M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
upperdepup
gm, alvast fijn weekend allemaal!!!
O syl wat fijn dat alles goed was!! Opluchting? Je kan altijd nog een pretecho laten maken voor het geslacht als je het echt heel graag wil weten.

Vanavond gaan vriend en ik uit eten! Jeuh heb er zin in want met 2kids blijft er weinig over voor elkaar. Heb trouwens intern gesolliciteerd voor nieuwe functie als teammanager, wel pittig, maar ben ik aan toe. Volgende week zaterdag begin ik met werken, maar heb hele tijd mail etc bijgehouden vanuit huis. Ben in mijn hoofd hele tijd bezig met soll gesprek.
Indian fijn dat alles goed was in zkh!
spannend Merel....hoop dat het positief voor je uitpakt.

Je bent flink aan het groeien in je werk of niet?? Errug leuk!
Spannend Merel, veel succes iig.

Nee, geen opluchting want er waren veel dingen onduidelijk bij de echo. Dit heeft mij al 3 dagen een enorm rotgevoel gegeven en letterlijk slapeloze nachten. Bij Jasper was alles gewoon goed te zien, nu veel dingen niet goed te zien.

Heb gistereavond besloten een second opinion aan te vragen.

Maandag dus weer een echo, maar dan in het zh ipv bij de vk praktijk. Geslacht zal me op dit moment niet interesseren. Ik wil gewoon weten of alles goed is en daar ben ik nu totaal niet van overtuigd.

Heb een mega offday dus
koffie, zwart graag...
Syl, konden ze het helemaal niet zien of konden ze niet zien of het goed was? Goed dat je nog een echo hebt aangevraagd. Al is het alleen maar zodat jijje beter voelt. Je hebt extra bevestiging nodig omdat je het idee hebt/had dat een tweede kindje niet goed gaat he? Dikke want een off day is niet leuk
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ik vind het eigenlijk zelfs een beetje raar dat niet nog een echo is aangeboden. Het is toch een medische check, dus als niet alles goed te zien is, zou er nog een keer gekeken moeten worden.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Aan de andere kant, en misschien kan dit je een beetje gerust stellen, als de echomeneer/mevrouw had gedacht dat er iets niet goed zou zijn, dan had hij/zij wel een afspraak voor een tweede echo gemaakt.

Maar sowieso goed dus om voor nog een echo te gaan.
Sterkte syl! De vk is minder bedreven dan een echoscopist in het zkh dis dat is altijd beter!

Hou je haaks!
Ik kan me voorstellen dat je een second opinion wilt. Hebben ze dat zelf niet voorgesteld dan, als er zo veel onduidelijk was? Gelukkig kun je snel terecht

Spannend, Merel! En veel plezier vanavond

Sam heeft inmiddels hormoonzalf gekregen voor zijn eczeem, het verbetert nu snel! Binnenkort moeten we gaan provoceren met gewone melk, ben erg benieuwd hoe dat gaat. Het mocht thuis op op het cb, ik doe het op het cb.

Lynn heeft nog steeds veel aandacht nodig, waar we op moeten letten is dat er niet te snel een wisseling van aandacht is van haar naar Sam. En dat snap ik wel, het is ook niet leuk als er leuk met je gespeeld wordt, je broertje komt in beeld en jij lijkt meteen 'vergeten'. Wij letten daar al wel op, maar ik moet ook even mijn ouders er op wijzen, want daar logeren ze binnenkort. Toen ik er laatst met hen logeerde was mijn vader met Lynn aan het spelen, maar draaide zich meteen naar Sam toen ik met hem beneden kwam. Ik zag direct aan Lynn dat dat helemaal verkeerd viel. Begrijpelijk! Verder gaat Lynn wel lekker hoor, ze groeit hard, voor de zomer/lente heb ik een hoop nieuwe kleren voor haar nodig. Vooral jurkjes/rokjes, want dat draagt ze het allerliefst.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Frans, je voelt m precies aan.

Ik heb nu gewoon duidelijkheid nodig en had zo;n uitslag nou net niet nodig.

Helaas belde het zh dat ze vinden dat ik toch terug moet naar mijn eigen praktijk dus geen echo maandag.

Net een flink potje gejankt, man gebeld en even goed bijgepraat. Ik heb hem gevraagd hoe hij zich eronder voelt en hij had echt een goed gevoel over de echo. Moet maar even op zijn nuchter kijk varen en mn emoties even op zij zetten.

Woensdag heb ik zoiezo een controle bij de vk en dan bespreek ik het verder. Dan is er eventueel ook nog wel tijd voor eventueel nog een echo.

Zooo, ik heb helemaal geen jankerd, dus heb de schade wel even ingehaald nu.

Thanks voor jullie lieve woorden
koffie, zwart graag...
Lieve Syl, ik denk echt dat als er reden voor bezorgdheid was geweest er meteen een afspraak voor nog een echo gemaakt was. Maar ik snap heel erg dat jij nu die bevestiging nodig hebt. En nuchter zijn is als je zwanger bent nogal een opgave

Bij Bojan hielp die hormooncreme ook meteen heel goed. Daarna is het niet meer zo erg geweest als toen. Ik kan me voorstellen datv het moeilijk is voor Lynn. Het valt ook niet mee om ineens de aandacht te moeten delen en veel aandacht gaat ook naar een baby. Bij Milena is het eigenlijk altijd wel goed gegaan, we hebben haar overal bij betyrokken en (en dit is het belangrijkste denk ik) ze vindt Bojan heel erg leuk.

Zo, nu even tafel dekken en tosti's maken, jammie
Oh, mn hormonen vielen nog mee. Ik zei al tegen man, ach ik heb gewoon even de schade in 1 dag ingehaald ha ha

Nu gaat t wel weer hoor. Nog niet helemaal top maar de tranendal lijkt te zijn afgezakt (al zitten ze nog wel wat hoog)

Lijkt me ook moeilijk hoor, voor de kindjes om even de aandacht te verdelen. Ik ben ook benieuwd hoe Jasper er zo mee omgaat. Gisteren zaten we mama, wat heb je in je buik te lezen. Die pakt hij regelmatig en wilt hij dan lezen en kijken hoe groot de baby nu is. Daarna bobbi wordt grote broer en daar zag je dat de baby vanalles kreeg: badje/luier/fles.

Ik vroeg: ga je mama zo helpen met de baby in bad doen? Vindt je dat leuk??? Nou, hij glunderde helemaal en wilde dat heel graag. Schatje is hij toch ook.

baby kreeg gisterenavond ook heel veel kusjes en knuffels.
koffie, zwart graag...
even snel een dikke knuffel voor jou Syl!!

Duim voor je dat gewoon alles goed is, en dat jullie kleine eigenwijsje zich gewoon verstopt!!
Dat boek had ik ook voor Lynn, vond ze helemaal geweldig. Lief, die kusjes voor de baby en dat hij zo graag wil helpen!

Zou fijn zijn als je volgende week nog een echo kan krijgen bij de vk, voor je eigen geruststelling. Verder sluit ik me aan bij Frans: als er echt reden tot ongerustheid was, zouden ze meteen een nieuwe echo hebben aangeboden.
Big hug voor Sylvester,onzekerheid is nooit leuk.

Och wat schattig, zit nu Popstars te kijken en de winnaar, een jongen, barst in huilen uit.

Was van plan om een lange mail te schrijven maar ik ben eigenlijk te moe...Ga maar op bed, morgen een drukke dag.
GM, gister een hele fijne avond gehad. De pronkzitting was errug leuk!!

Kom straks weer terug...doei
..
Niet zeggen wie de winnar is niet zeggen wi de winnaar is

*scrollt emt ogen dicht langs de post van Pips*

Heb dus niks gelezen verder .

Moet nog 2 afleveringen kijken en dat ga ik volgende week doen. Nu kijken man en ik Prison Break het eerste seizoen. Leukleukleuk is dat. We zijn pas een week bezig, maar moeten nog maar 6 aflervingen, dat is echt een record voor ons.

Hmm verder alles goed met iederen hier? Syl, alweer een beetje vrolijk?

Hier is alles goed. Had gisteren een beetje een baalmoment, zat al de hele week binnen met een zieke B, veel gehuil, veel gezeur veel driftbuien, veel zorgen, bleh. Was het zo zat. Maar nu is man wat leuks doen met Mileen en ben ik lekker thuis met b die al de hele tijd slaapt. lekker even rustig kunnen werken en poetsen. Erg fijn is dat.
fijn dat Bojan lekker slaapt Frans. Is hij al weer wat opgeknapt???

Oh over een weekje wordt hij alweer 1. Wat gaat dat hard!!!

EN Milena lekker met papa op stap! Leuk!!
ff uppen, fijne avond en zondag allemaal!!!
Hello,

fijn frans even wat tijd vor jezelf! Zo belangrijk merk ik nu er twee kids zijn.

Hier alles ok, madelief gaat lekker al was ze vannacht wel even wakker om te eten, doet ze sons wel en soms niet, moeilijk te doorgronden waarom de ene keer wel en de andere keer niet doorslApen..... Over 1 weekje aan het werk, ik ga as dinsdag nog even langs met beschuit en muisjes.

Morgen krijgt ze dr

eerste prikken, aaaaah

fijne zondag!
Merel, eerste prikken vielen bij Sam erg mee, al blijft het niet leuk om te zien. Hij heeft de 2e inmiddels ook al gehad.

Lekker Frans, om even wat tijd voor jezelf te hebben.

Jee, wordt Bojan alweer 1, wat gaat dat snel! Wat krijgt hij van jullie?

Ik heb het eind van popstars niet gezien, heb het opgenomen en ga nog wel kijken van de week. Ik heb alleen het stukje met de uitslag gemist.
hoi allemaal,

Hier alles goed, vanmorgen allemaal geknipt...staan we er weer netjes op, haha.

mmmm denk dat Yuma de de ziekte heeft. Maar zeker weten doe ik dat nog niet.

Ga er weer vandoor.....doeiiiii

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven