Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hallo!

Ben er nog wel, het lukte alleen niet zo goed om me aan te melden... Heb wel wat meegelezen en het idee van aar de kapper gaan sprak me zo aan dat ik ook ben gegaan! Het zit heel leuk!

Nou, ik reageer later wel op de rest..
Ik ben zoooo blij met mn nieuwe kapsel. Heb echt 1,5 uur in de stoel gezeten, kreeg erg goed advies en nu heb ik een super leuk vlot kort(er) kapseltje... Helemaal happy!
Hi Pop en Summer, kappersbezoeken zijn altijd heerlijk hè. Ik hou er echt van! Nou en Summer, ik heb je kapsel gezien en ik vind het héél leuk hoor!

Hoe is het met de rest, rustig hier.

Met mij ietsje beter. Vrij dagje gehad en flink aan het bellen en orienteren geweest. Soms lijk ik voor het geluk geboren, want ik heb zelfs alweer een andere baan aangeboden gekregen! Wowie! Blij dus! Geeft veel rust en ik zie dat helemaal zitten! Eén en ander zal volgende week concreter worden gemaakt.

Verder beetje afstand aan het nemen van exBM, heb 'm nog wel gesproken, maar word er niet veel wijzer van.

Ik chat met een Panamavriendje, die is natuurlijk erg leuk. Misschien moet ik maar eens een ticket gaan boeken en die kant op gaan ofzo. Lijkt me wel een strakke actie. Dat Latijns Amerikaanse is toch ook niet verkeerd hoor. Mmmm...!!

Summer, wat leuk dat je kappersbezoek zo geslaagd was!! Voel je je mooier nu? Verrassing voor al die heren..

Lelie, hoe gaat het? En is die nieuwe baan al zeker?

En waar zijn Mir, Pop etc..?

Ik had vandaag een weblog geschreven over Cman. Geen details geen namen, maar een beetje in het kort wat er was gebeurd en dat hij me met een opmerking gekwetst had als einde contact.

Kreeg ik opeens smsje van hem vanavond. Hij was kwaad! Veel smsjes over en weer en nu heeft hij op mijn weblog gezet dat hij niet zo subtiel was en de verkeerde woorden heeft gebruikt... en dat hij me niet kon bereiken. En in smsje zette hij dat hij binnenkort over onze ontmoeting wil praten.
alles goed hier??
Hoi allemaal,

Hier gaat het goed, vanmiddag lunch met AM, gezellig !

En heb momenteel 3 leuke RP chatvriendjes (nee ze tennissen niet allemaal haha), en eigenlijk zit met alledrie een date in de planning. Ongelooflijk hoor, ik vind normaal niet zo snel iemand leuk, en nu drie.....met AM erbij vier...haha....AM zoekt veel contact en is heel erg lief, heb het idee dat het toch niet zo best gaat in zijn relaie. Ga het vanmiddag maar eens vragen...Verder ben ik heel druk met werk en een tennistoernooi, dus weinig thuis en op het forum deze en komende week.

Shape, hij was zeker boos omdat je je verhaal openbaar had gezet? Ben benieuwd wat er uit dat gesprek gaat komen. Maarja, er zal niet veel veranderen toch? Fijn, je positieve berichte over je broer!

Geeft weer even lucht, denk ik?

Summer, nog leuke plannen voor het weekend? Leuk dat je kappersbezoek goed was !

Jeetje Lelie, weer een andere baan. Gefeliciteerd ! Hoe is het nu?

Hoe gaat het met de rest? Ben ook benieuwd naar de FBM van LM.

Fijn weekend alvast allemaal !!
Hoihoi,

Ben ik weer even. Krabbel iets meer op, word goed gecoached door een aantal mensen die dat goed kunnen. Geeft me weer goede inzichten.

Shape: goh, dat Cman zo reageert op jouw weblog zegt toch wel wat hè, hij laat zich wel erg kennen vind ik hoor! haha!

Gaat het goed met je wel?

Summer: je haar zal zeker wel wennen zijn, vooral als je dan je haar aan het wassen bent onder de douche, dan is het altijd gej hè! Hoe is het verder met je, voel je je lichamelijk alweer wat beter?

Mir: verbaast het je echt dat relatie van AM niet zo goed blijkt te zitten? Lijkt me sowieso al iets waar je van uit kunt gaan als je wat aan kunt gaan met iemand anders toch? Of zag jij dat niet zo? Cool dat je een aantal leuke chatters hebt ook! Zijn die 3 dagen toch nog ergens goed voor geweest hè

Veel plezier met je lunch straks!

Nieuwe baan hier is helemaal niet zeker hoor. Heb nog een proeftijf, waarin ik met een voorstel ga komen (mijn visie en beleid) waar men een reactie op kan geven en mij iets in kan bieden en anders vertrek ik, want dan kan ik mijn ei niet kwijt. Ben er wel wat relaxter onder nu.

Met exBM wat woorden gehad, nu even stil. Jammer, maar ok. Als ie behoefte aan me heeft, dan moet hij maar weer initiatief nemen, ik heb nu wel even genoeg gedaan.

Mir, maar mannen gaan niet snel weg bij hun vriendin, ook al is de relatie slecht, is mijn ervaring, moet echt van die vriendin komen dan als er wel een punt achter wordt gezet. Mannen lossen het liever op met iemand erbij

Drie RP mannen.. dat is nog eens raak dan!

AM dus nog steeds leuk en lief en ook allebei nog zo verliefd?

Summer, natuurlijk moet het wennen, maar ik denk dat het veel vlotter staat? Ik had het ook altijd tot op mijn achterwerk, maar nu in laagjes net over de schouders en dat staat toch pittiger.

Nog iets gehoord van Spanjaard of GM?

Was gisteren heftige sms-wisseling tussen Cman en mij. Er zat iets vreemds in deze "strijd" weer...: we maakten voor onze ontmoeting ook wel ruzie en dan kon het zo opeens switchen van heel fel naar bijleggen en dan naar sex. Alsof die heftigheid het verlangen juist opwekte. Voorheen dus. Nu had de woordenwisseling dezelfde heftigheid en draaide het ook opeens om, maar op de laatste 2 smsjes van hem heb ik niet meer gereageerd.

Valt me op hoe eager hij dan is om in veel smsjes te reageren en ook hoe snel hij reageerde op mijn weblog, want die stond er nog niet eens 1 dag en voor hem begint dan die dag ook nog een halve dag later. Maar hij had geen tijd gehad om eerder met mij te praten zei hij, wat hij wel steeds al had willen doen. Maar blijft mijn weblogs wel dus zeer actueel volgen kennelijk.

Summer, heb je de ingekorte versie nu gelezen of las jij nog het hele stuk?

Personeelswerker en ik chatten nu elke avond. Hij heeft veel reacties op RP gehad maar vindt mij de leukste, zegt hij. Hij noemt me "zijn plaagmeisje" omdat ons contact met heel veel humor en beetje teasen is.
Lelie, wanneer begint je nieuwe baan precies? Je klinkt er wel lekker relaxed over. En goed dat je je exB-M wat ruimte geeft, die komt vanzelf wel weer boven water hoor.
Ik ben al begonnen bij de nieuwe baan Shape. Volgens mij begrijp je het niet zo goed, maar dat is juist het hele eieren eten: het bevalt niet.
Lelie.. eh nee, bij mij gaat van baan wisselen minder snel je kreeg vorige week een nieuwe baan aangeboden, toen zei je dat het deze week concreter zou worden gemaakt. En daarna heb je het over een proeftijd en dat je beleid en visie moet geven en dan wil kijken of zij jou kunnen bieden wat je wilt. Klinkt alsof het nog beginnen moet. Maar ik begrijp dus dat je ook er al aan bent begonnen? Is de proeftijd dan nu al begonnen? En je kan nu dus ook al zeggen dat het niet bevalt?

Dus.. misschien begrijp je mijn verwarring dan een beetje?
Uhm nee die begrijp ik niet, jouw verwarring. Maar ik zal het wel verkeerd hebben uitgelegd. Laat maar zitten. Niet belangrijk voor hier.

Lelie, sorry maar ik vind je verhaal totaal niet logisch en dat heb ik geprobeerd uit te leggen hierboven, hoe het op mij overkomt. Ik moet het wel doen met wat je hier vertelt natuurlijk, ik heb geen inside informatie.

En dat moet ik dan wel begrijpen allemaal terwijl je mij niet kan begrijpen dat ik het niet helemaal volg als je eerst zegt dat je baan je niet bevalt, maar: je hebt een nieuwe baan aangeboden gekregen! daar vraag ik naar en dan zeg je: begrijp het dan die bevalt niet...

Maar het ligt aan mij. Ik ben gek.
Hmmm, zal ik even helpen. Ik heb ook geen inside info, maar lees dat Lelie haar nieuwe baan toch niet zo leuk vindt. Via via krijgt ze een andere aangeboden, dus ik vroeg hoe het daarmee staat. Daarop reageert Lelie dat ze nu toch nog de oude baan een kans geeft op haar voorwaarden.............

Lunch was erg gezellig en er zijn geen problemen, de relatie is gewoon een beetje gezapig en wat saai geworden. Meer niet. Dus hij gaat zeker

niet bij zijn vriendin weg. Shape, dat verwachtte ik ook niet van hem hoor.

En naja, verliefd is een groot woord, maar we zijn zeker gek op elkaar.

V+-jes dus...Ergens jammer, maar ik heb nu ook afleiding met 3 singles die potentieel zijn, dus dan is het ook weer minder erg allemaal.....

En AM, sja, toch is het raar, we hebben dagelijks meermaals contact, ook als hij thuis is. Naja, ga het niet analyseren verder.......
Hoi!

Miranda, begrijp ik nou dat de man waarmee je hebt geluncht en AM twee verschillende mannen zijn?

Met die leuke RP man heb ik ook geen contact meer. Hij is nooit online, vinnik nou zo raar! Wil je wél of niet contact??? Maar goed, via RP aan het mailen met een man en via Knuz ook, wel relaxed, elke dag een mailtje. Ze klinken beiden leuk. Ik heb besloten dat ik er maar eens een date van moet gaan maken en me weer volledig in het avontuur ga storten. Mn laatste date was ergens in april, met een man die alleen maar op seks uit was.... Toen ben ik maar eens met RP gestopt.

Er liep vandaag een leuke man rond op mn werkplek, en hij kwam natuurlijk net binnen op het moment dat ik zeer oncharmant over een tafel heen lag....

Shape, hoe is het met je broer?

Ik moet even opruimen en afwassen, krijg vanavond een paar vriendinnen te eten, en waarschijnlijk gaan we stappen vanavond!
Hoi Pop,

Am en lunch van vandaag zijn hetzelfde hoor.

Haha, herkenbaar zo'n genante situatie net wanneer er een leuke vent binnenkomt. Leuk als je gaat daten, veel plezier en fijne stapavond !
Hier gebeuren vreemde dingen... vannacht nachtelijke telefoontjes van FBM gehad, kans is heel groot dat hij binnenkort voor een paar jaar voor zijn werk in het buitenland gaat wonen en dus hoeft hij geen besluit meer te nemen, binnen een maand kan hij al weg zijn voel me kut en raar, amper geslapen vannacht...wil nog wel een keer een goed gesprek hierover, meneer kwam nl. net uit de kroeg en ik was chagie dat hij midden in de nacht belde (hijhad al wel sms over baan gestuurd eerder deze week, maar was allemaal nog niet zo zeker..) baal van alles...
Hoi!

Ja Miran, jouw uitleg over mijn situatie klopt als een bus. Zo staat het ervoor. Maar goed, niet om jou hoor Shape, maar verder wil ik hier maar niet meer op in gaan hier op het forum ivm privacy, ok?

Hoe is het hier? Miran een lekkere lunch gehad, je klinkt alsof je weer wat meer met beide benen op de grond staat wat betreft AM. Knap hoor!

En Pop, gaat daten? Leuk! Ben benieuwd!

Liefmeisje, mijn eerste gedachte bij wat je schrijft is: dat heeft zo moeten zijn. Eíndelijk ontstaat er een situatie waarin je FBM wel móet loslaten. Pas je op met het in paniek schieten? Ik denk namelijk dat er niks mis is met wat er gaat gebeuren. Zijn constatering over zijn vertrek (hij hoeft nu geen keuze meer te maken) vind ik erg oppervlakkig overkomen van zijn kant en ook héél veel zeggen over zijn eventuele gevoel voor jou. Meid, bijt eens keihard op je tanden en probeer je eens in te stellen op de nieuwe situatie die komen gaat..ik denk dat het echt heel goed gaat worden voor jou.. Sterkte..

Met mij gaat het wat beter. Lastig nog wel (werksituatie die ik eerder al noemde) maar ik denk het wel redelijk helder te hebben.

Gister belde exBM me ineens. Schrok me kapot. Echte zenuwen en kriebels weer door mijn hele lijf. We hebben best een goed gesprek gehad waarin we elkaar konden horen zonder er woorden over te krijgen. Ik vertrouw hem nog steeds en vind hem zó leuk.. Pfieuwww..

Goedemorgen,

Liefmeisje, ik sluit me helemaal aan bij Lelie vwb FBM. Sterkte ermee!!

Lelie, spannend! En ga je hem zien binnenkort?

Ennuhhhh, ik heb toch altijd met beide benen op de grond gestaan vwb AM? Als ik me afvraag hoe het zit met zijn relatie, wil niet zeggen dat mijn verwachtingen hoger worden. Enige zwakke momenten kunnen er zijn in die bepaalde periode van de maand

Laat alweer, rolde vannacht 5 uur m'n bed in, was leuk feestje, nu maar eens wat doen.....bye bye
Hey Miran,

Ik kan me herinneren dat je je een moment heel verdrietig voelde om je situatie met AM, vandaar dat ik zei dat je nu weer wat beter klinkt. Meer lijkt te relativeren. Maar inderdaad: je stemming kan dan ook voor een groot deel bepaald worden door de maandelijkse ellende hè ...

Weer lekker laat gemaakt vannacht dus? Goed bezig ;-)!

Geen idee óf en wanneer ik exBM ga zien. Niet echt over gesproken en ik durf er haast niet over te beginnen.. Ene kant wil ik dat heel graag en hoop ik zo dat het daadwerkelijk klikt tussen ons, anderzijds vind ik het ook doodeng..hem zien na al die tijd...
Hallo!

Miran, ik raakte al wat in de war, maar nu snap ik het weer!

Lelie, de date is nog niet gepand, maar ik heb voor mezelf besloten dat ik wel weer eens een date wil. Dat vond ik alweer heel at van mezelf haha!

Liefmeisje, wat een nare situatie. Het vervelende is dat jij niet zelf het besluit hebt genomen om hem niet meer te zien, of voel je dat niet zo?

Ik ben nog lekker op stap geweest vrijdag, een oude date van me tegen het lijf gelopen en daarmee gezoend. Ik kan me eigenlijk niet zo goed meer herinneren waarom ik hem toendertijd niet leuk vond. Maar goed, we hebben verder niks afgesproken over "ik bel je wel" ofzo....

We zien het wel!

Ik ga even onder mn dekentje liggen, ben een beetje ziekjes
Hoii,

Hoe is het hier? Pop een beetje ziek, da's niet best! Kalm aan en beterschap hoor!

Nou, ik heb vannacht weer eens de bloemetjes buiten gezet. Geen idee waarom het zover kwam, maar ik belandde in elk geval niet in mijn eentje in bed. Sjeminee. En ik kon toch ook snel concluderen dat dat niks (meer) is voor me. Het is zo nietszeggend. Hem vanochtend dus eigenlijk volkomen genegeerd en hem de deur uitgewerkt.

Ook weer even keihard geconfronteerd dus met het feit hoe fijn het zou zijn om weer iemand te hebben, bij wie je jezelf kunt zijn, met wie het fijn is.. en nog steeds hoop ik dat dat iemand is zoals exBM..
Lelie, zoooo was het lekkerr ? En kende je hem al of helemaal nieuw en echt voor 1 nachtje? Ik weet wat je bedoelt hoor, vind het zelf ook zo nikszeggend Doe het daarom ook niet meer.......;-) Hooguit op vakantie.

Pop, beterschap !
Hey Miran, ik kende 'm van naam en gezicht, hij zit wel in m'n netwerk in elk geval, maar contact hadden we niet. Hij kon niet zoenen en ik baalde vanochtend dat er iemand naast me lag terwijl ik nog van alles moest doen. Had 'm beter meteen vannacht de deur uit moeten gooien, maar ja.. Mijn telefoonnummer mocht ie ook niet, dus einde verhaal lijkt me. Mooi ook, want ik ben natuurlijk verliefd op exBM
Hij kon niet zoenen en toch sleep je hem mee naar huis.......?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven