Entertainment alle pijlers

farmville

12-01-2010 15:56 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
farmville op facebook.... ik ben fan!! wie ook?

Graag wil ik dit topic gebruiken om te kletsen over farmville en hints uit te wisselen.

Wat mij bij andere fora over FV opvalt is dat elk discussietopic ondergesneeuwd wordt met verzoeken tot buren en" fertilisen " enz; dat wil ik graag voorkomen hier en er een leuk kletstopic van maken.

Ik zelf zit nu in level 21 en kan maar niet genoeg Xp bij elkaar schrapen om in level 22 te komen. Ook opende ik gisteren een gouden mystery-egg en kreeg ik een carousel ( hoera! ) maar omdat mijn giftbox vol was is deze carousel nooit aangekomen. Dus mijn tip voor jullie is: maak iedere keer je giftbox leeg.

FAQ:

FVcash ( briefjes ) : elk level wat je omhoog gaat krijg je er 1 bij, of je kunt het kopen met je cerditcard ( is voor het spel niet nodig )

buren: vrienden op facebook die ook FV spelen uitnodigen. Hier heb je een tabblad voor bij je farm ( my neighbours ).

fanpagina's : werken niet.. en denk aan je privacy , als je je aanmeldt ben je zichtbaar voor alle fan's.

poppetje vastzetten: Zet je poppetje vast op de plek waar je komt als je bv bij de buuf bent geweest of zo iets dergelijks. En vergeet niet dat als je een groter plot hebt je dat poppetje op een iets andere plek moet vastzetten.Zo kun je sneller oogsten enzo.

FV voor dummies vind je niet meer hier maar topics zijn samengevoegd..

farmville?

Totaal aantal stemmen: 130

WTF is Farmville? (33%)
leuk, ik ben fan (53%)
vind er niets aan (12%)
ik zal eens kijken wat het is (2%)
Jeej ik ben vandaag uitgebreid al! Alleen stom dat ik mijn zorgvuldig gekweekte rijst nu moest verwijderen om mezelf weer in te sluiten haha.

Overigens heb ik inmiddels zodanig veel buren dat ik geen idee meer heb wie jullie zijn, oeps
@misschicken,pfffff,ik begrijp het ja wel echt nodig!
Ja echt wel dringend he...kon niet anders!
Je kon niet anders Kippie!

Stephanie, van een hoop mensen weet ik ook niet meer wie ze zijn. Jou ben ik al kwijt in mijn buren gedoe. Dus i'm sorry
Ik mag toch hopen dat ik herkenbaar ben als burin!
Ja duh, jij wel hahaha. Komt tuurlijk door je ava. Ik wil de ava die ik hier heb niet voor FV gebruiken. Puur omdat ik nog wel eens van ava wissel. Mocht ik hier weer van ava wisselen dan kan mijn huidige ava hier verhuizen naar FV.
Ik heet daar hetzelfde als hier ongeveer

Jou en Misschicken weet ik overigens nog wel, als jij een deel van je hier-naam ook daar hebt staan?

Oh en wat kan ik trouwens met die kalfjes, gaan die nog groeien? En kan ik ook kalfjes maken nu ik een koe en een stier in mijn melkfabriekding heb?
Ja dan kan je kalfjes maken, en nee ze groeien niet.
Oeh ik heb nog een vraag, waarom kan ik bij sommige mensen de bonus niet krijgen? Zijn ze dan nog geen volwaardige buren ofzo? Als ik er dan op klik krijg ik gewoon mijn eigen farm weer terug..

Zelfde geldt overigens voor als ik bepaalde mensen wil helpen met dieren wegjagen of barn raisen.
Ik heb een deel van mijn nick daar ook staan, dat heb je heel goed onthouden Steph!

Die kalfjes kun je aaien of verkopen beiden leveren geld op. Geloof dat aaien meer oplevert dan verkopen.

Steph als de bonus niet te verkrijgen is bij de buren dan is die al vergeven. Er zit een max aan het aantal mensen die mee mogen genieten van de bonussen van een ander. Dus als ik een ribbon heb of iets anders, dan kunnen 10 anderen met mij ervan profiteren. (precieze aantal weet ik niet hoor) Dus je moet vrij snel zijn om die bonus binnen te halen. Anders grijp je dus mis ja
Oke, goed om te weten! Raar dat FV dat niet even aangeeft.

Ik heb trouwens ook een barn raising, zouden jullie er nog even op willen klikken voor zover je dat niet gedaan hebt?

Ik ga nu even uitproberen hoeveel geld aaien oplevert
quote:misschicken schreef op 28 januari 2010 @ 14:34:

[...]

Ik heb jou allang bemest vandaag Ik dacht al, wat vóel ik toch...
Aaien levert helaas niks op, ook geen overproducerende beestjes... (natuurlijk al geprobeerd! )

Dush, wil jij niet bij el-le-ke buur die jij bemest aangeven dat je dat zo goed gedaan hebt? *krijgt scrollarm*
Owjee, ik kan geen kadoodies versturen. Hebben jullie daar ook last van?

Dush hoopt nog een keer een ribbon te krijgen voor spamming full the whole startpage, denk ik
Loom, gisteren wel, melding dat dat met deze applicatie niet meer ging oid. Vandaag wel weer kedotie verzonden.
Jah!! Hij doettut weer!

Ik doe verzoeknummers vandaag. Wat wil je hebben?
FV op facebook loopt nu niet zo soepel... hopenlijk is dat snel weer opgelost..

Ik had gisteren een hele lange dag op het werk en heb dus mijn schoonzus ( ook FV-fan ) moeten vragen of zij mijn boerderij wilde doen
Loomii, noueehhh doet eens een koe of een mystery doos?
Er is een mysterieuze doos naar je onderweg. Spannend hè?!
Komende paar dagen weer wat minder tijd voor farmville... ik moet vandaag aan mijn scriptie werken, vanavond komt een vriendin eten en daarna gaan we uit en ik moet dit weekend eigenlijk ook wel weer eens wat aandacht aan mijn vriendje besteden
Semper ubi sub ubi
...oftewel, crops planten die 4 dagen duren

Ik loop mijn buren af, en kan na bemesten inene niet meer de kippen voeren? Vreemd...
Loom!
tsk, tia dalma, ik zei 'minder tijd' en niet 'geen tijd'

Ik zal dus gewoon het oogsten tussen de afspraken door moeten plannen.
Semper ubi sub ubi
genie, you know that you're hooked when you...
grrr,even me frustratie afschrijven.heb ik net heel me land gedaan,nieuwe pompoenen erin al me beestjes en bomen geoogst.ben ik eindelijk zover voor groter land.DOET IE HET NIET!!!vervolgens weer terug op me land en wat denk je alles WEG!kan ik al me land en beesten opnieuw doen en ook geen groter land!!!!en ik hoef jullie niet te vertellen hoeveel tijd dat kost.

ik ben er ook niet dit weekend,te druk met me verjaardag elders te vieren,dus voor mij wat langere groente erin en hopelijk komt het goed met me beestjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven