Moderator Overig

04-01-2010 17:52 634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:

vivaangel5@gmail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.

Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.

Vriendelijke groet,

Angel 5
Beste Bronny,

ik heb het slotje voldoende gemotiveerd in mijn eindpost. Ik neem aan dat ik het topic voor Pippi niet aan je uit hoef te leggen?

Groet,

Angel 5
Five,

Er mag een slotje op 3000+ deel 30.

Alvast bedankt!

Vr. Gr. Appel
Beste Appeltjesgroen,

het topic is gesloten!

Groet,

Angel 5
quote:Viva Angel5 schreef op 06 februari 2010 @ 09:06:

Beste Bronny,

ik heb het slotje voldoende gemotiveerd in mijn eindpost. Ik neem aan dat ik het topic voor Pippi niet aan je uit hoef te leggen?

Groet,

Angel 5

Dat je het topic sluit vanwege hengelen of provoceren kan ik begrijpen al denk ik eerder dat het komisch bedoeld is.

Maar dat je schrijft dat topics voor/over een andere forummer zijn niet toegestaan en dat uitzondering hierop de felicitatietopics zijn dat begrijp ik niet.

Ik vind het Pippi topic niet bepaald een felicitatie topic en ook het topic voor Mirlo is dat mi niet.

Ik vind dan dat je niet consequent bent, dat is alles.
Angel, hoe moet je nou iemand zeggen dat je iets op haar posting wilt zeggen en weet dat het hier niet mag, zie onderstaande posting.

Ja ik weet van het uitpraattopic, maar hoe weet iemand dan dat ik haar wat wil zeggen? Ik geloof niet dat alle forummers elke dag dat topic gaan bekijken of er iets staat op iets wat ze geschreven hebben.

Zou het dan mogen A5 dat ik bijv. hier zeg. "Bronny, ik wil er iets op zeggen, ik schrijf het bij het Uitpraattopic? ".

Als het niet mag, haal maar weg hoor, weet alleen niet hoe je het tegen iemand kan zeggen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Bronny schreef op 07 februari 2010 @ 13:27:

[...]

Dat je het topic sluit vanwege hengelen of provoceren kan ik begrijpen al denk ik eerder dat het komisch bedoeld is.

Maar dat je schrijft dat topics voor/over een andere forummer zijn niet toegestaan en dat uitzondering hierop de felicitatietopics zijn dat begrijp ik niet.

Ik vind het Pippi topic niet bepaald een felicitatie topic en ook het topic voor Mirlo is dat mi niet.

Ik vind dan dat je niet consequent bent, dat is alles.

Beste Bronny,

dat mag je gerust vinden. Je mag het ook aangeven bij Naomi.

Groet,

Angel 5
quote:mylenevalerie schreef op 07 februari 2010 @ 13:48:

Angel, hoe moet je nou iemand zeggen dat je iets op haar posting wilt zeggen en weet dat het hier niet mag, zie onderstaande posting.

Ja ik weet van het uitpraattopic, maar hoe weet iemand dan dat ik haar wat wil zeggen? Ik geloof niet dat alle forummers elke dag dat topic gaan bekijken of er iets staat op iets wat ze geschreven hebben.

Zou het dan mogen A5 dat ik bijv. hier zeg. "Bronny, ik wil er iets op zeggen, ik schrijf het bij het Uitpraattopic? ".

Als het niet mag, haal maar weg hoor, weet alleen niet hoe je het tegen iemand kan zeggen.

Beste MV,

je mag rustig hier eens wat tegen een medeforummer zeggen, ik haal het echter na verloop van tijd wél weer weg wegens offtopic. Daarnaast begrijp ik wel dat je dingen wilt uitleggen, maar daar is dit topic dus eigenlijk niet voor bedoeld. Vervelend, snap ik, maar in het huidige klimaat is er (voor mij) geen ruimte om daar voor te geven op het modtopic.

Groet,

Angel 5
Bedankt Angel, duidelijk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Beste engel 5,

Zou je het 31ste deel van het 3000 topic willen sluiten? We zijn er alweer doorheen

Groetjes,

IBI

*weet trouwens niet of ze terug leest. Misschien je oproep opnieuw doen in deel 32?*
Ibi,

slotje is er op! En Floor heeft me inmiddels al terug gemaild, thanx!

Groet,

Angel 5
Het oproepje tbv borstkanker is verplaatst naar het prikbord.
Het nieuwe oproepje is verwijderd.

Mammacrew; hier is jullie eerdere oproep;

Steun de strijd tegen borstkanker!!
Five, Tjilla is al een tijdje ziek en laat zich niet zien bij mama kwijt.

Zou jij haar eens willen mailen?
Hai Yas,

wil ik wel doen, maar had jij haar mailadres niet? Zal ik vragen of ze contact met je opneemt?
Nee, heb ik niet, maar jij wel

Vraag haar maar even of ze wat wil laten horen.
Consider it done
Thanks!
Lieve 5,

de dames van 3000 zaten me te haasten met hun gekwek, ik heb iets verkeerd gedaan hihi..

Kun je de titel veranderen? Het moet zijn 3000+ home sweet home en dan verander ik het have fun enzo wel naar beneden. Waar het hoort..

Bedankt!
En mag er misschien *deel 33* in de OP staan?

Thnx!
Hoi 5,

Mag er een slotje op deel 32 van de 3000 reeks? (ik begin steeds meer te geloven dat 3000 staat voor het aantal gewenste topics

)

Deel 33 is reeds geopend.

Groetjes,

IBI
Lieve Five,

Zou je de titel van het Goedemorgen-topic kunnen veranderen in Goedemorgen, -middag en -avond-topic? We wensen elkaar inmiddels de hele dag door alle goeds, vandaar.
Ibi,

Topic is dicht

Chocolover,

ik heb je titel veranderd

Elynn,

Done! En snack ze

Groet,

Angel 5
Lieve Angel, kan de topictitel van mijn topic : Mamasaar, de natte droom van iedere man

worden veranderd in:

Mamasaar, de natte droom van iedere man behalve Xander
Vijf, thanx. Ik ga me op de zaterdagochtend in alle vroegte maar 's storten op de champagne en happen die daar voor me klaar staan.
@Suus; nêh.....

@Elynn *hips*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven