Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Takk is helemaal goed, wel een saai woord. Groen past niet bij een sneeuwkorrel, saai.

Fijne saaie dag allemaal!
WTF?
Ik heb vandaag een teenager kast opgeruimd, over saai gesproken.
Sarah, dat is wel heel saai.

Beesten op eentje na, die wil nog niet wakker worden, gevoerd. Mezelf uiteraard ook. Gewoon saai huishouden gaan doen maar daar heb ik ff geen zin in.

Abusu, aan Takk te lezen woon je in Norge. Saai mooi land. Waar ergens?
Mooie saaie nieuwe ava Snjookje!

Sarah jij bent saai bezig geweest.

Hoop dat het beestje saai wakker wil worden om lekker te eten Steph. En als je nog geen zin hebt in het huishouden dan laat je het nog even lekker voor wat het is.
Jij hebt tenminste nog een beestje, ik mag van de landlord geen beestje, dat is pas saai!!
Saaie Landlord zeg. Beessie is wakker, ik ga voeren.

Ik zie nu pas dat Snjookie een nieuwe ava heeft. Mooi saai meid.
Ik ben nu ff een saaie babyoppas. Moeders is ff naar de dokter, babie slaapt lekker door.
Babies is saai weg, geen last van gehad op saai lief drinken dan.

Nu ga ik mezelf een schop onder de kont geven en poetsen!
Ik heb eigenlijk niets te melden. Heel saai dus.
Slaapkamer is saai stofvrij.

Snjokorn, heerlijk zo saai alsdat jij bent zeg.
Steph: ik zit inderdaad in saai Norge, Oslo om precies te zijn. Nu naar buiten kijkend vanaf de 9e verdieping zie ik 1 saaie witte wereld. Sneeuw op de grond, huizen, bomen, heuvels en mist in de lucht.
WTF?
Ow, Abusu wat erg zeg. En ook nog zo saai. HEERLIJK. I love Norge maar uiteraard wel saai. Gelukkig één keer in de maand een kaartje uit Norge. Vorige maand een king-size van het Opera/balletgebouw waar ik ook nog eens heb opgestaan, wel saai uiteraard.

Balen die mist en zo saai die sneeuw.
ik heb iets saais te melden.had een sollicitatiegesprek vanmorgen (flexcontract nu bij de zorginstelling zelf) wat kort maar bondig gesprek.ze weten hoe ik werk,ze willen me graag.en hebben mij zo hoog mogelijk in geschaald wat mogelijk was.bedoel in functiejaren.

dit compenseerd mn lagere reiskostenvergoeding wel.krijg nu net zoveel als een gediplomeerde die er 5 jaar werkt.nou das best een saaie deal vind ik.

natuurlijk komt eea op papier naar mij gezonden voor ik teken.

tis weer berekoud hierzo,heb een keramisch kacheltje gekocht voor in ut hondenhuis en een natendroogzuiger.

nu krijgen ze de hele maand geen zakgeld meer.
Saai gefeliciteerd Dez. Tóch gekregen wat je wil...

*zoekt even saaie slingers*

Dez, gefeliciteerd ermee zeg.

Ook saai voor de ondjes geen zakgeld meer.
quote:steph schreef op 27 januari 2010 @ 17:58:

Dez, gefeliciteerd ermee zeg.

Ook saai voor de ondjes geen zakgeld meer.Dat kan ze makkelijk saai zeggen. Deze maand is zondag afgelopen
oneee met ingang van de nieuwe maand he...ze kunnen me wat.verwende saaie mormels zijn ut
Sarah wat saai dat jij geen huisdier mag van de landlord. Maar als je mazzel hebt loopt, kruipt, beweegt er genoeg in de tuin (spinnen, slangen)

Steph wat heb jij een saaie dag gehad. Saai op baby gepast, lekker saai flesje laten drinken en ook saai gepoetst.

Abusu vast een saai uitzicht zo van negen hoog af. En nog wit ook!

Zakgeld voor ondjes is wel goed besteed. Die zullen niet klagen met deze kou. En voor je nieuwe baan een hoop saaie

Ik heb een saai triest berichtje tussendoor.

Er is hier weer (net als vorig jaar) een ijsbeer aan land gekomen (in het noord oosten of all places) maar hij is helaas saai neergeschoten...

Echt heel saai. Ik woon hier nou bijna 14 jaar (volgende week is het zo ver), de eerste 12 jaar nergens last van gehad en vorig jaar dus 2 van die beesten (ziek en zwak, uiteindelijk ook neergeschoten) en nu ook al weer 1.

Het zee-ijs is niet eens in de buurt van waar hij nu gevonden is ???!!
tijd om saai te lachen....

Ik moet nu saai naar een hele saaie vergadering....
Goedemorgen elfenmaisjes die dansen bij maanlicht,

Wat een saai en triest bericht Snjookje. Zielig ook. Het zou eigenlijk niet moeten mogen een dier afschieten. Ik zou liever hebben gezien dat hij verdoofd was, behandeld was -als hij ziek was- en dan weer terugbrengen waar hij thuishoort.

Euhmmm dat plaatje om te lachen, moet de achterkant lezen. En da ken nie nu.

Hoop dat je saaie vergadering niet al te langdradig was. Anders zou je saai in slaap gevallen zijn.

Iedereen een hele fijne maar saaie dag!
Dushi:

Daar was vorig jaar ook al een hele discussie over. Ten eerste hóe breng je 'm terug naar waar hij thuis hoort en ten tweede zou hij in quarantaine moeten (duh)... Hij wordt vandaag naar Reykjavík vervoerd en daar wordt er sectie op 'm verricht. Dikke kans dat deze ook ziek was...

De achterkant lezen van het plaatje???? van onder naar boven lezen toch!!!!

Ik heb de vergadering saai overleefd. Was gelukkig maar een uurtje.

Saaie dag allemaal.
Hmm was nog niet wakker vanmorgen hahaha. Lees net dat je de tekst van onderen naar boven moet lezen hahaha. Ik met mijn saaie duffe kop gewoon die tekst van boven naar beneden lezen.

Snap wel dat het een discussie is. Zoveel ijsberen zijn er nu eenmaal niet meer in de vrije natuur. Hoop wel dat het nu even afgelopen is met verdwaalde ijsberen die opzoek gaan naar de kerstman en ijsjes
Er is, nadat er vorig jaar een paar mislukte pogingen gedaan zijn om 2 beren levend te vangen, een besluit gemaakt dat elke ijsbeer die hier aan land komt afgemaakt moet worden. Er moet wel een officieel verzoek worden ingediend enzo... bladiebladiebla. Heel saai allemaal.

Deze beer was bij een boerderij aangekomen en de boerin had zichzelf maar op zolder in veiligheid gebracht (nadat ze alarm had geslagen).

De politie heeft voor de komende dagen nog een waarschuwing afgegeven, het zou kunnen zijn dat er nog een volwassener dier in de omgeving rondloopt.... (ja lekker, je zal er eentje tegenkomen).

De kustwacht gaat met helicopter(s) het gebied afspeuren vandaag...

Wordt saai vervolgd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven