***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Hiii!

Wat leuk Laar, al die kadootjes! Ik ben er serieus nog niet aan toe gekomen! *schaam* Ik heb het echt heel druk gehad de laatste tijd, voor een deel ook met mezelf, maar de laatste twee weken ook weer met de buitenwereld.

Bo is goed gegaan, ze moet daar wel een nachtje blijven. Is net een ziekenhuis alleen dan met kooien om de bedden heen. Ze heeft een infuusje. Ze hebben 2 botsplinters verwijdert, als dat niet genoeg is dan eet ik haar riem op! Nu dus duimen voor een voorspoedig herstel en een vriendelijke rekening. Anders moeten we alsnog haar riem opeten omdat we geen geld voor eten hebben!

Ik heb vanmiddag mijn petekind voor het eerst hier gehad, Y is nu 9,5 maand. Robbie is JALOERS! Gillen, huilen, woedeaanvallen omdat Y met ZIJN blokjes wilde spelen en Robbie ze niet uit zijn knuistjes mocht trekken van mama .. En omdat Robbie een huil/woedeaanval kreeg kreeg Y er natuurlijk ook een want die huilt met iedereen mee , dat doen ze op die leeftijd. C kwam ervoor zijn werkkamer uit en vroeg of hij ergens mee moest helpen... Affijn, na eenzame opsluiting en een kleine 3 kwartier later was de woede bij Robbie enigszins gezakt (lees: hij was te moe om zich nog druk te maken en ging op de bank hangen en naar Nijntje kijken) en Y heeft verder nog een leuke middag gehad met de blokjes, de ladekasten in de gang en met vette vingers op de terrasdeuren te smeren. Lief kind

Wat doen jullie tegen jaloezie?? (Vroeg de mama met één kind )

Verder heeft het vandaag ongans gesneeuwd (Robbie slee! Robbie slee! Robbie slee! Robbie is weer blij ) en maak ik me zorgen over mijn aankomende reis naar NL, zondag. Ik ga de weerberichten maar es lezen.

Fijne avond!
Laar, graag gedaan. Ik wou eigenlijk een leuke knuffel kopen voor pop, maar die ze verkopen niks leuks bij Bol.

Ik heb dat boek zelf ook gelezen en vond het heel mooi. Ik hou wel van zulke biografieën en haar leven was erg interessant.

Fijn dat Puk zo braaf meedoet in de slaapjes van Pop, handig!

Finn heeft 's middags ook minstens een uur nodig. Maar hij gaat soms wel wat later naar bed 's avonds. De ene keer moet hij ook eerder op dan de volgende. Eigenlijk is iets van 13 - 14 uur per dag het beste voor hem (maar hij krijgt het niet altijd).

pff, ben druk bezig de reviews te bekijken van mobieltjes. Kan uit een aantal kiezen, en wil eigenlijk een met GPS en met een beetje een goede camera.

Heb (en hopelijk hou) toch nog een blackberry van de zaak, daarmee kan ik erg makkelijk sms-en en mailen.

Nu lekker bankhangen en een serie kijken.
Nog een DVD tip van Robbie aan zijn vriendjes en vriendinnetjes:

Muis!

http://www.bol.com/nl/s/d ... ex.html?_requestid=111951

Robbie is er he-le-maal verzot op. Het leuke vind ik dat het hele alledaagse situaties zijn (Muis gaat plassen, Muis gaat boekje lezen, Muis gaat buiten spelen) en dus heel herkenbaar. Voor Robbie, die niet zo goed praat, is het een enorme alledaagse hulp. Robbie heeft nu ineens allerlei werkwoorden geleerd van Muis.

Wie heeft ooit verteld dat TV kijken niet goed is? OK, te lang is niet goed, maar Robbie heeft echt veel geleerd van de lieve Muis!
Swis, koop een Iphone! Ik ben er zelf zo blij mee!

Xaloy, fijn dat alles goed is gegaan met Bo'tje. Ik ga even kijken naar die Muis-dvd's! Steijn en Huug vinden Muis geweldig!
Fijn dat het goed gaat met Bo!

Xaloy, denk dat het heel goed is dat je je nu even bezig houdt met jezelf! Het kaartje zal je wel over een week krijgen. De paar keer dat ik iets naar Swiss heb gestuurd duurde het eeuwig voor het aankwam namelijk.

Tsja, jaloezie.... moeilijk hoor. Er komen niet zo heel vaak kinderen spelen, maar de laatste tijd vindt Puk het heel erg moeilijk om zijn speelgoed te delen. Lastig hoor. Ik laat het meestal eerst even (maarja, die kinderen zijn van Puks leeftjd) en ik speek Puk dan heel streng toe.

Swiss, ik heb ene Nokia 6700 en daar ben ik heel blij mee. Er zit ook navigatie op (gebruik ik niet, want is ingebouwd in de auto, maar toch).

En nu ga ik lekker bankhangen.
Dat zou enorm fijn zijn Muis! Heel fijn dat A. dat wil doen!!
Xaloy, Steijn en Huug zijn niet enorm territoriaal met hun speelgoed (voordeel van een tweeling!), maar het gebeurt wel eens dat een kindje/broertje niet met een speeltje mag spelen. Van mij mogen ze kiezen:

- Samen spelen. Als dat niet lukt, dan

- Zet ik het weg tot ze wel samen kunne spelen.

Hier werkt deze aanpak goed, maar ik denk dat dat komt door twee kinderen die niet beter weten dan dat ze alles altijd moeten delen. Meesje is nog (te) klein en maalt nog niet zo om eigen speeltjes.
Muis, als een ipone bij het aanbod zat, had ik die idd direct genomen. Ik hoop dat een fusie tussen mijn provider met Orange doorgaat, want dan komt de iPhone ook in het aanbod. Dan ga ik direct over.

Laar, de 6700 staat ook op mijn lijstje, ik vind een GPS wel makkelijk en ik geloof dat de camera ook wel redelijk is.

Xaloy, samen spelen, samen delen is erg moeilijk. Vooral als de speeltjes van een kind zijn. Denk dat hij er echt aan moet wennen.

Muis is hier al tijden een hit. Finn kan inmiddels al helemaal uitleggen wanneer er wat gebeurt. Maar hij blijft het leuk vinden!
Wennen inderdaad, Y komt hier nu vaker naar toe, en ik heb er nog een argument bij de kindergarten!
swiss hier de nokia e 52. Krijg je nu ook gratis navigatie op.muis gezellig om af te spreken. Alleen nu een druk programma ivm de aankomend wintersport.vanaf volgende week gaan de jongens op donderdag naar de crèche en zijn we vrij op woensdag. laar fijn te horen dat t goed net jullie gaattrein is er. Tot later
Neen hij slaapt zeker al drie maanden niet meer tussen de middag. Wou ie ook niet meer. Op school kunnen de kindjes slapen, maar dat wil ie ook niet. Dus als resultaat een doodmoe kind. In de vakantie bleef ie wel op tot 20 u zonder gehuil en zonder middagslaapje.

Straks naar de vakbond, heb een jobaanbieding gekregen en zou daar graag op solliciteren. Nadeel is dat het maar halftijds is, nu gaan vragen of ik halftijds kan gaan werken en daar nog iets van de arbeidsdienst er voor bij krijg. Indien ja ga ik solliciteren.
Camera is heel goed Swiss. Weet even niet meer hoe het zat met megapixels enzo.

Wanneer is de wintersport BM?
Swiss, ikheb de LG viewty, erg goede camera, GPS ed. Moet er nog erg aanwennen, heb m pas een week, maar vind t een leuk speelledingetje. Wintersport, lekker BM.

Wat fijn dat puk en popje samen slapen. Heb je ook nog wat rust. N slaapt denk ik nog 2 a 3 x per week. De rest wil ie niet meer. Hij is zo superleuk op het moment. Speelt lekker zelf, roept de hele dag, ik vind jou heel lief mama, smelt, speelt met T. Echt super!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Net naar de vakbond geweest, bijpassen is niet mogelijk, maar toch gesolliciteerd, zou me een 300 euro schelen met wat ik nu van uitkering krijg.

Verder nog gesolliciteerd naar functie van sales support en inpakster.
hehe, morgen nog eens langs een uitzendkantoor waar ze wel banen hebben als commercieel medewerker binnendienst. Ben eens benieuwd.
Laar, ik ben stom geweest! Ik ben vergeten het meerijdplankje aan A. te geven...Mea culpa! Is het goed als hij het morgen komt brengen?

DN, Steijn en Hugo zijn ook zo gezellig! Ze kwekken de ganse dag over alles en niets, helpen graag (behalve als het moet), Huug is zo lief met Mees en Steijn is gewoon zichzelf: gemoedelijk en gezellig. Ik vind dit zo'n leuke leeftijd! (misschien zeg ik volgende week weer iets anders, maar goed.)

Ik ben me een aap geschrokken vandaag! Hugo kan het traphek dus open maken (wisten jullie al) en hij had dit vanmiddag ook gedaan. Ineens was ik Mees en Hugo kwijt (ik was met Steijn bezig), tot ik Hugo bóven iets tegen Mees hoorde zeggen! Mees was dus naar boven gekropen onder de bezielende leiding van Huug...Waarom? Hugo wilde samen met Mees Casimir aaien en Casimiertje was net naar boven gelopen.

Ik heb Huug enorm op zijn flikker gegeven en hij was wel erg schuldbewust daarna. Hij had volgens mij echt geen kwaad in de zin gehad en wilde alleen gezellig met Meesje Casimir gaan aaien, maar hij moest ook weten dat dit niet kan en dat hij nóóit het traphek zelf mag openmaken, aangezien Mees nog te klein is om zelfstandig de trap op en af te gaan.

Hugo had vanochtend poep in zijn luiertje en wilde op de wc, waarna ik zijn luier moest legen in de wc! Het was wel schattig! (en gaf een enorme zooi, maar Hugo is nu de Grote Poeperd en daar is hij trots op!)
Hehe daarstraks ff paniek de luiers waren op, gelukkig heeft schoonma der nog eentje liggen, voor als Xander langskomt.

Tegenwoordig gaat Xander een emmer halen om water in te doen als hij gepoept heeft. Dan roept ie mama met de emmer in de hand en moet ik mee komen naar de verschoontafel. Maar zelf roepen voor ie moet poepen om op de pot te gaan how maar.
Witchke, heb je geen tijd om naar de winkel te gaan? Of is Xander al thuisgekomen? Wel handig dat er bij je schoonouders luiers liggen.

Oef Muis, kan me voorstellen dat je schrok zeg.

DN, de LG staat niet op het lijstje van mogelijkheden.. Zit nu te dubbel tussen die van BM en die van Laar. Die van Laar heeft eigenlijk slechte resultaten, maar lijkt me eigenlijk wel wat. Wel de beste camera. En da's wel leuk!

Heerlijk wintersport BM. Gaat Koen ook op ski-les? Of wil je nog even wachten? Waar gaan jullie eigenlijk heen?

Hier een zenuwslopend dagje. Ik wacht op de resultaten, maar die zijn tot nu toe nog niet binnen (had net nog een mailtje van de trial-arts dat er nog niks in het systeem staat). Grr, slik, hmm, oeps, bah, bibber .............
Joepie, ook de tumor-markers duiden niet op de aanwezigheid van een metastase! Joepie, hoera, eindelijk weer even rust!
*JOEPIE!!!!!!!*
O wow, wat een fantastisch nieuws Swiss! Heel erg fijn voor je!
wow swiss, wat een geweldig nieuws! Ik ben zo blij voor jullie!!!!

Doet een rondedansje!!!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
jaha, goed nieuws Swiss!! ben zo blij voor je!!!
Oh Swiss wat fijn! Ben helemaal blij voor jullie. Nu met de ontlading merk je misschien pas hoeveel spanning je ervan gehad hebt.

De E52 is fijn. Je kunt er ook lekker op internetten (als je het nodig hebt). Navigatie werkt ok (en is nu gratis).

Is B nog thuis, of ben je morgen alleen? Gaat misschien wel gemakkelijker nu je in ieder geval weer blijer in je hoofd bent.

Drop: Wat spannend dat het nu zo gaat lopen met jullie webshop. Ben heel benieuwd hoe het er uit gaat zien. Hebben jullie al een proefsite in de lucht of ga je via mp verkopen?

Laar: Petje af hoor dat je je er alweer zo doorheen slaat met een vriend die alweer veel aan het werk is. Je bent nog kraamvrouw. Moest wel lachen om je wandelverhaal hoor. Op een gegeven moment wil je gewoon echt naar buiten, alleen was het moment nu niet helemaal handig

Hier is je kaartje trouwens wel aangekomen. Erg mooi! En wat is popje een mooi meisje.

Witch: Wat ben je echt actief met solliciteren. Hopelijk komt er snel iets passends voor je.

Wij gaan over 1,5 week naar Les Gets (Frankrijk) onder het meer van Geneve. We gaan met mijn broertjes en hun vriendinnen. Heb er echt onwijs veel zin in. Denk niet dat Koen op skiles gaat. Ik geloof niet dat hij er al aan toe is. Laat hem nog maar even lekker genieten van de sneeuw. EJ en ik gaan denk om de beurt skien en snowboarden. Als het EJ al lukt om te skien met zijn nieuwe kruisband. Verder zullen we wel eens een dagje oppas hebben.

Nu druk met allerhande activiteiten. Had ik al verteld dat ik een EHBO cursus doe. pff is nog best ingewikkeld, zeker omdat je voor het examen alles volgens de vaste procedures moet doen. Kan wel iemand in de stabiele zijligging leggen of reanimeren. Verder ga ik in de clientenraad van de kraamzorg.

Daarnaast ook nog heel druk op mijn werk. Ben blij als het straks even vakantie is.

Jongens gaan goed. Gijs is echt een grappig mannetje met een heel eigen willetje. Hij duwt je echt weg of kruipt weg als hij iets niet wil. Verder praat hij best al wat woordjes en zijn de eerste echt stapjes een feit. Nog altijd kan hij sneller kruipen. Koen kletst alles aan elkaar. Maar heeft ook veel standaardantwoorden. Als ik vraag wat hij op de creche gedaan heeft, heeft hij altijd gepuzzeld aan de bob de bouwer puzzel, als we gaan lezen, moeten wij zijn 'trekkerkrant' lezen (een reclamefolder met allemaal modeltrekkertjes).

Ga de laptop ff vrijmaken voor vriendlief

Fijne avond allemaal.
Ook al op wintersport BM, leuk!

Haha, Huug een luier in de plee leggen! Nou ja, als dat een begin is is het ook mooi! :-)

Het sneeuwt als een gek en ik moet om 8 uur in de stad zijn, medicijnen halen. Denk dat ik dat maar niet ga doen. Geen zin om daarvoor in een chaotisch ochtendverkeer te moeten rijden.

Met Bo gaat het OK. De operatie is goed gegaan en de wond is lekker klein (die gaatjestechnieken kunnen ze ook bij honden doen tegenwoordig, echt superhandig, hoeven ze ook niet meer zo'n kap op!) ze heeft enorme pijn aan haar poot voor en aan de poot achter waar het infuus aanzat. Dus ze hompelt met 2,5 poot door het huis. Helaas laminaatvloer dus ze glijdt vaak uit. Da's zielig, maar ik kan het niet veranderen. Heb haar vanmorgen nog niet zien lopen, hoop dat het snel wat beter wordt, iig met de achterpoot. Lullig ook: Ze is voor een groot deel aan de voorkant kaal geschoren, en net vandaag wordt er veel sneeuw verwacht. Kkkkoud! Een lange sok aantrekken zal ze niet accepteren (leer mij Bo kennen). Dus zal ze een koude poot krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven