Gezondheid alle pijlers

Mijn man heeft kanker (2)

18-06-2007 15:25 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ook dit topic beginnen we met een kaarsje voor de dappere, lieve Ray....

Voor Hero,

En hun dierbaren.

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 08-09-2007 18:42
Reden: afbeelding herstellen
% gewijzigd
Wat wilde ik nou toch typen?
Kusje op je mooie hoofd, Mims. Mooi geschreven ....
Veel geluk, Mims.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
ach lieve mims, ik ben zo trots, zo trots op hoe jij alles aanpakt, op hoe jij schrijft en op dat ik jou in het eggie ken. Volgende keer een extra dikke knuffel!!!
ach lieve mims, ik ben zo trots, zo trots op hoe jij alles aanpakt, op hoe jij schrijft en op dat ik jou in het eggie ken. Volgende keer een extra dikke knuffel!!!
Lieve mims, wat prachtig geschreven. Jij en mops verdienen alle geluk van de wereld
Wat een prachtig bericht.

Ik wens je alle moois en liefs van de wereld en hoop dat je het geluk vindt wat je nodig hebt, verdiend hebt, aan toe bent.

Het zal nooit hetzelfde zijn. Maar iets anders kan wel net zo mooi worden. Geen of/of. Maar en/en.

Poezekus voor jou.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Lieve Mims, wat vertel je het prachtig en wat heb ik een bewondering voor hoe je je door de afgelopen jaren heen hebt geslagen.
Allerliefste, mooie, prachtige, warme, geweldige Mims. Love you!
Een ontzettend dikke kus en een klemknuffelmetbeidearmen voor Mims. Wat doe je het goed, meisje, wat zal Hero trots op je zijn.

x x x x x
.
Ik lees dit nu voor het eerst maar wow wat ben jij een krachtige en sterke vrouw en wat beschrijf je het allemaal mooi.

De liefde, maar ook het gemis voor Hero straalt van je berichten af.

Wat heeft Hero geboft met zo'n krachtige liefdevolle en warme vrouw om zich heen... en wat heb jij geboft met zo'n sterke man die helaas veel en veel te vroeg afscheid heeft moeten nemen.

en wat boft Mopsey met jou en wat heeft Mopsey geboft met Hero
Ik ben een harde stevige vent maar ik kan dit niet lezen wat een verschrikkelijke dingen moeten mensen toch soms meemaken ik vind de mensen die ziek zijn en de mensen eromheen ontzettend dapper en sterk,daar heb ik veel respect voor en ik gun iedereen die in zo'n situatie komt het beste
Meiden,

Ik heb moeite om de vraag erin te gooien, maar vinden jullie het goed als ik dit topic sluit?

Het zal niet zomaar weg zijn, jullie kunnen het na sluiting terugvinden onderaan de pijler pagina.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven