Kletsgroepje LIIII
woensdag 27 januari 2010 om 08:55
Goeiemorgen
Ja,heel vermoeiend,ik lag om 9 uur al in bed gisteren en werd voor mn gevoel midden in de nacht wakker van de wekker
Helaas was het toen al half 7 en tijd om op te staan!
Ben jij al helemaal van je hoest af?
Haha,we lijken wel een stel oude mutsen onderhand,iedereen met kwaaltjes!!!
Tijd voor wat
Compu volgende week de uitslag he,spannend hoor,hopelijk is het helemaal goed
Ik ben ooit bij de gyn geweest met een volle blaas,moest ik plassen in de aangrenzende wc.. ging mooi niet!
Ja,heel vermoeiend,ik lag om 9 uur al in bed gisteren en werd voor mn gevoel midden in de nacht wakker van de wekker
Helaas was het toen al half 7 en tijd om op te staan!
Ben jij al helemaal van je hoest af?
Haha,we lijken wel een stel oude mutsen onderhand,iedereen met kwaaltjes!!!
Tijd voor wat
Compu volgende week de uitslag he,spannend hoor,hopelijk is het helemaal goed
Ik ben ooit bij de gyn geweest met een volle blaas,moest ik plassen in de aangrenzende wc.. ging mooi niet!
woensdag 27 januari 2010 om 10:55
Ja, sinds vorige week is mijn hoest eindelijk over! Daarvoor in de plaats is meteen een neusverkoudheid gekomen, dus nu snotter ik lekker. Net als JZ trouwens, die loopt ligt ook al weken te snotteren.
Kraan aan zetten als je verplicht moet plassen kan nog wel eens helpen!
Het is echt hoog tijd voor de zomer! Ben jaloers op mijn ouders, die zitten deze week op Tenerife
Kraan aan zetten als je verplicht moet plassen kan nog wel eens helpen!
Het is echt hoog tijd voor de zomer! Ben jaloers op mijn ouders, die zitten deze week op Tenerife
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
woensdag 27 januari 2010 om 12:13
Ik weet wat je voelt
Kraan helpt niet bij me,op slot is op slot..ik kan ook niet als ik bijv heel boos ben. Dan moet mn blaas wel helemaal vol zitten wil het lukken,erg!!
Lekker dat ze erop uit zijn,Tenerife lijkt me heerlijk om deze tijd. Zon!!!!!!!
We zijn hier nog niet van het winterweer af
J heeft gisteren in de Seat gereden,3x raden.......de Polo valt af
Desondanks vindt ie zijn eigen auto nog het lekkerste rijden,mannen!!
Kraan helpt niet bij me,op slot is op slot..ik kan ook niet als ik bijv heel boos ben. Dan moet mn blaas wel helemaal vol zitten wil het lukken,erg!!
Lekker dat ze erop uit zijn,Tenerife lijkt me heerlijk om deze tijd. Zon!!!!!!!
We zijn hier nog niet van het winterweer af
J heeft gisteren in de Seat gereden,3x raden.......de Polo valt af
Desondanks vindt ie zijn eigen auto nog het lekkerste rijden,mannen!!
woensdag 27 januari 2010 om 12:58
Alles goed!
-nekplooi normaal
-hoofdomtrek op schema
-lengte op schema
-maag gezien
-blaas gezien en aanleg voor nieren
-neusbotje gesignaleerd
-navelstreng met 3 aders
-beweeglijkheid goed
Maar even genoteerd, om het weer even op een rijtje te krijgen.
Het lag weer te slapen, dus ik moest weer bouncen, hoesten etc. Het wordt vast weer zo'n slaapkop als die andere 2 (vader en kind).
Ben 7 keer geprikt, aders weer onvindbaar en volg. week woe. in de avond de uitslag.
Luni, jullie gaan voor een nieuwe auto? Leuk!! Succes met speuren.
-nekplooi normaal
-hoofdomtrek op schema
-lengte op schema
-maag gezien
-blaas gezien en aanleg voor nieren
-neusbotje gesignaleerd
-navelstreng met 3 aders
-beweeglijkheid goed
Maar even genoteerd, om het weer even op een rijtje te krijgen.
Het lag weer te slapen, dus ik moest weer bouncen, hoesten etc. Het wordt vast weer zo'n slaapkop als die andere 2 (vader en kind).
Ben 7 keer geprikt, aders weer onvindbaar en volg. week woe. in de avond de uitslag.
Luni, jullie gaan voor een nieuwe auto? Leuk!! Succes met speuren.
donderdag 28 januari 2010 om 16:01
Hyves begrijp ik inmiddels wel, voor zover ik er gebruik van maak. Zakelijk gezien is facebook interessanter, net als linked in en twitter ook wel. Dus moet ik me daar wat meer in verdiepen.
Net een afspraak gehad in Schiedam, heenweg 2 uur over gedaan! Was wel interessant en hopelijk de moeite waard.
Leuk zeg, naar Ierland om motor te rijden!
Ik heb ook grote moeite om op te staan 's ochtends. Vanmorgen helemaal, we hebben om 1 uur vannacht nog een bed staan verschonen, JD had in haar bed geplast... om half 4 een speen teruggestopt bij JZ en om half 5 een fles. Om kwart over 7 liep de wekker af...
Hoe is het op je werk?
Eef, sterkte deze week, je wordt nu toch weer geopereerd?
Mokkie, hoe is het met jou? Druk met school en je mannen?
Net een afspraak gehad in Schiedam, heenweg 2 uur over gedaan! Was wel interessant en hopelijk de moeite waard.
Leuk zeg, naar Ierland om motor te rijden!
Ik heb ook grote moeite om op te staan 's ochtends. Vanmorgen helemaal, we hebben om 1 uur vannacht nog een bed staan verschonen, JD had in haar bed geplast... om half 4 een speen teruggestopt bij JZ en om half 5 een fles. Om kwart over 7 liep de wekker af...
Hoe is het op je werk?
Eef, sterkte deze week, je wordt nu toch weer geopereerd?
Mokkie, hoe is het met jou? Druk met school en je mannen?
donderdag 28 januari 2010 om 19:24
Prachtig Compu dat je alles zo goed kunt waarnemen he. Mooi dat alles goed is.
Thx Juultje ik heb t hard nodig, want ik ben nu zo super zenuwachtig, vreselijk gewoon. Ik denk dat ik nu zo zenuwachtig ben omdat ik weet wat er gaat gebeuren en alles hoor, bah.
Heeft J. al zijn definitieve keuze gemaakt? Ik zou voor de seat gaan, lekker stoere auto
))
Facebook heb ik ook, maar.....vind hyves leuker. Ik vind facebook iets te zaai, maar ben wel benieuwd hoe jullie het vinden
))
Vanaaf naar M. weer repeteren, wel zin in zitten best uitdagende nummers bij
)
Thx Juultje ik heb t hard nodig, want ik ben nu zo super zenuwachtig, vreselijk gewoon. Ik denk dat ik nu zo zenuwachtig ben omdat ik weet wat er gaat gebeuren en alles hoor, bah.
Heeft J. al zijn definitieve keuze gemaakt? Ik zou voor de seat gaan, lekker stoere auto
Facebook heb ik ook, maar.....vind hyves leuker. Ik vind facebook iets te zaai, maar ben wel benieuwd hoe jullie het vinden
Vanaaf naar M. weer repeteren, wel zin in zitten best uitdagende nummers bij
donderdag 28 januari 2010 om 21:29
Lekker Luni, dat het zo druk is, gaan de dagen een stuk sneller van!
Word je morgen geopereerd, Eef? Ik zal aan je denken
Was het repeteren leuk? Hoe is het met de kids?
Hyves is wat populairder dan facebook denk ik. Ik heb daar net ook een hyves voor onze site aangemaakt trouwens, wie het leuk vindt mag lid worden
Word je morgen geopereerd, Eef? Ik zal aan je denken
Was het repeteren leuk? Hoe is het met de kids?
Hyves is wat populairder dan facebook denk ik. Ik heb daar net ook een hyves voor onze site aangemaakt trouwens, wie het leuk vindt mag lid worden
donderdag 28 januari 2010 om 21:40
Compu,fijn dat het met de test allemaal goed was. Super spannend lijkt me dat om te doen.
Juultje, idd druk met school en mannen
En 1 van die 2 mannen was ook druk met mijn macbook, die had een soort van crash 't is nu tijdelijk opgelost maar nog niet helemaal geloof ik.
Luni, ik kan ook erg moeilijk opstaan 's morgens.
Leuk dat J naar ierland gaat om te rijden (voor hem dan )
Eef, kan me voorstellen dat je goed zenuwachtig bent. Heel veel sterkte.
Compu, zoiets had ik idd ook bedacht. Om iets van cadootjes voor elke dag te maken.
Mijn nichtje gaat zelf volgende week al weg. Spannend hoor.
Ik wil haar graag wat meegeven voor op haar reis. Heeft iemand nog leuke ideeen? Hoe moet wel licht en makkelijk mee te nemen zijn.
Ik zit ook op Facebook. Vindt het vooral leuk omdat het meer internationaal is. Ik heb een paar oude vrienden uit mijn Indonesietijd gevonden.
Juultje, idd druk met school en mannen
En 1 van die 2 mannen was ook druk met mijn macbook, die had een soort van crash 't is nu tijdelijk opgelost maar nog niet helemaal geloof ik.
Luni, ik kan ook erg moeilijk opstaan 's morgens.
Leuk dat J naar ierland gaat om te rijden (voor hem dan )
Eef, kan me voorstellen dat je goed zenuwachtig bent. Heel veel sterkte.
Compu, zoiets had ik idd ook bedacht. Om iets van cadootjes voor elke dag te maken.
Mijn nichtje gaat zelf volgende week al weg. Spannend hoor.
Ik wil haar graag wat meegeven voor op haar reis. Heeft iemand nog leuke ideeen? Hoe moet wel licht en makkelijk mee te nemen zijn.
Ik zit ook op Facebook. Vindt het vooral leuk omdat het meer internationaal is. Ik heb een paar oude vrienden uit mijn Indonesietijd gevonden.
vrijdag 29 januari 2010 om 06:04
Goeiemorgen
J is gaan werken en werd wakker van hem,Jim op bed er moest geknuffeld worden Zo nog maar even een tukkie doen!
Verkoudheid is bijna over,ik ga later vandaag weer eens sporten.De sauna is een paar dagen dicht,er komt een nieuwe vloer in,jammer maar beter dat het goed gemaakt wordt.
Mokkie,ik had ook wat collega's en mensen uit Israel erop maar ws de verkeerde mensen dan,kreeg weinig tot geen respons( van eentje zelfs helemaal niets,alleen acceptatie,heel raar)
Van collega's kreeg ik steeds gadgets toegestuurd enzo,dus ik was het zat,dan mailen ze me maar! We hebben ook een intern chatprogramma,dat werkt beter
Balen van je Mac Mokkie.,.duimen maar!
Eef,veel sterkte vandaag, komt vast goed
J gaat 9 dagen weg..minder maar ja,ze rijden een week daar en moeten natuurlijk ook heen en weer.Daarna gaan we zelf met vakantie dus dat verzacht het leed
Gisteren had ik een personeelsuitje,was erg leuk. Ik zat met een leuke club,tutje met een k zat helemaal aan de andere kant )
Voor vandaag heb ik een lijst neergelegd met dingen die gedaan kunnen worden,eens zien of dat werkt....
J is gaan werken en werd wakker van hem,Jim op bed er moest geknuffeld worden Zo nog maar even een tukkie doen!
Verkoudheid is bijna over,ik ga later vandaag weer eens sporten.De sauna is een paar dagen dicht,er komt een nieuwe vloer in,jammer maar beter dat het goed gemaakt wordt.
Mokkie,ik had ook wat collega's en mensen uit Israel erop maar ws de verkeerde mensen dan,kreeg weinig tot geen respons( van eentje zelfs helemaal niets,alleen acceptatie,heel raar)
Van collega's kreeg ik steeds gadgets toegestuurd enzo,dus ik was het zat,dan mailen ze me maar! We hebben ook een intern chatprogramma,dat werkt beter
Balen van je Mac Mokkie.,.duimen maar!
Eef,veel sterkte vandaag, komt vast goed
J gaat 9 dagen weg..minder maar ja,ze rijden een week daar en moeten natuurlijk ook heen en weer.Daarna gaan we zelf met vakantie dus dat verzacht het leed
Gisteren had ik een personeelsuitje,was erg leuk. Ik zat met een leuke club,tutje met een k zat helemaal aan de andere kant )
Voor vandaag heb ik een lijst neergelegd met dingen die gedaan kunnen worden,eens zien of dat werkt....
vrijdag 29 januari 2010 om 07:19
Hi goedenmorgen
Ja Juultje ik word ook lid heur van jullie site, ik zag al dat Luni lid is geworden dus ik ga zo kijken.
Het scheelt natuurlijk he dat je bij een leuk clubje zat maare wat hebben jullie gedaan?schieuwnierig
)
Heb net mijn laatste slok koffie op, lekker van genoten, daarna mag ik niets meer. Ik moet om kwart voor 11 in t ziekenhuis zijn.
Bedankt dat jullie aan me denken jullie lezen het wel hoe laat ik vandaag weer terug ben
) Ik laat EM wel een berichtje tikken hahaha ook zo supersnel.
laterrrrr
Ja Juultje ik word ook lid heur van jullie site, ik zag al dat Luni lid is geworden dus ik ga zo kijken.
Het scheelt natuurlijk he dat je bij een leuk clubje zat maare wat hebben jullie gedaan?schieuwnierig
Heb net mijn laatste slok koffie op, lekker van genoten, daarna mag ik niets meer. Ik moet om kwart voor 11 in t ziekenhuis zijn.
Bedankt dat jullie aan me denken jullie lezen het wel hoe laat ik vandaag weer terug ben
laterrrrr
vrijdag 29 januari 2010 om 09:37
Leuk dat je nog even langskwam Eef! Nogmaals,ik hoop dat het alles meevalt.
Ik heb nog heel diep geslapen,nodig zeker? We hebben gebowld en HotPlate grill bij Claus in Hoofddorp,beetje standaard personeelsuitje maar dat gaf niet
Heen had ik ons bedrijfssnoepje mee Een van de jongste salesmensen en een lekker ding! Maar ook erg aardig en we hebben leuk zitten kletsen.
Ik heb al een tijdje een nieuwe broek maar nog niet aangehad,gisteren maar meegenomen naar het werk.Ik zou m niet dáár aantrekken maar voor zo'n avondje uit kan het makkelijk
Ik heb nog heel diep geslapen,nodig zeker? We hebben gebowld en HotPlate grill bij Claus in Hoofddorp,beetje standaard personeelsuitje maar dat gaf niet
Heen had ik ons bedrijfssnoepje mee Een van de jongste salesmensen en een lekker ding! Maar ook erg aardig en we hebben leuk zitten kletsen.
Ik heb al een tijdje een nieuwe broek maar nog niet aangehad,gisteren maar meegenomen naar het werk.Ik zou m niet dáár aantrekken maar voor zo'n avondje uit kan het makkelijk
vrijdag 29 januari 2010 om 14:24
Leuke broek, Luni! Heb je gewonnen met bowlen
Poeh, 9 dagen is wel lang zeg! JM gaat later dit jaar ook weer motorrijden, een dag of 5-6, dat vind ik mooi genoeg. Zonder kinderen vind ik langer niet zo'n probleem, maar met vind ik dat lang zat eigenlijk.
Lekker gesport?
Ik heb een erg leuke week moet ik zeggen. Gisteren een leuke afsrpaak gehad en nu net een erg positief telefoongesprek met iemand die een hoop voor ons kan (en wil) doen. Hij heeft me ook uitgenodigd om ergens te komen spreken, maar daar moet ik even goed over nadenken. Daar ben ik niet zo goed in en vind ik doodeng. Maar JM zal het zeker naar mij verwijzen, die gaat dat echt niet doen en het hoort ook bij mijn taken eigenlijk...
Ik zit nu een beetje te stuiteren in mijn uppie, krijg hier erg veel energie van!
Poeh, 9 dagen is wel lang zeg! JM gaat later dit jaar ook weer motorrijden, een dag of 5-6, dat vind ik mooi genoeg. Zonder kinderen vind ik langer niet zo'n probleem, maar met vind ik dat lang zat eigenlijk.
Lekker gesport?
Ik heb een erg leuke week moet ik zeggen. Gisteren een leuke afsrpaak gehad en nu net een erg positief telefoongesprek met iemand die een hoop voor ons kan (en wil) doen. Hij heeft me ook uitgenodigd om ergens te komen spreken, maar daar moet ik even goed over nadenken. Daar ben ik niet zo goed in en vind ik doodeng. Maar JM zal het zeker naar mij verwijzen, die gaat dat echt niet doen en het hoort ook bij mijn taken eigenlijk...
Ik zit nu een beetje te stuiteren in mijn uppie, krijg hier erg veel energie van!
vrijdag 29 januari 2010 om 15:35
vrijdag 29 januari 2010 om 15:50
Ja, is echt een lekker gevoel. Sowieso is het een goede stap geweest om ontslag te nemen en dit te gaan doen, ik heb het erg naar mijn zin. Doelstelling is om de inkomsten zodanig op te krikken dat ik dit ook kan blijven doen
Goed hoor, 2e bij bowlen. Heb ik echt al lang niet gedaan, ja op de Wii, maar dat is toch anders
Jij hebt Jim kan die wel zo lang zonder J? Of kan J wel zo lang zonder hem?
Goed hoor, 2e bij bowlen. Heb ik echt al lang niet gedaan, ja op de Wii, maar dat is toch anders
Jij hebt Jim kan die wel zo lang zonder J? Of kan J wel zo lang zonder hem?