Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cavia's Hel?
Oh wat geweldig Mal,wat ben jij goed zeg!!!! Gefeliciteerd!

Star, Forrest Gump (dat is de film van mijn broertje en mij, die keken we heel vaak toen we nog thuis woonden). Laatst was ie hier op tv, en ik kon het niet laten, een heel klein stukje in Jinnytaal gekeken, echt gillen van de lach. Ich heiße Forrset, Forrest Gump, echt vreselijk haha.
Hel, je bent al weg, maar evengoed een goede reis gewenst!

Ja Mamax, betrapt op het woord gosje .

Mal, geen advies over een auto, ik vind ze allebei echt leuk!

Bam, en nou ben ik het password weer vergeten....

Kokos, wat een leuk nieuws van Droom. Prachtig! En wat groeit Tim goed, wat fijn zeg.

Enka, heb je het druk op het werk?

Suze, mooi gesproken. Wijze woorden (kan ik ook nog wat van leren haha).

Amalia, je gaat toch niet vertellen dat die hele verjaarsvisite het Grote Willen Weten eerder weten dan wij he? Pffffff.

Cd, lang niet gezien. Hoe gaat het met het nieuwe huis?

Compu, lekker geslapen?

Juud, ik ben wel benieuwd, je was toch gisteren naar de arts? Hoe was dat?
Naatie, gaat het nog steeds weer wat beter met je zwager? En hoe is het nu tussen man en jou?

Bridges, lekker geslapen als directrice in spe?

Cin, hoe was het gisteren? Oh wacht, ik lees wel even op de groep.
Mooie taarten had Juul Bam! Heb je die zelf gemaakt?

Mal een Puncto ken ik niet, wel een Punto . Mijn vorige auto was een punto en ik mis hem nog steeds. Heeft deze ook city- stuur? Dat rijdt echt zo relaxed! Ik zou denk ik voor minder kilometers gaan.

Grappig al die "scheldwoorden". Sjors is hier ook aan het proberen, al vraagt hij eerst heel voorzichtig of hij het wel zeggen mag.

"Chips mag je wel zeggen he? Shit niet he?"

Goeie reis Hel! Morgen weer heerlijk je meisje in je armen!

Jeetje Amaal jij maakt veel! Wel lekker allemaal, maarre 60 pannekoeken? Je kunt ze ook kant en klaar kopen he? Ik bak ze tegenwoordig met een beetje kaneel in het beslag, zo lekker!

Leuk een herkansing in de kantine. Mijn jongens hebben nu allebei de waterpokken gehad dus wij zijn van de partij. Kunnen jullie ook een keer Sjimmie zien, die is ook zo leuk!

Bridge gaaf een directeursopleiding. Wel duur zeg! Zou je wel directeur willen worden? Kun je eigenlijk parttime directeur zijn?

Jin heb je het alweer warm in huis?

Star al geslaagd voor de kleren voor Ceetje voor de doop?
Parttime directeur wat klinkt dat grappig Juud! Ben je nu al bij de dokter geweest? Wat zei hij? Ja hoor, weer warm hier sinds zondag gelukkig.
Gister naar het ziekenhuis geweest, was die ochtend precies op gewicht dus helemaal blij! Aanvraag ligt nu bij de verzekering en dan is de operatie ergens in maart, best snel en ik zie er naar uit, alleen de narcose lijkt me wel eng. Dat wordt leuk shoppen in bikini's en bh's voor de zomer! Nu wil ik eigenlijk nog 5 kilo kwijt. Erg charmante arts trouwens...
Spannend Juud!!!!! Sjimmie weer helemaal het baasje?
Oooh wat goed Juud!!!! Ik vind het knap hoor van je

Kaneel in pannenkoeken, dat vind ik een goeie!!! Ga het volgende keer proberen. Nee, kant en klaar daar doe ik niet aan, zeker niet wb pannenkoeken. Ik had wel voorgebraden kipkluifjes bij de bioslager, dat vond ik dan wel weer zo makkelijk.

Ja beetje veel hè? Ik laat 1 quiche iig zitten bedacht ik me al.

Punto idd ha ha Mal, ik dacht al steeds, er klopt iets niet. Maar ik ben het helemaal met Star eens hoor, VW is supersolide. En trouwens ook veel meer waardevast. Mijn ouders hebben een Stylo. Wilden hem aan mij verkopen. Vond hem eigenlijk wat te duur en niet handig om van mijn ouders te kopen. Ben nu zo blij, want wat een rukauto zeg. Zo hitsig. Echt italiaans. Maargoed, rij nu een Volvo automaat en volvo is ook wel erg comfortabel, dus niet te vergelijken. In ieder geval ben ik bli dat ik die Fiat niet gedaan heb.

En je hoeft toch niet bij die collega te kopen? Heeeeel eerlijk gezegd zou ik een, als ik mocht kiezen hoor, VW Golf kiezen. Best ruim achterin, goeie achterbak, zoals gezegd solide, mooie blauwe verlichting van binnen (in ieder geval vanaf de Golf 4), vanzelfsprekende luxe dingetjes, airbag kan uit voorin.

Ik zou zeggen Malman; ga het Internet op en zoeken!

Je hebt het verdiend hoor Mal Zo'n knappe prestatie, en met 1 kind en zeker straks met wellicht 2 moet je een solide, degelijke, makkelijke, comfortabele auto.

Zo, einde betoog.
Juud, wat spannend. Heb je weleens een narcose gehad? Is het een lange operatie? Hoe bepaal je de cupmaat (misschien privévraag, maar ik heb geen idee).

Amalia, klinkt wel erg lekker allemaal! Word je in jouw toestand niet misselijk van het koken?
Iemand al ergens leuke zomerjurkjes gezien voor de mama's?
Bedoel je de nieuwe maat Jinster? Een leuk C cupje is gemiddeld denk ik Juud? Of D?
Jin, ik kan nu wel weer koken, gelukkig.

Ik had wel ineens gisteren dat ik mijn broodje honing er binnen 2 minuten weer uitflapte boven de wc. Didn't see that one coming....

Heel bijzonder. Maargoed, was daarna ook wel weer meteen over.

Zomerjurkjes??? Daar ben ik nog niet mee bezig ha ha. Nee sorry. Maar als je wat ziet hoor ik het graag. Al zal ik nog wel met een blubberbuik zitten
Heb net saté zitten rijgen, ben nu echt klaar hoor met deze dag ha ha. Zal je zien dat niemand mee eet. Nodig ik jullie allemaal nog uit op zondag voor een borrel hoor
Net voor de operatie gaat de arts het aftekenen en dan beslist hij wat het wordt. Hij heeft het nu over een D of C. Aangezien ik geen hele strakke buik heb zal het wel een D cup worden denk ik. Ik zelf neig meer naar een C. Ik weet niet wat gemiddeld is, ik denk ook een C. Ik moet dan ook twee verschillende maten sportbh's meebrengen (die ik 6 weken lang dag en nacht aan moet ).

Operatie duurt 2 1/2 uur, best wel lang en ik ben nog nooit onder narcose geweest. Iemand anders hier wel?

Ik ben op NL 1 aan het kijken, pubers die samen een kind krijgen, gezellig zo bij je ouders in wonen...
Ha ha ha, hier taaide de visite ook af voor het etenstijd was. Ik heb bergen nasi-vulling in de vriezer . Maar ik heb zondag niks hoor dus ik zie je dan
Nouja, iedereen komt pas vanaf 4 uur dus ik zet eea gewoon rond half 6 neer. Dan zien ze het maar als uitgebreide borrelhap.

Handig wel, veel nasi. Als je geen zin hebt om te koken weet je wat je kan eten
Juud, ik ben wel eens onder narcose geweest. Ik vond het niet eng. Een naald in je hand en dan kont de vloeistof en ploep, weg was ik. Je kunt je daar echt niet tegen verzetten, dat valt echt reuze mee. Hoe lang moet je in het ziekenhuis blijven?

Amalia, oh een broodje honing.... Knap hoor, dat je kunt koken!
Handig he? En mijn nasi is verrukkkkkelijk dus dat komt goed uit

Juud, in maart al, dat is echt wel snel! Ik ben echt super benieuwd hoe het straks allemaal gaat want ik ben de volgende :-)
quote:Jinny schreef op 28 januari 2010 @ 21:44:

Amalia, oh een broodje honing.... Knap hoor, dat je kunt koken!

Sowieso knap hè?

Zeg, waar zijn Cin en Vishnu eigenlijk? Zijn die uberhaupt deze afgelopen 92 pagina's nog wezen buurten hier?

Zag Cin wel op Hyves.
Nou ja, intussen kan ik ook redelijk koken hoor. Eerste date met Jinnyman eindigde in de patatzaak omdat mijn eten was mislukt, maar hij is gebleven. Ik heb dus meer in huis dan zijn maag vullen .
Volgens mij weet Vishnu niet dat ze bij ons hoort (van harte welkom hoor Vishnu, mocht je dat willen). En Cin komt sporadisch he, die werkt natuurlijk ook veel.
Ik ga weer. Maskertje, douchen en het huis even babysitproof maken voor morgen. Tschüs!
Jaaa weet Vish wel. En ze staat heel goed in het schema. Althans, mijn kinderen roepen altijd heel hard NEMO! als ik dit scherm opstart
Trusten, ik ga ook zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven