Trouwen in 2010
zaterdag 7 november 2009 om 23:48
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?
Nickname // Trouwdatum of periode // Budget
Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)
theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000
Visje66 // 5 maart 2010 //
Bridges6 // 10 maart 2010 //
goudkever // 29 april 2010 //
MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500
Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000
dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500
Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500
Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤
Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000
fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000
Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000
abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000
legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500
ilske79 // nazomer 2010
regen // september 2010 // ¤11.000
Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max
miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000
Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
sterretje // ??? 2010 //
joos80 // ??? 2010 //
Sarafin // ??? 2010 //
DarkEnchantress // ??? 2011 //
Tuut // to be proposed //
Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //
pipo79 // to be proposed //
Bonny82 // to be proposed //
Nickname // Trouwdatum of periode // Budget
Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)
theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000
Visje66 // 5 maart 2010 //
Bridges6 // 10 maart 2010 //
goudkever // 29 april 2010 //
MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500
Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000
dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500
Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500
Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤
Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000
fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000
Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000
abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000
legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500
ilske79 // nazomer 2010
regen // september 2010 // ¤11.000
Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max
miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000
Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
sterretje // ??? 2010 //
joos80 // ??? 2010 //
Sarafin // ??? 2010 //
DarkEnchantress // ??? 2011 //
Tuut // to be proposed //
Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //
pipo79 // to be proposed //
Bonny82 // to be proposed //
woensdag 27 januari 2010 om 21:44
Bij het zien van die zachtgroene jurk krijg ik het idee dat hij verwassen is.. Vind het ook niet mooi. Die leverkleur? Die vind ik wel mooi, maar is denk heel lastig met kleur pak voor de man. Ik zou daar nooit zwart ofzo bij doen. Maar als je het er in het echt bij houd, kan het heel anders ogen natuurlijk.
Ik stop er voor vandaag weer mee, want die stomme &$%^$@$@! plaatjes lukken niet. Pfff... Tot morgen ergens dames!
Ik stop er voor vandaag weer mee, want die stomme &$%^$@$@! plaatjes lukken niet. Pfff... Tot morgen ergens dames!
woensdag 27 januari 2010 om 21:49
quote:Mevrouwdekees schreef op 27 januari 2010 @ 21:45:
Zo'n soort champagnekleur lijkt me prachtig bij zijn haar, maar het moet jou ook maar net staan. (ik heb het aangehad en zag eruit als een natte krant)
[afbeelding]
rood zwart? (rechts)
[afbeelding]
vind dat champagne zo flets.
en die rood zwarte echt yikes.
Heb vaak rood/zwart aan maar dan wel in een heel andere combi.
Wil trouwens geen shiny stofjes, dat vind ik echt heel lelijk.
Zo'n soort champagnekleur lijkt me prachtig bij zijn haar, maar het moet jou ook maar net staan. (ik heb het aangehad en zag eruit als een natte krant)
[afbeelding]
rood zwart? (rechts)
[afbeelding]
vind dat champagne zo flets.
en die rood zwarte echt yikes.
Heb vaak rood/zwart aan maar dan wel in een heel andere combi.
Wil trouwens geen shiny stofjes, dat vind ik echt heel lelijk.
woensdag 27 januari 2010 om 21:49
Grappig dat het hier nu over het wel/niet in het wit trouwen gaat. Bij mij zegt iedereen als ik zeg dat ik echt niet in het wit ga 'o, dat had ik eigenlijk ook niet verwacht...'
Overigens denk ik er nu over om toch maar eens naar witte jurken te kijken, al vind ik dat wit (en aanverwante 'kleuren) mij eigenlijk niet zo goed staat én ben ik bang me de hele dag zorgen te maken over vlekken, hahaha! Maar wie weet, zeg nooit nooit!
MdK, als je goeie tips hebt, ik houd me aanbevolen!! Overigens was mijn moeder qua hoe de jurk stond redelijk weg van deze jurk... (tja, wat je daar nu van moet denken...)
Pipo, ik vind jouw jurken moeilijk te bepalen van deze plaatjes. T zijn nogal stijve modellen en ik kan daar niet zo goed doorheen kijken.
Ik moet wel zeggen dat ik bij bijna alle trouwjurken die hier voorbij komen zoiets heb van 'ja, ik kan me best voorstellen dat iemand dat mooi vind, alleen ík zou het niet hoeven'. Ik kan dus met veel plezier met iedereen meezwijmelen en genieten van jullie ideeën!
EDIT: Ik schreef dit terwijl ik nog niet door had dat er al weer twee nieuwe pagina's waren.... Excuus!!
Overigens denk ik er nu over om toch maar eens naar witte jurken te kijken, al vind ik dat wit (en aanverwante 'kleuren) mij eigenlijk niet zo goed staat én ben ik bang me de hele dag zorgen te maken over vlekken, hahaha! Maar wie weet, zeg nooit nooit!
MdK, als je goeie tips hebt, ik houd me aanbevolen!! Overigens was mijn moeder qua hoe de jurk stond redelijk weg van deze jurk... (tja, wat je daar nu van moet denken...)
Pipo, ik vind jouw jurken moeilijk te bepalen van deze plaatjes. T zijn nogal stijve modellen en ik kan daar niet zo goed doorheen kijken.
Ik moet wel zeggen dat ik bij bijna alle trouwjurken die hier voorbij komen zoiets heb van 'ja, ik kan me best voorstellen dat iemand dat mooi vind, alleen ík zou het niet hoeven'. Ik kan dus met veel plezier met iedereen meezwijmelen en genieten van jullie ideeën!
EDIT: Ik schreef dit terwijl ik nog niet door had dat er al weer twee nieuwe pagina's waren.... Excuus!!
woensdag 27 januari 2010 om 22:00
Ja, dat blauw vind ik heel mooi MdK!! Sowieso heb ik weer heeeeeel veel mooie jurken voorbij zien komen. Het vervelende, lastige, SUPERfrustrerende is, dat ik het allemaal supermooi vind op dit soort plaatjes, maar geen idee heb hoe dat bij mij valt!!!
De jurk op het plaatje die jullie hebben gezien, is petrolachtig richting blauw, die kleur staat wel goed. Ik vind rood ook heel mooi en groen ook en paars ook...
Ik ben gewoon een nerd-bruid, een nitwit bruid die er totaal geen verstand van heeft!
Ach, het heeft weinig zin om er verder lang over te zeuren, ik zwijmel wel weer lekker met jullie mee en ga zo snel mogelijk weer passen. Een winkel in de buurt heeft opheffingsuitverkoop, ik dacht erover om maar gewoon eens 'stiekem' in mijn eentje daar te gaan kijken. Jammer genoeg kan zus volgende week niet naar Den Bosch, waar we ook nog even verder wilden gaan kijken. Ik vind jullie wel vreselijk lief dat je zo je best doet voor me!! (en voor anderen natuurlijk)
Jongens, ik ga naar bed, heb morgen een belangrijk examen (herkansing) en hoop dat ik een beetje slaap!!
De jurk op het plaatje die jullie hebben gezien, is petrolachtig richting blauw, die kleur staat wel goed. Ik vind rood ook heel mooi en groen ook en paars ook...
Ik ben gewoon een nerd-bruid, een nitwit bruid die er totaal geen verstand van heeft!
Ach, het heeft weinig zin om er verder lang over te zeuren, ik zwijmel wel weer lekker met jullie mee en ga zo snel mogelijk weer passen. Een winkel in de buurt heeft opheffingsuitverkoop, ik dacht erover om maar gewoon eens 'stiekem' in mijn eentje daar te gaan kijken. Jammer genoeg kan zus volgende week niet naar Den Bosch, waar we ook nog even verder wilden gaan kijken. Ik vind jullie wel vreselijk lief dat je zo je best doet voor me!! (en voor anderen natuurlijk)
Jongens, ik ga naar bed, heb morgen een belangrijk examen (herkansing) en hoop dat ik een beetje slaap!!
woensdag 27 januari 2010 om 22:01
Nog een kleine toevoeging qua wel of niet 'bloot', zus, moeder en ik hadden al geconstateerd dat de jurk met een halterlijn (waar ik dus geen foto van heb, maar die is makkelijk te realiseren) veel en veel mooier uitkomt, dat me dat echt beter staat. Dus de strapless jurk, daarvan weet ik zeker dat die 't niet wordt!
woensdag 27 januari 2010 om 22:06
woensdag 27 januari 2010 om 22:11
kastanjez...wat verstaat jouw meneer dan onder "spannend"?? ik vind m wel mooi hoor je kunt anders ook even googlen op "modelux tilburg" (volgens mij is de site gewoon modelux.nl hoor..maar weet het niet zeker) en dan kijken bij verlovingsjurken, galajurken of avondjurken. ze zitten in amsterdam en tilburg en hebben leuke gekleurde jurken. ik ga er denk ik mijn verlovings en misschien zelfs trouwjurk kopen(heb mn oog laten vallen op een van die witte galajurken)
woensdag 27 januari 2010 om 22:29
Oooh die witte jurk met dat rode bandje, niet degene die ik bedoelde maar ik vind hem erg gaaf, niet de jurk op zich maar het bandje op die plek, ook iets om over na te denken.
Ik heb zelf op zich niet echt iets met wit, maar omdat ik zelf donker ben vind ik het wel mooi om dan een witte jurk te doen omdat het zo lekker afsteekt. Heb altijd het idee om in een witte jurk te trouwen, maar het is ook geen moeten ofzo. Normaal loop ik veel in zwart, grijs en rood.
Ik heb zelf op zich niet echt iets met wit, maar omdat ik zelf donker ben vind ik het wel mooi om dan een witte jurk te doen omdat het zo lekker afsteekt. Heb altijd het idee om in een witte jurk te trouwen, maar het is ook geen moeten ofzo. Normaal loop ik veel in zwart, grijs en rood.
woensdag 27 januari 2010 om 23:03
Ik heb nog niet echt een vaststaand idee wat ik qua jurk wil, hij mag alleen niet teveel glanzen.
Denk dat bruidslingerie in NL heel lastig wordt voor me, heb maat 75H/80G. Maar op figleaves.com kan je in die maten gewoon bruidslingerie kopen.
Denk dat dat sowieso niet handig is met een jurk kopen, volle heupen, billen en boezem maar wel een slanke taille. Ben een maatje 44 overal soms 46, op de taille na, dat is maat 40.
Maar trouwjurken kunnen versteld worden toch?
Ik denk dat ik geen gekleurde jurk wil, maar er mag wel een kleuraccent in zitten.
Dit vind ik heel leuk, met cowboyboots eronder of allstars
Vind ik ook mooi
En deze heeft ook wel wat vind ik, het hoedje vind ik net iets te:
Denk dat bruidslingerie in NL heel lastig wordt voor me, heb maat 75H/80G. Maar op figleaves.com kan je in die maten gewoon bruidslingerie kopen.
Denk dat dat sowieso niet handig is met een jurk kopen, volle heupen, billen en boezem maar wel een slanke taille. Ben een maatje 44 overal soms 46, op de taille na, dat is maat 40.
Maar trouwjurken kunnen versteld worden toch?
Ik denk dat ik geen gekleurde jurk wil, maar er mag wel een kleuraccent in zitten.
Dit vind ik heel leuk, met cowboyboots eronder of allstars
Vind ik ook mooi
En deze heeft ook wel wat vind ik, het hoedje vind ik net iets te: