010 om 11:22
quote:Goldielocks schreef op 27 januari 2010 @ 11:21:
Ja, wat kunnen we doen?
Niets.
Een ander forum zoeken, of onze monden houden.
Want onze monden zullen wel weer zsm gesnoerd worden, terwijl gisteren alles over hpl heel de dag mocht en kon blijven staan.
gvd
Ja, wat kunnen we doen?
Niets.
Een ander forum zoeken, of onze monden houden.
Want onze monden zullen wel weer zsm gesnoerd worden, terwijl gisteren alles over hpl heel de dag mocht en kon blijven staan.
gvd
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 27 januari 2010 om 11:26
woensdag 27 januari 2010 om 12:09
Wij weten natuurlijk niet wat er achter de schermen is gebeurd, ik bedoel met mails enzo. En dat gaan wij ook niet te weten komen, geen idee wat Hips en de angels en de mod allemaal tegen elkaar gezegd hebben.
Maar Hips een beetje kennende laat zij het er ook niet bij zitten en zullen er nog heel wat mails heen en weer gaan.
Maar Hips een beetje kennende laat zij het er ook niet bij zitten en zullen er nog heel wat mails heen en weer gaan.
woensdag 27 januari 2010 om 13:11
Ik ben ook echt enorm kwaad.
Ik moet ook echt wat anders gaan doen, maar ik kan me niet losrukken van mijn laptop.
Lief dat je een topic hebt aangemaakt Mamz.
Zal mij benieuwen hoe lang het mag blijven staan, want je mag officieel toch geen topics openen over andere forummers?
(Alhoewel...Pips is nu geen forummer meer... )
Ik moet ook echt wat anders gaan doen, maar ik kan me niet losrukken van mijn laptop.
Lief dat je een topic hebt aangemaakt Mamz.
Zal mij benieuwen hoe lang het mag blijven staan, want je mag officieel toch geen topics openen over andere forummers?
(Alhoewel...Pips is nu geen forummer meer... )
woensdag 27 januari 2010 om 14:19
Denk ik even gezellig tussendoor met jullie mee te lezen, zie ik dat HPL een permaban heeft??!! Echt bizar, belachelijk etc. heb er echt geen woorden voor hoor. Ik geloof best dat ze soms fel uit de hoek kan komen maar reden voor een permaban zie ik dus echt niet!
Vind het wel heel erg jammer, door dit soort dingen wordt de forum-sfeer aardig vergalt....
Ga nu maar weer aan t werk dan...
Vind het wel heel erg jammer, door dit soort dingen wordt de forum-sfeer aardig vergalt....
Ga nu maar weer aan t werk dan...
woensdag 27 januari 2010 om 15:29
Ik wil ook in opstand komen. Zijn ze nu helemaal gek geworden. Natuurlijk weet ik ook niet wat er achter de schermen allemaal is gebeurd, maar Pips is in haar eigen topic niet buiten haar boekje gegaan, terwijl ze er alle reden voor had.
Mamz wat goed van je dat je er een topic over hebt geopend. Ben benieuwd voor hoelang.
Kunnen we dan helemaal niets doen?
Happy heeft er wel al een mooie post over neergezet in het Mod topic.
Mamz wat goed van je dat je er een topic over hebt geopend. Ben benieuwd voor hoelang.
Kunnen we dan helemaal niets doen?
Happy heeft er wel al een mooie post over neergezet in het Mod topic.
woensdag 27 januari 2010 om 17:10
nou, dan maar even ander nieuws tussendoor.
De vk was prima tevreden over alles, de groei van mijn buik was goed, ws heb ik door het tempo wat last gekregen van een gespannen buik. Bloeddruk wel iets omhoog maar nog steeds prima, en wat ik steeds voel is toch echt het kindje. Hartje gehoord, ik ben weer gerustgesteld!
De vk was prima tevreden over alles, de groei van mijn buik was goed, ws heb ik door het tempo wat last gekregen van een gespannen buik. Bloeddruk wel iets omhoog maar nog steeds prima, en wat ik steeds voel is toch echt het kindje. Hartje gehoord, ik ben weer gerustgesteld!