Restaurantweek 2010

23-01-2010 10:53 221 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zijn er hier mensen die ergens gaan eten tijdens de restaurantweek?

Waar gaan jullie heen?

Ik ga dit jaar ergens eten in de regio Utrecht/Amersfoort, nog suggesties voor een leuk restaurant met een goede wijnkaart?
in de randstad zijn de sterren restaurants al vol!!
Dank je wel voor de link,

Ik ga dineren bij De Aubergerie in Amersfoort en lunchen bij Rozenmarijn in Maastricht.
Dat ligt er aan op welke dag je wilt reserveren! Ik heb net bij La Vilette (Rotterdam) gereserveerd voor donderdagavond, dat ging zonder problemen!

Edit: La Vilette heeft geen ster meer volgens mij?

Maar Niven nog wel! En De Wanne ook! En daar hebben we ook gereserveerd (oeh, twee keer luxe dineren en een keer luxe lunchen in een week, schandalig zeg!)
Ik ga bij Villa Ruimzicht in Doetinchem en Villa Copera in Tolkamer dineren, joehoee. Hoe kan het eigenlijk dat je nu al kunt reserveren?

Oh en waarschijnlijk ook met 6 vriendinnen lunchen ergens, leuk!

wie heeft er wel eens tijdens de restaurantweek ergens gelunched? Hoe is dat? Is dat het geld waard?
Ik in Blaricum
ja, vertel....?
Alle sterrenrestaurants in Utrecht e.o. al vol...

Al staat er wel:

Bovendien bieden ALLE restaurants nieuwe couverts aan in de Restaurant Week zelf van 1 t/m 7 maart. In deze week zullen elke dag vanaf 12:00 uur nieuwe couverts worden aangeboden.
quote:schuddebuikje schreef op 27 januari 2010 @ 21:49:

wie heeft er wel eens tijdens de restaurantweek ergens gelunched? Hoe is dat? Is dat het geld waard?Ik heb gelunched in The Grand Hotel aan de NZ Voorburgwal in Amsterdam. Was helemaal super! Allerlei knipmessende obers (in zo'n sjiek hotelrestaurant zijn ze vaak nog heel formeel, moet je tegen kunnen ) en heerlijk eten. Alsnog 100 euro afgerekend, want ook als is het eten maar 2x20, je neemt toch een kopje koffie, 2x5, een fles water en een fles wijn (30 euro), en je wilt ook wat fooi geven. Maar het was elke euro waard, en voor de volle prijs had ik daar nooit gezeten.
Ik heb trouwens geboekt in Amsterdam bij Magnolia, Chang-I, Eau de Vie en Antoine. Lunches en diners
Het restaurant dat ik op het oog had, Soigne in Bussum was helaas nu alweer vol. Maar ik denk dat ik daar sowieso binnen kort wel eens ga eten.

Wel heb ik gereserveerd voor Altmann in Amsterdam, nu nog even kijken of daar in de buurt een leuk betaalbaar hotelletje is te vinden. Ik heb nl weinig zin om na zo'n etentje nog de trein in te moeten.
Gelijk gistermiddag gereserveerd bij Avocado in Amersfoort, ik ben benieuwd!
allerlei leuke dingen zitten al vol
Alle sterrenrestaurants zitten volgens mij al vol. Gelukkig heb ik er gisteravond nog 1 kunnen boeken!
...
Echt balen, ik had echt graag naar In den Rustwat in Rotterdam gewild. Dat is lekker dichtbij.

Nu wordt het tante Koosje in Loenen aan de Vecht, ben benieuwd!
Sterrenrestaurant kunnen wel duurder zijn...ze mogen voor het menu geloof ik 10 euro extra rekenen per ster...

Het gaat inderdaad superhard, maar dat komt ook door die stomme voorinschrijvingen!
Ik heb ook gereserveerd! Maar kon nou niet echt zien of het 25 euro is, of dat het een toeslag heeft... Waar zagen jullie dat?
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:Mittens schreef op 28 januari 2010 @ 13:05:

Sterrenrestaurant kunnen wel duurder zijn...ze mogen voor het menu geloof ik 10 euro extra rekenen per ster...Alleen de sterren restaurants mogen dat dus? Prima
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Janna, volgens mij wel. Het standaard 3-gangen menu is 25 euro. Voor iedere ster die ze hebben mag er 10 euro extra gerekend worden.

Tenminste...zo heb ik het altijd begrepen!
ah lunch.... wat een prima idee, had eroverheen gelezen. lunch is lekkerder, ik eet altijd warm in de middag. heb meteen alles weer veranderd, la vilette diner op dinsdag en dan vrijdag de nederlanden en zondag niven. ben benieuwd!!
*Huh??! ... (*voelt zich een beetje dom..)

Ik ontvang pas de code, om te reserveren, op 02-02??! maar ik kan dus al reserveren??

oeps!....
Ik weet ook niet hoe het kan, waar komt de link eingenlijk vandaan? Heb een gisteren doorgestuurd naar een vriendin en zij heeft ook al gereserveerd.

Vind het wel jammer dat zo al snel bepaalde restaurant vol zitten terwijl de reservering voor de restaurantweek nog niet officieel begonnen is voor de meeste mensen.
Volgens mij mogen de mensen die een Mastercard hebben een week eerder reserveren. Maar ik las ook ergens dat maar helft van de beschikbare plekken nu geboekt kunnen worden. De rest komt per 2/2 vrij (ofzo ).
Oh dan ga ik het volgende week weer proberen!
Grrr... ik baal echt hiervan. Echt alles zit al vol. Ik had de verkeerde tante koosje gereserveerd zie ik nu:S

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven