Bezemtopic deel 6
donderdag 28 januari 2010 om 22:08
Hehe, nog even PC tijd voor ik ga slapen (morgen vroeg op, lange dag sjouwen etc.).
Gold, wat enorm klote van je buurman.. en wat Coe al zegt, volgens mij denkt iedereen weleens stiekem zulke dingen die jij stilletjes denkt hoor.
Pip, lees je ons nog? Even zwaaien dan:
Je blijft er gewoon bij hoor!
Heb zin in zaterdag!
Gold, wat enorm klote van je buurman.. en wat Coe al zegt, volgens mij denkt iedereen weleens stiekem zulke dingen die jij stilletjes denkt hoor.
Pip, lees je ons nog? Even zwaaien dan:
Je blijft er gewoon bij hoor!
Heb zin in zaterdag!
donderdag 28 januari 2010 om 22:20
Mijn vriendin is kraamverzorgster en ik zie bij haar regelmatig hele leuke kaartjes voorbij komen.
Dat zijn vaak de zelfgemaakte. Foto's van handen(handjes), buiken en zo.
En steeds meer zie je dat de oudere kinderen ook wat op het kaartje mogen 'zeggen'.
Zoeb, ik ga zaterdag echt een voorspelling doen over Skippie hoor. Ik heb het echt heel vaak goed!
Dat zijn vaak de zelfgemaakte. Foto's van handen(handjes), buiken en zo.
En steeds meer zie je dat de oudere kinderen ook wat op het kaartje mogen 'zeggen'.
Zoeb, ik ga zaterdag echt een voorspelling doen over Skippie hoor. Ik heb het echt heel vaak goed!
vrijdag 29 januari 2010 om 07:55
Mogu Lieverds!
Gold,jammer van de toneelvoorstelling maar vind het wel een heel mooi gebaar richting buurman en familie
Zoeb,wat Gold zegt kan ik me alleen maar bij aansluiten!
Jonna,ik ga vandaag duimen dat jullie er bij kunnen zijn!
Gelf,zet hem op met sjouwen!!!....dan ben je er morgen ook bij!!
Fuss,wij hadden een vriend foto's van mijn buik en onze handen laten maken en tekst hadden we zelf verzonnen.Uiteindelijk waren de kaartjes mooi maar was Ukkie volgens drukker maand later geboren...duurde dus ruim een week voor we de kaartjes hadden.Was wel lekker rustig met visite de eerste week
Nu nog een groeps voor alle anderen!
En naar Pips!
Ik moet vandaag:
Ukkie naar creche
stofzuigen
wc poetsen
paar boodschappen
naar bakesale van school(gaat niet,ik krijg sollicitant)
werken (ben ik mee bezig )
Fijne dag!
Oja..Rainz,hoe gaat het met zoon?
Gold,jammer van de toneelvoorstelling maar vind het wel een heel mooi gebaar richting buurman en familie
Zoeb,wat Gold zegt kan ik me alleen maar bij aansluiten!
Jonna,ik ga vandaag duimen dat jullie er bij kunnen zijn!
Gelf,zet hem op met sjouwen!!!....dan ben je er morgen ook bij!!
Fuss,wij hadden een vriend foto's van mijn buik en onze handen laten maken en tekst hadden we zelf verzonnen.Uiteindelijk waren de kaartjes mooi maar was Ukkie volgens drukker maand later geboren...duurde dus ruim een week voor we de kaartjes hadden.Was wel lekker rustig met visite de eerste week
Nu nog een groeps voor alle anderen!
En naar Pips!
Ik moet vandaag:
Ukkie naar creche
stofzuigen
wc poetsen
paar boodschappen
naar bakesale van school(gaat niet,ik krijg sollicitant)
werken (ben ik mee bezig )
Fijne dag!
Oja..Rainz,hoe gaat het met zoon?
vrijdag 29 januari 2010 om 08:37
Mogguh maisjes en Happy!
k ga vandaag naar Ikea.
Heb mijn lijstje van dingen die iknietvergetenmag al klaar liggen.
Bijv mijn servies (Arv) terug aanvullen , er sneuvelt nog al eens wat
Tussen de bedrijven door duim ik voor het buurmannetje die vandaag de botscan krijgt. En omdat ik vandaag thuis geen kaarsje aan kan steken, steek ik er hier op het forum eentje aan.
Ik ben hier vandaag dus niet, dus hou het rustig.
Braaf zijn!
k ga vandaag naar Ikea.
Heb mijn lijstje van dingen die iknietvergetenmag al klaar liggen.
Bijv mijn servies (Arv) terug aanvullen , er sneuvelt nog al eens wat
Tussen de bedrijven door duim ik voor het buurmannetje die vandaag de botscan krijgt. En omdat ik vandaag thuis geen kaarsje aan kan steken, steek ik er hier op het forum eentje aan.
Ik ben hier vandaag dus niet, dus hou het rustig.
Braaf zijn!
vrijdag 29 januari 2010 om 09:32
vrijdag 29 januari 2010 om 16:09
Spannend MissM! Hopelijk kunnen jullie genieten
Bij Mamz ook al zo spannend natuurlijk met he tlogeren.
Ik heb net via hyves mijn adres naar jullie gestuurd. En de broodbakmachine loopt al, mmm
Zometeen een beetje bezemen hierzo, maar jullie kijken niet te streng he?
Zoeb, wel je luisterboek meenemen he?
Bij Mamz ook al zo spannend natuurlijk met he tlogeren.
Ik heb net via hyves mijn adres naar jullie gestuurd. En de broodbakmachine loopt al, mmm
Zometeen een beetje bezemen hierzo, maar jullie kijken niet te streng he?
Zoeb, wel je luisterboek meenemen he?
vrijdag 29 januari 2010 om 16:44
Fuss, ik heb ook nog niet gebezemd (maar ja, geen gasten, dus dan mag 't).
MissM, veel plezier vanavond. Ook nog een borrel na de film?
Je gaat het voelen, hoe hecht je al verbonden bent met dat kereltje in die paar maanden tijd.
Mijn laatste klanten overgedragen. Slik. Ik moet voor in elk geval het komende jaar, en mss nog wel langer dan dat, mijn leven volledig herdefinieren.
MissM, veel plezier vanavond. Ook nog een borrel na de film?
Je gaat het voelen, hoe hecht je al verbonden bent met dat kereltje in die paar maanden tijd.
Mijn laatste klanten overgedragen. Slik. Ik moet voor in elk geval het komende jaar, en mss nog wel langer dan dat, mijn leven volledig herdefinieren.