Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
het is alweer 2 wkn uit en mn vriend staat gewoon heel leuk op een datingsite. ben zo verdrietig en hij pakt zo de draad weer op, de zak.
Ik probeer mezelf er ook toe aan te zetten om niet meer zo dwangmatig aan hem en alles te denken. Maar hoe hard ik het ook probeer ik verval supersnel weer in mijn oude gewoonte. Ik voel me ellendig nu, heb een ongelofelijke knoop in mijn maag en ontzettende brok in mijn keel. Ik kan nergens meer om lachen. Ik zit zo diep in die negatieve gemoedstoestand. Ik weet ook dat er meer dan alleen dit met me aan de hand is.

1 verkeerde opmerking, reactie van hem kan mij zo van de kaart brengen dat ik alleen nog maar kan huilen en zodra ik begin met huilen lucht het niet op. Daarna voel ik me vaak nog rotter en begint het huilen weer helemaal opnieuw. Ik ben zo moe in mijn hoofd nu, ik heb geen rust.

Ik wil mezelf niet dieper in de put praten maar ik loop al te lang rond met alleen maar negatieve, droevige en pijnlijke gedachten in mijn hoofd dat ik bijna begin te geloven dat de rest van mijn leven er zo uit zal zien. Ik weet niet eens meer wanneer ik voor het laatst echt een hele week onbezorgd en happy was. Zo triest als je leven er zo donker uit ziet dat je dat niet eens meer weet.
Sam! Kom op! Je zegt dat er meer aan de hand is, is het geen idee om een professionele hulp ofzo in te schakelen dan? Dat je ander onverwerkt verdriet ook kunt gaan aanpakken?

Je leven blijft niet zo! Moeilijk om voor te stellen nu, maar je zit nu zo diep aan de grond: er is maar 1 weg voor jou, en dat is de weg omhoog uit die put! Kan toch alleen maar beter worden?

Ik snap dat het nu voelt alsof je wordt overspoeld en dat je het allemaal niet onder controle hebt. Dat is echt het geval niet! Je hebt nog steeds de touwtjes in handen, alleen zitten ze even in de knoop. Heel triest dat je het leven zo ziet nu, maar waar zijn je blessings die je kan counten? Waar ben je wel blij mee? HUISWERK! schrijf nou eens 10 dingen op in het leven waar je trots op bent of wel blij van word. Die zijn er echt wel! Vaak neem je een hoop vanzelfsprekend, maar is het niet prachtig als je gezond bent, als je lieve vrienden hebt, een lieve familie? Leuke baan?

Probeer eens te gaan denken aan wat je allemaal WEL hebt. Zolang je daar aan denkt heb je in de tussentijd alweer niet gedacht aan wat je niet hebt, dus dan doorbreek je meteen dat patroon.

Zoek een goed boek uit! Ga lekker aan de slag met jezelf! Misschien is "als hij maar gelukkig is" van Robin Norwood wat voor jou, dat heeft mij veel geholpen.

Nou zit je gewoon af te wachten, wachten totdat je ineens bevrijd gaat worden van jenegatieve zooi, maar dat lukt niet met een passieve houding. Ga actief aan de slag! Schrijf een dagboek, ga naar de zonnebank, ga sporten, ga in therapie of ga gewoon even midden op straat hard staan gillen :-) Maar doe iets!

Achter die PC, alleen op je bank, alleen in je bed...daar gaat het niet mee lukken. Accepteer dat je nu in de stront zit maar alsjeblieft...geef jezelf een schop onder je kont!

Nu is het al laat, ga lekker een warme douche nemen, kijk jezelf eens even heel goed aan in de spiegel, geef jezelf een paar petsen in je gezicht en zeg: "Sam! Gekkie! Ben je nou aan het doen!!! Kom op joh, voor hetere vuren gestaan! Hier ga ik gewoon mee dealen! Omdat ik gewoon goed ben & omdat het kan!!" Dan een big smile, niemand die je ziet: maar er is er ook maar 1 die het moet zien: jijzelf!

Niemand gaat het voor je doen sam, je moet echt jezelf eruit trekken. En dat kan je!

Trusten & morgen is er weer een nieuwe dag, misschien wel de dag dat je tot hele heldere inzichten komt en je gewoon 2 stappen de goede richting op knalt. Als jij dat wil dan kan dat!
Wat een dag.... Over m'n toeren ben ik weg gelopen bij de speech voor ex. Mijn hart bonsde in m'n keel, duizelig, draaierig en boos ben ik opgestaan en weg gelopen. Daarna een half uur jankend buiten gezeten. Gatverdamme.....
Dikke knuffel Levin!!!!!!!!!!!!! Weet even niets anders te zeggen
@ SamSam: Hey....meis.Hoe ist nu? Wat Jady zegt is zo waar! Lees dit goed,desnoods elke keer als je het weer moeilijk hebt.Kan daar niets meer aan toevoegen..maar natuurlijk wel een dikke knuf van mij! Kom op meid,je kunt het wel!

@ moonlight: Ook heel veel sterkte en een knuf,ik ken je verhaal niet,misschien wil je het hier kwijt? Is moeilijk reageren op zo'n korte post. Kijk maar,grtz mirre

@ Levin:Ach,meis wat werd er gezegd in de speech dan,dat je er zo door van slag raakte? Tuurlijk was het een heftige dag...maar het is voorbij Levin! Je kunt nu verder zonder hem dagelijks te zien..en dat is goed! Gaat het nu weer een beetje met je? Ook voor jou een hele dikke knuf meis!!!
pffff mag ik hier ook even mijn hart luchten?

Ik snap er hélemaal niks van, níks!

Een maand lang heb ik gescharreld met een jongen, eentje waarvan ik dacht, dit is 'm, dit voelt zo goed en hij had precies hetzelfde. Dus dat scharrelen was redelijk serieus. Hij nam steeds het initiatief, hij gaf mij steeds het gevoel dat het allemaal goed zat. Gister ging ik weer naar hem toe, was heel gezellig tot hij opeens pats boem zei ''volgens mij is het kaarsje uitgegaan'' ... Volgens mij heb ik hem echt aan zitten staren alsof ik water zag branden, ik was totaal overdonderd. Hoe kan dit nou? Ik had hem vrijdag voor het laatst gezien, het was zo leuk toen en dat kwam echt niet alleen maar van mijn kant dat het zo leuk was, hij pakte me steeds vast, begon lief te knuffelen, die blik in zn ogen, niks wees erop dat zn gevoel aan het weg ebben was, juist niet. Maandag smste hij nog dat hij er goed tegenaan keek en donderdag kom ik daar, is het opeens over met de pret. Ik snáp het niet, ik kan er niet bij. Hoe kan dat zomaar omslaan, of is dat iets man eigens? Brengt hij eerst mijn hart op hol en nu trapt hij 'm zo in elkaar.. bah ik voel me echt verschrikkelijk! Als hij nou een duidelijke/goede reden had waardoor het opeens omgeslagen is, dan had ik er tenminste nog íets van kunnen snappen. Nu laat hij me zo achter met een enorm vraagteken in mijn hoofd.. wat moet ik hier nou mee......
@ Marrepar: Join the club.....we groeien hier wel explosief,haha.

Ja,dat komt keihard aan....tis wel eerlijk,maar dat wil je niet horen! Bedoel,hij houdt je niet aan t lijntje.Dan komt het over een tijdje nog harder aan.Maar dat het pijn doet is logisch,vooral omdat het (voor jou) zo plotseling komt...Denk dat hij er in zijn hoofd al langer mee bezig was...Mannen kunnen ook veel sneller de knop omzetten valt me steeds weer op.En weet je..als het gevoel er niet meer is,valt er ook niks te redden...Vind het heel rot voor je,maar rest je niets anders dan uithuilen,verwerken en doorgaan. Ook jij komt die ene jongen nog tegen die wel 100 % voor jou kan en wil gaan! Komt goed,echt! Sterkte en knuf....
quote:Jo1989 schreef op 28 januari 2010 @ 19:22:

Het voelt soms of dat ik mijn trots opzij zet..=( nu weer! Ik heb hem gebeld.. had ik niet moeten doen! maar ik dacht op dat moment dat dat het beste was! Nu voel ik me er rot over.. Ik had het niet moeten doen.. ik moet hem laten komen en afstand nemen.. Maargoed nu heb ik het gedaan,, en ik moet nu denken: Jij dacht dat dat het beste was. Maar dat is zo moeilijk! Ik wil niet meer achter hem aanlopen en laten zien hoeveel verdriet ik heb! Dat weet hij wel..

Hij moet mij achterna lopen als hij mij weer zou willen! ik moet afstand nemen! en voor mijzelf kiezen! En denken dat alles wat ik doe goed is en niet twijfelen aan mijzelf!

Maar het is zo moeilijk..

Heel herkenbaar Jo. Het ene moment voel je je sterk, tenminste ik dan en het volgende wil je inderdaad contact. En waarom? Om te horen dat hij zich ook rot voelt... en dan uiteindelijk hang je op en denk je ehm hiervoor voelde ik me toch wel iets beter. Het is echt zo lastig, maar probeer er niet aan toe te geven. Stel het zal ooit nog goed komen, dan gaat hij maar ff lekker een tijdje achter jou aan lopen en niet andersom.

Liefs Prinsesje
quote:moonlight schreef op 28 januari 2010 @ 22:16:

het is alweer 2 wkn uit en mn vriend staat gewoon heel leuk op een datingsite. ben zo verdrietig en hij pakt zo de draad weer op, de zak.Niet een vorm van vluchten van je ex voor zijn gevoelens en verdriet om jou?
Jady: Ik vind jou echt zo positief! Zo knap!

Schouderklopje!
Dankjewel!

Ja inderdaad,, maar ik heb nu echt tegen mijzelf gezegd dat ik helemaal geen contact meer ga zoeken! dat hij het maar moet doen.. Ik ga niet meer op hyves kijken en die dingen! daar raak ik alleen maar van in paniek!

Ik probeer hem op een zijspoor te zetten en mijn eigen leven weer op de rails te krijgen.. En als hij echt weer toenadering zoekt dan kijk ik wel wat ik er dan mee doe.. ( Hij zegt als hij een relatie wil, hij dat met mij wil.. Zoals hij het nu ziet, kweet niet wat ik daar mee moet.. ) Maargoed..

Ik zie nu wel op tegen het weekend.. =( probeer mijzelf steeds af te leiden!

Heel veel sterkte voor iedereen! En het voelt goed om hier soms mijn hart te luchten!

xx.
ahhh lev...Logisch dat dit je raakt. Dit was dan het laatste wat je nog 'had'met ex, en dat valt weg. Dat is even schrikken gewoon. Tuurlijk is het kut. wat zeg ik: KUT. Heeft ie nog wat gezegd tegen je? Hoe was je dag vandaag?

Kom op lev,nu is die lei pas echt schoon!

marrepar: wat een hengst joh...Mannen....we zullen ze nooit begrijpen. Wat je ermee moet? Incasseren & gewoon weer opstaan en doorleven. Vooral niet meer bellen, niet om uitleg vragen: iemand die jou zo ineens aan de kant zet moet maar gewoon lekker opdonderen. Je verdient beter meis!

Prinses: dank je! Maar geloof me, ik heb al zo veel en zo lang gejankt m kerels, op een gegeven moment moet het maar eens afgelopen zijn toch? En wat ik hier schrijf is niet altijd in overeenstemming met hoe ik me voel hoor...Ik ga nog steeds geregeld onderuit, alleen dan schop ik mezelf zsm weer de positiviteit in. Komt allemaal goed meis, heeft gewoon tijd nodig.

Jo daar kan je inderdaad gewoon geen reet mee. "als ik een relatie wil dan met jou" . uhuh! Koop daar maar een brood voor! Niet gaan zitten wachten hoor, knal hem lekker uit je hyves! Tuurlijk is het allemaal moeilijk, maar je kan het jezelf of nog veel moeilijker maken (door hem op te zoeken) of je zorgt dat het moeilijke gewoon weer makkelijk word. Hoe? Begin met zn naam in je telefoon te veranderen in "STOP! WAT GAAT DIT ME BRENGEN???" Probeer te beseffen dat het NU uit is. Accepteer dat stukje. Je ziet wel waar je over een jaar staat, dat weet je toch niet, dus maak je daar dan ook vooral niet druk om! Al die energie die je besteed aan het denken aan wat HIJ denkt en doet, is gewoon weggegooid. Gaat allemaal niet lukken: er is er maar 1 bij wie je tussen de oren kunt kijken: YOU!

Kom op ladies, 2010 ging ons jaar worden he!

liefs
Pfff bedankt voor jullie opbeurende berichtjes, begin het al wel meer te relativeren......... Maar toch, voel me zo voor de gek gehouden! En dan zegt hij ook nog '' Maar ik vind je wel heel leuk hoor''

Aarrgh, rot op met je ''ik vind je wel leuk'' daar koop ik toch niks meer voor? Wat wil hij bereiken?

Het is gewoon zo verschrikkelijk omdat er geen reden/oorzaak is. Waarschijnlijk is het gewoon relatie ontwijkend gedrag, daar lijkt het verdomd veel op. M'n vertrouwen in kerels is nu wel in één klap een stuk minder, hoe moet ik het nou nog geloven als iemand zegt dat het goed voelt? Als het 4 dagen later over is... Ik snap het mannelijk brein op het moment echt totáál niet.

Pff zei ik net wel dat ik het kon relativeren, maar als ik er weer over ga typen kan ik zó boos en verdrietig worden, ik snap er gewoon helemaal niks van, niks. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik iemand anders zó leuk kan vinden als ik hem vond/vind. En dan zie ik z'n lieve hoofd weer voor me zoals hij afgelopen vrijdag was en dan kan ik het echt níet begrijpen. Zeker niet omdat híj telkens die gene was die de stappen nam, die met alles begon en in het begin zei dat het aan mij lag hoe dit zou gaan verlopen (omdat ik kort voor hem een lange relatie heb beëindigd, was bang dat het te snel zou gaan) , want hij ging er sowieso wel in mee... Mij valse hoop geven, mij meesleuren in zijn initiatieven, mij verliefd op hem maken en opeens haakt hij af, ik kan er niet bij... Ik ben nog steeds zó verliefd op hem, maar tegelijkertijd háát ik hem zo!!

Wel héérlijk dat ik hier mijn gal even kan spugen, dat doet me wel goed!

Sterkte en knuffels voor iedereen, heb nog nooit zulk liefdesverdriet ervaren en kon er nooit over meepraten, nu weet ik pas hóe verschrikkelijk het is en hoe hulpeloos en wanhopig je je kan voelen...
hij heeft het uitgemaakt dus het lijkt me niet dat de datingsite gekozen is om over mij heen te komen.

hij was niet toe aan een relatie die ook nog weleens energie kon vragen ook. maar hij is nu weer op zoek naar een nieuwe lover.
ach marrepar...die kerels van tegenwoordig...Ik was ook weer leuk aan het daten met een kerel. helemaal gezellig, leuk, rustig aan gedaan, met elkaar naar bed geweest ook, was allemaal leuk lief en schattig. Niks aan het handje vorige week zondag, blijven slapen, sóchtends nog 2 mailtjes dat het weer zo leuk was. Dinsdagochtend ineens 1 of andere kutmail dat "hij discrepanties ziet in wat ik en hij voor de toekomst willen", dat hij "gevoel begint te krijgen wat zich makkelijk zou kunnen vertalen naar liefde, maar dat niet is".

pffff, zelden zulke onzin gehoord! Dacht meteen dat ie gewoon getrouwd was ofzo.

Nahja, einde van het verhaal is dat ie gewoon alleen maar sex wil, het liefst met zo veel mogelijk verschillende vrouwen maar dat ie het wel zou waarderen als ik ook in zn harem zit.

Om maar ff aan te geven: mannen sporen gewoon niet joh. Je hebt er geen reet aan! Zo veranderlijk als het weer.

Maar heej: nou loop je te romantiseren he! Hij was vast hartstikke leuk, maar hij laat je wel mooi zitten! Dat is dezelfde persoon hoor, en dat is het laatste wat je van hem hebt gezien, dus daar moet je op focussen. Tuurlijk ga je wel weer iemand zo leuk vinden, na je ex ging je toch ook weer iemand heel leuk vinden? Nou dan! Je had deze zak hooi gewoon even nodig om over je ex heen te komen :-)
Shit ik heb een dip!!! man.. wat erg, het ging zo goed!!! vanavond was ik naar de sauna met een vriendin en ik had er zo'n zin in.. maar het ging helemaal niet! ten eerste voel ik me ziekjes, flinke kou in de kop dat helpt ook niet mee natuurlijk.. maar die stomme sauna confronteerde!! had ik niet over nagedacht, ik ging graag met mn ex naar de sauna.. het gezelschap hielp vanavond ook niet, ze gaat trouwen komend jaar, zij heeft ook een man getroffen met kinderen ongeveer gelijk met mij en haar lukt het wel! hij durft met haar wel stappen te zetten en zij krijgt wel de waardering die ze verdient.. en dat is haar zo gegund maar doet mij zo'n zeer.. ik mis nu even gigantisch, zou zo graag even de troost bij hem zoeken en in zijn armen liggen maar ik weet dat dat niet kan en dat het niet goed is maar dan vind ik het even zo verrekte oneerlijk, ik heb altijd zo mijn best gedaan in vele relaties, waarom verdien ik dit.. ik weet het is zelfmedelijden en daar bereik je helemaal niets meer maar het voelt zo kut nu!! en dan begrijp ik maar niet dat hij totaal geen contact zoekt met mij, mist hij me dan totaal niet!? ik wil niet alleen blijven.. ik wil ook gewoon mezelf kunnen zijn, dat moet ik ook zijn.. ik mis hem dus schijnbaar ook niet echt, want het zou tussen ons nooit gewerkt hebben, ook ik had niet gelukkig geworden waarom dringt dat nou niet tot me door!! ik ga ook met die vriendin even niet afspreken, ik vind haar super lief maar ik trek het ff niet.. misschien over een paar weken beter.. ze vroeg me ook een gedicht te maken voor haar trouwerij en dit voor te dragen.. ja tuurlijk wil ik dat maar ik wil daar ff nog niet mee bezig zijn hoor.. pff.. ik gun iedereen het grootste geluk maar mezelf onderhand nog het meest, is dat erg egoistisch!? ben blij dat dit forum er is zodat ik weet dat ik niet alleen ben en dus niet moet zeuren.. ik duik mn bed wel in.. misschien helpt dat, morgen nieuwe dag.. en hou altijd maar in mn achterhoofd, hij rouwt niet.. hij is mijn tranen niet waard... sorry voor de egopost lieve meiden, morgen ben ik weer sterk hoop ik.. knuf sanne
Hey,Sanne...

Kan me voorstellen dat die sauna en dan i.c.m die situatie van die vriendin confronterend was...en dan ben je ook nog niet lekker,dat helpt dan ook niet mee.Maar meis,die dipjes horen erbij en gaan gelukkig ook weer voorbij! Ja,het is ff kut en je zit er niet op te wachten..i know. En ja,waarschijnlijk gaat hij ook gewoon door met z'n leven en dat ga jij ook! Je weet zoals je aangeeft,dat je met hem niet gelukkig was geworden.Hou dat voor ogen in moeilijke momenten.Want jij verdient het om gelukkig te worden,Sanne..net als wij allemaal!

Dat gemis van die armen om in weg te kruipen..dat heb ik nu ook ff weer heel sterk...Heb last van de uitwerking van de reikibehandeling gisteren,er komt veel verdriet los..dat is goed,hoor,,maar ben dat gejank zo zat...Maar goed,wel een teken dat er weer iets in werking is gesteld en das dan weer positief! Zucht...kruip zo ook maar eens in m'n bed in en hoop morgen weer beter op te staan! Komt wel goed met ons!

Sanne,goed slapen en dikke knuf!
Marrepar, ik denk dat Mirre gelijk heeft... Mannen zetten op één of andere manier een knop om. Dat heeft Tanga-ex ook gedaan. We hebben elkaar gisteren weer gesproken. Hij heeft gewoon besloten dat 'de klik weg is', dat is nu eenmaal zo, klaar, basta. Ook al vindt ie me nog zo leuk, lief, mooi, aantrekkelijk, gezellig, etc., die 'klik' is weg, blijft weg, en hij wil geen relatie. Hij heeft zijn keus gemaakt. Ik ben bang dat dat bij jouw scharrel ook het geval is. Wij willen antwoorden, (ik in ieder geval wel), wáárom toch? Wat mist er dan? Waar is het mis gegaan? Wáárom is het patsboem, klaar? Maar ik vraag me af of je die antwoorden krijgt. Hoe dan ook, ontzettend rot voor je :(.

Sann, wat jammer dat je dag zo vervelend is verlopen. Het is helemáál niet gek dat je jezelf alle geluk van de wereld gunt. 'Gezond egoïsme' noem ik dat. Natuurlijk kan je er zijn voor anderen, kan je góed en lief zijn voor anderen, maar let's face it: Uiteindelijk is de enige persoon die je van begin tot eind áltijd en overal bij je draagt, jezelf. VInd je het gek, dat je jezelf dat ook het beste gunt? Natuurlijk niet! Echt, alleen maar gezond! Hij is je tranen niet waard, maar soms heb je nu eenmaal tranen. Voel je niet schuldig, voel je niet stom. Het gaat dag per dag per dag beter, daar ben ik van overtuigd. En er komt een moment dat je met een glimlach wakker wordt, en met een glimlach gaat slapen. En dat verdíen je! Zo!

Ik heb gisteren met Tanga-ex gesproken. Wéér emotioneel, wéér moeilijk. Maar denk ergens toch dat het goed is, om te horen dat ie de deur heeft dichtgemept. (Al word ik niet blij van uitspraken als 'sja, misschien is de timing wel niet goed, misschien had het wel gewerkt als we elkaar op een ander tijdstip waren tegengekomen, al weet je dat nooit zeker.')

Tanga-ex wil mij in zijn ideale beeld wel blijven zien, en ach, hij wil ook nog wel seks. Want hij vindt me hartstikke leuk. Maar hij is gelukkig ook zo realistisch dat ie zegt dat dat niet goed is, dat ie me dan alleen maar meer kwetst en dat dat in deze omstandigheden dus een slechte keus zou zijn. Alles dat naar 'relatie' riekt kan niet volgens hem. Niet daten, wat dan ook. Vriendschap, of scharrelen, dat zijn woorden die hij aankan. De rest niet. En sja, de 'klik' is zoek. Jammer, pijnlijk, maar wel duidelijk. En ook voor mij komt er een dag dat ik met een glimlach wakker word. En emt een glimlach inslaap. (Dat vind ik de moeilijkste momenten nu. Overdag gaat het over het algemeen ok, op wat dipjes na. Maar die momenten dat je écht alleen bent, in bed dus, en je defense het laagst is, die zijn hard.)
Levin, wat heb jíj een heftige dag gehad. Wat triggerde je in de speech, dat je zo verdrietig werd? Gelúkkig is dat nu voorbij, hij is weg. Dat neemt niet weg dat je je ontzettend rot hebt gevoeld. Maar je komt over als een ontzettend sterke en lieve vrouw, en ook dit komt weer goed.
Hey ladies,

hier even snel een postje van mij! Ik ga morgen alles bijlezen! Ik was al begonnen, er is zoveel bijgeschreven ;)

Het ging echt lekker met mij! Ik had al 2,5 weken niet meer gehuild om mijn ex.. En ja hoor.. Vandaag had ik een dipje. Ik werk sinds kort bij een callcenter, inbound en ik had een Australier aan de lijn. Alles kwam weer naar boven. Ik moest na het gesprek heel erg slikken en toen ik thuis kwam, toen kwamen de tranen.. Ja, diep in mijn hart doet het nog wel wat met mij. Ik heb mijn ex al bijna 4 weken niet gesproken. En dat is oké. Ik wou zelf geen contact. Ik denk wel dat ik hem ooit weer spreek.. Ik voel me af en toe alleen. Lijkt wel alsof iedereen om mij heen een vriend heeft. Ik droomde van de week zelfs over mijn ex. Een teken dat het toch nog wat met mij doet. De tijd zal het wel leren

En voor jullie allemaal, een dikke knuffel!

Ik ga slapen, morgen een nieuwe dag!!
Bloempje, ik hoop dat je goed slaapt. En ja, het lijkt soms alsof iedereen een vriend heeft.... En dan kan je je best even eenzaam voelen. De tijd heelt het uiteindelijk, echt waar.

Jij ook een dikke knuffel!
Goedemorgen allemaal!

Ik hoop dat jullie een fijne nachtrust hebben gehad. Ik in ieder geval wel, en werd vanochtend dan wel nog nét niet met een glimlach wakker, maar wel met een 'het leven gaat door' gevoel. Ik voel me opgeruimd in mijn hoofd en heb ernstig zin de stofzuiger door mijn huis te halen. En de afwas te doen.
Hey,dames...

Werd vanmorgen met een naar gevoel wakker,heb dat de laatste tijd veel.Vraag me af of dit komt dat ik in mijn slaap vanalles aan het verwerken ben,zou zo maar kunnen toch?

Moet dan eerst even de knop omzetten na het wakker worden,voel me dan ook zo emo,bah! Dit lukt dan ook wel als ik er een tijdje uit ben,maar mag van mij wel eens ophouden..

Herkennen jullie dat ook?

Verder gaat het vandaag wel weer beter,gelukkig! Straks werken,late dienst.Moet 5 dagen achter elkaar,dus dat leidt weer lekker af! Wel vermoeiend ritme hoor; laat,vroeg,vroeg,laat,vroeg..maar dat heb je in de zorg.

Ik wens alle dames een superweekend met weinig dipjes en lekker veel afleiding! Wees lief voor jezelf! Knuffffff,mirre
hey meiden!

@tangerine, dank voor je lieve woordjes, je kan het mooi verwoorden, lees je het zelf wel 's terug wat je zegt? je hebt het zo helder in beeld. Grappig dat het altijd makkelijker is om iemand anders te helpen dan jezelf he tenminste zo ervaar ik het

@mirre, thanks meis.. fijn dat je het herkent, bij jou is wel veel los gekomen met die Reiki he? maar het brengt je elke keer wel stapjes verder.. wakker worden is idd heel moeilijk maar je moet jezelf niet de tijd geven om na te denken. Stel bv je alarm in met radio, lekker edwin evers ofzo, dan worden je gedachten gelijk afgeleid.

Ik lig ziek in bed, flink te pakken en ook dat is ruk als je alleen bent, gelukkig heb ik hele lieve ouders die vanmorgen mn boodschapjes gehaald hebben en me even lekker ingestopt. En hij, hij weet het niet eens!! maar goed ben nu ook te druk met mezelf dus ga al helemaal niet aan hem denken.. Fijn weekend allemaal!! knuf sanne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven