Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Ik kan niets beloven Jonna!

Ik ben gewoon een beetje opstandig na al dat gedoe.

Maakt niet uit toch?

Sportman heeft er geen last van, die zie ik zondagavond pas weer.

Hoe is het nu eigenlijk met je pootje?

Kan je al weer een beetje vooruit?

Herstel je nu écht? Ik hoop het!

En nu ga ik weg hier uit dit huis, ik zit gewoon te schudden op de bank.

Klote bouw. Sorry Coe.

Ik heb wel al iets aan de was gedaan, verder weinig.

Past ook niet bij mijn bui.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Wel nee joh! We weten allemaal hoe lekker je kunt voelen na een paar zeerzinvolle aankopen!

Met het pootje gaat het goed, ik mag tot volgende week woensdag, dan moet ik terug voor controle, mijn voet niet belasten. Dan is het best lastig als je vanuit de keuken, met rechts een kruk, in de linkerhand een kop thee, terugkrukt naar de stoel. Misschien moet ik even aan een rollator.

Vandaag weer alleen, Happy is weer aan het werk. Vanavond vraag ik hem of hij de waterkoker op het tafeltje zet, thee en glazen erbij en ik red me wel. Die paar boterhammen mogen wel vallen, geeft niet zo'n troep.....tenzij er hagelslag op zit natuurlijk
Oh ja! MissM, dat wilde ik jou nog vragen. Jij hebt een ontsteking in je voet gehad. Is die ook opengesneden toen en hoelang duurde het voordat die wond weer echt goed dicht was en je er weer fatsoenlijk op kon lopen?
Ik heb een bezorger die met een rollator zijn krantenwijk doet

Waar die dingen al niet goed voor zijn!!

Ik hoop dat het nu goed herstelt Jonna!!

MissM,wat een mooi ventje is die kleine!!

Nik,van jouw kan ik het hebben

Bor,ik ben het helemaal eens met Mamz! Op donderdag een rustdag!

Gold,hebbie ze weer van de baan gemept??

Rainz,oorpijn doet zeer!!hopelijk is het snel over bij de kleine man!

Oh wat heb ik een zin in zaterdag!De wallen zullen wel op mijn knieen hangen want moet dan eerst werken(van 4 tot 10)daarna open dagen school voor oudste en dan snel douchen en jullie zien
Jullie zijn lief

Heb een halve rust halve huishoud dag genomen

Heb wel de routines in de keuken, huiskamer en mijn slaapkamer gedaan , zodat ik me niet totaal schuldig voel. De kinderkamers , badkamer en wc laat ik even.

Zometeen de was van boven halen en die voor de computer ( met ugly betty erop ) opvouwen.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik ga werken!Tot vanavond lieverds
He he....

Ik weet me even geen raad.

Telefoon ging tussen de middag. Het was de buurman.

Die ene oudere die me heel erg lief is. Met hem doe ik het toneel.

Hij zei: Ik heb slecht nieuws. Ik heb prostaatkanker.

.

Prognose is niet goed. Vanmiddag nog meer onderzoeken en morgen een scan. Twee weken later de uitslag.

Bij geen uitzaaiingen wordt er geopereerd.

Bij wel uitzaaiingen is er niks meer aan te doen.

Waarom is het leven zo oneerlijk?

Waarom hij?

Waarom denk ik dingen die ik niet hardop durf uit te spreken?

He gold, verdorie, weer zulk naar nieuws in jouw omgeving.

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
goedemiddag

knuffel voor mamz, goldie en zoeb

hier is het even druk druk druk. Maar dinsdag heb ik niets

Nu even met mijn nieuwe servies aanklooien
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
He lieffie toch!
Welk servies heb je Its?
weer een paar onderdelen van het BLOND servies. Dat wil ik namelijk heel graag compleet krijgen zodat ik met zes mensen ervan kan eten en drinken.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
M lag vannacht een beetje te huilen en was onrustig, maar sliep wel nog echt. Daarom denken we dat hij niet fijn droomde. Gelukkig was hij na even over zijn bolletje aaien weer rustig

Jonna, bij mij is het toen open gebarsten, niemand had door dat er een onsteking zat. Daarna heb ik er twee weken niet op kunnen lopen en toen nog een hele tijd met moeite.

Het is nog lang open geweest, maar toen kon ik er wel op lopen met verband erop. Ik heb er wel een heel lelijk litteken aan overgehouden
Goldie
Hè GL toch.

Wat erg voor die man en zijn familie.

Jonna, Sportman deed mijn brood in een zakje in de koelkast, en dan kon ik het in mijn mond meenemen naar de bank.

En drinken kreeg ik in bidonnen van hem.

Koffie liet ik maar een poosje afkoelen op het aanrecht en dan dronk ik het daar maar op.

Wat een ellende hè als je niet uit de voeten kan.

Ik heb niet veel gekocht, 2 sportbh's, shockabsorbers voor maar 15 euro!

Koffie en thee en ik heb nog lekker een koffie gedronken in het dorp.

En boodschappen, die heb ik ook gelijk gedaan.

Morgen en zaterdag weinig tijd en Sportman is er niet.

Lekker is dat hè Its, als je al die nieuwe spulletjes aan het uitpakken bent en in de kast gaat zetten.

Ik ga iets drinken, eten doe ik later vanavond.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Goldie, ik ben het eens hoor met die dingen die jij zachtjes denkt.

Het lijkt wel alsof de ene helft van de mensheid kanker krijgt en de andere helft van de mensheid psychische shit.
Dank je wel hoor, allemaal .

Ik zat er even doorheen.

Mensen die me lief zijn worden ziek en...... (dan komt dus wat ik niet hardop durf te zeggen).

Dat ik het alleen maar al denk, vind ik al zo erg....

Mamz
Gold ik denk dat stiekem iedereen wel eens zo denkt...ik iig wel!

Ik was heel snel klaar op het werk,iedereen was op tijd.Daarna kliekjes van gister opgewarmd.

Nu staan er 2 cakes in de oven en hebben we al pittige worstenbroodjes gebakken.Morgen bakesale op school voor Haiti.

Op een of andere manier schiet het bezemen er deze week bij in en dat voelt niet prettig!In een week tijd lijkt het wel alsof er een bom is ontploft.

Van het weekend ook druk dus volgende week wil ik graag de nodige schoppen onder mijn kont!
Gold het is shit en een kutziekte. Ik ga het niet meer weghalen dat kutwoord want zo is het nu eenmaal. ik was vanmiddag na een post op Dasminders topic opeens weer heel erg met Nienke in mijn gedachten. Heb moeten brullen om een post die ik daar neer heb gezet. Nou ja alle zieke kinderen zijn ook kut.

Zo oneerlijk allemaal.

Ehhh Nik shockabsorbers nog nooit van gehoord. Wablief?

Ik heb vandaag:

2 slaapkamers opgeruimd

3 lampjes in een kast gebouwd. Inclusief boren en schroeven hoewel dat laatste moeilijk was.

Een uur met schoonzus aan de telefoon gezeten.

En toen was het opeens kwart voor zes en moest ik nog koken.

Is dus friet geworden.
Friet is soms best lekker Zoeb!
Ja dat was het ook. Weet je dat ik wel friet mag van de diëtiste. Maar geen snacks. Nu geef ik gelukkig niks om snacks, maar friet vind ik heerlijk. Heb ik even geluk dat het niet andersom is.
Zoeb, kinderen van 11 horen ook niet dood te gaan. Lieve vreindinnetjes van 40 horen geen kanker te krijgen en gezonde lieve buurmannetjes van 64 ook niet.

Ben net terug van toneel repetitie en er is besloten dat de uitvoeringen in maart niet door gaan.

In het gunstigste geval wordt buurmannetje geopereerd (en dat hoop ik zooow enorm), rond de datum van de uitvoeringen zal hij nog herstellende zijn.

Hij speelt een grote rol, dus nu nog een ander zoeken die de rol kan leren op deze paar weken tijd is onmogelijk.

We hebben dus net besloten de uitvoering voorlopig uit te stellen naar oktober/november.

Da's jammer, maar niet belangrijk.

Het belangrijkste is dat buurman dan weer beter is en hij gewoon mee kan doen.

10 februari krijgt hij de uitslagen van de onderzoeken (oa bot-scan, die is morgen), dus dan is er meer duidelijk.

Ik kijk uit naar zaterdag.

Dat wordt leuk!

Ik wil jullie zo graag allemaal eens stevig vast houden....

Oja, en ik ga voorspellen wat er in Fuss haar buik groeit. J of M
Gold dat is niet voorspellen. J of M. Dat is allebei en dan heb je het altijd goed.

Ik denk dat Fus een meiske krijgt en Allis een jungske.
Je weet het he, je mag alleen maar zeggen wat ik wil horen

We zijn aan het kijken naar geboortekaartjes. Mensenkinderen, denken ze dat we een teddybeer, giraffe of zebra krijgen ofzo?

En dan die gedichtjes. Te erg.

oh, de boodschappen zijn binnen, het bed beneden dus jullie kunnen komen. Dat er niet zo goed gebezemd is deze week vergeven jullie me dan maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven