Moderator Overig

04-01-2010 17:52 634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:

vivaangel5@gmail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.

Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.

Vriendelijke groet,

Angel 5
Beste Bianca,

het topic is dicht.

Groet,

Angel 5
Beste Angel,

ik weet niet of dit het juiste topic is, maar het gaat over het volgende.

Ik las dat ik in het midden van de maand de meeste stemmen had voor fvdm (waarvan ik eerder nooit had gehoord overigens)

Ik vond het wel leuk, totdat ik de reacties eronder las. Alsof ik alleen maar in 1 kletsgroepje zit en daardoor veel stemmen kreeg.

Punt 1 : Voor 3000+ forumde ik op relaties en overige en heb daar best veel gepost. Nog steeds, maar minder.

Punt twee, de reden dat er gestemd was op mij is een speciale reden, ik wil daar verder niks over kwijt, dat doet even niet ter zake. het doet wel ter zake,maar het irriteert mij dat iedereen meteen maar denkt : Oh,weer een kletser, zo kan ik het ook. Zonder ook maar iets van de reden te weten.

Bij deze, ik zal vast al vet ingehaald zijn, maar mocht dat niet zo zijn, ik gun het nummer twee.

Vooral om de postings eronder. Het voelt bijna als persoonlijke aanval en of het me niet gegund wordt. Jammer, want ik was best een beetje trots.

Maar goed.

Dit is dus de boodschap. Geef de eer aan degene die hem volgens anderen wel verdient

Groet,

Zjeen
Kan mijn topic: Mooi huis! worden verhuisd naar thuis??
Beste Zjena,

Ik heb er een reactie geplaatst! Voor mij hoef je je niet te verdedigen, zelfs al zóu je maar in 1 topic posten; wanneer jij de meeste stemmen hebt, word je gewoon FvdM, ondanks mensen die dat 'niet eerlijk' vinden.

Verder heb ik geen inzage in de stemmen, dat gebeurt allemaal op de Vivaredactie.

Beste Brummetje,

je topic is verplaatst!

Groet, Angel 5
Beste allemaal,

het topic 'dit gaat mij te ver' is verwijderd omdat er veel persoonlijke aanvallen in staan, waaronder op HPL die zich niet meer kan verdedigen, en opschonen gaat teveel tijd in beslag nemen. Waarschuwingen mbt dit topic volgen vanmiddag.

Overigens is Teakhoutensidetable niet Hoipippilangkous.

Groet,

Angel 5
Bedankt voor je reactie , Angel,

groet

Zjena
Quote Geve:

Een vraag eindigt in een vraagteken en de 3e enkelvoud van beschuldigen eindigt op T. Ik beschuldigD jou dus nergens van, onnozel wicht.

Hij scheldt mijn kind uit. Mag dit?
Beste Yasmijn,

actie is ondernomen.

Groet,

Angel 5
quote:Viva Angel5 schreef op 28 januari 2010 @ 11:43:

Beste allemaal,

het topic 'dit gaat mij te ver' is verwijderd omdat er veel persoonlijke aanvallen in staan, waaronder op HPL die zich niet meer kan verdedigen, en opschonen gaat teveel tijd in beslag nemen. Waarschuwingen mbt dit topic volgen vanmiddag.

Overigens is Teakhoutensidetable niet Hoipippilangkous.

Groet,

Angel 5Vanwaar deze laatste opmerking? Is dat hier een vraag geweest?
Beste Willem,

ik heb daar diverse rapportages over ontvangen.

Groet,

Angel 5
quote:Viva Angel5 schreef op 29 januari 2010 @ 08:52:

Beste Willem,

Groet,

Angel 5

....en waarom doet mij dat nou weer aan een kleuterschool denken...

En waarom is mijn posting omtrend dat de sidetable Pip niet is verwijderd??
quote:Viva Angel5 schreef op 29 januari 2010 @ 08:32:

Beste Yasmijn,

actie is ondernomen.

Groet,

Angel 5

Beste Angel Five,

Hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

Yasmijn
quote:Viva Angel5 schreef op 29 januari 2010 @ 08:52:

Beste Willem,

Groet,

Angel 5

Bah, wat een sfeer van wantrouwen en achterdocht.

Zou je willen aangeven wie de melders in deze waren?

Zo nee, waarom niet?

Het lijkt wel alsof er een ware heksenjacht op hoipippielangkous is ontstaan. Vind je ook dat anoniem klikken over een vermeende opvolgnick van een eerder geband forummer niet bijdraagt aan een positieve sfeer op het forum?

Zo nee, waarom niet.

Zo ja, wat denk je daar aan te willen veranderen?

Mensen die anderen verdenken de opvolger van een eerder geband persoon te zijn zouden op deze manier iedereen verdacht kunnen maken. Denk je dat het zinvol is om als forummer, nadat iemand een permaban heeft gehad, de rol van politieagent of detective op zich te nemen en tijd te steken in het actief zoeken naar vermeende opvolgers van iemand met een permaban?

Zo nee, waarom wordt dat niet in jouw eerdere bericht, dat een negatieve check bevestigt, vermeld?
@Goldielocks en @Willem, de mogelijkheid postings te kunnen rapporteren is nu eenmaal onmisbaar op dit forum. De angels kunnen niet alles lezen (en ik al helemaal niet) en zijn voor 't uitvoeren van hun taken dus deels afhankelijk van meldingen door anderen. Ik heb liever dat mensen via een rapportage melden dat ze denken dat nieuwe forummer Y eigenlijk gebande forummer X is dan dat ze dat op het forum zelf posten...

@dangeensuus, om welk bericht van jou gaat 't precies?

Willen jullie eventuele nieuwe vragen n.a.v. mijn bericht hier in het 'vragen aan vivamod'-topic stellen? Dan kan dit modtopic weer gebruikt worden waarvoor het bedoeld is, namelijk voor verzoekjes aan Five.

bedankt!

Naomi
De off topics worden verwijderd.

Willen jullie dit topic schoon houden?
quote:Viva Angel5 schreef op 28 januari 2010 @ 11:43:

Beste allemaal,

Groet,

Angel 5In het "dictatoriaal topic" wordt trouwens vrolijk verdergegaan met de aanvallen (tjes?) op HPL. Weliswaar wordt het dan weer gedelete, maar toch, de toon is weer gezet.
quote:Liv schreef op 29 januari 2010 @ 14:06:

[...]

In het "dictatoriaal topic" wordt trouwens vrolijk verdergegaan met de aanvallen (tjes?) op HPL. Weliswaar wordt het dan weer gedelete, maar toch, de toon is weer gezet.Ik ga voor je kijken.
Dank je. Vind het zo kinderachtig wat daar nu weer gebeurt.
quote:Viva Angel4 schreef op 29 januari 2010 @ 14:05:

De off topics worden verwijderd.

Willen jullie dit topic schoon houden?das nou jammer dat je net mijn posting weghaalt, daarin reageer ik op een antwoord dat ik van vijf kreeg, en ik ben er nog steeds niet uit hoe het nu zit, maar laat maar zitten, niet belangrijk
Is dat dictatoriale topic nu weg?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Jeumig angels, zijn jullie al moe?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2010 @ 14:18:

Is dat dictatoriale topic nu weg?

Niet weg, gesloten.

Staat ergens onderin. Daarin staat ook waarom.
quote:dangeensuus schreef op 29 januari 2010 @ 14:10:

[...]

das nou jammer dat je net mijn posting weghaalt, daarin reageer ik op een antwoord dat ik van vijf kreeg, en ik ben er nog steeds niet uit hoe het nu zit, maar laat maar zitten, niet belangrijk

Misschien kun je je vraag nog een keer stellen?

Ik herkende het niet als zodanig.
quote:lapin schreef op 29 januari 2010 @ 15:38:

Jeumig angels, zijn jullie al moe? Ik snap je niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven