Verhuizen naar Culemborg
donderdag 28 januari 2010 om 07:54
Wij gaan binnenkort als het goed is verhuizen naar Culemborg. En nu vroeg ik me af of er andere moeders uit Culemborg en omgeving zijn die me tips kunnen geven over leuke dingen die je kunt doen in en rond Culemborg met een kleutertje van 3 en een peutertje van anderhalf. Welke scholen en peuterspeelzalen zijn er en wat zijn jullie ervaring daar? Zijn er leuke speeltuinen? Is er een speelgroep voor moeders en kleine kinderen?
donderdag 28 januari 2010 om 10:45
Heb er zelf jaren gewoond en het is echt erg leuk. Veel scholen, veel keus ook in soorten (montessori, vrije school e.d.).
De kinderboerderij is erg leuk en idd de plantage ook. Erg mooi in bv de herfst en de lente. Er is volgens mij nog steeds een speelotheek (schrijf je dat zo?). Het zwembad is best aardig voor kleintjes, maar niet echt om over naar huis te schrijven. In de zomer kun je lekker naar de Lek of naar de Meent (een zwemplas vlakbij).
Succes met alles!
De kinderboerderij is erg leuk en idd de plantage ook. Erg mooi in bv de herfst en de lente. Er is volgens mij nog steeds een speelotheek (schrijf je dat zo?). Het zwembad is best aardig voor kleintjes, maar niet echt om over naar huis te schrijven. In de zomer kun je lekker naar de Lek of naar de Meent (een zwemplas vlakbij).
Succes met alles!
donderdag 28 januari 2010 om 10:48
Hoi,
Ik woon in Culemborg maar heb geen kinderen. Een vriendin van me werkt op een basischool (de palster, wel terweijde) en die heeft het er erg naar de zin.
Weet je al waar je gaat wonen? Parijsch, de Hond, Voorkoop, Centrum (niet de kant van terweijde) zijn de betere wijken.
volgens mij zijn er voldoende scholen/peuterspeelzalen.. en vooral in Parijsch.. daar wonen veel jonge gezinnen. SUcces!
Ik woon in Culemborg maar heb geen kinderen. Een vriendin van me werkt op een basischool (de palster, wel terweijde) en die heeft het er erg naar de zin.
Weet je al waar je gaat wonen? Parijsch, de Hond, Voorkoop, Centrum (niet de kant van terweijde) zijn de betere wijken.
volgens mij zijn er voldoende scholen/peuterspeelzalen.. en vooral in Parijsch.. daar wonen veel jonge gezinnen. SUcces!